Eendracht Aalst - Eupen - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst - Eupen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Joren schreef:
Aardige 4-3-3 ook met een goeie De Schutter als breker op het middenveld. Eupen was letterlijk nergens tijdens de eerste helft. Geen organisatie op hun middenveld en een dramatische Ciani die elke gevaarlijke poging vakkundig de nek omwrong. De referee was inderdaad dramatisch, maar niet vergeten dat Damien en Wouter allebei erg grote kansen kregen die er eigenlijk in hadden gemoeten. In de tweede helft krijg je dan twee goals tegen op quasi dezelfde wijze en was de scherpte er bij ons wat uit. 0-2 is het (te) harde verdict.

Bij Eupen viel mij vooral hun nummer 10 op. Had wat de looks van Kaka en was erg moeilijk van de bal te zetten. Leuk spelertje!


Had eigenlijk net dezelfde bevinding gemaakt. Die kerel was idd heel moeilijk van de bal te zetten!

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


20 Nov 2011, 23:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1263
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Rare 4-1-4-1 opstelling volgens mij en een match die we eigenlijk hadden kunnen winnen!
Wel teleurgesteld in de "K" vandaag, was uiteindelijk toch een topmatch waar uiteindelijk weinig beleving /sfeer was in de tribunes!
Het lijkt of de supporters meer en meer in "kampen" verdeeld zijn , en dit kan volgens mij nooit de bedoeling zijn!
Me maan en macht ver den iendracht! Das het enigste wat telt momenteel volgens mij ! Ongeacht geruchten/ cowboyverhalen! :EA:


20 Nov 2011, 23:22
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Neutralboy schreef:
Rare 4-1-4-1 opstelling volgens mij


Gewoon een moderne versie van een 4-3-3 met de punt van de driehoek op het middenveld naar achter. Zelfde opstelling als oa. Club en de Rode Duivels gebruiken. Lijkt mij op dit ogenblik met de huidige kern de beste optie te zijn en absoluut geen 'vreemde' opstelling...


21 Nov 2011, 0:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Vermits ik reeds om 16.30 moest werken ;) verzekerde ik de trein naar Brussel van 17.06

Toen ik controle deed, waren er 5 welbeschonken Eupensupporter aan boord. :drank:
Er was zelf enen bij, die zijn Go-pass ingevuld had van Aalst naar Aalst :lol:

Ik gebaarde van kromme haas en liet ze met rust.

Aangekomen te Jette sprongen ze al zingende van de trein.

Het liedje, "Vlaamse boeren" weergalmde in het station.

Nu was het aan mij om eens te glimlachen toen de trein vertrok beseften dat ze TE VROEG afstapten.

Ze zullen een uurtje later thuisgekomen zijn :D want de volgende trein was een uurtje later :p

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Nov 2011, 0:52
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Onderkroiper schreef:
Vermits ik reeds om 16.30 moest werken ;) verzekerde ik de trein naar Brussel van 17.06

Toen ik controle deed, waren er 5 welbeschonken Eupensupporter aan boord. :drank:
Er was zelf enen bij, die zijn Go-pass ingevuld had van Aalst naar Aalst :lol:

Ik gebaarde van kromme haas en liet ze met rust.

Aangekomen te Jette sprongen ze al zingende van de trein.

Het liedje, "Vlaamse boeren" weergalmde in het station.

Nu was het aan mij om eens te glimlachen toen de trein vertrok beseften dat ze TE VROEG afstapten.

Ze zullen een uurtje later thuisgekomen zijn :D want de volgende trein was een uurtje later :p


(y) :lol:

_________________
oilsjt, goi alien...


21 Nov 2011, 10:23
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Ik vond ons ook een meer dan behoorlijke match spelen, als we in de eerste helft de kansen afmaken komt Eupen nooit of nooit terug.
Verdediging was goed georganiseerd olv Flipo en Niels toonde dat hij zijn plaats in de ploeg meer dan waard is.
Alleen vooraan ontbreekt nog het tikkeltje geluk, maar let op, ne keer dat Wouter en/of Laurent wat meer "schwung" in hun acties krijgen zullen de goals wel volgen.
Vandaag verloren maar toch met een goed gevoel naar huis gegaan.
En over de referee wil ik maar één woord vuil maken: onbekwaamheid!!!!!!!!

_________________
oilsjt, goi alien...


21 Nov 2011, 10:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Schandalige overtredingen van die van Eupen. Ik vraag me af wanneer een mens dan wel de rode kaart moet trekken. Zelden zoveel onkunde van een scheidsrechter gezien.
Gelukkig bleef de ploeg nog redelijk kalm, en speelden we zeker geen slechte match. Onverdiend verloren!


21 Nov 2011, 11:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
De beelden, de persconferentie en de reactie van Filipovic staan online.
Straf dat een scheids vraagt aan een coach om het publiek niet verder op te hitsen :crazy:


21 Nov 2011, 11:38
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
AlostanA schreef:
De beelden, de persconferentie en de reactie van Filipovic staan online.
Straf dat een scheids vraagt aan een coach om het publiek niet verder op te hitsen :crazy:


In de beelden is nog duidelijker te zien hoe gruwelijk hard die fout op Cousin is. Dat is goed om je been te breken.


21 Nov 2011, 11:52
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Gisteren toch een vrij aangename wedstrijd gezien met vooral in de eerste helft nog eens een sterk Eendracht. Jammer dat die verdiende goal niet viel. Die Waalse ploegen, er blijft toch een vloek aan vasthangen.

Over de fasen met de rode kaarten...de eerste is in mijn ogen gewoon donkerrood.
De rechtsback trapt Cousin gewoon vuil onderuit...ik begrijp niet dat je daar als ref geen rode kaart trekt.

Dan de tweede fase met Laurent : de verdediger gaat met gestrekt been vol door ... ook hier kan de scheids rood geven...maar helaas voor ons geeft hij ze opnieuw niet.

Overigens die ene kans van Eupen in de eerste helft...ging vooraf aan een duwfout op Filipovic...

De ref was echt wel ondermaats maar het ligt wel niet aan hem dat we vandaag puntenverlies leiden vind ik.
BVR had veel sneller Sammy moeten brengen want offensief kwamen we toch heel moeilijk tot 100% kansen.

Soit, we zitten nog steeds op schema om ons sportief te redden dus geen man overboord.


21 Nov 2011, 12:01
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Ik begin trouwens te begrijpen waarom die mannen zoveel geschorsten hebben.


21 Nov 2011, 12:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Dani schreef:
Gisteren toch een vrij aangename wedstrijd gezien met vooral in de eerste helft nog eens een sterk Eendracht. Jammer dat die verdiende goal niet viel. Die Waalse ploegen, er blijft toch een vloek aan vasthangen.

Over de fasen met de rode kaarten...de eerste is in mijn ogen gewoon donkerrood.
De rechtsback trapt Cousin gewoon vuil onderuit...ik begrijp niet dat je daar als ref geen rode kaart trekt.

Dan de tweede fase met Laurent : de verdediger gaat met gestrekt been vol door ... ook hier kan de scheids rood geven...maar helaas voor ons geeft hij ze opnieuw niet.

Overigens die ene kans van Eupen in de eerste helft...ging vooraf aan een duwfout op Filipovic...

De ref was echt wel ondermaats maar het ligt wel niet aan hem dat we vandaag puntenverlies leiden vind ik.
BVR had veel sneller Sammy moeten brengen want offensief kwamen we toch heel moeilijk tot 100% kansen.

Soit, we zitten nog steeds op schema om ons sportief te redden dus geen man overboord.


dat men iets probeert en crispijn brengt, daar kan ik helemaal inkomen... maar ze moeten wel blijven voetballen en niet met van die hoge ballen beginnen werken, zoals ze vanaf zijn invalbeurt hebben gedaan.
goed, dat is niet de fout van Crispijn natuurlijk... maar sinds dat moment kregen we geen enkele kans meer, en ook de druk naar voor was veel minder dan in de eerste helft.

jammer toch dat men dat overhaast speculeren op die lange bal (waar we al niet goed in zij) blijft proberen.

voor het overige een hele verdienstelijke match van den Iendracht. We verdienden meer dan Eupen gisteren... maar ja, ge moet de kansen kunnen afmaken ook natuurlijk.

weinig sportieve ploeg eupen... en dan druk ik me heel zacht uit.


21 Nov 2011, 13:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Stijn schreef:
AlostanA schreef:
De beelden, de persconferentie en de reactie van Filipovic staan online.
Straf dat een scheids vraagt aan een coach om het publiek niet verder op te hitsen :crazy:


In de beelden is nog duidelijker te zien hoe gruwelijk hard die fout op Cousin is. Dat is goed om je been te breken.


Inderdaad plus de speler weet het zelf maar al te goed. Op verslag van Aalst.tv zie je hem een schouderklopje geven aan de scheids...


21 Nov 2011, 13:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
De positie van die tackle doet er zelfs niet toe, als was dat ergens aan de cornervlag geweest, zo een afschuwelijke tackle is gewoon altijd rood. Dat het dan nog op volle snelheid was en bij een uitbraak van ons zijn gewoon omstandigheden die donkerrood en een zware schorsing zouden rechtvaardigen.
Maarja, 't was weer eene dat wanneer je er op begint te roepen zich in zichelf keert en alles tegen blaast :hmm:

Ook een sportief gebaar van zowaar de kapitein van Eupen na de match (n) , had tijdens de match ook genoeg streken op. Ook voor diene had rood zeker niet overdreven geweest.

Spijtig van de uitslag, maar ik trek mij toch al op aan het gebracht spelniveau, dit is van tegen Waasland Beveren geleden dat we nog eens voetbal op de mat brachten. De inzet was er en dat maakt de nederlaag toch al iets gemakkelijker te verteren. De startopstelling was ook bemoedigend. Laat ons hopen dat we op dit elan nu wat kunnen voort bouwen.

_________________
If you never try, you'll never know


21 Nov 2011, 13:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Was plezant om de Jules in het fanhome te zien

_________________
www.spionkoplede.com


21 Nov 2011, 14:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst