Eendracht Aalst - Antwerp - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 295 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20
 Eendracht Aalst - Antwerp 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 269
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Fanatix schreef:
Jules Bocandé schreef:
filibert schreef:
en voor diegene dat vonden dat de sfeer wa minder was of da we soms vocaal onderlagen,

wij hebben zo een groot vak met zowel jong als oud daar in, maar buiten "dief" en "vuilen zwetten" gaat er bijna niemand eens meezingen links van de eerste ingang

niemand gaat jullie scheef bekijken en je staat veilig weg van dat geduw en getrek als je wil

ook stonden er toch weer maar weinig recht als er om gezongen werd

mabon volgende week der vollenbak op en ge kunt maar zien daje allemaal meezingt :EA:


Gelukkig zeg je bijna niemand....want wij zorgen er voor dat dit wel gebeurd met onze ganse klik op 10m links...we follow we follow... ;)

Inderdaad wij staan daar ook altijd mee te zingen aan linkerkant, meteen naast den ingang :)


Dag buurman ;)
Zen dit de jongens van (ex) Melody?


06 Dec 2011, 16:05
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Karel De Smet baalt ondanks tweede doelpunt

ANTWERPEN - Karel De Smet leek Antwerp in de slotminuut met zijn tweede doelpunt van het seizoen nog een verdiend punt te bezorgen in Aalst. Maar in de extra tijd ging het alsnog mis en kreeg de Great Old een derde treffer om de oren.
'We hebben onszelf met die derde goal voor joker gezet', vindt De Smet. 'Een hele tweede helft hebben we met man en macht geknokt om terug te komen. Dat lukt dan uiteindelijk en dan geven we het toch nog weg. Dat is onvergeeflijk, want Aalst zat toen al op de kniëen. Heel wat spelers geraakten gewoon niet meer vooruit bij hen. Ik ben zeker dat, als de 2-2 wat sneller valt, wij er nog over zouden gegaan zijn. Maar we hadden eieren voor ons geld moeten kiezen en die 2-2 vast houden. Met één punt kom je in de stand niet veel vooruit, maar het zou mentaal wel een boost gegeven hebben.'
De eerste helft was eerder matig van Antwerp.
'Daar ben ik het mee eens. Maar niet in die mate dat die 2-0 een juiste rustscore was want Aalst is maar twee keer aan onze goal geweest en telkens ging de bal binnen. Wij hadden zeventig procent balbezit. Dan moet je met een 0-0 de rust halen en proberen in de tweede periode het verschil te maken. Nu keken we tegen een 2-0 achterstand aan omdat zij twee foutjes optimaal afstraften. En dan moet je ook wat geluk hebben. Hun doelman redt miraculeus een schot van Oris en op het moment dat ze er helemaal door zaten, valt de ref uit. Zo werd de match tien minuten stilgelegd en konden zij wat op adem komen. Dat was zeker in ons nadeel want wij hadden op dat moment fysiek de bovenhand.'
Het is zuur puntenverlies als je naar de andere resultaten kijkt.
'Dat is zeker zo. We hadden weer op acht punten van Eupen kunnen staan en dan was alles opnieuw mogelijk geweest. Lommel laat twee punten liggen, Oostende verliest. Het had een mooi weekend kunnen zijn. Maar in voetbal moet je eerst zelf winnen voor je naar de concurrentie kan kijken.'
Zaterdag sluiten jullie de heenronde af met een thuismatch tegen de rode lantaarn.
'Die partij moeten we gewoon winnen. En dan kan je nog niet spreken van een geslaagde heenronde, vind ik. Al bij al blijven we wat onder de verwachtingen, vooral door het vele puntenverlies op eigen veld. Maar het is hier altijd van moeten en dat is niet eenvoudig. Ik had het er nog over met Ewen Verheyden van Aalst. Zij speelden in derde altijd onder stress maar kennen in tweede geen druk. Bij ons is er geen ruimte voor foutjes en dat is niet altijd even makkelijk.'
Het Nieuwsblad


06 Dec 2011, 17:05
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Jules Bocandé schreef:
Na Waasland-Beveren eindelijk nog eens een ploeg die het uitvak hebben gevuld. Ze zullen het graag gezien hebben daar bij het bestuur
Antwerp heeft ons in de 2de helft op de eigen helft terug gedrukt en de 2-2 was idd ni echt onverdiend.

Uit goede bron weet ik dat jullie het op verplaatsing normaal relatief rustig houden, tenzij de bereidheid er is bij de tegenstander. De koude douche en het gejen (tja wa had je anders verwacht) na de match hebben dit wat in de hand gewerkt.

Dit herhalen op den Bosuil lijkt me iets teveel van het goede, but you never know.
’t Zal sowieso weer een fiestjen zijn en dan kunnen we ons wel neerleggen bij een nederlaag ook.
Als de ploeg er maar voor geknokt heeft.
Iedereen vreesde dit seizoen voor degradatievoetbal maar sportief is het voorlopig ne voltreffer…van mijn part mag dit een never ending story zijn :)


Wij houden het altijd relatief rustig. Zowel thuis als op verplaatsing. De tijd van de rellen is er al lang uit hoor. (tenzij je enkele kinderen die houden van een steentje te gooien hooligans wil benoemen).
Wat ik hier lees klopt volledig, terwijl er een 20tal man tegen het hek stond te duwen, kon je gerust plaats nemen in de bus en je erbuiten houden.
Dat jullie zo goed meedraaien in het klassement, is inderdaad een pluim waard.
Ach, al bij al heb ik me toch goed geamuseerd , de bediening is vlot, en er is weer deftig gedronken, sfeer zat goed en de spelers wilde ook wel. Hoe de smet na die 2-2 da plein overspurt om te komen vieren . Magnifiek. Enkel jammer dat den Bassie ons nog het genadeschot geeft.

En chapeau voor jullie ploeg dat jullie niet a la dender na 2 min voorkomen, en vanaf dan hopeloos tijd beginnen te rekken. Zielig clubje daar maar, zal ook wel iets te maken hebben dat het maar een plastieken clubje is, en ook niets identiteit heeft. .[/quote][/quote]

Als je sommige matchen bekijkt zoals pakweg WS Woluwe waar amper 5 man stond in het uitvak was dit ware propaganda voor 2de klasse.
Deftig gedronken…het is onze taak de dorstigen te laven :drank: en ne goeie ‘boost’ voor de recette.
En dan staan ze daar op Brussels met amper 1 tapkraan voor zoveel dorstige Oilsjteneers.
Ik zie diene van WS Woluwe ni meteen het veld overspurten voor die 3 man en ne peirekop te gaan groeten :) Als je zo’n vak supps hebt staan zou je voor minder door je dak gaan. Die van ons hebben ook geen klagen
Den Bassie is nog ni meteen de meest geliefde speler hier, al maakt hij nu wel 2x achter elkaar een beslissende goal. Eerst veroorzaakt hij de 2-2 en dan ff de boeman uithangen voor Antweirp. Straf

Dender…de ploeg van de oneindige fusies (en er is er weer eentje op til), en nog steeds hebben ze amper supps. Voor ons is dit komend weekend DE match van ’t jaar.
Fuck off Denjer FC…you have got no history…Iendracht Oilsjt…1919…that’s what we call history!!
Sorry kon het me ni laten :EA:[/quote]

Jonas Droessaert: "De derby leeft enorm in de spelersgroep."

Streekspeler Jonas Droessaert heeft heel wat Aalsterse vrienden en moet, nu de derby voor de deur staat, waarschijnlijk wat plagerijen ondergaan.
Zijn vader Guy verdiende als speler van Eendracht Aalst zijn strepen.
Hoe kijken zij uit naar deze derby?

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


06 Dec 2011, 17:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Samenvatting van de mooiste foto's van deze wedstrijd, met dank aan Kenneth Demaret & Karl Holvoet en mezelf :D

http://www.eendracht-aalst.be/2.0/index.php?p=16&a=1&id=1608

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


07 Dec 2011, 2:18
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Doelpunt van Damien Gallucci is een pareltje
AALST - In de toegevoegde tijd gingen de Aalsterse supporters uit hun bol toen Bas Vervaeke een eerder gemaakt foutje rechtzette met de winnende treffer. Eerder zette Damien Gallucci de netten bol met een rake afstandsknal.
Je liet de netten trillen met een pareltje van een treffer?
Damien Gallu 'Ik ging gewoon mijn kans en die bal ging inderdaad heerlijk raak. Met een dubbele voorsprong aan de rust zag het er ook goed uit. Na rust trokken we ons wel wat te ver terug. We boekten een gouden driepunter die het vertrouwen nog verder zal opkrikken. We moeten die lijn proberen doortrekken tot de winterstop. Na twee prima matchen tegen Eupen en Wezet gaven we nu een prestatie weg waarbij we diep in de energietank tastten. Voor onze twaalfde man was het ongetwijfeld genieten. Als speler geniet je wel van de spanning die in de lucht hangt, maar in eerste instantie focus je op de wedstrijd zelf.'
Die sterke twaalfde man wil Aalst ook voorbij Dender schreeuwen, want die derby blijft de match van het jaar?
'We moeten in de twee resterende matchen 3 op 6 halen en dan duiken we met een voldaan gevoel de winterstop in. De supporters maakten ons al duidelijk dat ze zaterdag willen oogsten. De komende derby is mijn eerste grote burenstrijd. Ik kijk er dan ook geweldig naar uit. Met 2.000 meereizende fans in steun wordt het leuk. Het Van Roy stadion is mooi. We speelden er al een oefenpartij tegen SK Terjoden-Welle en dat stadion blijft me bij. We trekken alvast met meer vertrouwen dan Dender naar de derbyschok.'
Voorzitter Michel Markey zorgt er ook uitgerekend deze week voor dat alle achterstallen werden aangezuiverd?
'We hoorden al eerder positieve geluiden en het doet een plezier dat die problemen van de baan zijn. Ik hou wel van tweede klasse waar duels tot op het bot worden uitgevochten. Voetbaltechnisch ligt het niveau hoger dan in derde en bovendien beschikken we over een groep die het niveau aankan. Persoonlijk haal ik al drie matchen na elkaar een hoog niveau. Ik ben dan ook tevreden, maar besef dat ik geen vijftien matchen op rij top kan zijn. Antwerp werd een mooie en open wedstrijd voor de kijkers. Het is belangrijk dat we na de uppercut van de Antwerpse gelijkmaker als groep terug vochten.'


07 Dec 2011, 10:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Damien schreef:
Het Van Roy stadion is mooi.


Dat zal een vertaalfout zijn zeker? :D


07 Dec 2011, 10:30
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Ze zijn een stuk vergeten :
'Het Van Roy stadion is mooi...als er wat volk zit, maar dat gebeurt maar 1 keer per seizoen' ;)


07 Dec 2011, 12:41
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Jules Bocandé schreef:
Fanatix schreef:
Jules Bocandé schreef:

Gelukkig zeg je bijna niemand....want wij zorgen er voor dat dit wel gebeurd met onze ganse klik op 10m links...we follow we follow... ;)

Inderdaad wij staan daar ook altijd mee te zingen aan linkerkant, meteen naast den ingang :)


Dag buurman ;)
Zen dit de jongens van (ex) Melody?


Nee, we zijn met nen man of 5 meestal. Staan juist achter den ingang (en dan naar links), trap of 7 hoog :)
Allemaal 20'ers :D

_________________
Afbeelding


07 Dec 2011, 12:44
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
tympanum2 schreef:
Ze zijn een stuk vergeten :
'Het Van Roy stadion is mooi...als er wat volk zit, maar dat gebeurt maar 1 keer per seizoen' ;)


....bij de bezoekers....


07 Dec 2011, 12:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
De Jean schreef:
Damien schreef:
Het Van Roy stadion is mooi.


Dat zal een vertaalfout zijn zeker? :D


Moest de staat van ons stadion hetzelfde zijn zou ik al meer dan content zijn...

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


07 Dec 2011, 16:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
http://www.youtube.com/watch?v=wTw4KTuSMGM&feature=share

_________________
Century game 22 juni 2019


07 Dec 2011, 17:11
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp

Na het derde doelpunt nog eens herbeken te hebben is het me opgevallen hoe groot Crispyn zijn aandeel was in die goal. Kopbalduel winnen van De Smet... heel sterk van Sammie!

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


07 Dec 2011, 17:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
De sam is inderdaad sterk ingevallen! (y)

Wat een ontlading toch seg, kheb alle hoeken van de tribune gezien bij de goals :crazy:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


07 Dec 2011, 21:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
hansken schreef:
De sam is inderdaad sterk ingevallen! (y)

Wat een ontlading toch seg, kheb alle hoeken van de tribune gezien bij de goals :crazy:

idd zelden meegemaakt op al die jaren ,ongelooflijk


07 Dec 2011, 21:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
hansken schreef:
De sam is inderdaad sterk ingevallen! (y)

Wat een ontlading toch seg, kheb alle hoeken van de tribune gezien bij de goals :crazy:

zelfs 't dak gezien van op de grond :rolandjen:

_________________
OB17


08 Dec 2011, 0:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 295 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 137 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst