Eendracht Aalst - Brussels - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 18
 Eendracht Aalst - Brussels 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Iendracht02 schreef:
Zoals in het voetbal den arbiter het altijd gedaan heeft, hebben de flikken en de allochtonen het in de rest van het leven ook l vaak eens gedaan ... :hmm:

Een zeer triest voorval dat een immense domper zet op de feestvreugde, zonder meer ... Maar ik hoop wel dat sommigen onder de commentatoren zich realiseren dat een accident altijd stom is, en spijtig genoeg dikwijls rap gebeurd. Het is daarnaast altijd veel makkelijker om achteraf, als iedereen de feiten kent, kritiek te geven, dan om van op voorhand de risico's in te schatten en de dingen te organiseren. Als ik sommige dingen hier lees, krijg ik, zonder mij te willen uitspreken over schuld/onschuld van voetganger/bestuurder in dit ongeval (het is niet voor niets dat daarvoor steeds een verkeersexpert ter plaatse komt en die meestal weken nodig heeft om er een verslag rond op te stellen), de indruk dat je bij het verlaten van de staantribune aan de H. Hartlaan onmiddellijk in het midden van de straat staat, wat nu ook absoluut niet waar is ...

Ik ben ook geen voorstander van de term 'risicomatch,' maar de iets oudere supporters zullen zich misschien wel herinneren dat in de voorbije 25-30 jaar zowat elke match tegen het toenmalige RWDM, op één of twee uitzonderingen na, garant stond voor serieuze knokpartijen achteraf. Dat men, bij een match waar de omstandigheden toch nog 'iets' specialer zijn dan anders, dan ook wel eens de term 'risicomatch' durft te gebruiken, mag je ook wel eens proberen te begrijpen van uit het standpunt van diegenen die de eindverantwoordelijkheid dragen voor dergelijk gebeuren.

Dat je na een dergelijk ongeval trouwens als bestuurder ondersteboven kan zijn, afhankelijk van persoon tot persoon op het hysterische af, is mij dunkt ook niet meer dan logisch. Het is niet omdat ge (terecht) over uw toeren zijt, dat ge niet meevoelt met het slachtoffer, dat ge die mens niet zou willen helpen, dat ge het ongeval niet zou willen terugdraaien ...
Ik denk dat de hysterie/ontzetting in ieder geval beter te begrijpen is dan het gedrag van al diegenen die blijkbaar op dat moment koelbloedig hun Smartphone of andere apparatuur bovenhalen en alles beginnen te filmen, om toch maar iets op YouTube te kunnen posten ... :kots:

Ongeacht alle zinloze discussies, is het natuurlijk de familie die wezenloos achterblijft. Mijn deelneming dan ook vooral aan hen ...

Een Carnavalsmatch voor de geschiedenisboeken, spijtig genoeg om de verkeerde redenen ... :hmm:

Ik kan het met elk woord van je post eens zijn!


18 Feb 2012, 14:56
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Apr 2007, 10:43
Berichten: 152
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
El Corredor schreef:
op een match zoals gisterenavond weet je weer hoeveel marginalen en zatte kloten er in Aalst zijn natuurlijk.

Toen ik voor de wedstrijd binnen ging liepen er daar al stiepelzat door da smal baantje. Die "supporters" vonden er niet beter op om hun glazen pint kapot te gooien tegen die boordstenen. Als je weet dat daar dan nog honderden mensen moeten passeren...

Voor de rest, een heel fletse wedstrijd van beide kanten waar ik andermaal een cruciale save van onze keeper mij enkel kan herinneren. (y)


Over marginalen en zatte kloten gesproken, toen ik rond 1u30 aan mijn wagen kwam die op het viaduct geparkeerd stond, zag ik dat mijn buitenspiegel afgeschopt was. Vandaag naar de garage geweest en den auto zal een dagske binnen moeten.

Pippo's, blijf van een ander zijn gerief af hé, waarschijnlijk zijn er dat weer die zelf genen rotten bal hebben!

Dit alles is natuurlijk peanuts in vergelijking met het dramatische ongeval dat gisterenavond gebeurd is!

Veel sterkte aan de familie van het slachtoffer in deze moeilijke tijden


18 Feb 2012, 16:15
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Jeroen schreef:
Fanatix schreef:
Ik vond het eerlijk gezegd niet zo een slechte match van onze spelers. Brussels was onmondig en had bijna nooit een kans om op voorsprong te komen, die éne kans werd dan nog goed gered door VDN maar de hoek was ook wat te scherp of ge moet nen vré goeien aanvaller zijn om daar het gaatje te vinden. Wij hadden toch redelijk wat kansen op zelfs de 2-0 maar die viel er niet waardoor het tot op het eind spannend bleef. Gezien de opstelling die we vandaag hadden een zeer verdienstelijke partij, de vervangers hebben niet ontgoocheld. Match duurde ook onnodig lang, 6 minuten overspelen?

Triestig wat er na de match gebeurde, zat er niet ver van en het zag er van int begin al niet goed uit. Die 2 'nieuwe' belgen zaten daar wat hysterisch te wezen en hij zat denk ik te bellen naar gans zijn familie (na hopelijk toch eerst den ambulance hebben gebeld).


Maakt nu wel niet echt uit hé, kdenk niet dat ge weet wat uw reactie zou zijn als ge zoiets hebt voorgehad...


Feit is, lees ik hier, dat die mens op het zebrapad zou omvergereden zijn. Als de dader al zijn familie en vrienden en geburen en moskeegangers aan het opbellen was, hoogstwaarschijnlijk een turk, in princiepe doet dit dus niks terzake; alleen weet ik uit ervaring dat deze nieuwe belgen totaal niet ingeburgerd zijn en dus totaal geen kaas hebben gegeten van voetbal, zoiets als eendracht aalst, wa es da, ken ik niet, en aalst carnaval laten ze wijselijk aan zich voorbij gaan en verstoppen zich snel in de moskee om te gaan bidden voor die heidenen, wij dus. Als je tenminste weet dat er op dat eigenste moment dat je daar gaat voorbijrijden juist als de match gedaan is, ben je normaal gezien toch wel nog wat meer op je hoede in het verkeer, maar ja, je moet je wel interesseren hé in de feesten en gebruiken van de lokale plaatselijke bevolking, maar de meesten van hen leven in een andere eigen wereld. Waar ik vroeger woonde, in Turkmenistan on Denjer, wonen er turkse families, en als er iemand aan die mensen de weg vraagt dan verstaan ze hem niet en kunnen geen enkel nederlandse zin uitkramen, zelf wonen ze hier al 35 jaar, maar dan moeten ze snel de kinderen gaan halen om te vertalen; Die mens heeft mij ooit zelf gezegd, in perfekt duits nb, dat hij werkt in een turkse firma waar alleen turkse mensen werken, zij kopen alleen in de turkse winkel, laten zelf hun schapen thuisbrengen van de één of de andere die in een donker steegje snel een schaap heeft gekeeld, dus "waarom zou ik nederlands leren, geen interesse, dus ook net in jullie, want alleen Allah telt en dat begrijpen jullie heidenen toch niet. :fuck: :fuck:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


18 Feb 2012, 16:28
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05
Berichten: 211
Leeftijd: 48
Locatie: Affligem
Website: http://www.dirtyuncle.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Sorry Ajoin54 maar uw reactie is hier totaal niet op zijn plaats.

RIP


18 Feb 2012, 16:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
ajoin54 schreef:
Jeroen schreef:
Fanatix schreef:
Ik vond het eerlijk gezegd niet zo een slechte match van onze spelers. Brussels was onmondig en had bijna nooit een kans om op voorsprong te komen, die éne kans werd dan nog goed gered door VDN maar de hoek was ook wat te scherp of ge moet nen vré goeien aanvaller zijn om daar het gaatje te vinden. Wij hadden toch redelijk wat kansen op zelfs de 2-0 maar die viel er niet waardoor het tot op het eind spannend bleef. Gezien de opstelling die we vandaag hadden een zeer verdienstelijke partij, de vervangers hebben niet ontgoocheld. Match duurde ook onnodig lang, 6 minuten overspelen?

Triestig wat er na de match gebeurde, zat er niet ver van en het zag er van int begin al niet goed uit. Die 2 'nieuwe' belgen zaten daar wat hysterisch te wezen en hij zat denk ik te bellen naar gans zijn familie (na hopelijk toch eerst den ambulance hebben gebeld).


Maakt nu wel niet echt uit hé, kdenk niet dat ge weet wat uw reactie zou zijn als ge zoiets hebt voorgehad...


Feit is, lees ik hier, dat die mens op het zebrapad zou omvergereden zijn. Als de dader al zijn familie en vrienden en geburen en moskeegangers aan het opbellen was, hoogstwaarschijnlijk een turk, in princiepe doet dit dus niks terzake; alleen weet ik uit ervaring dat deze nieuwe belgen totaal niet ingeburgerd zijn en dus totaal geen kaas hebben gegeten van voetbal, zoiets als eendracht aalst, wa es da, ken ik niet, en aalst carnaval laten ze wijselijk aan zich voorbij gaan en verstoppen zich snel in de moskee om te gaan bidden voor die heidenen, wij dus. Als je tenminste weet dat er op dat eigenste moment dat je daar gaat voorbijrijden juist als de match gedaan is, ben je normaal gezien toch wel nog wat meer op je hoede in het verkeer, maar ja, je moet je wel interesseren hé in de feesten en gebruiken van de lokale plaatselijke bevolking, maar de meesten van hen leven in een andere eigen wereld. Waar ik vroeger woonde, in Turkmenistan on Denjer, wonen er turkse families, en als er iemand aan die mensen de weg vraagt dan verstaan ze hem niet en kunnen geen enkel nederlandse zin uitkramen, zelf wonen ze hier al 35 jaar, maar dan moeten ze snel de kinderen gaan halen om te vertalen; Die mens heeft mij ooit zelf gezegd, in perfekt duits nb, dat hij werkt in een turkse firma waar alleen turkse mensen werken, zij kopen alleen in de turkse winkel, laten zelf hun schapen thuisbrengen van de één of de andere die in een donker steegje snel een schaap heeft gekeeld, dus "waarom zou ik nederlands leren, geen interesse, dus ook net in jullie, want alleen Allah telt en dat begrijpen jullie heidenen toch niet. :fuck: :fuck:



hoe gij er weer in slaagt om hier een politiek tintje aan te geven, vind ik absoluut not done. Maar soit, nen turk, nen neger, nen eskimo, maakt niet uit wat.

als ge iemand omver gereden hebt, draag je dat mee voor de rest van je leven hé zeg.

Woorden van troost zijn er zeker voor de familie van het slachtoffer. Maar die "dader" moet ook verder hé, turk of genen turk. En als diene gast zijn vrouw hysterisch werd, awel hopelijk komt ge zelf nooit een dodelijk accident tegen, eens zien hoe gij dan reageert!


18 Feb 2012, 16:35
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Er is een mens gestorven door een tragisch ongeval...
Laat ons respect hebben voor het slachtoffer en zijn familie en omgeving.
Laat ons evenveel respect hebben voor de mensen in de auto die verder moeten met dit traumatisch gebeuren waar ze bij in betrokken waren en die nooit van hun leven dit moment zullen vergeten.

En laat ons al de rest alle commentaar gewoon achterwege laten, als blijk van medemenselijkheid!


PS De schoonmoeder van mijn zus is een paar jaar geleden samen met nog iemand anders doodgereden door een stomdronken Vlaming die van een feestje op café kwam, de controle over zijn stuur verloor en hen gewoon op het voetpad heeft weggemaaid... Moeten wij nu de rest van onze dagen alle dronken Vlamingen gaan uitschelden? Ik zou veel werk gehad hebben gisteren!


18 Feb 2012, 16:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Jeroen schreef:
http://www.aalst.tv/article/carnavalsmatch-eindigt-mineur

Dan slagen ze er wel in om alles af te zetten... :hmm:

De flikken van Aalst mogen fier zijn, 2.000 man langs een donker baantje op één van de drukste banen van Aalst opsturen... Op de parking stonden anders wel 4 camionetten met elk 8 flikken in, maar die steenweg afzetten of het verkeer regelen was blijkbaar teveel gevraagd...

Die persoon is dus wel op't zebrapad omver gereden hé..


Ik heb mij na de match nog razend kwaad gemaakt op die stomme flikken en ze stonden er gewoon mee te lachen, daar zitten de echt varkens jong

_________________
www.spionkoplede.com


18 Feb 2012, 17:50
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
ajoin54 schreef:
Jeroen schreef:
Fanatix schreef:
Ik vond het eerlijk gezegd niet zo een slechte match van onze spelers. Brussels was onmondig en had bijna nooit een kans om op voorsprong te komen, die éne kans werd dan nog goed gered door VDN maar de hoek was ook wat te scherp of ge moet nen vré goeien aanvaller zijn om daar het gaatje te vinden. Wij hadden toch redelijk wat kansen op zelfs de 2-0 maar die viel er niet waardoor het tot op het eind spannend bleef. Gezien de opstelling die we vandaag hadden een zeer verdienstelijke partij, de vervangers hebben niet ontgoocheld. Match duurde ook onnodig lang, 6 minuten overspelen?

Triestig wat er na de match gebeurde, zat er niet ver van en het zag er van int begin al niet goed uit. Die 2 'nieuwe' belgen zaten daar wat hysterisch te wezen en hij zat denk ik te bellen naar gans zijn familie (na hopelijk toch eerst den ambulance hebben gebeld).


Maakt nu wel niet echt uit hé, kdenk niet dat ge weet wat uw reactie zou zijn als ge zoiets hebt voorgehad...


Feit is, lees ik hier, dat die mens op het zebrapad zou omvergereden zijn. Als de dader al zijn familie en vrienden en geburen en moskeegangers aan het opbellen was, hoogstwaarschijnlijk een turk, in princiepe doet dit dus niks terzake; alleen weet ik uit ervaring dat deze nieuwe belgen totaal niet ingeburgerd zijn en dus totaal geen kaas hebben gegeten van voetbal, zoiets als eendracht aalst, wa es da, ken ik niet, en aalst carnaval laten ze wijselijk aan zich voorbij gaan en verstoppen zich snel in de moskee om te gaan bidden voor die heidenen, wij dus. Als je tenminste weet dat er op dat eigenste moment dat je daar gaat voorbijrijden juist als de match gedaan is, ben je normaal gezien toch wel nog wat meer op je hoede in het verkeer, maar ja, je moet je wel interesseren hé in de feesten en gebruiken van de lokale plaatselijke bevolking, maar de meesten van hen leven in een andere eigen wereld. Waar ik vroeger woonde, in Turkmenistan on Denjer, wonen er turkse families, en als er iemand aan die mensen de weg vraagt dan verstaan ze hem niet en kunnen geen enkel nederlandse zin uitkramen, zelf wonen ze hier al 35 jaar, maar dan moeten ze snel de kinderen gaan halen om te vertalen; Die mens heeft mij ooit zelf gezegd, in perfekt duits nb, dat hij werkt in een turkse firma waar alleen turkse mensen werken, zij kopen alleen in de turkse winkel, laten zelf hun schapen thuisbrengen van de één of de andere die in een donker steegje snel een schaap heeft gekeeld, dus "waarom zou ik nederlands leren, geen interesse, dus ook net in jullie, want alleen Allah telt en dat begrijpen jullie heidenen toch niet. :fuck: :fuck:


Das volledig naast de zaak inderdaad, kvonnet gewoon ongepast dat er daar iemand op de grond ligt in zijn laatste momenten... dat dat door u toedoen is en dat ge gewoon wat int rond zit te bellen. Sjah tis een triestige zaak en er kan niets meer aan gedaan worden, 't leven kan van den éne op den anderen moment gewoon gedaan zijn en dat was gisteren pijnlijk duidelijk. Ge wilt niet weten wat zijn vrouw/kinderen nu meemaken, dinnen man ging gewoon naar een matchke voetbal zien en nu dit... RIP.

_________________
Afbeelding


18 Feb 2012, 17:55
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
salvador schreef:
Er is een mens gestorven door een tragisch ongeval...
Laat ons respect hebben voor het slachtoffer en zijn familie en omgeving.
Laat ons evenveel respect hebben voor de mensen in de auto die verder moeten met dit traumatisch gebeuren waar ze bij in betrokken waren en die nooit van hun leven dit moment zullen vergeten.

En laat ons al de rest alle commentaar gewoon achterwege laten, als blijk van medemenselijkheid!


PS De schoonmoeder van mijn zus is een paar jaar geleden samen met nog iemand anders doodgereden door een stomdronken Vlaming die van een feestje op café kwam, de controle over zijn stuur verloor en hen gewoon op het voetpad heeft weggemaaid... Moeten wij nu de rest van onze dagen alle dronken Vlamingen gaan uitschelden? Ik zou veel werk gehad hebben gisteren!

feit blijft dat er inderdaad van ne kant misschien wel enigszins medeleven met die mensen moet zijn dat ze dit voor de rest van hun leven zullen moeten meedragen, maar feit blijft ook dat ge voetgangers die willen oversteken (of aan het oversteken zijn) op een zebrapad altijd moet voorlaten (staat in de verkeerswetgeving)...
in die zin is het ook onopzettelijke doodslag en moet de bestuurder (niet de andere inzittende uiteraard) gewoonweg gestraft worden (en de origine of het geloof of wat dan ook maakt mij in dergelijke gevallen echt geen fluit uit)...

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


18 Feb 2012, 18:17
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Vanavond moet ik bij de flikken gaan om een verklaring af te leggen.
Ik zal zeker het probleem met de verkeersveiligheid vernoemen als wij via de garageboxen het stadion moeten verlaten.

_________________
oilsjt, goi alien...


18 Feb 2012, 18:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Iemand die weet wie het juist is? Naam of foto?
In ieder geval triestig dat dit moet gebeuren, veel sterkte aan familie en vrienden.

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


18 Feb 2012, 18:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Toch triest dat ne mens zo aan zijn einde moet komen,dit had gewoon kunnen vermeden worden,als de politie hun werk doet en na de wedstrijd daar het verkeer gaat regelen,was dit ongeluk nooit gebeurd.

Veel sterkte aan de fam en vrienden.


Ook wil ik de flikken nog eens bedanken,om tijdens de rust wa paljassen van Brussels toe te laten in de K,dan verschieten ze dat er ambras van komt.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


Laatst gewijzigd door Bakkie op 18 Feb 2012, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.



18 Feb 2012, 18:52
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Zou om iemand van de "bolleweg" gaan :wadde: , is ook maar van horen zeggen he.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


18 Feb 2012, 18:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Deze namiddag op Zandberg zeiden ze dat het gaat om ene Alain Marcoen, 43 jaar.

_________________
Afbeelding


18 Feb 2012, 19:00
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01
Berichten: 242
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
iendrachter schreef:
Het slachtoffer is David Vd meerssche, een echte iendrachter en de nonkel van mijn moeder.
Na de match kreeg ik telefoon van een kameraad dat er een zwaar ongeval was gebeurd op de steenweg.
Bij het verlaten van het stadion heb ik nog even staan kijken wat er eigenlijk juist aan de hand was en vroeg ik me af wie het slachtoffer was, maar dit kon niemand me vertellen.
Ben dan in het restaurant nog even gaan bekomen tot ik rond kwart na 1 telefoon kreeg van men moeder die mij het vreselijke nieuws vertelde. Ik kan het nog altijd niet vatten, hij stond altijd klaar voor iedereen en komt dan op zo een gruwelijke wijze om het leven, onbegrijpelijk, net zoals het feit dat er op zo een gevaarlijke steenweg geen politie aanwezig is om de voetgangers over te laten, zoals dit wel is aan het forum, waar dan wel minder volk naartoe komt.
Als je aan een voetbalstadion passeert waar veel volk aanwezig is dan matig je toch je snelheid en let je toch extra op?Als ik hier dan lees dat die nieuwe belgen naar familieleden staan te bellen ipv naar de hulpdiensten, onvoorstelbaar...
Laat de situatie omgekeerd geweest zijn, dan zullen die nieuwe belgen wel op straat komen en zijn wij de rascisten. Niemand doet zo iets vrijwillig, maar dit was een ongeval dat voorkomen had kunnen worden.

Nonkel David, dit verdien je echt niet, we gaan je missen!


Gecondoleerd!!

_________________
eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!!
Forza Iejndracht Oilsjt


18 Feb 2012, 19:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 123 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst