Lommel United-Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Lommel United-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Spijtig...


12 Nov 2011, 22:40
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Eindstand 2-0, geen ramp maar spijtig. Op naar de volgende...


12 Nov 2011, 22:52
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
salvador schreef:
Eindstand 2-0, geen ramp maar spijtig. Op naar de volgende...



geen ramp?

goh, het spelpeil was ronduit beschamend, bedroevend,... enkel de verderzetting van vorige week, een geluk dat Wetteren de kansen niet afwerkte, of je verloor vorige week ook.

geen enkele uitgespeelde kans, een lamentabele mentaliteit, en een trainer die vooral kwam om niet te verliezen ipv kwam om te winnen.

ik val hier in herhaling maar ga het toch nog eens zeggen. Die Van Renterghem en Vervaecke, wat een prutsers zeg. De 2-0 was schrijnend, een corner voor ons, Lommel ontzet de bal, wat een simpele controle leek aan de middenlijn, werd ineens een archislechte controle van Vervaecke. Gevolg: Filipovic tegen drie mensen, en boeken toe.

Totaal geen druk op de bal en dan zo een makkelijke controle missen, die jongen kan gewoon niet voetballen. Dan die Van Renterghem, nooit druk op de bal, draait nog trager als mijn metjen, en heeft een rampzalige pass in zijn voeten.

Sorry voor de zware kritiek aan die jongens hun adres, maar na een kleine 2u30 heen en terug moet het er even af.

Buiten Van Den Noortgaete kan ik niet echt uitblinkers noemen :wadde:


13 Nov 2011, 0:43
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Zwakke match van beide teams. De eerste goal van lommel was offside. Leek mij compensatie op een iets daarvoor onterecht afgevlagde aanval van hun. Hun tweede kans was een counter pur sang met het nodige geluk afgewerkt (VDN redt in eerste instantie heel mooi maar bal valt slecht voor ons en bingo). Heel zuur vind ik dat de eerste echte kans van lommel en goal en offside was maar wij hebben daarentegen geen enkele kans gehad in 90 minuten dus is de nederlaag niet echt onverdiend.
Weinig meer over te zeggen behalve dat ik niet snap dat je er TVR uitpakt als zondebok. We kwamen vandaag gewoon als ploeg tekort maar als de lijnrechter zijn job doet blijft het gewoon 0-0


13 Nov 2011, 2:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Onze bedoeling was duidelijk om goed in de organisatie te blijven en tegen te prikken als het mogelijk was. De organisatie stond op punt vond ik want Lommel geraakte er niet door zonder buitenspel te lopen. Hun eerste kans kregen ze toen er al 42 minuten weggetikt waren. Bij hun tweede kans scoren ze de 1-0 (knap afgewerkt trouwens van die Meeus). De omschakeling was dan weer ondermaats. Als we de bal hadden, was de passing onzuiver of werden er verkeerde keuzes gemaakt. Gevolg is dat we in de ganse match denk ik geen enkele echte kans hebben gekregen. Een slotoffensief konden we uiteindelijk ook niet meer opzetten want klungelig balverlies van Vervaeke zorgde ervoor dat Lommel hun bonus kon verdubbelen. Daarmee waren de boeken dan ook meteen toe.
Jammer da we geen puntje konden meepikken maar een ramp is het verlies nu ook weer niet. De kloof met de zestiende in de stand blijft al zeker 8 punten. Zolang da zo ongeveer blijft, bennek al content.
Volgende week Eupen, dat ook met 0 op 6 staat.


13 Nov 2011, 8:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Onze bedoeling was duidelijk om goed in de organisatie te blijven en tegen te prikken als het mogelijk was. De organisatie stond op punt vond ik want Lommel geraakte er niet door zonder buitenspel te lopen. Hun eerste kans kregen ze toen er al 42 minuten weggetikt waren. Bij hun tweede kans scoren ze de 1-0 (knap afgewerkt trouwens van die Meeus). De omschakeling was dan weer ondermaats. Als we de bal hadden, was de passing onzuiver of werden er verkeerde keuzes gemaakt. Gevolg is dat we in de ganse match denk ik geen enkele echte kans hebben gekregen. Een slotoffensief konden we uiteindelijk ook niet meer opzetten want klungelig balverlies van Vervaeke zorgde ervoor dat Lommel hun bonus kon verdubbelen. Daarmee waren de boeken dan ook meteen toe.
Jammer da we geen puntje konden meepikken maar een ramp is het verlies nu ook weer niet. De kloof met de zestiende in de stand blijft al zeker 8 punten. Zolang da zo ongeveer blijft, bennek al content.
Volgende week Eupen, dat ook met 0 op 6 staat.



ik raad je toch aan de match te herbekijken via belgacom tv.

Cerigioni kwam in de eerste twintig minuten twee maal alleen voor VDN, zonder buitenspel te spelen, dus wat je zegt klopt niet. ons centraal vierkant Kestens, Flipo, TVR en Verheyden speelden op 10 meter van elkaar. dus geen aansluiting met onze aanvalslinie of van omschakeling was er al helemaal geen sprake.

Lommel gaf mij geen onvergetelijke indruk maar als je je achterlinie bijna op de middellijn laat spelen zonder druk op de inspeelbal te zetten, dan vraag je er gewoon achter dat er vroeg of laat iemand doorglipt.

en dat gebeurde ook. Ik vond dat er van onze kant gewoon heel weinig strijd was, en vooral dat vind ik jammer


13 Nov 2011, 10:28
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 53
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
salvador schreef:
Eindstand 2-0, geen ramp maar spijtig. Op naar de volgende...



geen ramp?

goh, het spelpeil was ronduit beschamend, bedroevend,... enkel de verderzetting van vorige week, een geluk dat Wetteren de kansen niet afwerkte, of je verloor vorige week ook.

geen enkele uitgespeelde kans, een lamentabele mentaliteit, en een trainer die vooral kwam om niet te verliezen ipv kwam om te winnen.

ik val hier in herhaling maar ga het toch nog eens zeggen. Die Van Renterghem en Vervaecke, wat een prutsers zeg. De 2-0 was schrijnend, een corner voor ons, Lommel ontzet de bal, wat een simpele controle leek aan de middenlijn, werd ineens een archislechte controle van Vervaecke. Gevolg: Filipovic tegen drie mensen, en boeken toe.

Totaal geen druk op de bal en dan zo een makkelijke controle missen, die jongen kan gewoon niet voetballen. Dan die Van Renterghem, nooit druk op de bal, draait nog trager als mijn metjen, en heeft een rampzalige pass in zijn voeten.

Sorry voor de zware kritiek aan die jongens hun adres, maar na een kleine 2u30 heen en terug moet het er even af.

Buiten Van Den Noortgaete kan ik niet echt uitblinkers noemen :wadde:


volledig mee eens, nog maar is een bewijs dat de spelers die ze binnengehaald hebben een ramp zijn, een brecht moreels en een coppens mochten gerust gebleven zijn want die gasten waren een pak beter dan wat ze daar binnen gehaald hebben, ik zie ons de winterstop ingaan met 22 punten, ergens een gelijk spel tegen dender en tubeke want tegen eupen, visé, antwerp zie ik ons ook niks pakken en zeker niet als onzen trainer zijn ploeg zo blijft opstellen, je ziet duidelijk dat hij het punt aan aftrap meteen verdedigd en als je dan niet kan voorkomen dan krijg het deksel op de neus, depoitre staat daar alleen op een eiland met 2 tot soms 3 man in zijnen nek en van de rest niks van druk naar voor, die mannen gisteren speelden in een zetel daar vanachter zelle


13 Nov 2011, 12:00
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Werd onze wedstrijd van gisteren al uitgezonden op Belgacom-tv?


13 Nov 2011, 12:30
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Het vormpeil van de ploeg is verontrustend wat de komende wedstrijden betreft en niet alleen de mislukte transfers zijn de oorzaak, er zijn ook bepaalde sterkhouders die ver onder hun niveau spelen.
Als je dan weet dat er geen centen zijn, dan gaat het nog een harde dobber worden om het behoud te verzekeren, want ondanks de 20 punten gaan we zeker met die barrageplaats nog rekening moeten houden.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


13 Nov 2011, 12:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Teleurstellende wedstrijd. Vorige week pakt ge zo nog met het nodige geluk 3 punten, maar gisteren geen enkele kans gehad. Hadden we zelfs maar het niveau van op Brussels gehaald, kwamen we met minstens 1 punt naar huis want Lommel vond ik ook niet zo overtuigend.
Zoals aangehaald brengen de nieuwkomers niets bij en als je dan ook ziet dat een Moreels gisteren nergens is en een Depoitre bijna nie weegt op een verdediging, dan weet ge dajet moeilijk ga krijgen.
Hop naar volgende week en hopelijk beter :EA:


13 Nov 2011, 13:01
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15
Berichten: 454
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
Wat heb ik gisteren gezien :

1) Vervaecke zeer zwak en rechtstreeks verantwoordelijk voor 2e goal, o zo LOEMP ! Ik vind dat die jongen echt geen versterking is voor ons. Is nu al weken aan een stuk dat die jongen wel probeert maar dat het gewoon niet lukt...
2) Wouter blijf ik een fantastisch goeie voetballer vinden MAAR hij zoekt al weken naar zijn vorm (iets minder denken aan eerste klasse misschien, en op sommige momenten iets minder tierlantijntjes proberen doen en het spel simpel houden). Hopelijk komt hij er één de volgende weer door. Zijn creativiteit is momenteel één van de redenen waarom wij zo ongevaarlijk zijn voor het doel van de tegenstander.
3) Laurent wil wel maar het lukt allemaal NET niet wat hij probeert. Wij hebben een fantastisch aanvalsduo (ze mogen van mij alletwee nog 10 jaar blijven) maar momenteel lukt het niet echt meer...
4) Kestens speelt al gans het seizoen op niveau, dikke pluim voor hem (y) Ook FLippo en VDN gisteren niet slecht. Vond Niels niet slecht maar ook niet echt goed gisteren.
5) Centraal in het midden blijft een probleem. Ken is onmisbaar voor onze ploeg en Ewen kan het niet alleen (Van Renterghem is iets te lucht volgens mij) zonder een stevige collega die alles opkuist rondom hem.
6) Cousin werkt op sommige momenten op mijn zenuwen, verliest de bal of krijgt de bal niet goed aangespeeld en staat dan wild gesticulerend den onozelaar uit te hangen en terwijl gaat het spel verder. Iets minder paretten verkopen misschien en iets meer inzet ... Het verschil met vorig seizoen is duidelijk zichtbaar vind ik...
7) Gisteren geen enkele kans gekregen..... Lang geleden dat ik ons zo zwak zag.
8) Lommel (of Homo zoals ze zelf zongen de wankers) niet meer dan een middenmoter. Nummer 17 die inviel een kwartier voor het einde en de laatste goals scoorde mag direct naar Aalst komen. Dikke speler !!!

Volgende week beter !

_________________
Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!!


13 Nov 2011, 14:42
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
't was gisteren slecht tegen slechter...

ik vraag me wel af wat Lommel ooit terug in eerste klasse zou gaan zoeken... zigge zagge zigge zagge :?


13 Nov 2011, 16:44
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06
Berichten: 195
Leeftijd: 57
Website: http://www.allei-joep.be
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
T.Fratelli schreef:
't was gisteren slecht tegen slechter...

ik vraag me wel af wat Lommel ooit terug in eerste klasse zou gaan zoeken... zigge zagge zigge zagge :?

Euh dat het gisteren niet goed was weten we ondertussen,niet dat lommel zoveel beter was maar enfin,
Laat het ons nekeer hebben over de armtierige bediening van eten en drank,enen tappen en enen worsten bakken voor pakweg 350man,resultaat aanschuiven,zagen helft van de wedstrijd niet sjans niet goed was maar toch en lommel heeft ambities laat me niet lachen aub.Wel het goedkoopste inkomticket van het huidige seizoen maar moest het regen geen goei zaak pffff. Dit was dus tweede verplaatsing naar het verre limburg en twee keer niet goed,en verloren.


13 Nov 2011, 18:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
De fotokes van gisteren staan on-line.
De sfeer zat er nochtans goed in bij de supporters (y)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


13 Nov 2011, 19:06
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Lommel United-Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
zwawi schreef:
Onze bedoeling was duidelijk om goed in de organisatie te blijven en tegen te prikken als het mogelijk was. De organisatie stond op punt vond ik want Lommel geraakte er niet door zonder buitenspel te lopen. Hun eerste kans kregen ze toen er al 42 minuten weggetikt waren. Bij hun tweede kans scoren ze de 1-0 (knap afgewerkt trouwens van die Meeus). De omschakeling was dan weer ondermaats. Als we de bal hadden, was de passing onzuiver of werden er verkeerde keuzes gemaakt. Gevolg is dat we in de ganse match denk ik geen enkele echte kans hebben gekregen. Een slotoffensief konden we uiteindelijk ook niet meer opzetten want klungelig balverlies van Vervaeke zorgde ervoor dat Lommel hun bonus kon verdubbelen. Daarmee waren de boeken dan ook meteen toe.
Jammer da we geen puntje konden meepikken maar een ramp is het verlies nu ook weer niet. De kloof met de zestiende in de stand blijft al zeker 8 punten. Zolang da zo ongeveer blijft, bennek al content.
Volgende week Eupen, dat ook met 0 op 6 staat.


ik raad je toch aan de match te herbekijken via belgacom tv.

Cerigioni kwam in de eerste twintig minuten twee maal alleen voor VDN, zonder buitenspel te spelen, dus wat je zegt klopt niet. ons centraal vierkant Kestens, Flipo, TVR en Verheyden speelden op 10 meter van elkaar. dus geen aansluiting met onze aanvalslinie of van omschakeling was er al helemaal geen sprake.

Lommel gaf mij geen onvergetelijke indruk maar als je je achterlinie bijna op de middellijn laat spelen zonder druk op de inspeelbal te zetten, dan vraag je er gewoon achter dat er vroeg of laat iemand doorglipt.

en dat gebeurde ook. Ik vond dat er van onze kant gewoon heel weinig strijd was, en vooral dat vind ik jammer

Bij Lommel zelf hebben ze ook maar 1 kans gezien in de eerste helft. Alle, toch diene die het verslag voor hunne site schrijft ;)


13 Nov 2011, 21:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst