Eendracht Aalst - Tienen - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Eendracht Aalst - Tienen 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5740
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tienen
zwakke vervangingen van onze trainer. :hmm:


08 Jan 2012, 19:06
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tienen
waly 2 schreef:
zwakke vervangingen van onze trainer. :hmm:


Idd,alsge moreels,vervaeke en van damme op de bank zitten hebt moet ge veel meer uit u wissels kunnen halen en mss is wat vroeger wisselen en de laatste 2er niet opzetten voor respectievelijk 10en 3minuten.


08 Jan 2012, 19:12
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tienen
De_steve schreef:
Eindstand 0-0

Eerste helft hadden we 2-0 moeten voorkomen met reuzekansen voor Depoitre en Podevijn.

Tweede helft komen we enkele keren goed weg door alweer een beresterke VDN en de paal. Wouter treft in de tweede helft nog de paal en Verheyden ziet 2 afstandschoten maar net naast vliegen.

Zwakke match van Kestens en Van Renterghem.


Dat Kestens niet goed was akkoord maar Van Renterghem speelde wel goed. Hij heeft ons vandaag ne keer of twee gered toen Kesten en Flippo stonden te slapen!


08 Jan 2012, 19:27
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03
Berichten: 133
Leeftijd: 56
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tienen
Just


08 Jan 2012, 20:09
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2570
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tienen
Het eerste half uur was voor ons onder impuls van een sterke Podevijn. De kansen die daar uit volgden, werden gemist door Jens zelf en door Depoitre. En misschien hadden we ook een penalty moeten krijgen.
Nadien was het evenwichtiger en kreeg Tienen enkele mooie kansen. Van Den Noortgaete stond gelukkig voor ons weer goed te keepen en bracht meermaals redding. Een keer werden we gered door de paal maar da was aan den overkant ook het geval na een poging van Moreels.
Na een goede eerste dertig minuten was het nadien minder. We hadden kunnen winnen maar we hadden evengoed kunnen verliezen. Al bij al dus tevreden met ons punt.
Twee namen die ik onthou bij Tienen: Degeling en Matisuwa.


08 Jan 2012, 20:21
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tienen
zwakke match. een paar huizenhoge kansen niet kunnen afgemaakt en verder toch wel zeer weinig druk kunnen zetten. maar het ontbrak niet aan inzet. tis ook al veel natuurlijk. volgende keer beter en dan komen de punten wel weer


08 Jan 2012, 21:20
Scholier

Lid geworden op: 21 Nov 2011, 19:42
Berichten: 131
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tienen
Jean schreef:
Dat Kestens niet goed was akkoord maar Van Renterghem speelde wel goed. Hij heeft ons vandaag ne keer of twee gered toen Kestens en Flippo stonden te slapen!


TVR ook 2 keer uitstekend tussengekomen nadat hij eerder op een onnavolgbare klungelige manier zelf den bal kwijt geraakt was...

Hij stapte ook paar keer volledig verkeerd uit... Maar hij knokte wel en was strijdvaardig.
Al bij al verdienstelijke match zou ik zeggen.

Potjes supersterke match, maar was wel op na 70tal minuten. Dan begrijp ik de inbreng van vervaecke wel.
Niels ook megasterk, die gaat er nie uitgespeeld worden door Van Damme :) (en cousin en verheyden ook nie, kdenk da Ken dus wel eens voor en tijdje op de bank zou kunnen blijven)


08 Jan 2012, 21:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tienen
http://www.nr10.be/tweedeklasse/item/nabeschouwing-2e-2?category_id=17

_________________
Century game 22 juni 2019


09 Jan 2012, 2:28
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tienen
Waar we normaal of als ploeg tenonder gaan of als ploeg top zijn was het vandaag een match van uitersten.
Depoitre en Kestens hadden duidelijk hun dagje nie en Potjes was nen aanval op zijn eigen.

De K had er inderdaad precies niet veel zin in maar Tienen is met alle respect natuurlijk niet zo een interessante affiche. Kdenk ook niet dat Niels er de komende weken gaat uitgespeeld worden door Ken. Cousin of Galu daarentegen zullen misschien moeten oppassen voor Wouter... al was dinnen zijn invalbeurt ook niet echt om naar huis over te schrijven.

_________________
Afbeelding


09 Jan 2012, 8:55
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tienen
Fanatix schreef:
Waar we normaal of als ploeg tenonder gaan of als ploeg top zijn was het vandaag een match van uitersten.
Depoitre en Kestens hadden duidelijk hun dagje nie en Potjes was nen aanval op zijn eigen.

De K had er inderdaad precies niet veel zin in maar Tienen is met alle respect natuurlijk niet zo een interessante affiche. Kdenk ook niet dat Niels er de komende weken gaat uitgespeeld worden door Ken. Cousin of Galu daarentegen zullen misschien moeten oppassen voor Wouter... al was dinnen zijn invalbeurt ook niet echt om naar huis over te schrijven.


Euh mannekes, veel van de kerels die de aanstokers zijn van het grote lawaai in de K hebben de laatste weken en vooral de laatste dagen enorm veel energie gestopt in dat evenementje dat ons op drie dagen zomaar even 5.000 EUR heeft opgebracht... Onderschat niet wat een geloop en gedoe daaraan voorafgaat. Dat er dan niet 90 min lang gezongen wordt, lijkt me ook niet echt abnormaal dan. Wees gerust, op Roeselare zal het zaterdag wel anders klinken!


09 Jan 2012, 10:36
Knaap

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 9:42
Berichten: 76
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tienen
iedereeen sliep nog precies...:)
podevyn was inderdaad de beste man bij ons.
Kestens had zijn handen vol met die zwarte vooraan, die was wel redelijk snel en moeilijk van de bal te zetten.
Van Renterghem was gewoon dramatisch.
Ook dramatisch was onze coach, wat een wissel onze beste man naar de kant voor vervaecke & ook laurent (overigens ook zwak) staat weer alleen op een eiland maw 1x spits tegen de derde laatste in de rangschikking thuis... daar stel ik me toch vragen bij.
Eigenlijk hebben die gasten in de tweede helft ook de kansen gehad en was een gelijkspel de logische uitslag maar veel te weinig voor ons.


09 Jan 2012, 12:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tienen
jamie schreef:
iedereeen sliep nog precies...:)
podevyn was inderdaad de beste man bij ons.
Kestens had zijn handen vol met die zwarte vooraan, die was wel redelijk snel en moeilijk van de bal te zetten.
Van Renterghem was gewoon dramatisch.
Ook dramatisch was onze coach, wat een wissel onze beste man naar de kant voor vervaecke & ook laurent (overigens ook zwak) staat weer alleen op een eiland maw 1x spits tegen de derde laatste in de rangschikking thuis... daar stel ik me toch vragen bij.
Eigenlijk hebben die gasten in de tweede helft ook de kansen gehad en was een gelijkspel de logische uitslag maar veel te weinig voor ons.

vierde laatste...
voor de rest blij om te horen dat ik niet de enige ben die van renterghem niet exact goed vond, maar kom...

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


09 Jan 2012, 12:34
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tienen
jamie schreef:
iedereeen sliep nog precies...:)
podevyn was inderdaad de beste man bij ons.
Kestens had zijn handen vol met die zwarte vooraan, die was wel redelijk snel en moeilijk van de bal te zetten.
Van Renterghem was gewoon dramatisch.
Ook dramatisch was onze coach, wat een wissel onze beste man naar de kant voor vervaecke & ook laurent (overigens ook zwak) staat weer alleen op een eiland maw 1x spits tegen de derde laatste in de rangschikking thuis... daar stel ik me toch vragen bij.
Eigenlijk hebben die gasten in de tweede helft ook de kansen gehad en was een gelijkspel de logische uitslag maar veel te weinig voor ons.


Ongeacht de klassering van de tegenstander, haalde je met nagenoeg identiek dezelfde veldbezetting/spelers wel tien op twaalf in uw laatste vier matchen tegen Antwerp, Visé, Dender en Tubize... Moet je dan nu alles gaan omgooien omdat het tegen Tienen was? We hebben kansen gehad om de match te winnen en Tienen ook. Is uiteindelijk 0-0 gebleven maar leek mij een billijk resultaat. Over de vervangingen kan je discussiëren (al zal hij Jens wel owv vermoeidheid vervangen hebben hé want anders doet hij dat niet), maar om nu owv een gelijkspel al meteen weer de tactiek in vraag te stellen? Link gewoon de prestatie van de gehele ploeg aan die van Laurent - als Laurent zijn normale niveau niet haalt, draait het allemaal wat minder. Is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.

Tienen pakte het ook gewoon beter aan dan in hun thuiswedstrijd (wisten bijvoorbeeld perfect hoe Kestens kwestbaar te maken) en met Lachambre hebben ze gewoon ook een sterke kerel bij achterin die kan voetballen.

Mja Van Renterghem was misschien niet altijd even gelukkig in zijn acties, maar je moet hem wel drie keer voorbij geraken want komt altijd terug. En zoals al aangegeven, redt daar twee keer de meubelen met interceptie in de laatste fase (en op die fases niet in situaties die door hem werden gecreëerd). Waarom Van Renterghem er dan meteen wordt uitgepikt en een Cousin (die na de wissel van Galucci geen bal meer raakte op de flank) bijvoorbeeld ongemoeid wordt gelaten, dat snap ik wel niet goed. Dat Laurent vaak op een eiland stond, had ook wel met Cousin te maken hoor.


09 Jan 2012, 12:41
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tienen
Ik vond TVR ook niet rampzalig, doet soms wat fout maar zet het meestal wel recht met zijn loopvermogen en inzet. Hij moet vooral wat rustiger worden maar ik zie het wel nog goed komen bij dinnen jongen.

_________________
Afbeelding


09 Jan 2012, 12:54
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tienen
jamie schreef:
iedereeen sliep nog precies...:)
podevyn was inderdaad de beste man bij ons.
Kestens had zijn handen vol met die zwarte vooraan, die was wel redelijk snel en moeilijk van de bal te zetten.
Van Renterghem was gewoon dramatisch.
Ook dramatisch was onze coach, wat een wissel onze beste man naar de kant voor vervaecke & ook laurent (overigens ook zwak) staat weer alleen op een eiland maw 1x spits tegen de derde laatste in de rangschikking thuis... daar stel ik me toch vragen bij.
Eigenlijk hebben die gasten in de tweede helft ook de kansen gehad en was een gelijkspel de logische uitslag maar veel te weinig voor ons.



Die wissel gebeurde 7 minuten voor het einde. Dat zal echt het verschil niet gemaakt hebben hoor. Bovendien zal de factor vermoeidheid wel een grote rol gespeeld hebben.
Je gaat toch niet denken dat de coach vond dat hij slecht speelde en dat hij hem daarom verving :hmm:
Dat boegeroep op die wissel was allesbehalve gepast.


09 Jan 2012, 14:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Timoilsjt en 62 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst