Eendracht Aalst - Brussels - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18
 Eendracht Aalst - Brussels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
SERRE schreef:
Deze namiddag op Zandberg zeiden ze dat het gaat om ene Alain Marcoen, 43 jaar.


Ge ziet dat sommige mensen in Aalst U rap dood verklaren. Hoelang is Eric Goethals ook alweer 'overleden?' Een zoveelste bewijs dat je maar beter zwijgt over zoiets, als je het niet zeker weet ... :crazy:

Mijn deelneming aan de famille van de heer Van De Meerssche.


18 Feb 2012, 20:53
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Het gaat inderdaad om David Van de Meerssche. Ik heb op internet een foto gezien van hem maar ik ga deze niet posten aangezien ik niet weet of de familie dit wel wil.
Nogmaals mijn medeleven aan zijn familie en vrienden!


18 Feb 2012, 21:55
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22
Berichten: 260
Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere)
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
iendrachter schreef:
Het slachtoffer is David Vd meerssche, een echte iendrachter en de nonkel van mijn moeder.
Na de match kreeg ik telefoon van een kameraad dat er een zwaar ongeval was gebeurd op de steenweg.
Bij het verlaten van het stadion heb ik nog even staan kijken wat er eigenlijk juist aan de hand was en vroeg ik me af wie het slachtoffer was, maar dit kon niemand me vertellen.
Ben dan in het restaurant nog even gaan bekomen tot ik rond kwart na 1 telefoon kreeg van men moeder die mij het vreselijke nieuws vertelde. Ik kan het nog altijd niet vatten, hij stond altijd klaar voor iedereen en komt dan op zo een gruwelijke wijze om het leven, onbegrijpelijk, net zoals het feit dat er op zo een gevaarlijke steenweg geen politie aanwezig is om de voetgangers over te laten, zoals dit wel is aan het forum, waar dan wel minder volk naartoe komt.
Als je aan een voetbalstadion passeert waar veel volk aanwezig is dan matig je toch je snelheid en let je toch extra op?Als ik hier dan lees dat die nieuwe belgen naar familieleden staan te bellen ipv naar de hulpdiensten, onvoorstelbaar...
Laat de situatie omgekeerd geweest zijn, dan zullen die nieuwe belgen wel op straat komen en zijn wij de rascisten. Niemand doet zo iets vrijwillig, maar dit was een ongeval dat voorkomen had kunnen worden.

Nonkel David, dit verdien je echt niet, we gaan je missen!


Innige deelneming met het overlijden van uw grootnonkel, echt tragisch om iemand te verliezen in een DOM verkeersongeluk.
Dit had vermeden kunnen worden, stomme flikken.


18 Feb 2012, 22:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
David was een trouwe klant in café Dug Out en een oude vriend van mijn vader, beide geboren "oan de kappelle in Herdersem", waar Zwawi zijn café nu is. Telkens hij me zag in den Dug Out was het altijd van : aah Sire (mijn achternaam is de Coninck) Ik antwoorde hem altijd met Monsieur Van Der Mersj.
David was idd iemand waar je alles kon aan vragen, hij stond denk ik ook in voor de zaal "De Kring".
Ik herinner me nog een kleine anekdote : vroeger kwam hij vaak in café de Mascot, toen Johan er nog cafébaas was. Bij één of andere feestelijke gelegenheid sprong hij bovenop de tafel om een showke weg te geven, want dansen kon hij als de beste :) . De tafel viel om en David zijn been was gebroken. Jaren later telkens er iets te doen was zegden we tegen David : nie op't toafel kroipen ein kameroad.
Vreselijk om op zo'n manier aan je einde te komen, hij had nog zo'n goeie gezondheid.

R.I.P. Monsieur Van Der Mersj

_________________
Proud member " den natten toeig"


18 Feb 2012, 23:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
dit had inderdaad kunnen voorkomen worden :(

Dit is een zware slag zijn voor de familie en vrienden maar ook mede-iendrachters.

Ik hoop dat de bestuurder van de wagen een zware straf krijgt. iedereen met maar een beetje verstand in zijne kop weet dat hij zijn snelheid moet aanpassen in dergelijke situaties. Naar wat ik vernomen heb gaat het hier alweer over een nieuwe belg en vond de passagier het na het ongeval nodig om naar familie te bellen ipv hulpdiensten... Het word dringend tijd dat die mannen hun mentaliteit eens gaan aanpassen!! Politiekers word wakker!

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


19 Feb 2012, 0:20
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Veel sterkte aan familie en vrienden van de overledene.

Wel schandalig dat hier weer politieke spelletjes worden bijgehaald. Dit is een tragisch ongeval dat niets met de nationaliteit van de bestuurder te maken heeft. En als er al 3 man de hulpdiensten belt, moet die bestuurder dat toch niet meer doen. Die zal ook wel in shock geweest zijn en dan is het niet onlogisch dat je familie begint te bellen. Ik heb trouwens gelezen dat 2 inzittenden van de wagen in shock zijn afgevoerd.


19 Feb 2012, 0:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
SERRE schreef:
Deze namiddag op Zandberg zeiden ze dat het gaat om ene Alain Marcoen, 43 jaar.


Ik post hier dat het zeker niet om hem ging en dan komde gij hier nog eens doodleuk zijn fam naam posten,goe bezig.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Feb 2012, 10:34
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3872
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Vandaag vind je in het Nieuwsblad.be een mooie foto van de man.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


19 Feb 2012, 11:28
Duivelke
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2009, 18:26
Berichten: 29
Leeftijd: 40
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Dit is idd enorm triest... ik heb het mij al dikwijls afgevraagd wat wij daar toch doen langs die drukke steenweg na de match en dan nog eens zonder politiebegeleiding.. en dat terwijl er, een paar honderd meter verder, een tiental bobby's met hun vingers zitten te draaien... ik heb geen probleem om veel gemeentebelasting te betalen, maar dan wil ik wel een efficient gemeentebestuur en ik denk toch dat Stad Aalst daar enorm in gefaald is de afgelopen (tientallen?) jaren...
En dit heeft idd niets te maken met de nationaliteit van de bestuurder.. de mensen zijn in het algemeen veel roekelozer geworden in het verkeer + verkeersagressie is enorm toegenomen...

mijn deelneming aan familie en vrienden


19 Feb 2012, 11:56
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Ik heb gisterenavond een verklaring gaan afleggen bij de politie en heb er ook hetvolgende aan toegevoegd:

"Ik wil uitdrukkelijk nog een bemerking toevoegen aan mijn verklaring. Bij een risicomatch van Eendracht Aalst dienen de thuissupporters via een smalle doorgang het stadion te verlaten tot op de Heilig Hartlaan. Hierna kom je rechtstreeks op de openbare weg en de dichtstbijzijnde oversteekplaats is deze waar het ongeval is gebeurd. Hier staat nergens iemand van de politie om het verkeer te regelen of toezicht uit te voeren op de oversteekplaats, terwijl dit bij de thuiswedstrijden van Okapi Aalstar wel het geval is. Ik vind dat de situatie hieromtrent ook eens bij jullie diensten moet besproken worden."

Opmerkelijk vind ik ook dat er maar 3 getuigen waren die een verklaring afgelegd hebben terwijl er zeker tientallen het ongeval moeten zien gebeuren hebben.

_________________
oilsjt, goi alien...


19 Feb 2012, 13:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3872
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
jammen schreef:
Ik heb gisterenavond een verklaring gaan afleggen bij de politie en heb er ook hetvolgende aan toegevoegd:

"Ik wil uitdrukkelijk nog een bemerking toevoegen aan mijn verklaring. Bij een risicomatch van Eendracht Aalst dienen de thuissupporters via een smalle doorgang het stadion te verlaten tot op de Heilig Hartlaan. Hierna kom je rechtstreeks op de openbare weg en de dichtstbijzijnde oversteekplaats is deze waar het ongeval is gebeurd. Hier staat nergens iemand van de politie om het verkeer te regelen of toezicht uit te voeren op de oversteekplaats, terwijl dit bij de thuiswedstrijden van Okapi Aalstar wel het geval is. Ik vind dat de situatie hieromtrent ook eens bij jullie diensten moet besproken worden."

Opmerkelijk vind ik ook dat er maar 3 getuigen waren die een verklaring afgelegd hebben terwijl er zeker tientallen het ongeval moeten zien gebeuren hebben.


Proficiat voor je toevoeging. De waarheid als een bus...maar als je je middelvinger opsteekt dat hebben de heren flikken wel gezien zenne!! Maar 2000 man die buitenkomt op een drukke steenweg...nee jong, lekker in combieken zitten, knusjes en lekker warm bij elkaar!! :hmm:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


19 Feb 2012, 13:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
jammen schreef:
Ik heb gisterenavond een verklaring gaan afleggen bij de politie en heb er ook hetvolgende aan toegevoegd:

"Ik wil uitdrukkelijk nog een bemerking toevoegen aan mijn verklaring. Bij een risicomatch van Eendracht Aalst dienen de thuissupporters via een smalle doorgang het stadion te verlaten tot op de Heilig Hartlaan. Hierna kom je rechtstreeks op de openbare weg en de dichtstbijzijnde oversteekplaats is deze waar het ongeval is gebeurd. Hier staat nergens iemand van de politie om het verkeer te regelen of toezicht uit te voeren op de oversteekplaats, terwijl dit bij de thuiswedstrijden van Okapi Aalstar wel het geval is. Ik vind dat de situatie hieromtrent ook eens bij jullie diensten moet besproken worden."

Opmerkelijk vind ik ook dat er maar 3 getuigen waren die een verklaring afgelegd hebben terwijl er zeker tientallen het ongeval moeten zien gebeuren hebben.



:worship: :worship: :worship: Je deed meer dan je burgerplicht (y)

Steeds moeten er eerst slachtoffers vallen eer er iets aan een probleem gedaan wordt.
Hopelijk een les voor de toekomst !!!

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Feb 2012, 13:36
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22
Berichten: 260
Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere)
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Voor wie het artikel met foto wil lezen kan op onderstaande link kijken.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GI83MD2IT


19 Feb 2012, 13:54

Lid geworden op: 19 Feb 2012, 21:35
Berichten: 2
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Hallo, ik ben hier nieuw op het forum. Maar eigenlijk maar om 1 reden. Het slachtoffer van vrijdag was mijn vader. David was zijn naam. Mijn papa laat 4 kinderen achter en 10 kleinkinderen, waarvan de jongste net geen zes maanden is.
Mijn vader was een geweldige vader en grootvader, zijn kleinkinderen waren alles voor hem, en hij was in hun ogen hun God.
Papa was al sinds jaren een trouwe fan van den iendacht en kon er ook geen slecht woord over horen.

Veel nieuws over het ongeval hebben we niet echt gekregen, alleen dat hij de straat overstak en aangereden is.

Toen ik beelden op internet zag, zag ik dat er enorm veel mensen rondom stonden, op de steenweg.
Ik lees dat ze hem blijkbaar ook verlegd hebben. Is hard om dit allemaal te lezen, maar toch willen mijn broers en ik, en uiteraard ook ons mama wel ergens weten wat er precies allemaal gebeurd is.

Ik hoop een ding, en dat is dat ons papa niet lang heeft moeten afzien, tussen de aanrijding en zijn overlijden.

En of het nu allochtonen zijn of niet, dat brengt onze papa niet terug. Ik hoop alleszins dat er in de toekomst iets verandert: dat er politieagenten ginder het verkeer regelen, want ik wens het niemand toe om op zo een manier iemand te verliezen. En 's nachts uit uw bed gebeld worden om zo'n nieuws te mogen horen.

Als laatste wil ik nog zeggen: papa, we missen je allemaal enorm, we zien je heel graag en in ons hart blijf je verderleven.

Elke


19 Feb 2012, 21:50
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Ik was te laat buiten om je meer informatie te kunnen geven, Elke.
Hopelijk krijg je antwoord op je vragen!

Sterkte gewenst aan de hele familie.

RIP David

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


19 Feb 2012, 22:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 147 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst