Eendracht Aalst - Antwerp - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 295 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 20
 Eendracht Aalst - Antwerp 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Dec 2011, 13:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Parking vol Aalst-supporters ? :crazy:

Voor 1 keer dat de flikken het eens goed hebben aangepakt. Wie geen ambras wou kon deze keer perfect de confrontatie vermijden. Dat is tegen Visé en andere ploegen toch al anders geweest.

Dat ze daar dus vooral zeer nederig zijn in het verlies en niet met een vingertje gaan wijzen naar een parking vol Aalst-supporters :zzz:

_________________
If you never try, you'll never know


05 Dec 2011, 13:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Bart Wilmssen Antwerp

ANTWERPEN - Bij Antwerp was de ontgoocheling groot na het 3-2-verlies in Aalst. De Great Old knokte om op gelijke hoogte te komen, maar gaf in de extra tijd dat punt weer uit handen. ‘Dit is zeer frustrerend,' vond trainer Bart Wilmssen. ‘We verdienden minstens een punt. En als je van 2-0 terugkomt, dan is iedereen tevreden. Nu druip je ontgoocheld af. We laten ons in de eerste en in de laatste minuut in de luren leggen en tussenin waren we voortdurend baas. Niet altijd met flitsend voetbal, maar dat kan ook niet tegen een thuisploeg die er volledig voor gaat. In defensief opzicht hebben we enkele fouten gemaakt die aan de basis liggen van de nederlaag.'
‘We hadden wel veel balbezit, maar rond de Aalsterse zestien was het te slordig zodat we amper aan kansen kwamen. In de tweede periode kwamen de combinaties er beter uit en hebben we ze echt vastgezet. Jammer dat de 2-2 zo laat viel. maar dan nog hadden we gewoon de match op slot moeten doen en blij zijn met dat punt. Die 3-2, ook al is het een klutsgoal, had nooit mogen vallen.'
‘Lommel, Eupen en Oostende laten punten liggen. Maar als je zelf niet wint, dan kan je nooit een goeie zaak doen.'
Het Nieuwsblad


05 Dec 2011, 13:27
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Verslag van ATV:
http://www.atv.be/item/aalst-wint-van-antwerp

En de reactie van Antwerp-trainer Bart Wilmssen :fuck: Negentig minuten eenrichtingsvoetbal zegt de man :crazy: :crazy:
http://www.atv.be/item/reacties-na-antwerp-wedstrijd-0

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


05 Dec 2011, 13:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Om het nog eens over voetbal te hebben:

Antwerp is gewoon regelrecht in het mes gelopen, een vroege voorsprong voor ons en Antwerp dat direkt zonder overleg begon te pompen. Fysiek waren die duidelijk beter en sterker maar als je zo woekert met de krachten dan durft het al eens fout gaan. Na 20 minuten waren ze al bezig met lange ballen te pompen naar onze dubbele afweergordel... we hadden het er wel moeilijker mee dan anders, maar buiten de corners die er af en toe op volgden bracht het hen toch zeer weinig op. De weinige variatie op dat spel probeerden ze dan met hun flanken te brengen, als uw beste voorzet daarvan resulteert in een doeltrap (meerendeel waren zelfs inworpen ergens aan de hoekschopvlag) dan moet ge geen uitvluchten gaan zoeken bij de ref. Op een knap uitgespeelde actie (goed stoorwerk) besluit Damien dan enorm prachtig in de kruising. De 2de helft dan nog meer powervoetbal van Antwerp maar alweer weinig "echt" gevaar. Terug waren het vooral de corners waarbij het bibberen was.
Waar ze bij de 3-2 een fout van Crispijn zien ? Het is wel hun keeper die op hem vliegt en niet omgekeerd hé, als hij daar de bal heeft ,dan is er geen probleem.... (voor hun althans).
Die ref zijn "laten doorspelen" was bij mometen toch ook wel zwaar irritant, ge gaat met 3 in de aanval, 2 ervan worden vakkundig onderuit geschoffeld, en uiteindelijk blijft ge nog met 1 man over die dan natuurlijk geen kant meer uit kan. Knap gefloten :oops:

Paar kritische noten bij ons toch wel; ik vind ook niet dat ge in 2de klasse de techniek van Zinedine Zidane moet hebben, maar een minimum aan balcontrole en traptechniek mag er wel bij zijn ? Een geluk dat een overdosis inzet al zeer veel goed maakt.

_________________
If you never try, you'll never know


05 Dec 2011, 13:36
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Costa Alosta schreef:
Een dikke proficiat aan de ploeg. Een extra pluim voor Potjes die vooral in de eerste helft razendgevaarlijk was. En Schutterke, man man man. Wat zie ik die gast graag spelen.
En Kevin, die heeft er toch opnieuw enkele gemaakte potten uitgehaald.

Wat de sfeer aan onze kant betreft: goed maar niet super. Ik vind dat we ons tijdens zulke toppers (op vlak van supporters) te veel richten op de tegenstand. Ik bedoel: reageren op wat zij zingen (bvb telkens we "Antwerp is een jodenstad", of "Beerschot is de ploeg van 't stad" zongen). Terwijl we zoveel eigen liedjes hebben.

Zulke matchen moeten we veel meer onze eigen nummers brengen (desnoods een ganse helft Eeeeee OOOOoooo Iendracht Oilsjt Olé zoals we in het verleden enkele keren hebben gedaan).

Nee :crazy: Berchem dat was ludiek e.

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


05 Dec 2011, 14:51
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Bram schreef:
Paar kritische noten bij ons toch wel; ik vind ook niet dat ge in 2de klasse de techniek van Zinedine Zidane moet hebben, maar een minimum aan balcontrole en traptechniek mag er wel bij zijn ? Een geluk dat een overdosis inzet al zeer veel goed maakt.


Gallucci zijn goal gemist zeker?


05 Dec 2011, 14:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Mooi verslag van Aalst.tv, ik ben heel blij te zien dat die hun kwaliteit kunnen behouden.

Maar dan dat verslag van TV Oost... Het lijkt alsof die niet tevreden waren dat er zoveel goals vielen, omdat ze daardoor den Iendracht meer seconden airtime moeten geven... Veel korter konden ze het niet maken denk ik.

Volgende week, op Dender, zullen ze er wel staan zeker? Hopelijk dan ook een paar wedstrijdfases ofzo.


05 Dec 2011, 15:11
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Wat een match, wat een ontlading, eentje die voor altijd in het geheugen blijft...
Man, man, man, en de goal van Damien, eentje om in te lijsten.
:EA: :EA: :EA:

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


05 Dec 2011, 16:19
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3851
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
anathema76 schreef:
Verslag van ATV:
http://www.atv.be/item/aalst-wint-van-antwerp

En de reactie van Antwerp-trainer Bart Wilmssen :fuck: Negentig minuten eenrichtingsvoetbal zegt de man :crazy: :crazy:
http://www.atv.be/item/reacties-na-antwerp-wedstrijd-0



:plat: Als Verheyden en Depoitre afwerken, staat het 4-1. DOMME trainer!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


05 Dec 2011, 16:22

Lid geworden op: 21 Nov 2011, 16:38
Berichten: 5
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Jules Bocandé schreef:
smans schreef:
Net terug van de match. Na men wagen parking Kruibeke te zetten, opgehaald door de supportersbus. Leuk sfeertje op weg naar Aalst.
De wedstrijd begon, en Eendracht speelde onmiddelijk snedig en op leven en dood. Bij ons stonden ze nog wat te slapen, en voor je het weet 1-0 . Antwerp even van slag, maar na 15min vond ik dat wij stilaan de wedstrijd in handen namen. De slordige passes werden wat beter, maar tegen het compacte Aalst konden we wel veldoverwicht krijgen, maar geen doelkanden.
En dan bam, totaaaaaaal uit de lucht de knappe 2-0 . Ondanks de 2-0 achterstans, wisten we dat we interstiek de beter ploeg hadden, en bleven er in geloven. De sfeer was heerlijk. Veel van de K konden wij idd niet horen, maar dat is zo langs beide kanten.
De sfeer proeven kon je des te meer. de oververdiende 2-1 dan, en het geloof was weer terug. Onze red ones naar voor geschreeuwd, en dan de 2-2. In mijn ogen echt wel verdiend, en in mijn ogen de terechte uitslag. Dan de koude douche natuurlijk . Jammer, maar dat is voetbal he.
Jammer wat er na de match gebeurde. Dwaas om wat tegen een hek te gaan duwen, terwijl hier A geen aanleiding voor is, en B verbaasd zijn dat je traangas in je ogen krijgt. Door zo'n mensen, woreden wij bijna 2 wekelijks als kuddedieren met combi vervoerd.
Eindelijk konden de bussen vertrekken, mochten we van de politie niet meer langs E 17 maar verplicht via Brussel te rijden naar Antwerpen. Resultaat : taxi van Antwerpen moeten nemen naar Kruibeke voor de auto.
Ik heb me goed geamuseerd, wil wel eens zien hoeveel ploegen na een 2-0 achterstand (met alle respect tegen een haalbare ploeg) nog zo blijven zingen. Dit kwam ook deels door jullie omdat je je als Antwerpfan niet mag laten wegzingen door eender wie.

Proficiat met de 3 punten, maar benieuwd of jullie dit weer kunnen op de terugmatch.
Grts red & white

PS vlotte bediening en onthaal.


Na Waasland-Beveren eindelijk nog eens een ploeg die het uitvak hebben gevuld. Ze zullen het graag gezien hebben daar bij het bestuur
Antwerp heeft ons in de 2de helft op de eigen helft terug gedrukt en de 2-2 was idd ni echt onverdiend.

Uit goede bron weet ik dat jullie het op verplaatsing normaal relatief rustig houden, tenzij de bereidheid er is bij de tegenstander. De koude douche en het gejen (tja wa had je anders verwacht) na de match hebben dit wat in de hand gewerkt.

Dit herhalen op den Bosuil lijkt me iets teveel van het goede, but you never know.
’t Zal sowieso weer een fiestjen zijn en dan kunnen we ons wel neerleggen bij een nederlaag ook.
Als de ploeg er maar voor geknokt heeft.
Iedereen vreesde dit seizoen voor degradatievoetbal maar sportief is het voorlopig ne voltreffer…van mijn part mag dit een never ending story zijn :)


Wij houden het altijd relatief rustig. Zowel thuis als op verplaatsing. De tijd van de rellen is er al lang uit hoor. (tenzij je enkele kinderen die houden van een steentje te gooien hooligans wil benoemen).
Wat ik hier lees klopt volledig, terwijl er een 20tal man tegen het hek stond te duwen, kon je gerust plaats nemen in de bus en je erbuiten houden.
Dat jullie zo goed meedraaien in het klassement, is inderdaad een pluim waard.
Ach, al bij al heb ik me toch goed geamuseerd , de bediening is vlot, en er is weer deftig gedronken, sfeer zat goed en de spelers wilde ook wel. Hoe de smet na die 2-2 da plein overspurt om te komen vieren . Magnifiek. Enkel jammer dat den Bassie ons nog het genadeschot geeft.

En chapeau voor jullie ploeg dat jullie niet a la dender na 2 min voorkomen, en vanaf dan hopeloos tijd beginnen te rekken. Zielig clubje daar maar, zal ook wel iets te maken hebben dat het maar een plastieken clubje is, en ook niets identiteit heeft. .


05 Dec 2011, 16:23
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
smans schreef:
Jules Bocandé schreef:
smans schreef:
Net terug van de match. Na men wagen parking Kruibeke te zetten, opgehaald door de supportersbus. Leuk sfeertje op weg naar Aalst.
De wedstrijd begon, en Eendracht speelde onmiddelijk snedig en op leven en dood. Bij ons stonden ze nog wat te slapen, en voor je het weet 1-0 . Antwerp even van slag, maar na 15min vond ik dat wij stilaan de wedstrijd in handen namen. De slordige passes werden wat beter, maar tegen het compacte Aalst konden we wel veldoverwicht krijgen, maar geen doelkanden.
En dan bam, totaaaaaaal uit de lucht de knappe 2-0 . Ondanks de 2-0 achterstans, wisten we dat we interstiek de beter ploeg hadden, en bleven er in geloven. De sfeer was heerlijk. Veel van de K konden wij idd niet horen, maar dat is zo langs beide kanten.
De sfeer proeven kon je des te meer. de oververdiende 2-1 dan, en het geloof was weer terug. Onze red ones naar voor geschreeuwd, en dan de 2-2. In mijn ogen echt wel verdiend, en in mijn ogen de terechte uitslag. Dan de koude douche natuurlijk . Jammer, maar dat is voetbal he.
Jammer wat er na de match gebeurde. Dwaas om wat tegen een hek te gaan duwen, terwijl hier A geen aanleiding voor is, en B verbaasd zijn dat je traangas in je ogen krijgt. Door zo'n mensen, woreden wij bijna 2 wekelijks als kuddedieren met combi vervoerd.
Eindelijk konden de bussen vertrekken, mochten we van de politie niet meer langs E 17 maar verplicht via Brussel te rijden naar Antwerpen. Resultaat : taxi van Antwerpen moeten nemen naar Kruibeke voor de auto.
Ik heb me goed geamuseerd, wil wel eens zien hoeveel ploegen na een 2-0 achterstand (met alle respect tegen een haalbare ploeg) nog zo blijven zingen. Dit kwam ook deels door jullie omdat je je als Antwerpfan niet mag laten wegzingen door eender wie.

Proficiat met de 3 punten, maar benieuwd of jullie dit weer kunnen op de terugmatch.
Grts red & white

PS vlotte bediening en onthaal.

Vind ik leuk (y) :D

Na Waasland-Beveren eindelijk nog eens een ploeg die het uitvak hebben gevuld. Ze zullen het graag gezien hebben daar bij het bestuur
Antwerp heeft ons in de 2de helft op de eigen helft terug gedrukt en de 2-2 was idd ni echt onverdiend.

Uit goede bron weet ik dat jullie het op verplaatsing normaal relatief rustig houden, tenzij de bereidheid er is bij de tegenstander. De koude douche en het gejen (tja wa had je anders verwacht) na de match hebben dit wat in de hand gewerkt.

Dit herhalen op den Bosuil lijkt me iets teveel van het goede, but you never know.
’t Zal sowieso weer een fiestjen zijn en dan kunnen we ons wel neerleggen bij een nederlaag ook.
Als de ploeg er maar voor geknokt heeft.
Iedereen vreesde dit seizoen voor degradatievoetbal maar sportief is het voorlopig ne voltreffer…van mijn part mag dit een never ending story zijn :)


Wij houden het altijd relatief rustig. Zowel thuis als op verplaatsing. De tijd van de rellen is er al lang uit hoor. (tenzij je enkele kinderen die houden van een steentje te gooien hooligans wil benoemen).
Wat ik hier lees klopt volledig, terwijl er een 20tal man tegen het hek stond te duwen, kon je gerust plaats nemen in de bus en je erbuiten houden.
Dat jullie zo goed meedraaien in het klassement, is inderdaad een pluim waard.
Ach, al bij al heb ik me toch goed geamuseerd , de bediening is vlot, en er is weer deftig gedronken, sfeer zat goed en de spelers wilde ook wel. Hoe de smet na die 2-2 da plein overspurt om te komen vieren . Magnifiek. Enkel jammer dat den Bassie ons nog het genadeschot geeft.

En chapeau voor jullie ploeg dat jullie niet a la dender na 2 min voorkomen, en vanaf dan hopeloos tijd beginnen te rekken. Zielig clubje daar maar, zal ook wel iets te maken hebben dat het maar een plastieken clubje is, en ook niets identiteit heeft. .

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


05 Dec 2011, 16:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
smans schreef:
En chapeau voor jullie ploeg dat jullie niet a la dender na 2 min voorkomen, en vanaf dan hopeloos tijd beginnen te rekken. Zielig clubje daar maar, zal ook wel iets te maken hebben dat het maar een plastieken clubje is, en ook niets identiteit heeft. .


Kom in mijn armen :kiss: :lol: :D

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


05 Dec 2011, 16:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
anathema76 schreef:
smans schreef:
En chapeau voor jullie ploeg dat jullie niet a la dender na 2 min voorkomen, en vanaf dan hopeloos tijd beginnen te rekken. Zielig clubje daar maar, zal ook wel iets te maken hebben dat het maar een plastieken clubje is, en ook niets identiteit heeft. .


Kom in mijn armen :kiss: :lol: :D


Onze antwerpfan weet de gevoelige snaar van iendrachters goe liggen.
En bespeelt ze ongelooflijk goed :D


05 Dec 2011, 16:39
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 267
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Na Waasland-Beveren eindelijk nog eens een ploeg die het uitvak hebben gevuld. Ze zullen het graag gezien hebben daar bij het bestuur
Antwerp heeft ons in de 2de helft op de eigen helft terug gedrukt en de 2-2 was idd ni echt onverdiend.

Uit goede bron weet ik dat jullie het op verplaatsing normaal relatief rustig houden, tenzij de bereidheid er is bij de tegenstander. De koude douche en het gejen (tja wa had je anders verwacht) na de match hebben dit wat in de hand gewerkt.

Dit herhalen op den Bosuil lijkt me iets teveel van het goede, but you never know.
’t Zal sowieso weer een fiestjen zijn en dan kunnen we ons wel neerleggen bij een nederlaag ook.
Als de ploeg er maar voor geknokt heeft.
Iedereen vreesde dit seizoen voor degradatievoetbal maar sportief is het voorlopig ne voltreffer…van mijn part mag dit een never ending story zijn :)[/quote]

Wij houden het altijd relatief rustig. Zowel thuis als op verplaatsing. De tijd van de rellen is er al lang uit hoor. (tenzij je enkele kinderen die houden van een steentje te gooien hooligans wil benoemen).
Wat ik hier lees klopt volledig, terwijl er een 20tal man tegen het hek stond te duwen, kon je gerust plaats nemen in de bus en je erbuiten houden.
Dat jullie zo goed meedraaien in het klassement, is inderdaad een pluim waard.
Ach, al bij al heb ik me toch goed geamuseerd , de bediening is vlot, en er is weer deftig gedronken, sfeer zat goed en de spelers wilde ook wel. Hoe de smet na die 2-2 da plein overspurt om te komen vieren . Magnifiek. Enkel jammer dat den Bassie ons nog het genadeschot geeft.

En chapeau voor jullie ploeg dat jullie niet a la dender na 2 min voorkomen, en vanaf dan hopeloos tijd beginnen te rekken. Zielig clubje daar maar, zal ook wel iets te maken hebben dat het maar een plastieken clubje is, en ook niets identiteit heeft. .[/quote][/quote]

Als je sommige matchen bekijkt zoals pakweg WS Woluwe waar amper 5 man stond in het uitvak was dit ware propaganda voor 2de klasse.
Deftig gedronken…het is onze taak de dorstigen te laven :drank: en ne goeie ‘boost’ voor de recette.
En dan staan ze daar op Brussels met amper 1 tapkraan voor zoveel dorstige Oilsjteneers.
Ik zie diene van WS Woluwe ni meteen het veld overspurten voor die 3 man en ne peirekop te gaan groeten :) Als je zo’n vak supps hebt staan zou je voor minder door je dak gaan. Die van ons hebben ook geen klagen
Den Bassie is nog ni meteen de meest geliefde speler hier, al maakt hij nu wel 2x achter elkaar een beslissende goal. Eerst veroorzaakt hij de 2-2 en dan ff de boeman uithangen voor Antweirp. Straf

Dender…de ploeg van de oneindige fusies (en er is er weer eentje op til), en nog steeds hebben ze amper supps. Voor ons is dit komend weekend DE match van ’t jaar.
Fuck off Denjer FC…you have got no history…Iendracht Oilsjt…1919…that’s what we call history!!
Sorry kon het me ni laten :EA:


05 Dec 2011, 17:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 295 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 20


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst