Eendracht Aalst-KV Oostende - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 156 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 11
 Eendracht Aalst-KV Oostende 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst-KV Oostende
Ik vermoed dat Beerschot in Depoitre een mogelijke vervanger van Sidibe ziet. KV Kortrijk ziet Veselinovic en Chavarria volgend seizoen waarschijnlijk terugkeren naar Anderlecht.


22 Jan 2012, 20:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst-KV Oostende
Smetje schreef:
Ik vermoed dat Beerschot in Depoitre een mogelijke vervanger van Sidibe ziet. KV Kortrijk ziet Veselinovic en Chavarria volgend seizoen waarschijnlijk terugkeren naar Anderlecht.

Akkoord, maar eerste klasse is toch nog 2 stapjes hoger, als je dan ziet dat Kortrijk PO1 speelt(virtueel) en Anderlecht bijna op gelijke stand houdt..afwachten.
Trouwens, nu zal er niemand vertrekken, zijt maar gerust


22 Jan 2012, 20:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst-KV Oostende
gweninho schreef:
Bakkie schreef:
De wedstrijd tussen SC Eendracht Aalst en KV Oostende wordt vandaag bijgewoond door een vijftiental scouts.

Vier eersteklassers stuurden een scout uit: Beerschot AC, KV Kortrijk, OH Leuven en KV Mechelen.(Depoitre)
Uit het buitenland is er de komst van de Nederlandse eersteklasser N.E.C. Nijmegen en van de tweedeklassers Willem II en Sparta Rotterdam.(Podevijn)

Ook de Franse tweedeklasser US Boulogne heeft vandaag een scout naar het Pierre Cornelis-stadion gestuurd.(Depoitre)


Met alle respect voor Depoitre, want tis nen sterken speler, maar bij Kortrijk en KV Mechelen zie ik 3-4 spitsen die voor hem staan in de orde. Zelfde geval bij OHL dat net Ibrahim Salou teruggehaald heeft. En Beerschot weet ik ook zo niet?
Dat er van Nederland interesse was voor Podevijn was geweten.



moedige post en ik treed je bij. Laurent is top voor tweede, is krachtig, snel. Maar verliest nogal snel het overzicht en is technisch zeker geen afgewerkt product. Maar voor ons natuurlijk een zalige speler.


22 Jan 2012, 20:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst-KV Oostende
Vandaag toch ook een wedstrijd gezien die dag en nacht verschil was met vorige week.
Goede inzet, goede combinaties gezien en de 3punten :EA:
Eventjes toch vermelden dat ik tot de vaststelling kwam dat alle wedstrijden waarin Van Damme de volledige 90 minuten speelt niet werden verloren.
Je kan het toeval noemen, maar het duidt er toch op dat Ken belangrijker is dan je zou vermoeden.


22 Jan 2012, 21:00
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KV Oostende
gweninho schreef:
Vandaag toch ook een wedstrijd gezien die dag en nacht verschil was met vorige week.
Goede inzet, goede combinaties gezien en de 3punten :EA:
Eventjes toch vermelden dat ik tot de vaststelling kwam dat alle wedstrijden waarin Van Damme de volledige 90 minuten speelt niet werden verloren.
Je kan het toeval noemen, maar het duidt er toch op dat Ken belangrijker is dan je zou vermoeden.


Alé hadden we hem tege oostende en woluwe niet gewisseld hadden we minstens 2punte meer :lol: :D


22 Jan 2012, 21:06
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst-KV Oostende
Ik denk niet dat de scouts van eerste klasse onder de indruk waren van het technisch vermogen van de wedstrijd van vanmiddag.
Er zijn ontzettend veel slechte passes gegeven...langs beide kanten overigens.

De interesse voor Depoitre is logisch maar als spits wordt je afgerekend op je rendement en die is voor iemand van zijn capaciteiten gewoon te laag.

Als er iemand in aanmerking komt voor een transfer hogerop, dan is het zonder twijfel onze keeper : pure klasse !

Wel een aantal knappe acties gezien langs onze klant, vooral het doelpunt van Podevijn (afwerking is echte klasse) al kreeg hij het wel op een schoteltje aangeboden van een blunderende bezoekende verdediger.

Oostende kreeg ook een aantal mooie kansen maar scoren lukte niet echt dus al bij al een verdiende overwinning en op amper 3 punten van een derde plaats !!!


22 Jan 2012, 22:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst-KV Oostende
El Corredor schreef:
wat de man van de match betreft, iedereen die VDN niet op één zet, heeft er in mijn ogen geen verstand van.

wat die kerel deze match allemaal pakte, en dit seizoen...

pakt denk ik al een punt of 11 , 12 op zijn eentje


Inderdaad, VDN speelde op heel hoog niveau vandaag, pakte uit met enkele geweldige reflexen en zal moeilijk te kloppen zijn voor de verkiezing "speler van het seizoen".

_________________
Afbeelding


22 Jan 2012, 22:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KV Oostende
De fotokes staan on-line van de wedstrijd tegen KV Oostende :rolandjen:

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=272

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Jan 2012, 0:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KV Oostende
Voor wie er aan twijfelde het was duidelijk handspel en penalty ;)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Jan 2012, 0:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KV Oostende
Gallucci de held van de dag :love:

http://www.youtube.com/watch?v=1KLuqLrEenQ&feature=plcp&context=C3870965UDOEgsToPDskLRy4Yr0eKYL5oej3771krg

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Jan 2012, 0:45
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst-KV Oostende
Wat een match, dit zijn echt momenten om te koesteren als ge ziet vanwaar we komen. Ik hoop echt dat we grotendeels onze kern bij elkaar kunnen houden volgend seizoen... en wat een topmatch van King Kevin. Ik denk niet dat er veel eersteklassers zijn die zo een keeper hebben.

Wat is overigens de reden waarom De Block op de bank zat en niet Crispijn?
Goeie wissels van den trainer, dat mag ook gezegd worden :)

_________________
Afbeelding


23 Jan 2012, 8:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KV Oostende
Afbeelding

Hat was precies of het Pierre Cornelis stadion stond in brand :love:

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Jan 2012, 9:57
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Eendracht Aalst-KV Oostende
en stinken men kinjeren :lol:


23 Jan 2012, 10:03
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst-KV Oostende
De scouts die hier zaten voor Potjes en Depoitre zullen de naam van VDN ook wel op hun bladje geschreven hebben. Wat die jongen er allemaal heeft uitgehaald gisteren... :crazy:

Topmatch ook van De Schutter, zowel als middenvelder als als back.

En ook nog vermelden dat de scheidsrechter de wedstrijd perfect aanvoelde, en volgens mij op geen enkel foutje te betrappen was. Bijvoorbeeld klasse dat hij (ook al is het in ons nadeel) Kestens een gele kaart geeft na het einde van de actie, ook al was dat 3 minuten na de eigenlijke overtreding. Ook het feit dat hij geen geel gaf aan Niels of aan die spits van KVO die na het fluitsignaal op doel besloot, getuigde voor mij van groot spelinzicht. Als het goed is moeten we het ook zeggen he ;-)

Ik vraag mij wel af hoe BVR de ploeg gaat herschikken als Moreels terug is... De Schutter of Potjes op links back? Cousin of Potjes op links mid? Welk duo centraal op het middenveld?

Mijn poging:

--------------------------VDN
Castro---Kestens--Flipo---Schutter
Gallu--Van Damme---Verheyden--Potjes
----------------Moreels
----------------------------Depoitre

Maar dan valt Cousin dus uit de ploeg... Volgens mij zal BVR teruggrijpen naar Potjes op de back, Cousin op links en Niels op de bank.


23 Jan 2012, 10:36
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst-KV Oostende
Als Moreels zijnen vorm terug heeft mag Bobke het meest vrezen in mijn ogen. Niels op back en Potjes op linksmid vindek mooie opstelling. Ken & Verheyden centraal (daar kunde zelf Niels ook zetten dat is bewezen) en dan Moreels daarvoor zodat we terug een koningsduo hebben. Maar dat is natuurlijk alstem zijn vorm terugheeft want bij Moreels ist ook al lang geleden dak hem is een deftige match heb weten spelen.

Bob speelde gisteren ook goed, dat mag ook gezegd worden na enkele mindere prestaties :)

_________________
Afbeelding


23 Jan 2012, 10:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 156 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 131 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst