Dender - Eendracht Aalst - Pagina 44 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 702 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 47
 Dender - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Ik denk dat er tegen Brussels nochtans ook niet veel meer te "meten" valt hoor...

Vroeger had je de rivaliteit tegen Gent, Lokeren & Malinwa, maar als je al 10 jaar niet meer tegen elkaar hebt gespeeld gaat dat snel weg hé.

Ik doel op de mix tussen traditie, (trouwe) supporters, en regionale situering natuurlijk.


12 Dec 2011, 15:07
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Kielse Rat schreef:
Jeroen schreef:
Ik denk dat er tegen Brussels nochtans ook niet veel meer te "meten" valt hoor...

Vroeger had je de rivaliteit tegen Gent, Lokeren & Malinwa, maar als je al 10 jaar niet meer tegen elkaar hebt gespeeld gaat dat snel weg hé.

Ik doel op de mix tussen traditie, (trouwe) supporters, en regionale situering natuurlijk.


Awel, geen van beiden hebt ge dus nog op Brussels. RWDM bestaat al lang niet meer en zelfs Dender heeft meer supporters tijdens een thuiswedstrijd.


12 Dec 2011, 15:14
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Als het erop aan komt heeft Brussels toch nog wat supporters of is dat zo snel bergaf gegaan? Uiteindelijk is Brussels den Daring van vroeger en was RWDM ook den Daring hé.


12 Dec 2011, 15:18
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Kielse Rat schreef:
Als het erop aan komt heeft Brussels toch nog wat supporters of is dat zo snel bergaf gegaan? Uiteindelijk is Brussels den Daring van vroeger en was RWDM ook den Daring hé.


En uiteindelijk is Beerschot ook maar een fusieploeg hé :kiss:


12 Dec 2011, 15:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Romario schreef:
Kielse Rat schreef:
Als het erop aan komt heeft Brussels toch nog wat supporters of is dat zo snel bergaf gegaan? Uiteindelijk is Brussels den Daring van vroeger en was RWDM ook den Daring hé.


En uiteindelijk is Beerschot ook maar een fusieploeg hé :kiss:

In theorie wel*. In praktijk wordt voetbal gemaakt door de fans. Dat is ook de hoofdreden waarom Denderleeuw helemaal geen partij is voor jullie. Uiteraard is Eendracht Aalst dé club van de Denderstreek.
*Die voorzet kon je inderdaad niet laten liggen. Zeker niet als je Romario heet :D


12 Dec 2011, 15:23
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Kielse Rat schreef:
Als het erop aan komt heeft Brussels toch nog wat supporters of is dat zo snel bergaf gegaan? Uiteindelijk is Brussels den Daring van vroeger en was RWDM ook den Daring hé.


Ik vrees ook dat er van den RWDM van vroeger niet veel meer overblijft, tzou bij ons nie veel anders zijn ze moesten ze besluiten opeens een fusie aan te gaan.

Maar merci voor de peptalk, we hopen ooit de stap naar eerste terug te kunnen zetten maar zijn de lagere klassen vrees ik wat gewoon aant worden... en de bijhorende tegenstanders ook.

_________________
Afbeelding


12 Dec 2011, 15:24
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Fanatix schreef:
Kielse Rat schreef:
Als het erop aan komt heeft Brussels toch nog wat supporters of is dat zo snel bergaf gegaan? Uiteindelijk is Brussels den Daring van vroeger en was RWDM ook den Daring hé.


Ik vrees ook dat er van den RWDM van vroeger niet veel meer overblijft, tzou bij ons nie veel anders zijn ze moesten ze besluiten opeens een fusie aan te gaan.

Maar merci voor de peptalk, we hopen ooit de stap naar eerste terug te kunnen zetten maar zijn de lagere klassen vrees ik wat gewoon aant worden... en de bijhorende tegenstanders ook.

Eendracht Aalst heeft meestal in tweede gespeeld hé. Alleen was tweede klasse vroeger nog wat anders dan nu. Ik herinner mij nog matchen eind de jaren '80 tegen Beveren, Lokeren, Berchem, RWDM, La Louvière, ... . Tweede klasse is een strontreeks geworden (al is het nu beter dan pakweg 4-5 seizoenen geleden).
Wat betreft die fusie: Dat hangt er denk ik toch wat vanaf met wie je fusioneert. Stel nu dat jullie fusioneren met Jong Lede, thuismatchen in het Pierre Cornelisstadion blijven spelen met zwart-wit als clubkleuren, een groen streepke in de kousen, en Jong Eendracht Aalst als naam dragen. Zou jij dan afhaken of zou je er net voor zorgen dat die nieuwe club terug 100% Eendracht Aalst wordt?


12 Dec 2011, 15:36
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Kielse Rat schreef:
Fanatix schreef:
Kielse Rat schreef:
Als het erop aan komt heeft Brussels toch nog wat supporters of is dat zo snel bergaf gegaan? Uiteindelijk is Brussels den Daring van vroeger en was RWDM ook den Daring hé.


Ik vrees ook dat er van den RWDM van vroeger niet veel meer overblijft, tzou bij ons nie veel anders zijn ze moesten ze besluiten opeens een fusie aan te gaan.

Maar merci voor de peptalk, we hopen ooit de stap naar eerste terug te kunnen zetten maar zijn de lagere klassen vrees ik wat gewoon aant worden... en de bijhorende tegenstanders ook.

Eendracht Aalst heeft meestal in tweede gespeeld hé. Alleen was tweede klasse vroeger nog wat anders dan nu. Ik herinner mij nog matchen eind de jaren '80 tegen Beveren, Lokeren, Berchem, RWDM, La Louvière, ... . Tweede klasse is een strontreeks geworden (al is het nu beter dan pakweg 4-5 seizoenen geleden).
Wat betreft die fusie: Dat hangt er denk ik toch wat vanaf met wie je fusioneert. Stel nu dat jullie fusioneren met Jong Lede, thuismatchen in het Pierre Cornelisstadion blijven spelen met zwart-wit als clubkleuren, een groen streepke in de kousen, en Jong Eendracht Aalst als naam dragen. Zou jij dan afhaken of zou je er net voor zorgen dat die nieuwe club terug 100% Eendracht Aalst wordt?


Typisch zo'n argument om hun goed te praten hé om weer eens een club op te slorpen he...
Het nut van zulke fusies ontgaat me sowieso. Je hebt er geen extra supporters door, je hebt er enkel 1 of 2 extra sponsors door. Dit is hetzelfde effect als niet te fusioneren en te wachten to die andere ploeg sterft door te weinig aandacht / geld hé :crazy:
Dat is het probleem in belgië hé, ge hebt hier geen fusies, ge hebt hier opslorpingen.. Enige fusie's tussen 2 ploegen van hetzelfde niveau zijn hier op 1 hand te tellen denk ik. En dat zijn ook volgens mij de enige fusie's die kunnen uitdoen.
Perfecte voorbeeld is dender hé, hoeveel keer zijn ze al niet gefusioneerd? Ok, hun laatste fusie was succesvol voor 2 jaar, nadien is de bom daar ook gebarsten en staan ze nu nog verder als voor hun fusie... jeeej :hmm:

Voor mij dan liever aanmodderen met den iendracht in 2-3-4 als hier 10 ploegen moeten opslurpen en wat kleuren bijsmijten en naamsveranderingen om naar de pijpen van 1ne sponsor te dansen om dan uiteindelijk na een paar jaar weer ambras te hebben en toch te moeten zien dat het niet lukt :crazy:

Maar hou je vooral van den dommen en probeer je te sussen met de gedachte dat jullie ziel niet verkocht is op den beerschot :kiss:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


12 Dec 2011, 15:47
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Mja, een fusie blijft toch altijd iets kunstmatig eh. Het zuivere is er dan uit. Ik denk dat er heel veel supporters zijn, die nog liever onze ploeg zien verdwijnen dan een fusie aan te gaan. En een fusie met Lede bvbv. is gewoon een kleine ploeg opslokken om te overleven, zoals...oh..sorry, Kielse Rat! :D


12 Dec 2011, 15:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Voor alle duidelijkheid: Ik ben principieel ook anti-fusie. Ik vraag gewoon: wat doe je als het gebeurt?
Ik heb nergens gezegd dat ik pro-fusie ben.
Alles op het Kiel ademt Beerschot uit. Face it.
Uiteraard is FCV Dender EH een belachelijke fusie met een nog belachelijker logo en belachelijkere naam.
Ik kan er zo nog opnoemen hoor. Lebeke-Aalst, Racing Zuid-West, Zulte Waregem, KV Oostende, ... .


Laatst gewijzigd door Kielse Rat op 12 Dec 2011, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.



12 Dec 2011, 15:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
DavidSeal schreef:
Jeroen schreef:
Als de flikken consequent zijn stellen ze gewoon een PV op tegen die stadionomroeper... Heeft dat meermaals omgeroepen, en zei zelfs "op politiebevel"...

De flikken zijn tegenwoordig zo hypocriet dat je daar niet moet op rekenen.

Ge moet het wel zeggen zoals het is, maar tis dankzij hen dat ze eindelijk besloten hadden om die poorten open te zwieren zodat iedereen naar binnenkon.
Schandalig trouwens. 2 man staat daar ticketjes te controleren. Dat terwijl er 7 stewards achter stonden, gewoon beetje te kijken.


12 Dec 2011, 15:50
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
tympanum2 schreef:
Mja, een fusie blijft toch altijd iets kunstmatig eh. Het zuivere is er dan uit. Ik denk dat er heel veel supporters zijn, die nog liever onze ploeg zien verdwijnen dan een fusie aan te gaan. En een fusie met Lede bvbv. is gewoon een kleine ploeg opslokken om te overleven, zoals...oh..sorry, Kielse Rat! :D

Wel dat bedoel ik. Wij hebben Germinal opgeslorpt en leven zo verder. Je kan bijvoorbeeld ook herbeginnen zoals Lyra in 4e provinciale. De eerste match komt er dan 2000 man (wauw) en 20 jaar later nog 150 in bevordering.


12 Dec 2011, 15:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef:
Schandalig trouwens. 2 man staat daar ticketjes te controleren. Dat terwijl er 7 stewards achter stonden, gewoon beetje te kijken.

Als ik alles eens goed overloop (dure tickets, geen volk voorzien om EA-fans snel binnen te laten, die farce van de stadionomroeper met zijn treinen, de vele, vele, vele opgestoken middenvingers richting EA ...), dan kan ik niet anders dan besluiten dat Dender nog een triestiger club is dan gedacht. Enige wat telde, was EA-fans zoveel mogelijk geld afzetten en de mensen zo veel mogelijk kloten.

Wacht maar, de rekening zal wel eens gepresenteerd worden! :kots:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


12 Dec 2011, 15:55
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Kielse Rat schreef:
Voor alle duidelijkheid: Ik ben principieel ook anti-fusie. Ik vraag gewoon: wat doe je als het gebeurt?
Ik heb nergens gezegd dat ik pro-fusie ben.
Alles op het Kiel ademt Beerschot uit. Face it.
Uiteraard is FCV Dender EH een belachelijke fusie met een nog belachelijker logo en belachelijkere naam.
Ik kan er zo nog opnoemen hoor. Lebeke-Aalst, Racing Zuid-West, Zulte Waregem, KV Oostende, ... .

stoppen met te gaan kijken...
enkel nog naar voetbal gaan kijken gewoon als neutrale supporter...
ik zal mij dan wel op andere dingen gaan focussen kortom moest er zoiets idioots hier ooit gebeuren (of ge het nu fusie of opslorping noemt, maakt mij geen *** uit) :wave:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


12 Dec 2011, 16:01
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Dries schreef:
Kielse Rat schreef:
Voor alle duidelijkheid: Ik ben principieel ook anti-fusie. Ik vraag gewoon: wat doe je als het gebeurt?
Ik heb nergens gezegd dat ik pro-fusie ben.
Alles op het Kiel ademt Beerschot uit. Face it.
Uiteraard is FCV Dender EH een belachelijke fusie met een nog belachelijker logo en belachelijkere naam.
Ik kan er zo nog opnoemen hoor. Lebeke-Aalst, Racing Zuid-West, Zulte Waregem, KV Oostende, ... .

stoppen met te gaan kijken...
enkel nog naar voetbal gaan kijken gewoon als neutrale supporter...
ik zal mij dan wel op andere dingen gaan focussen kortom moest er zoiets idioots hier ooit gebeuren (of ge het nu fusie of opslorping noemt, maakt mij geen *** uit) :wave:

Ook als jullie in het PC stadion blijven spelen, in wit en zwart, elke match iejndracht veroit van de tribunes rolt en direct sportieve sucessen boeken?
PS. Wat heb je dan gedaan toen jullie clubnaam en logo veranderde?


12 Dec 2011, 16:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 702 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 47


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst