Tubeke-Eendracht aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Tubeke-Eendracht aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Waar kunnen we de stand van de tweede periode vinden ?
Gisteren alvast een verdiende winst, er hadden er zelfs meer tegen de netten moeten vliegen... :EA: :EA:


18 Dec 2011, 12:48
Scholier

Lid geworden op: 21 Jan 2007, 16:47
Berichten: 153
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Gijzegem Vaneigest schreef:
Waar kunnen we de stand van de tweede periode vinden ?
Gisteren alvast een verdiende winst, er hadden er zelfs meer tegen de netten moeten vliegen... :EA: :EA:


http://vbal4.be/


18 Dec 2011, 13:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
taas schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:
Waar kunnen we de stand van de tweede periode vinden ?
Gisteren alvast een verdiende winst, er hadden er zelfs meer tegen de netten moeten vliegen... :EA: :EA:


http://vbal4.be/


We staan daar toch mooi op de eerste plaats te blinken :EA:

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


18 Dec 2011, 13:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
modderkatch (n) hopelijk geen - erge - blessures.

30 punten aan de winterstop, ik had het niet verwacht na die desatreuze voorbereiding (y)

_________________
If you never try, you'll never know


18 Dec 2011, 14:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Fotokes on-line :EA:

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=259

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Dec 2011, 14:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
De_steve schreef:
taas schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:
Waar kunnen we de stand van de tweede periode vinden ?
Gisteren alvast een verdiende winst, er hadden er zelfs meer tegen de netten moeten vliegen... :EA: :EA:


http://vbal4.be/


We staan daar toch mooi op de eerste plaats te blinken :EA:

Opvallend ook de vrije val van st-niklaas, nog geen enkel punt in de 2e periode :wow:

_________________
MCMXIX


18 Dec 2011, 15:43
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Goed dat we gewonnen hebben, maar was toch een match die volgens mij niet gespeeld mocht worden. Op grote delen van het veld viel de bal gewoon dood in de modder...

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


18 Dec 2011, 17:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Vicky schreef:
Goed dat we gewonnen hebben, maar was toch een match die volgens mij niet gespeeld mocht worden. Op grote delen van het veld viel de bal gewoon dood in de modder...



ze kunnen dat misschien ook beslist hebben met het oog op de volgende dagen welk weer we zullen krijgen en gedacht , liever nu spelen dan die match te moeten verplaatsen en de kans hebben dat da veld tegen dan nog slechter zou kunnen liggen ? ( t weer zal er ook niet op verbeteren de volgende weken denk ik)

k ben allesinds content da ze gisteren toch gespeeld hebben (de 3 punten zijn binnen voor ons , das wat telt nu , misschien hadden ze bij een verplaatsing van de match wel eens kans gehad te verliezen he ;) )


18 Dec 2011, 18:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Voor diegenen die het graag opnieuw bekijken, of er niet bijwaren gisteren, hier de sfeerbeelden :love:

Kiekebisj :EA: :banana:

http://www.youtube.com/watch?v=4UKUv_DnttI&feature=youtu.be

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Dec 2011, 18:50
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Onderkroiper schreef:
Voor diegenen die het graag opnieuw bekijken, of er niet bijwaren gisteren, hier de sfeerbeelden :love:

Kiekebisj :EA: :banana:

http://www.youtube.com/watch?v=4UKUv_DnttI&feature=youtu.be

Da was van die plek da der gefloten werd! Onderkroiper gij had toch geen fluitjen van den trein mee?


18 Dec 2011, 20:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
vantjen schreef:
Onderkroiper schreef:
Voor diegenen die het graag opnieuw bekijken, of er niet bijwaren gisteren, hier de sfeerbeelden :love:

Kiekebisj :EA: :banana:

http://www.youtube.com/watch?v=4UKUv_DnttI&feature=youtu.be

Da was van die plek da der gefloten werd! Onderkroiper gij had toch geen fluitjen van den trein mee?


Dan vielen al die treinen stil die daar passeerden in de achtergrond :lol:

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Dec 2011, 20:50
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Bram schreef:
modderkatch (n) hopelijk geen - erge - blessures.

30 punten aan de winterstop, ik had het niet verwacht na die desatreuze voorbereiding (y)


Niemand denk ik behalve (een deel van) de spelersgroep en BVR/technische staf - vandaar groot respect

Ondanks de slechte staat van het veld, toch een pak kansen voor beide ploegen waar Laurent in de eerste helft de grootste kans mist met het hoofd en Bob een schitterende collectieve aanval net niet kan afronden na een knappe save van de thuisgoalie. Beide spelers kregen elk trouwens nog een mooie kans in de eerste helft, maar het nodige geluk ontbrak... Tubeke kreeg een paar keer een vrijgeleide op counter, maar speelden die heel zwak uit...

Tweede helft en Laurent scoorde eigenlijk de moeilijkste van zijn drie pogingen tot dan toe en Jens tackelde de bal in doel na wel een mooie schijnbeweging (en een grote inschattingsfout van de keeper op een diepe bal). Ewen krijgt dan tot 3 maal toe een unieke gelegenheid, maar waar hij die kansen krijgt, was het eerder voetballen in choco dan voetballen op een veld... Bij de eerste wordt hij teruggefloten door iemand uit het publiek, de tweede wordt van de lijn gered en bij de derde was de tank volledig leeg. Net ervoor draaide Sam na een schitterende counter, de bal net naast de linkerpaal...

Zeer verdiende overwinning vond ik met Tubize toch niet echt schitterend en op zo'n zwaar veld na een midweekmatch toch wel heel matig (zeker na de 0-1 toen ze eigenlijk stopten met voetballen, enkel lange ballen te pompen en daardoor hun nummer 29 niet meer in het spel te betrekken)... TVR speelde voor mij - op enkele positionele foutjes na - alweer een degelijke wedstrijd tegen een toch wel gevaarlijke voorlijn... Ook Alti deed wat van hem verwacht werd de laatste minuten...

Soit, we ontpoppen ons tot de uitploeg van het jaar zeker? In de terugronde vorig jaar, toch ook redelijk wat punten buitenshuis en dit seizoen enkel verloren op Oostende, Charleroi en Lommel (niet van de minsten) en gelijk op Dender... Met die 2 punten erbij van vorige week staan we gewoon 4de (want 1 match meer gewonnen dan Lommel dan).

Welverdiende vakantie voor onze sportieve gasten zou ik zeggen! Voor de insiders: Niels De Schutter won de zijlijnworstelpartij tegen Potjes na afloop van de wedstrijd met ippon...

En nu begint het toewerking naar D-day voor het nieuwe bestuur - daar geen tijd om verlof te nemen!


19 Dec 2011, 8:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
DT schreef:
Bram schreef:
modderkatch (n) hopelijk geen - erge - blessures.

30 punten aan de winterstop, ik had het niet verwacht na die desatreuze voorbereiding (y)


Niemand denk ik behalve (een deel van) de spelersgroep en BVR/technische staf - vandaar groot respect

Ondanks de slechte staat van het veld, toch een pak kansen voor beide ploegen waar Laurent in de eerste helft de grootste kans mist met het hoofd en Bob een schitterende collectieve aanval net niet kan afronden na een knappe save van de thuisgoalie. Beide spelers kregen elk trouwens nog een mooie kans in de eerste helft, maar het nodige geluk ontbrak... Tubeke kreeg een paar keer een vrijgeleide op counter, maar speelden die heel zwak uit...

Tweede helft en Laurent scoorde eigenlijk de moeilijkste van zijn drie pogingen tot dan toe en Jens tackelde de bal in doel na wel een mooie schijnbeweging (en een grote inschattingsfout van de keeper op een diepe bal). Ewen krijgt dan tot 3 maal toe een unieke gelegenheid, maar waar hij die kansen krijgt, was het eerder voetballen in choco dan voetballen op een veld... Bij de eerste wordt hij teruggefloten door iemand uit het publiek, de tweede wordt van de lijn gered en bij de derde was de tank volledig leeg. Net ervoor draaide Sam na een schitterende counter, de bal net naast de linkerpaal...

Zeer verdiende overwinning vond ik met Tubize toch niet echt schitterend en op zo'n zwaar veld na een midweekmatch toch wel heel matig (zeker na de 0-1 toen ze eigenlijk stopten met voetballen, enkel lange ballen te pompen en daardoor hun nummer 29 niet meer in het spel te betrekken)... TVR speelde voor mij - op enkele positionele foutjes na - alweer een degelijke wedstrijd tegen een toch wel gevaarlijke voorlijn... Ook Alti deed wat van hem verwacht werd de laatste minuten...

Soit, we ontpoppen ons tot de uitploeg van het jaar zeker? In de terugronde vorig jaar, toch ook redelijk wat punten buitenshuis en dit seizoen enkel verloren op Oostende, Charleroi en Lommel (niet van de minsten) en gelijk op Dender... Met die 2 punten erbij van vorige week staan we gewoon 4de (want 1 match meer gewonnen dan Lommel dan).

Welverdiende vakantie voor onze sportieve gasten zou ik zeggen! Voor de insiders:

Niels De Schutter won de zijlijnworstelpartij tegen Potjes na afloop van de wedstrijd met ippon...

En nu begint het toewerking naar D-day voor het nieuwe bestuur - daar geen tijd om verlof te nemen!


ik was iets te laat om daar beeldmateriaal van te hebben :D

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Dec 2011, 10:27
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Onderkroiper schreef:

ik was iets te laat om daar beeldmateriaal van te hebben :D


Op het einde van uw filmpje dat je hierboven plaatste, zie je nog net het ontspruiten van het idee bij Niels :-)


19 Dec 2011, 10:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
DT schreef:
Onderkroiper schreef:

ik was iets te laat om daar beeldmateriaal van te hebben :D


Op het einde van uw filmpje dat je hierboven plaatste, zie je nog net het ontspruiten van het idee bij Niels :-)


Nadien met beiden in de kantine over gesproken en Niels vond dat Potjes er zich te rap van tussenuit muisde ;) Niemand gekwest na deze ippon ...

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Dec 2011, 10:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst