Eendracht Aalst - Eupen - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst - Eupen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
De fotoliefhebbers zullen deze avond op hun honger blijven zitten :wow:

Na de match ben ik onmiddellijk weg, om nog wat "Tjoeketreintjes" ...op uur te laten rijden :D

Bij leven en welzijn, zullen deze in het beste geval maandagavond rond middernacht on-line staan :rolandjen:

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Nov 2011, 12:40
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Onderkroiper schreef:
De fotoliefhebbers zullen deze avond op hun honger blijven zitten :wow:

Na de match ben ik onmiddellijk weg, om nog wat "Tjoeketreintjes" ...op uur te laten rijden :D

Bij leven en welzijn, zullen deze in het beste geval maandagavond rond middernacht on-line staan :rolandjen:


Vergetj a koarten ni ein vèr op den tjoekentroin. ;) :lol:

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Nov 2011, 12:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
jammen schreef:
Onderkroiper schreef:
De fotoliefhebbers zullen deze avond op hun honger blijven zitten :wow:

Na de match ben ik onmiddellijk weg, om nog wat "Tjoeketreintjes" ...op uur te laten rijden :D

Bij leven en welzijn, zullen deze in het beste geval maandagavond rond middernacht on-line staan :rolandjen:


Vergetj a koarten ni ein vèr op den tjoekentroin. ;) :lol:


(y) :plat: ze zitten in men peipzaksken :EA:

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Nov 2011, 12:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
We zijn der vanonder http://www.youtube.com/watch?v=O6FclKOZ ... r_embedded :drank:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Nov 2011, 13:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
0-2 verlies maar vond ons vandaag zeker geen slechte wedstrijd spelen alleen offensief maakten we toch weinig klaar. Had daarom graag het invallen van Sammy wat vroeger zien gebeuren. En van dienen arbiter kunnen we ook moeilijk zeggen dat het nen home referee was :kots:


20 Nov 2011, 18:21
Online
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3855
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Ja inderdaad, er is moedig gestreden. Vooraan loopt het wat stroefkes, Depoitre zoekt nog naar zijn beste vorm me dunkt. Het zal een seizoen worden waarbij we tegen vooral Tubeke, Heist, Wetteren, Tienen, St.Niklaas e.d moeten winnen. We redden ons wel...sportief toch.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Nov 2011, 18:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 582
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Ref van dienst vandaag was Maarten Ketting.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_Ketting
Beste heren van de VoetbalBond, deze klojo dus nooit meer op onze Belgische velden hé !


20 Nov 2011, 18:36
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
met de voorsprong de slechtste ref die hier ooit is gepasseerd.

twee aanslagen die donkerrood waren, voor de rest de ene slechte beslissing na de andere.

echt schandalig.

ik vond ons zeker niet slecht spelen, en had de ref zijn werk gedaan, zat er puntengewin in.

Eupen één van de minst goed voetballende ploegen die ik dit jaar al aan het werk zag...


20 Nov 2011, 18:40
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Was ziek, en dus thuis gebleven en gekeken naar live-stream, toen Aalst-supporters Hollandse boeren begon te zingen zei die commentator: Nu zijn die van Aalst toch mis, deze ploeg komt uit Eupen... :hmm: :fuck: Dat was dus P.VDB he. :kots: Wat ze daar ooit in zagen...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


20 Nov 2011, 18:47
Miniem

Lid geworden op: 11 Sep 2011, 19:35
Berichten: 58
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Eindelijk nog eens propagandavoetbal zoals tegen Waasland-Beveren met de hoofdrol weggelegd voor Ketting & Co.


20 Nov 2011, 18:54
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Ik vond ons vandaag een uitstekende eerste helft spelen met tal van goede kansen die spijtig genoeg telkens net gemist werden. Eupen stelde daar slechts één kans tegenover die op de paal belandde. Ook de tweede helft waren we beter dan Eupen. Hun eerste kans zit erin en daarna hebben ze ons gewoon opgewacht en met veel fouten afgestopt. De counter die er op het einde ingaat was opnieuw tegen de gang van zaken maar ja....En het is al gezegd en het zal nog gezegd worden, dit was één van de slechtse refs die ik sinds lange tijd op een veld gezien heb. Een schande wat Eupen allemaal mocht doen. Met een ietwat normale ref doet Eupen nooit de eerste helft met 11 uit. Heel spijtig dat onze goede prestatie niet beloond werd maar als we zo blijven spelen kunnen tegen gelijk wie punten pakken.


20 Nov 2011, 19:24
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Het niveau van de Hollandse arbitrage is dus duidelijk nie beter dan hier bij ons. Wa nen onbekwame klungelaar was da seg. Salut en tot nooit meer hoop ik.
Voor de rest ook de hand in eigen boezem steken. Als ge uw kansen afwerkt, verlies je niet vandaag.


20 Nov 2011, 21:06
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Vandaag eindelijk de ploeg die al had moeten spelen sinds het uitvallen van Ken en meteen onze beste match in weken. We verdienden zeker puntengewin, maar als je de kansen mist kan je natuurlijk niet winnen. Spijtig ook dat Wouter in een serieuze dip zit. Had vandaag 2 keer moeten scoren.


20 Nov 2011, 22:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Smetje schreef:
Vandaag eindelijk de ploeg die al had moeten spelen sinds het uitvallen van Ken en meteen onze beste match in weken.


Dat vond ik er dus ook van. Ben blij dat ik het ni gemist heb :-) Ik zal nu wel volgende week moeten passen, maar bon.

En die ref, jongens toch...

Als we zo blijven spelen, dan gaan we een leuk en veilig seizoen tegemoet.


20 Nov 2011, 22:40
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Aardige 4-3-3 ook met een goeie De Schutter als breker op het middenveld. Eupen was letterlijk nergens tijdens de eerste helft. Geen organisatie op hun middenveld en een dramatische Ciani die elke gevaarlijke poging vakkundig de nek omwrong. De referee was inderdaad dramatisch, maar niet vergeten dat Damien en Wouter allebei erg grote kansen kregen die er eigenlijk in hadden gemoeten. In de tweede helft krijg je dan twee goals tegen op quasi dezelfde wijze en was de scherpte er bij ons wat uit. 0-2 is het (te) harde verdict.

Bij Eupen viel mij vooral hun nummer 10 op. Had wat de looks van Kaka en was erg moeilijk van de bal te zetten. Leuk spelertje!


20 Nov 2011, 22:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst