Lommel United-Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Lommel United-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Lommel United-Eendracht Aalst
Hop naar de eerste van een moeilijk 4-luik,aftrap om 20.00uur.
Scheidsrechterstrio:
REF:VERVECKEN PETER(4)
AR1:BUSSCHAERT JAN(14)
AR2:LESCALIER CEDRIC(18)


07 Nov 2011, 16:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Normaal gezien raakt Cousin fit dus zou ik hem sowieso terug in de ploeg zetten. Gallucci erin voor Vervaeke en zet Potjes rechtsback.


07 Nov 2011, 18:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Normaal gezien raakt Cousin fit dus zou ik hem sowieso terug in de ploeg zetten. Gallucci erin voor Vervaeke en zet Potjes rechtsback.


Castro geelgeschorst

_________________
Please don't take my Iendracht away!


07 Nov 2011, 19:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Iendrachtzot schreef:
gweninho schreef:
Normaal gezien raakt Cousin fit dus zou ik hem sowieso terug in de ploeg zetten. Gallucci erin voor Vervaeke en zet Potjes rechtsback.


Castro geelgeschorst


Tzat eraan te komen eh :D Potjes rechtsback en De Schutter links houden lijkt me het beste..


07 Nov 2011, 19:25
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Ik kijk uit naar deze match : zaterdagavond, een redelijk stadion en we kunnen alleen maar winnen want iedereen gaat er vanuit dat we daar niks rapen.


07 Nov 2011, 19:47
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
De voorbeschouwing staat online.


08 Nov 2011, 16:21
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Niemand ligt wakker van onze verplaatsing naar Lommel ?

Ik voorspel een 1-1.


10 Nov 2011, 11:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Dani schreef:
Niemand ligt wakker van onze verplaatsing naar Lommel ?

Ik voorspel een 1-1.


Wij winnen daar gewoon


10 Nov 2011, 11:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Dani schreef:
Niemand ligt wakker van onze verplaatsing naar Lommel ?

Ik voorspel een 1-1.


Geen probleem hé, we zijn op ons sterktst op verplosjing

_________________
www.spionkoplede.com


10 Nov 2011, 11:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
De druk ligt bij Lommel en daar draait het toch ook niet zo super blijkbaar. Ik zie ons vanuit de organisatie en snelle counters eigenlijk wel winnen. Ik voorspel een Moreels van zijn topperiode vorig jaar !

_________________
If you never try, you'll never know


10 Nov 2011, 12:24
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Bram schreef:
De druk ligt bij Lommel en daar draait het toch ook niet zo super blijkbaar. Ik zie ons vanuit de organisatie en snelle counters eigenlijk wel winnen. Ik voorspel een Moreels van zijn topperiode vorig jaar !


Lommel heeft ook echt niet meer de ploeg van vorig jaar. Deze zomer hebben die serieus afgebouwd en zowat gans hun ploeg vervangen door hoofdzakelijk jonge gasten. Het is daar al een half mirakel dat die zo goed geklasseerd staan, want op papier hebben die nauwelijks een sterkere ploeg dan de onze hoor. Wel zonde dat we mogelijk met Cousin en Podevijn geblesseerd serieus verzwakt zijn op de flanken. Ik zou dan toch graag Gallucci zien starten, want die linksachter van Lommel (Lenaerts) is blijkbaar eigenlijk een rechtsvoetige centrale verdediger die het serieus moeilijk heeft op de linksachter, daar moet je van profiteren door er iemand tegenover te zetten die offensief iets kan klaarmaken.


10 Nov 2011, 12:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Bram schreef:
De druk ligt bij Lommel en daar draait het toch ook niet zo super blijkbaar. Ik zie ons vanuit de organisatie en snelle counters eigenlijk wel winnen. Ik voorspel een Moreels van zijn topperiode vorig jaar !


Lommel heeft ook echt niet meer de ploeg van vorig jaar. Deze zomer hebben die serieus afgebouwd en zowat gans hun ploeg vervangen door hoofdzakelijk jonge gasten. Het is daar al een half mirakel dat die zo goed geklasseerd staan, want op papier hebben die nauwelijks een sterkere ploeg dan de onze hoor. Wel zonde dat we mogelijk met Cousin en Podevijn geblesseerd serieus verzwakt zijn op de flanken. Ik zou dan toch graag Gallucci zien starten, want die linksachter van Lommel (Lenaerts) is blijkbaar eigenlijk een rechtsvoetige centrale verdediger die het serieus moeilijk heeft op de linksachter, daar moet je van profiteren door er iemand tegenover te zetten die offensief iets kan klaarmaken.


Dju, is Potjes ook geblesseerd?

_________________
www.spionkoplede.com


10 Nov 2011, 13:10
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:37
Berichten: 109
Leeftijd: 37
Locatie: Kerksken
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Jens heeft scheurtje in de lies en zal dus niet meespelen..

_________________
Iendracht 4-ever!!!


10 Nov 2011, 13:12
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Bram schreef:
De druk ligt bij Lommel en daar draait het toch ook niet zo super blijkbaar. Ik zie ons vanuit de organisatie en snelle counters eigenlijk wel winnen. Ik voorspel een Moreels van zijn topperiode vorig jaar !


Lommel heeft ook echt niet meer de ploeg van vorig jaar. Deze zomer hebben die serieus afgebouwd en zowat gans hun ploeg vervangen door hoofdzakelijk jonge gasten. Het is daar al een half mirakel dat die zo goed geklasseerd staan, want op papier hebben die nauwelijks een sterkere ploeg dan de onze hoor. Wel zonde dat we mogelijk met Cousin en Podevijn geblesseerd serieus verzwakt zijn op de flanken. Ik zou dan toch graag Gallucci zien starten, want die linksachter van Lommel (Lenaerts) is blijkbaar eigenlijk een rechtsvoetige centrale verdediger die het serieus moeilijk heeft op de linksachter, daar moet je van profiteren door er iemand tegenover te zetten die offensief iets kan klaarmaken.


Bob heeft alleszins meegetraind gisteren,ik gok op:
VDN
Vervaeke-kestens-filipovic-de schutter
Gallucci-verheyden-van renterghem-cousin
W.moreels-depoitre
Bank:kempeneer,gbarssin,crispyn en dan ringoot balaj of yombo.
Vanop den officiele site:
Naar aanleiding van de wedstrijd op Lommel United van aanstaande zaterdag gelden volgende veiligheidsvoorschriften.

- De politiezone Lommel hanteert nultolerantie in kader van overtredingen op de voetbalwet.
- Het is toegelaten om in het stadion gekocht eten en drank (in plastieken bekers) mee te brengen in de tribunes
- Het gooien van papiersnippers, confetti en dergelijke is toegelaten na voorafgaande aanvraag en goedkeuring door de veiligheidsverantwoordelijke.
- Enkel vlaggen met plastic vlaggenstokken van max 1,50m en een diameter van max 20mm zijn toegelaten.
- Het gebruik van laserpennen is verboden.

Wensen er ook op te wijzen dat er ter plaatse geen tickets voor zitplaatsen meer verkocht worden aan supporters van Eendracht Aalst.

Bron: eendracht-aalst.be


10 Nov 2011, 14:12
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Houdt Lommel thuisreputatie recht tegen Aalst?
woensdag 09 november 2011, 14:39

Zaterdag staan met Lommel United en VC Eendracht Aalst 2002 twee ploegen tegenover elkaar die tot dusver ver boven de verwachtingen presteren. In de kern van de Ajuinen vinden we met Predrag Filipovic een oude bekende terug.

Aalst kende net zoals Lommel een erg moeilijke voorbereiding. Toch namen de Oost-Vlamingen een prima seizoenstart. Na een scoreloos gelijkspel op de openingsspeeldag tegen Tubeke werd er met 1-4 gewonnen bij KVK Tienen. Een week later ging Roeselare voor de bijl in het Pierre Cornelissstadion (3-1). Na een nipte nederlaag bij KV Oostende (3-2) pakte Eendracht een 7 op 9 tegen KSK Heist, Waasland-Beveren en FC Brussels. Hierna volgde een enigszins mindere periode met 3 verliespartijen op rij met onder meer thuisnederlagen tegen Woluwe (2-4) en Boussu Dour (1-2). Op Sint-Niklaas gingen de Ajuinen echter opnieuw met de volle buit lopen. Afgelopen weekend kwam rode lantaarn Standaard Wetteren op bezoek in Aalst. Kort voor het half uur zorgde Ewen Verheyden met een enig mooie trap in de kruising voor het enige doelpunt van de namiddag. Door deze zege naderden de Ajuinen tot op slechts 1 punt van Lommel.

VC Eendracht Aalst 2002 werd afgelopen seizoen kampioen in derde klasse A. Het bestuur beschikte over voldoende vertrouwen in de kwaliteiten van de kern van het kampioenenjaar want de Ajuinen bleven opvallend rustig op de transfermarkt. De 20-jarige Thomas van Renterghem kwam over van KSK Ronse. Op het middenveld rekende men op de ervaring van Marc-Antoine Gbarssin (Carlisle United) en Bas Vervaeke (Standaard Wetteren). In de aanval kozen de Ajuinen voor de inmiddels 31-jarige Ode Thompson. Aan de uitgaande zijde viel vooral het vertrek van middenvelder Ewout Denijs naar Standaard Wetteren op. Papa Gueye (Union) en Preben Delclef (KSV Bornem) vonden een club in derde klasse. Ook Glenn Coppens en Brecht Moreels verlieten het Pierre Cornelisstadion.

In doel is Kevin Van den Noortgaete een certitude. Zijn doublure heet Kevin Kempeneer.

Predrag Filipovic,van nature een linksback, speelt tegenwoordig in het hart van de verdediging. De Serviër, die 2 seizoenen lang de kleuren van Lommel SK verdedigde, kan met zijn goed positiespel en ervaring zijn stilaan afgebotte snelheid compenseren. Ook op aanvallend vlak liet hij zich dit seizoen al gelden met drie doelpunten, weliswaar allen vanop de strafschopstip. Aan zijn zijde wordt doorgaans Kristof Kestens uitgespeeld. Kestens deed eerder al heel wat ervaring in tweede klasse op bij VW Hamme. Rechts in de verdediging kan de Fransman Olivier de Castro spelen. De 22-jarige Jens Podevijn kan zowel op de linksachter als de linksbuiten uit de voeten. Tijdens de laatste 2 wedstrijden van de Ajuinen nam Niels De Schutter echter de positie van linksachter in. Nieuwkomer Thomas Van Renterghem kreeg dit seizoen nog niet veel speelgelegenheid van zijn trainer.

Centraal op het middenveld speelt Marc-Antoine Gbarssin, die eerder drie seizoenen bij Antwerp speelde. Na een avontuur bij het Deense FC Fredericia en het Welshe FC Walsall keerde hij terug naar de Belgische tweede klasse. Een andere titularis op het middenveld is Bob Cousin. De grillige Fransman ontpopte zich dit seizoen tot een ideale foerier, getuige hiervan zijn 5 assists in het huidige seizoen. Routinier Ewen Verheyden kan centraal op het middenveld opereren. Op de rechterflank kiest trainer Bart Van Renterghem meestal voor Damien Gallucci. Jongeling Ken Van Damme staat bekend om zijn groot loopvermogen. Bas Vervaeke slaagde er nog niet in om zich te ontpoppen tot een onbetwiste basisspeler. De ex-speler van Antwerp begint meestal op de bank.

In de aanval kiest trainer Van Renterghem voor het duo Moreels – Depoître. Eerstgenoemde was dit seizoen al goed voor vijf doelpunten. De atletische Depoître valt op door zijn kopbalkracht en snelheid. Ode Thompson, in een nog niet zo ver verleden actief in Lommel, fungeerde als vaste stand-in. De Nigeriaan weigerde echter mee te spelen in een wedstrijd met de beloften waarop de club besloot om het contract van de ex-Lommelspeler te verbreken. Mogelijk krijgt Sam Crispijn hierdoor meer speelgelegenheid.

Op papier is Lommel – Aalst een erg aantrekkelijke affiche met twee ploegen die steeds op een voetballende manier ten aanval proberen te trekken. De Ajuinen hebben zich razendsnel aangepast aan het hogere niveau van tweede klasse en zijn afgelopen weekend tot op één punt van Lommel genaderd. Supporters op post voor deze aantrekkelijke affiche!

Vorige confrontaties:

Seizoen 2009-2010 (Beker van België):

Eendracht Aalst – KVSK United 2-0

Lommel United – Eendracht Aalst (zaterdag 12 november om 20 uur)

Jarno Molenberghs kreeg groen licht van de medische staf.


Vermoedelijke kern Lommel United: Thoelen, Rykx,, Wisniowski, S. Vanaken, De Koninck, Delande, Debauve, Colinet, Meeus, Molenberghs, Cerigioni, Lenaerts, Van Mierlo, H. Vanaken, Brouwers.

Het contract van Ode Thompson werd ontbonden. Olivier De Castro is geschorst na zijn vijfde gele kaart. Ken Van Damme revalideert van een operatie aan de rug. Bob Cousin is twijfelachtig.

Vermoedelijke kern VC Eendracht Aalst 2002: Van Den Noortgaete, Kempeneer, De Schutter, Filipovic, Gbarssin, Depoître, Vervaeke, Moreels, Cousin Verheyden, Kestens, Van Renthergem, Gallucchi, Podevijn,Crispyn, X

Scheidsrechter: Peter Vervecken
Assistenten: Jan Busschaert en Cedric Lescalier


Auteur: Thomas Voets

_________________
Anti fusieclub!


10 Nov 2011, 14:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst