Eendracht Aalst - St. Wetteren - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 Eendracht Aalst - St. Wetteren 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Dani schreef:
Op naar volgende week, een andere wedstrijd, tegen een voetballende ploeg. En tegen voetballende ploegen voelen we ons blijkbaar beter in ons vel. En het is op verplaatsing...daar rapen we quasi alleen driepunters..


Zoals tegen Charleroi...

Ons probleem ligt centraal op het middenveld, maar dat wisten we al. BVR zijn kerstboom ergerde mij al mateloos. De enige reden dat we met zo'n systeem spelen is om Bas en Gbarssin een plaats te kunnen geven in het elftal. Bas is gebuisd als rechtsbuiten en dus geeft de trainer hem een meer verdedigende rol, te vergelijken met wat Ewen op links doet. Helaas heeft hij niet de pas die Ewen heeft en blijkbaar ook niet het verstand om op het juiste moment in te schuiven (gisteren toch niet).

Gbarssin ergerde me gisteren zo mogelijk nog meer. Steeds maar weer de risicoloze breedtepass richting Bas of Ewen of zelfs terug naar Kestens die dan mocht infiltreren. Het heeft twintig minuten geduurd voor ik hem een pas over de grond naar voren zag spelen. Een verdedigende middenvelder op die positie moet sterk zijn in de opbouw en dat is hij absoluut niet. Ik snap echt niet waarom hij zo laks loopt te spelen. Het hele systeem van de ploeg wordt omgegooid zodat hij zou renderen, er is een rechtstreekse concurrent op het middenveld voor lange tijd uitgeschakeld en met St Niklaas en Wetteren heb je twee wedstrijden gehad die in principe haalbare kaarten waren zonder echt geweldige spelers (Denys uit de match houden kan toch zo moeilijk niet zijn?). Een gemotiveerde speler (genre De Schutter) toont op zo'n momenten zijn kunnen en dwingt een basisplaats af.

TVR zou ik nog wat tijd geven. Heeft een enorme tank en is nog jong. Maakt daar inderdaad een gigantische fout door weg te glijden bij een actie van Denys, maar liet meer zien in zijn eerste tien minuten dan Gbarssin in de hele eerste helft. Hij gaf ook af en toe een mooie pas. Laat hem nog wat groeien op die positie van verdedigende middenvelder, een positie waar ervaring en vista ook erg belangrijk zijn en dat kweek je enkel door te spelen. Niet vergeten dat hij overkwam van Ronse als links- of rechtsback.

Een pluim gisteren ook voor de fans. Terwijl op de zittribune er collectief gemor weerklonk, bleef de K 90 minuten lang zingen. Akkoord het spel was niet super, maar met negativisme bereik je zeer weinig.


07 Nov 2011, 15:29
Knaap

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 9:42
Berichten: 76
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
@ DT, ik zannik daar niet over, in zeg gewoon dat de nieuwelingen niet beter zijn dan bvb een davy claessen die hier altijd zijn match speelde, van eigen jeugd kwam enz
Op een gegeven moment moest hij weg terwijl hij toch zijn plaats waard was, niks meer niks minder.
Als ik moet kiezen tussen bas, VR of Gbarssin en Claessen dan weet ik wie ik zal nemen.
mensen van Wetteren naast ons op tribune zeiden ook dat die altijd zijn wedstrijd speelde en vorig seizoen zeer sterk was.
Ik zeg echter niet dat we hem moeten weerhalen.
Als je bvb een de schutter laat gaan omdat de trainer niet op zijn gezicht kan kijken en je moet een vervanger zoeken amai, vind hem maar, stevig boy, veel duelkracht, kopbalsterk, goede conditie, moeilijk te passeren en kan vlot mee in tweede wat niet van iedereen kan gezegd worden.
Maar zoals je zegt op naar de volgende match


07 Nov 2011, 15:46
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Kzou toch é paar spelers met nieuwjaar laten gaan en ze gewoon vervangen door jeugdspelers,we gaan het verschil niet merken.


07 Nov 2011, 15:52
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Joren schreef:


Ons probleem ligt centraal op het middenveld, maar dat wisten we al. BVR zijn kerstboom ergerde mij al mateloos. De enige reden dat we met zo'n systeem spelen is om Bas en Gbarssin een plaats te kunnen geven in het elftal. Bas is gebuisd als rechtsbuiten en dus geeft de trainer hem een meer verdedigende rol, te vergelijken met wat Ewen op links doet. Helaas heeft hij niet de pas die Ewen heeft en blijkbaar ook niet het verstand om op het juiste moment in te schuiven (gisteren toch niet).



Gaat wel wat ver denk ik... De enige reden dat we zo spelen is om het verlies van Ken op te vangen, meer niet... Maar allez, iedereen vergeet precies dat Ken er niet bij is en dat Bob geblesseerd was (die wel beter rendeert in die kerstboom trouwens, maar soit) maar toch mag je dan geen Gbarssin, geen TVR en geen Vervaeke opstellen? Dan gaan we zondag maar meteen met 9 starten zeker? Of neen, Sam op rechtsachter hé waarom niet...

Bas kreeg inderdaad de voorkeur op Damien en die keuze zou ik niet meer maken... Anderzijds was Galucci nu ook niet zo fantastisch bezig, dus was die keuze in de vorige matchen wel enigzins te begrijpen of niet?

Mij kan Bas ook niet overtuigen, maar je mag iemand toch wel eens een kans gunnen zeker? Hem afbreken gaat echt helpen...

Om al even vooruit te kijken hoe ik het zou aanpakken (ervan uitgaande dat Bob uit blijft):

Doel: VDN
Verdediging: TVR - Kestens - Filipovic - Podevijn
Middenveld: Galucci - De Schutter - Gigli - Verheyden
Aanval: Moreels - Depoitre

Bank: Kempeneer, Sam, X en Y

Meer dan waarschijnlijk zal het wel dit worden:

Doel: VDN
Verdediging: Vervaeke - Kestens - Filipovic - De Schutter
Middenveld: Galucci - TVR - Verheyden-Podevijn
Aanval: Moreels - Depoitre


07 Nov 2011, 16:00
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
jamie schreef:
@ DT, ik zannik daar niet over, in zeg gewoon dat de nieuwelingen niet beter zijn dan bvb een davy claessen die hier altijd zijn match speelde, van eigen jeugd kwam enz
Op een gegeven moment moest hij weg terwijl hij toch zijn plaats waard was, niks meer niks minder.
Als ik moet kiezen tussen bas, VR of Gbarssin en Claessen dan weet ik wie ik zal nemen.
mensen van Wetteren naast ons op tribune zeiden ook dat die altijd zijn wedstrijd speelde en vorig seizoen zeer sterk was.
Ik zeg echter niet dat we hem moeten weerhalen.
Als je bvb een de schutter laat gaan omdat de trainer niet op zijn gezicht kan kijken en je moet een vervanger zoeken amai, vind hem maar, stevig boy, veel duelkracht, kopbalsterk, goede conditie, moeilijk te passeren en kan vlot mee in tweede wat niet van iedereen kan gezegd worden.
Maar zoals je zegt op naar de volgende match


Gemoet de positie's bekijken,kdenk niet dat we ne linksmidden zochten dus waarom zouden we claessens moeten aantrekken(kgeef maar é voorbeeld é)


07 Nov 2011, 16:01
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
DT schreef:
Joren schreef:


Ons probleem ligt centraal op het middenveld, maar dat wisten we al. BVR zijn kerstboom ergerde mij al mateloos. De enige reden dat we met zo'n systeem spelen is om Bas en Gbarssin een plaats te kunnen geven in het elftal. Bas is gebuisd als rechtsbuiten en dus geeft de trainer hem een meer verdedigende rol, te vergelijken met wat Ewen op links doet. Helaas heeft hij niet de pas die Ewen heeft en blijkbaar ook niet het verstand om op het juiste moment in te schuiven (gisteren toch niet).



Gaat wel wat ver denk ik... De enige reden dat we zo spelen is om het verlies van Ken op te vangen, meer niet... Maar allez, iedereen vergeet precies dat Ken er niet bij is en dat Bob geblesseerd was (die wel beter rendeert in die kerstboom trouwens, maar soit) maar toch mag je dan geen Gbarssin, geen TVR en geen Vervaeke opstellen? Dan gaan we zondag maar meteen met 9 starten zeker? Of neen, Sam op rechtsachter hé waarom niet...

Bas kreeg inderdaad de voorkeur op Damien en die keuze zou ik niet meer maken... Anderzijds was Galucci nu ook niet zo fantastisch bezig, dus was die keuze in de vorige matchen wel enigzins te begrijpen of niet?

Mij kan Bas ook niet overtuigen, maar je mag iemand toch wel eens een kans gunnen zeker? Hem afbreken gaat echt helpen...

Om al even vooruit te kijken hoe ik het zou aanpakken (ervan uitgaande dat Bob uit blijft):

Doel: VDN
Verdediging: TVR - Kestens - Filipovic - Podevijn
Middenveld: Galucci - De Schutter - Gigli - Verheyden
Aanval: Moreels - Depoitre

Bank: Kempeneer, Sam, X en Y

Meer dan waarschijnlijk zal het wel dit worden:

Doel: VDN
Verdediging: Vervaeke - Kestens - Filipovic - De Schutter
Middenveld: Galucci - TVR - Verheyden-Podevijn
Aanval: Moreels - Depoitre


Als cousin toch fit is dan krijgen we dilemma's en anders gaat ge er idd niet ver af zitten met die 2deopstelling.


07 Nov 2011, 16:03
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Iendrachter90 schreef:
Kzou toch é paar spelers met nieuwjaar laten gaan en ze gewoon vervangen door jeugdspelers,we gaan het verschil niet merken.


Financieel gezien lijkt mij dat een noodzaak.
Ik zou Bas en Gbarssin laten gaan. Ik weet niet wat iemand gelijk een Ringoot, Yombo of Balaj kosten maar in feite hebben we er ook niks aan. Pas op die kunnen wel iets maar we hebben het geld nodig en kunnen niet gaat hopen op een eventuele opflakkering.

_________________
Afbeelding


07 Nov 2011, 16:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
jamie schreef:
@ DT, ik zannik daar niet over, in zeg gewoon dat de nieuwelingen niet beter zijn dan bvb een davy claessen die hier altijd zijn match speelde, van eigen jeugd kwam enz
Op een gegeven moment moest hij weg terwijl hij toch zijn plaats waard was, niks meer niks minder.
Als ik moet kiezen tussen bas, VR of Gbarssin en Claessen dan weet ik wie ik zal nemen.
mensen van Wetteren naast ons op tribune zeiden ook dat die altijd zijn wedstrijd speelde en vorig seizoen zeer sterk was.
Ik zeg echter niet dat we hem moeten weerhalen.
Als je bvb een de schutter laat gaan omdat de trainer niet op zijn gezicht kan kijken en je moet een vervanger zoeken amai, vind hem maar, stevig boy, veel duelkracht, kopbalsterk, goede conditie, moeilijk te passeren en kan vlot mee in tweede wat niet van iedereen kan gezegd worden.
Maar zoals je zegt op naar de volgende match


Maar je ziet toch zelf dat die vergelijking compleet niet opgaat? Ondertussen zijn we hier vier trainers verder, twee besturen en twintig spelers later... Waar jij de vergelijking dan moet maken met onze nieuwelingen, daar ben ik niet mee. Ik denk niet dat Davy had moeten vertrekken van BVR zenne, maar wat koop je daar voor :wadde: Waren andere tijden hé... Iedereen wilde hier eind vorig seizoen Ewen weg omdat we er niks mee konden doen in tweede... Wie van die mannen die dat beweerde, horen we nu nog... Als we zo beginnen met in het verleden te kijken, moesten we een boom hebben opgezet over Dessaer ook, hadden we Coulibaly nooit mogen laten gaan omdat hij beter is dan Gbarssin, had Delie nooit weggedaan mogen worden omdat hij beter is dan Thompson en moest Steurs hier nog rondlopen omdat Delclef vorig seizoen een ramp was...

En bovenal: dan moet je Roel Vanden Brande een contract voor het leven geven want je kunt hem overal in het veld zetten!!!


Laatst gewijzigd door DT op 07 Nov 2011, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.



07 Nov 2011, 16:09
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Fanatix schreef:
Iendrachter90 schreef:
Kzou toch é paar spelers met nieuwjaar laten gaan en ze gewoon vervangen door jeugdspelers,we gaan het verschil niet merken.


Financieel gezien lijkt mij dat een noodzaak.
Ik zou Bas en Gbarssin laten gaan. Ik weet niet wat iemand gelijk een Ringoot, Yombo of Balaj kosten maar in feite hebben we er ook niks aan. Pas op die kunnen wel iets maar we hebben het geld nodig en kunnen niet gaat hopen op een eventuele opflakkering.


Ik wil niks zeggen hé, maar als je noemt er daar wel drie op die vast in de ploeg staan bij de beloften... Als je die ook buitenkeilt, samen met Bas en Gbarssin nadat je Thompson al wegstuurde, dan ga je zelf meespelen of zo? Inderdaad dan houden we een A-kern over van 17 spelers onder wie 4 doelmannen... Da wordt inderdaad knap voetballen... Of gaan we in de winter een paar toppers binnenhalen met het geld dat we recupereren van Ringoot, Balaj en Yombo? Beetje serieus blijven toch hé...


07 Nov 2011, 16:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
alé DT toch geen probleem? Voetbal wordt maargespeeld met 11... :hmm:

laatste wat ze moeten doen om uit de schulden te geraken is serieus beginnen snoeien in hun spelers me dunkt. Want als het sportief ook nog eens slecht begint te gaan sta je nog veel verder van de redding :hmm:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


07 Nov 2011, 16:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Even tussendoor, weet iemand wat Kris Van der Haeghen doet voor werk?


07 Nov 2011, 16:24
Online
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Romario schreef:
Even tussendoor, weet iemand wat Kris Van der Haeghen doet voor werk?


Leraar aan de heizelschool zeker of wa is dat?


07 Nov 2011, 16:31
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Altijd verstandig om een dag te wachten met de analyse van een wedstrijd. Ook ik was gisteren licht gedegouteerd van wat er door onze jongens op de mat werd 'getoverd'.

Waar je er mocht van uitgaan dat je de wedstrijd aanvat met een klassieke 4-4-2, zie je na één minuut dat je feitelijk (letterlijk dus) start met een buffer voor de 4-mansverdediging (Marco), geen linkermid (bij gelegenheid Bas op rechts) en de door ons allen vervloekte ruit Bas, Ewen, Potjes, met Wouter het dichtst bij Lolo aanleunend.
Als je met dergelijke veldbezetting begint mag je aannemen dat je controle hebt op het centrale middenveld want altijd man meer situatie. Daarvoor moeten wel enkele voorwaarden worden ingevuld. Ik had graag gezien dat er druk naar voor werd gezet vanaf de eerste minuut. Je speelt wel thuis tegen de nummer laatst hé! Helaas, om redenen mij onbekend gebeurde dit niet en kreeg Wetteren alle tijd om al voetballend -via de zijkanten- de oplossing te zoeken. Waar ze trouwens een paar keer goed zijn in geslaagd, getuige het feit dat VDN hier alom als absolute uitblinker wordt bestempeld. Volkomen terecht overigens. Maar als uw keeper de beste man van uw ploeg is weet je het wel...

Van Marco mocht worden verwacht dat hij in steun speelt van uw middenveld. Wat ik gisteren in de eerste helft zag was iemand die zowat onze vijfde verdediger was. De maximale afstand tussen hem en ons centrale verdegingsduo was nooit meer dan 10 meter. Denk daarbij dat onze opbouw in de eerste helft meestal hoge bal richting Lolo ging en je krijgt de gebruikelijke problemen: al na een 10-tal minuten gapende ruimtes tussen de linies. Gevolg: zoals hierboven gezegd een Wetteren dat zowat kan/mag doen wat het wil. In het eerste halfuur is het enkel aan VDN en de gebrekkige afwerking van de Wetteraars te danken dat je niet op achterstand komt.
Ettelijke keren hadden we bij het veroveren van de bal de kans om met een snelle omschakeling Wetteren pijn te doen want doordat ze zo hoog konden komen waren ze bij momenten ook kwetsbaar voor een scherpe counter. Helaas, zo zag ik centraal o.a. Wouter een paar keer ingesloten raken omdat er geen afspeelmogelijkheden waren op de flanken. Vooral rechts was het de eerste helft huilen met de pet op. Links probeerde Niels het een paar keer, zij het niet van harte want: open boulevard in zijn rug. Jammer, want als je dan ziet dat Jens bij zijn eerste keer bij de zijlijn een dergelijke actie maakt, dan besef je dat je beter met twee flankmiddenvelders was gestart. En wat je ook probeert, Wouter haalt zijn hoogste rendement nog steeds in een tweemansaanval.
Trouwens, als Bas, Marco en TVR hier als zwak worden beoordeeld, Lolo was gisteren ook op het randje van catastrofaal hoor. Hij kan echter, puur door zijn fysieke presence, altijd nog oorlogje voeren in tijden van nood. Het laatste kwartier heeft dat dan ook zijn nut bewezen.

Wie opvallend buiten schot blijft is onze vriend De Castro. Oliedomme gele kaart en, ondanks de vrije ruimte voor zich, geen aanvallende dreiging in de eerste helft. In de tweede helft ostentatief flirtend met een tweede geel én last but not least (voor wie het gezien heeft) een 100% strafschopfout op het uur. Ik was het strafschopgebied in de gaten aan het houden bij die bewuste fase. Duidelijker kon een penalty niet zijn en hopelijk zijn er beelden van. Als de scheids- of grensrechter het ziet is het penalty. En met tien verder...

De wissel Marco-TVR vond ik dan weer logisch. Akkoord, Thomas is soms wat te voortvarend in zijn actie's en daardoor oogt het soms wat ongelukkig. Maar om hem over dezelfde kam te scheren als Bas en Marco gaat mijns inziens een brug te ver. Wat die jongen bij momenten mist aan precisie maakt hij goed door zijn tomeloze inzet en kampgeest. Je kan hem met andere woorden veel 'verwijten', maar geen gebrek aan vechtlust. Wat mij betreft mag er dan al eens een fout insluipen. Ik hou van kerels die er volledig voor gaan. Liever dat dan een technisch salonvoetbalwonder zonder rendement. Gisteren zette Thomas trouwens een paar keer zijn fout meteen weer recht door zelf de bal te gaan recupereren. Ik zie het Marco nog niet doen, laat staan dat die al over de middellijn geraakt... Nogmaals, als je gisteren dan toch moest kiezen omdat Bob er niet bij is, koos ik voor Thomas in de basisopstelling ten koste van Marco. Véél meer loop- en recuperatievermogen.

Al bij al was het een wedstrijd die je evengoed verliest hoor. En het is dan jammer -alweer- te moeten vaststellen dat de oorzaak ligt bij het experimenteren van uw opstelling. Thuis, en vooral tegen mindere goden, mag er wel met meer grinta en overtuiging aan een match worden begonnen. Lukt het niet meteen dan kan je na een kwartier nog altijd wat gas terugnemen. Je hebt meteen ook het publiek mee. Nu was het slappe koffie en daar is de voorzichtige aanpak van de trainer de oorzaak van geweest. Maar goed, een winnende trainer heeft altijd gelijk en Bart heeft al meer dan eens zijn deugdelijkheid bewezen. Getuige onze 20 punten waarvoor iedere supporter op voorhand had getekend!

En nu voor een puntje naar Lommel...


07 Nov 2011, 16:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
ik ben het blijkbaar niet echt eens met de mening van de meesten over spelers individueel in het geheel oneens, ga er dus niet eens aan beginnen...

In het geheel echter zou ik durven stellen dat de 'nieuwkomers' echt geviseerd worden door sommigen (achter mij zat bvb een grijze duif zelfs luid op Bas te schelden in acties waarin die jongen helemaal niet betrokken was. 1 opmerking van mijnentwege toch: als Gallu (die ik graag zie spelen maar was zeker niet beter gisteren) een slechte pass gaf hoorde je die gast niet. de norm ligt duidelijk niet voor elke speler hetzelfde). ik vind dit dom, maar het zal op Aalst wel nooit veranderen.

en ten tweede: zowel Marco als TVR (19j!) worden hier gebuisd op de positie van verdedigende mid, voorheen is Niels daar wel al eens door de mand gevallen, Ewen, men vergeet dat ne Ken der hier ook regelmatig eens doorgedraait wordt... Voor mij is het simpel, en dat zag je ook een paar keer aan de lichaamstaal van Gbarssin: als er vooraan weinig beweging is, is het voor een verdedigende mid (recupereert vaak een bal uit een duel of door een pass te onderscheppen, is daardoor vaak al half uit balans of heeft geen tijd om de bal nog eens goed te leggen enz. ) meteen heel moeilijk om efkes nog rap een splijtende 25m-pass te geven (hetgeen Gbarssin intrinsiek dan nog kan ook) of 3 man te dribbelen (hetgeen hij niet kan). Normaal is dat bij ons zelden een probleem, met een woelwater als Wouter en een sterke pivot als Lolo (of Sammy, gisteren heel goed ingevallen). Maar die eerste 2 zijn dus wat minder tegenwoordig, en dan krijg je dus dit. Gbarssin heeft dit ook een tweetal keer aangegeven (dat er geen beweging is). Ook Ken zou in mijn opinie gisteren een heel moeilijke match gehad hebben.

Nu, bij Wetteren: die Karel De Smet, die mag van mij overkomen. In de tweede helft (niet toevallig nadat granietblok Gbarssin niet meer in de weg stond centraal) was dat de box-to-box (uit de oude doos gehaald ja) die wij dus mankeren.

Keep it simple: sportief gaat het gewoon GOED. is het dan eigenlijk niet belachelijk dat er hier op de trainer gekapt wordt, of op toch weer vlot 1/4de van de ploeg ? Wil je de club helpen: stort dan 100 Eur (ja, ik zal dat zelf ook doen). met 1000 sups x 100 Eur is 1/3de van de target gehaald. Ik lees hier van de meeste 'critici' echter al redelijk wat voorwaarden vooraleer ze zelf eventueel er eens aan gaan denken om eens iets anders te gaan doen dan... kritiek geven. en daar zakt mijn broek van af !

_________________
may the FORCE be with you.


07 Nov 2011, 17:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Still standing ! schreef:
zoals bijna gewoonlijk hier ben ik het met blijkbaar 95% van de meningen over spelers individueel in het geheel oneens, ga er dus niet eens aan beginnen want dan zwaait het weer verwijten naar mijne kop... :plat:

maar in het geheel zou ik durven stellen dat de 'nieuwkomers' echt geviseerd worden door sommigen (achter mij zat bvb een grijze duif zelfs luid op Bas te schelden in acties waarin die jongen helemaal niet betrokken was. 1 opmerking van mijnentwege toch: als Gallu (die ik graag zie spelen was zeker niet beter) een slechte pass gaf hoorde je die gast niet. de norm ligt duidelijk niet voor elke speler hetzelfde). ik vind dit zo dom, maar het zal op Aalst wel nooit veranderen.

en ten tweede: zowel Marco als TVR (19j!) worden hier gebuisd op de positie van verdedigende mid, voorheen is Niels daar wel al eens door de mand gevallen, Ewen, men vergeet dat ne Ken der hier ook regelmatig eens doorgedraait wordt... Voor mij is het simpel, en dat zag je ook een paar keer aan de lichaamstaal van Gbarssin: als er vooraan weinig beweging is, is het voor een verdedigende mid (recupereert vaak een bal uit een duel of door een pass te onderscheppen, is daardoor vaak al half uit balans of heeft geen tijd om de bal nog eens goed te leggen enz. ) meteen heel moeilijk om efkes nog rap een splijtende 25m-pass te geven (hetgeen Gbarssin intrinsiek dan nog kan ook) of 3 man te dribbelen (hetgeen hij niet kan). Normaal is dat bij ons zelden een probleem, met een woelwater als Wouter en een sterke pivot als Lolo (of Sammy). Maar die 2 zijn dus wat minder tegenwoordig, en dan krijg je dus dit. Gbarssin heeft dit ook een tweetal keer aangegeven (dat er geen beweging is). Ook Ken zou in mijn opinie gisteren een heel moeilijke match gehad hebben.

Nu, bij Wetteren: die Karel De Smet, die mag van mij overkomen. In de tweede helft (niet toevallig nadat granietblok Gbarssin niet meer in de weg stond centraal) was dat de box-to-box (uit de oude doos gehaald ja) die wij dus mankeren.

Keep it simple: sportief gaat het gewoon GOED. is het dan eigenlijk niet belachelijk dat er hier op de trainer gekapt wordt, of op toch weer vlot 1/4de van de ploeg ? Wil je de club helpen: stort dan 100 Eur (ja, ik zal dat zelf ook doen). met 1000 sups x 100 Eur is 1/3de van de target gehaald. Ik lees hier van de meeste critici echter als redelijk wat voorwaarden vooraleer ze zelf eens iets ander gaan doen dat... criticeren. en daar zakt mij broek van af !

Allez, begint ulle zoveelste afzeik-comment maar weeral...


Niets gene afzeik-comment hier zulle. Net zoals iedereen, heb jij op dit forum evenveel recht om uw gedacht hier te verkondigen hé.
Je moet er enkel wel over waken om in-discussie-gaan-met of van-mening-verschillen-om niet te verwarren met afzeikcommentaar. Je krijgt anders te snel Calimero toestanden en dat is dan... zielig :oooh: .

Als er al mensen het niet eens zijn met jouw visie is dat ook hún goed recht. Zolang er niet op de man wordt gespeeld houdt dat het forum zelfs levendig. Meer nog, het is een basisvereiste van een forum om het voorál grondig oneens te zijn. Het houdt onze geesten open en onze gedachten scherp jong :D !


07 Nov 2011, 17:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst