Tubeke-Eendracht aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Tubeke-Eendracht aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Dec 2011, 10:36
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Onderkroiper schreef:
DT schreef:
Bram schreef:
modderkatch (n) hopelijk geen - erge - blessures.

30 punten aan de winterstop, ik had het niet verwacht na die desatreuze voorbereiding (y)


Niemand denk ik behalve (een deel van) de spelersgroep en BVR/technische staf - vandaar groot respect

Ondanks de slechte staat van het veld, toch een pak kansen voor beide ploegen waar Laurent in de eerste helft de grootste kans mist met het hoofd en Bob een schitterende collectieve aanval net niet kan afronden na een knappe save van de thuisgoalie. Beide spelers kregen elk trouwens nog een mooie kans in de eerste helft, maar het nodige geluk ontbrak... Tubeke kreeg een paar keer een vrijgeleide op counter, maar speelden die heel zwak uit...

Tweede helft en Laurent scoorde eigenlijk de moeilijkste van zijn drie pogingen tot dan toe en Jens tackelde de bal in doel na wel een mooie schijnbeweging (en een grote inschattingsfout van de keeper op een diepe bal). Ewen krijgt dan tot 3 maal toe een unieke gelegenheid, maar waar hij die kansen krijgt, was het eerder voetballen in choco dan voetballen op een veld... Bij de eerste wordt hij teruggefloten door iemand uit het publiek, de tweede wordt van de lijn gered en bij de derde was de tank volledig leeg. Net ervoor draaide Sam na een schitterende counter, de bal net naast de linkerpaal...

Zeer verdiende overwinning vond ik met Tubize toch niet echt schitterend en op zo'n zwaar veld na een midweekmatch toch wel heel matig (zeker na de 0-1 toen ze eigenlijk stopten met voetballen, enkel lange ballen te pompen en daardoor hun nummer 29 niet meer in het spel te betrekken)... TVR speelde voor mij - op enkele positionele foutjes na - alweer een degelijke wedstrijd tegen een toch wel gevaarlijke voorlijn... Ook Alti deed wat van hem verwacht werd de laatste minuten...

Soit, we ontpoppen ons tot de uitploeg van het jaar zeker? In de terugronde vorig jaar, toch ook redelijk wat punten buitenshuis en dit seizoen enkel verloren op Oostende, Charleroi en Lommel (niet van de minsten) en gelijk op Dender... Met die 2 punten erbij van vorige week staan we gewoon 4de (want 1 match meer gewonnen dan Lommel dan).

Welverdiende vakantie voor onze sportieve gasten zou ik zeggen! Voor de insiders:

Niels De Schutter won de zijlijnworstelpartij tegen Potjes na afloop van de wedstrijd met ippon...

En nu begint het toewerking naar D-day voor het nieuwe bestuur - daar geen tijd om verlof te nemen!


ik was iets te laat om daar beeldmateriaal van te hebben :D


Potjes was ook wa te laat om het op te merken,dat niels afkwam,met de ippon tot gevolg :D


19 Dec 2011, 12:23

Lid geworden op: 21 Nov 2011, 16:38
Berichten: 5
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Weeral proficiat aan de ajoine (of hoe schrijft gulle da?)
Wie had verwacht dat het eerste jaar in tweede zo vlot ging gaan voor jullie.
Ik had gehoopt dat jullie er in zouden blijven, maar met deze heenronde hebben jullie bewezen dat 2de jullie plaats is (dit jaar toch he)
Blijkbaar ook wat verschuuivingen in het bestuur?
Hoe zien jullie dit? Ziet het er ondertussen al beter uit dan enkele weken geleden (ik heb al werk genoeg met mijn ploeg (antwerp) en de bestuursdiscussies te volgen. Maar desalniettemin hoop ik dat ook jullie hier uitkomen.
Traditieclubs zijn er om te blijven, laat de fusieclubjes maar 10x fusioneren.


19 Dec 2011, 13:13
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Onderkroiper schreef:
Afbeelding


Fout bij de rode kaart was op ken niet jens,kdacht dat bij de eerste goal damien de assist gaf maar da kan idd verheyden geweest zijn ook.Het eerste artikel dat ze over aalst zetten zonder fouten er in moet nog uitgevonden worden peisk :D


19 Dec 2011, 13:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Zijn er al ergens beelden van de wedstrijd te bekijken?


19 Dec 2011, 17:03
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2535
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
smans schreef:
Weeral proficiat aan de ajoine (of hoe schrijft gulle da?)
Wie had verwacht dat het eerste jaar in tweede zo vlot ging gaan voor jullie.
Ik had gehoopt dat jullie er in zouden blijven, maar met deze heenronde hebben jullie bewezen dat 2de jullie plaats is (dit jaar toch he)
Blijkbaar ook wat verschuuivingen in het bestuur?
Hoe zien jullie dit? Ziet het er ondertussen al beter uit dan enkele weken geleden (ik heb al werk genoeg met mijn ploeg (antwerp) en de bestuursdiscussies te volgen. Maar desalniettemin hoop ik dat ook jullie hier uitkomen.
Traditieclubs zijn er om te blijven, laat de fusieclubjes maar 10x fusioneren.


thanks ! :juij:

_________________
Iendracht 4ever.


19 Dec 2011, 21:00
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
AALST - Eendracht sloot in Tubeke het seizoen af in schoonheid. Ken Van Damme had een dubbele reden om te feesten, want de middenvelder pikte zijn eerste minuten mee sinds hij onder het mes ging wegens een cyste aan de rug.


‘Het werd een moddergevecht op een haast onbespeelbaar veld. Voor de rust leek de match alle kanten uit te kunnen, maar na de kampwisseling toverde Depoitre ons op voorsprong en nadien gaven we het heft nooit meer uit handen. Toen Sylla voor 1-2 zorgde, dachten we toch even terug aan het horrorscenario dat ons op Dender twee punten kostte. We bleven evenwel rustig en kwamen niet meer in de problemen.'

‘Ik ben blij met de speelminuten die ik nog kon meepikken. Dit is een onverwachte bonus waardoor ik met opgekrikt vertrouwen kan werken tijdens de winterstop. Een operatie aan de rug is toch geen lacheding, maar ik wist wat me te wachten stond. Fysiek ben ik opnieuw helemaal in orde, alleen mis ik nog wat matchritme. Na Nieuwjaar neem ik de draad op en zal ik knokken voor een nieuwe basisplaats. Als ploeg mogen we na Nieuwjaar naar boven kijken, want we hebben nog amper enkele zeges nodig om het behoud mathematisch af te dwingen. De ploeg draait op volle toeren en vooral daar ben ik blij om. Hopelijk keert de stabiliteit in het clubbestuur terug, want tal van spelers zijn einde contract zodat besprekingen zich opdringen. Ik hoop dat de hervormingen in de bestuurskamer snel in de goede plooi vallen


20 Dec 2011, 13:12
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Beelden van de match staan online op
http://www.iendrachtoiljst.be


22 Dec 2011, 12:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
vantjen schreef:
Beelden van de match staan online op
http://www.iendrachtoiljst.be


Zalig gesprek met Jacques na de match :love:

_________________
Century game 22 juni 2019


22 Dec 2011, 13:09
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Onderkroiper schreef:
vantjen schreef:
Beelden van de match staan online op
http://www.iendrachtoiljst.be


Zalig gesprek met Jacques na de match :love:

Hij ging de persconferentie doen, maar er was geen, en aagezien hij daar stond te wachten hem eens voor de micro getrokken, en 1 vraagsken en de Jacques was niet meer te houden.


22 Dec 2011, 15:05
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
vantjen schreef:
Beelden van de match staan online op
http://www.iendrachtoiljst.be

Let ook op minuut 28,45 het goed hoorbare fluiten van tubizesupporter, anders was de 0-3 in de maak.


22 Dec 2011, 15:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
vantjen schreef:
vantjen schreef:
Beelden van de match staan online op
http://www.iendrachtoiljst.be

Let ook op minuut 28,45 het goed hoorbare fluiten van tubizesupporter, anders was de 0-3 in de maak.


mooi verslag weer mannen (y)

_________________
www.spionkoplede.com


22 Dec 2011, 17:43
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
vantjen schreef:
Beelden van de match staan online op
http://www.iendrachtoiljst.be


Azoi e pattatenploin, in 4de provènsjal emmen ze schoeinjere ploinen.

_________________
oilsjt, goi alien...


22 Dec 2011, 17:57
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
jammen schreef:
vantjen schreef:
Beelden van de match staan online op
http://www.iendrachtoiljst.be


Azoi e pattatenploin, in 4de provènsjal emmen ze schoeinjere ploinen.


Na het regenweer van vorige week denk ik da de pleinen in 4e provinciale er ook niet zo schoon zullen uit gezien hebben :D. Maar van een tweedeklasser moogt ge toch een deftiger plein verwachten, ondanks het slechte weer. Of speelden ze enkele dagen eerder op dat plein ook tegen Brussels?


22 Dec 2011, 20:54
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Jan schreef:
jammen schreef:
vantjen schreef:
Beelden van de match staan online op
http://www.iendrachtoiljst.be


Azoi e pattatenploin, in 4de provènsjal emmen ze schoeinjere ploinen.


Na het regenweer van vorige week denk ik da de pleinen in 4e provinciale er ook niet zo schoon zullen uit gezien hebben :D. Maar van een tweedeklasser moogt ge toch een deftiger plein verwachten, ondanks het slechte weer. Of speelden ze enkele dagen eerder op dat plein ook tegen Brussels?


Die mannen hebben op 7 dagen tijd 3 matchen thuis gespeeld. En dan met zo'n weer, zou wel is willen weten of het onze dan nog zo goed ligt.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


22 Dec 2011, 21:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 141 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst