Tubeke-Eendracht aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Tubeke-Eendracht aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef:
davy1919 schreef:
Romario schreef:

Diene jongen verdient het nu ook niet om bij het vuilnis gezet te worden hé.

goh, prijs/kwaliteit gezien zou ik hem toch proberen van de hand te doen ze, tenzij BVR ervan overtuigd is dat hij nog van nut kan zijn.

Dit is in mijn ogen de tweede mislukte transfer ,na Thompson,dit seizoen.
Maar ergens versta ik de transfer van Thompson wel want stel u voor dat Depoitre zijn blessure niet meer goed kwam.


Waren een pak betere spitsen in Derde te vinden dan Thompson, maar hij had zijn statistieken mee... Een aangekondigde miskoop, net zoals Gbarssin.


13 Dec 2011, 14:55
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
In 3de was Thompson de penaltykoning. Maar de eerste die hij voor ons trapte ... :hmm: Gelukkig kon hij er na de match wél mee lachen.

En bij Gbarssin heb ik nog altijd het idee dat hij van waarde kan zijn. Vond hem in het begin zeker niet rampzalig.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


13 Dec 2011, 19:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
De voorbeschouwing staat online.


13 Dec 2011, 20:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Ik vrees echt voor onderschatting, zeker na zo een 2beladen duels... Ik zie ze verliezen, dat zou typisch voor ons zijn...

Al hoop ik natuurlijk VAN NIET natuurlijk!! :D

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


13 Dec 2011, 23:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Verbechio schreef:
In 3de was Thompson de penaltykoning. Maar de eerste die hij voor ons trapte ... :hmm: Gelukkig kon hij er na de match wél mee lachen.

En bij Gbarssin heb ik nog altijd het idee dat hij van waarde kan zijn. Vond hem in het begin zeker niet rampzalig.



ik denk dat Gbarssin één van de beste voetballers is die bij ons rondloopt. Maar fysisch een platte ramp. Als ze daaraan aan het werken zijn, zie ik dat nog wel goed komen hoor. Dus die kerel zo maar overboord kieperen, zou ik toch niet doen.

Iemand die weet of we daar in een beetje een deftig vak staan, in Tubize?


14 Dec 2011, 8:46
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Fillou schreef:
Verbechio schreef:
In 3de was Thompson de penaltykoning. Maar de eerste die hij voor ons trapte ... :hmm: Gelukkig kon hij er na de match wél mee lachen.

En bij Gbarssin heb ik nog altijd het idee dat hij van waarde kan zijn. Vond hem in het begin zeker niet rampzalig.


ik denk dat Gbarssin één van de beste voetballers is die bij ons rondloopt. Maar fysisch een platte ramp. Als ze daaraan aan het werken zijn, zie ik dat nog wel goed komen hoor. Dus die kerel zo maar overboord kieperen, zou ik toch niet doen.



Daar is hij wel al 4 maand mee bezig ondertussen, en ik kan niet zeggen dat ik nog maar een sprankel beterschap zie. Dan ligt het in mijn ogen niet meer aan de fysiek, maar aan de mentaliteit.
Ik denk dat de doorsnee forummer fitter geraakt dan hem als we 4 maanden evenveel zouden betaald worden, en over dezelfde trainingsmogelijkheden zouden beschikken.


14 Dec 2011, 9:05
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Ik denk ook vooral dat het aan de mentaliteit ligt, heeft volgens mij de beste pas van de ploeg en aan zijn spelinzicht zal het ook niet liggen maar hij is nogal liever lui dan moe lijkt me.

_________________
Afbeelding


14 Dec 2011, 9:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
ik denk dat wij op die nieuwe grote tribune gaan zitten

_________________
www.spionkoplede.com


14 Dec 2011, 9:31

Lid geworden op: 09 Sep 2011, 10:57
Berichten: 5
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Mariner schreef:
ik denk dat wij op die nieuwe grote tribune gaan zitten


inderdaad, te vergelijken met het vak op den beerschot, evengroot schat ik, en ook achter de goal

http://euro.stades.ch/Tubize-1.html


14 Dec 2011, 9:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Fillou schreef:
Verbechio schreef:
In 3de was Thompson de penaltykoning. Maar de eerste die hij voor ons trapte ... :hmm: Gelukkig kon hij er na de match wél mee lachen.

En bij Gbarssin heb ik nog altijd het idee dat hij van waarde kan zijn. Vond hem in het begin zeker niet rampzalig.



ik denk dat Gbarssin één van de beste voetballers is die bij ons rondloopt. Maar fysisch een platte ramp. Als ze daaraan aan het werken zijn, zie ik dat nog wel goed komen hoor. Dus die kerel zo maar overboord kieperen, zou ik toch niet doen.

Iemand die weet of we daar in een beetje een deftig vak staan, in Tubize?
Gelukkig zit een mens op een stoel achter zijn pc, anders zou men nog kunnen achterovervallen bij het lezen van zulke zaken. ;) En dat men zijn fysieke achterstand nu nog inroept als excuus is ook te gek voor woorden, hij loopt hier al maanden blessurevrij rond en zou dan fysiek nog niet in orde zijn. :x Gbarssin is gewoon LUI. hij heeft zijn kansen al meer dan genoeg gehad en is daarbij gebuisd op alle vlakken. En is ook nog een dure vogel, afvoeren dus. Een totale miskoop en dat moeten we dan ook durven toegeven.


14 Dec 2011, 9:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Voetballend kan hij wel iets, maar ik heb hem verdedigend nog nooit zien overtuigen. Hij weet bijkbaar nog altijd niet goed wat hij moet doen bij balverlies.
En dan spreken we inderdaad nog niet eens over zijn loopvermogen.

Blijkbaar was hij het bijvoorbeeld die bij de 2-2 de buitenspelval deed mislukken op Dender.


14 Dec 2011, 10:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Mja hij blijft precies wel hangen als je de beelden bekijkt. Maar het zonder kijken naar voor stormen van onze andere 3 verdedigers was toch ook niet bijster intelligent gevoetbald...
Enfin, Gbarssin kan zeker voetballen maar lijkt me ook niet echt de nodige inzet te tonen om zijn plaats op te eisen.


14 Dec 2011, 12:15
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
http://youtu.be/97LA_Gf5Tkc
onze nieuwe spits. :D


14 Dec 2011, 12:48
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
De spelers spelen voor een verlengde vakantie zaterdag,halen ze minstens 1punt krijgen ze tot na nieuwjaar vrijaf.
Depoitre en VDN geven trouwens aan dat ze zeker bij aalst blijven tot het einde van het seizoen en een verlengd verblijf zien zitten als alles in zijn plooi valt.


14 Dec 2011, 12:58
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5522
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Iendrachter90 schreef:
Depoitre en VDN geven trouwens aan dat ze zeker bij aalst blijven tot het einde van het seizoen en een verlengd verblijf zien zitten als alles in zijn plooi valt.


(y) Dat zou super zijn. Hopelijk komt alles snel in orde, zodat ze kunnen bijtekenen.


14 Dec 2011, 13:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 135 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst