Eendracht Aalst - Brussels - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 18
 Eendracht Aalst - Brussels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Bartos schreef:
Ik heb mij eigenlijk al dikwijls afgevraagd wat juist het verband is tussen hooliganisme en gesloten loketten. Is dat ergens een definitie dat hooligans nog nooit een ticket in voorverkoop aangeschaft hebben? Bij mijn weten vragen ze toch de identiteit niet van iedereen die in voorverkoop om een ticket gaat.
Tenzij ze er gewoon vanuit gaan dat minder volk ook minder kans is op ambras, in dat geval zullen die gesloten loketten hun doel niet missen natuurlijk.


Idd, waarschijnlijk verkopen ze gewoon nog tickets op het secretariaat :-).
Betekent dit dat we dan langs die zijweg binnen moeten? Waarschijnlijk wel dacht ik want was dat niet gezegd op die supportersvergadering?


06 Feb 2012, 12:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Ace schreef:
Bartos schreef:
Ik heb mij eigenlijk al dikwijls afgevraagd wat juist het verband is tussen hooliganisme en gesloten loketten. Is dat ergens een definitie dat hooligans nog nooit een ticket in voorverkoop aangeschaft hebben? Bij mijn weten vragen ze toch de identiteit niet van iedereen die in voorverkoop om een ticket gaat.
Tenzij ze er gewoon vanuit gaan dat minder volk ook minder kans is op ambras, in dat geval zullen die gesloten loketten hun doel niet missen natuurlijk.


Idd, waarschijnlijk verkopen ze gewoon nog tickets op het secretariaat :-).
Betekent dit dat we dan langs die zijweg binnen moeten? Waarschijnlijk wel dacht ik want was dat niet gezegd op die supportersvergadering?


Inderdaad ingang en uitgang langs de garageboxen !!!

_________________
Century game 22 juni 2019


06 Feb 2012, 12:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Het is gewoon kut voor supporters als ik die niet op 5 minuutjes van het stadion wonen.

Ik ben meer dan een uur onderweg naar Aalst als ik daar tussen 6 en 8 's avonds eens moet binnenspringen. Dat heeft mij in het verleden nu nog ni vaak tegengehouden, maar plezant is anders...

Ik zal mij dan maar een abonnement aanschaffen volgend seizoen zeker? Misschien krijg ik er zelfs een gratis truitje bij! :D


06 Feb 2012, 12:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
De Jean schreef:
Het is gewoon kut voor supporters als ik die niet op 5 minuutjes van het stadion wonen.

Ik ben meer dan een uur onderweg naar Aalst als ik daar tussen 6 en 8 's avonds eens moet binnenspringen. Dat heeft mij in het verleden nu nog ni vaak tegengehouden, maar plezant is anders...

Ik zal mij dan maar een abonnement aanschaffen volgend seizoen zeker? Misschien krijg ik er zelfs een gratis truitje bij! :D


Alst maar voor 1 ticket is wil ik er voor u wel omgaan ze, kwoon er hier toch vlak tegen! ;)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


06 Feb 2012, 13:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
't is inderdad jammer voor het voetbal in het algemeen. ik veronderstel dat ze bij de poltitie simpwelweg eens zullen gekeken hebben hoe vorige confrontaties eraan toe gegaan zijn en dan weet je snel de reden van deze beslissing....
de tijdens zijn echter - vooral voor Brussels - serieus veranderd, als ge al zag hoe doods het daar was ginder, dan denk ik niet dat we voor deze match onze broek gaan scheuren omdat ze een combiregeling opgelegd krijgen. Het zal dus vooral de eigen supporters koeioneren zijn, en dat is zowaar nog triestiger, zeker met uw carnavalsmatch (op Dender na) zowat het enige waar je in deze terugronde nog naar uit kijkt.

_________________
If you never try, you'll never know


06 Feb 2012, 13:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Antwerp away niet vergeten eh Bram ;)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


06 Feb 2012, 13:19
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Dat is juist mijn punt. Brussels trekt geen volk meer maar omdat het int verleden misging, moet de match nu als risicomatch ingeschat worden? Wij zouden dan haast alle weken een risicomatch moeten spelen ...
Dat da beetje volk van Brussels verplicht op den bus moet, daar heb ik natuurlijk geen probleem mee, maar de eigen supporters verplichten op voorhand een ticket te kopen en via da k*tbaantje de K te laten binnengaan ...

Als ze slim zijn, voeren ze het combi-gedoe gewoon af. Als er dan ambras van komt, kunnen de flikken nog wa geld verdienen aan boetes (n)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


06 Feb 2012, 13:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
tes toch alted iet mé die fusieploegskes. :D


06 Feb 2012, 13:55
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Mij hoort ge ni klagen, ik heb mijn mini-abbo en de ingang langs de garageboxen is voor mij een kleine 400m korter. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


06 Feb 2012, 16:23
Miniem

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 10:48
Berichten: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Altijd dat combi gedoe. Zelf nu we terug in 3e staan moesten we voor de beker tegen Boussu Dour, OHL, Anderlecht en Bergen steeds in combi.
Waar zijn ze mee bezig.
Vanaf je blijkbaar als club met rond de 1000 man op verplaatsing gaat wordt je bestempeld als risico.

Ik vindt dit erg voor een supporter van Aalst maar dit is ook zo voor Rupel Boom.
Waar zijn de tijde als de goede klassiekers tussen Aalst en Rupel Boom konden doorgaan in gemoedelijke sfeer.
Ik zal nooit vergeten toen jullie naar Rupel Boom kwamen met carnaval. Dat was tenminste leuk.


06 Feb 2012, 18:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Patje schreef:
Altijd dat combi gedoe. Zelf nu we terug in 3e staan moesten we voor de beker tegen Boussu Dour, OHL, Anderlecht en Bergen steeds in combi.
Waar zijn ze mee bezig.
Vanaf je blijkbaar als club met rond de 1000 man op verplaatsing gaat wordt je bestempeld als risico.

Ik vindt dit erg voor een supporter van Aalst maar dit is ook zo voor Rupel Boom.
Waar zijn de tijde als de goede klassiekers tussen Aalst en Rupel Boom konden doorgaan in gemoedelijke sfeer.
Ik zal nooit vergeten toen jullie naar Rupel Boom kwamen met carnaval. Dat was tenminste leuk.


en géén ambras gezien !!!

_________________
Century game 22 juni 2019


06 Feb 2012, 18:38
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
De carnavalsmatch op Boom was idd neig :D Staat absoluut bij mijn favorieten :D

Mor Onderkroiper, der was dor wel ambras. Ma da was volk van Lierse of azoiet na de match? Soit tussen EA en RB zeker geen problemen!

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


06 Feb 2012, 19:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Verbechio schreef:
De carnavalsmatch op Boom was idd neig :D Staat absoluut bij mijn favorieten :D

Mor Onderkroiper, der was dor wel ambras. Ma da was volk van Lierse of azoiet na de match? Soit tussen EA en RB zeker geen problemen!


Zowel beerschot als antwerp liep daar toen rond, grappig verhaal uiteindelijk wel! :plat:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


06 Feb 2012, 20:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Verbechio schreef:
De carnavalsmatch op Boom was idd neig :D Staat absoluut bij mijn favorieten :D

Mor Onderkroiper, der was dor wel ambras. Ma da was volk van Lierse of azoiet na de match? Soit tussen EA en RB zeker geen problemen!



ow ow, ik em lank geleejen wel insj iejnen van boeim ondersteboeven boeven 't wooter oon de viadukt zieng angen .... dolle pret!


07 Feb 2012, 9:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Het is vooral jammer dat de gewone supporter opdraait voor het politionele falen. Neem dat in de hand en zorg dat het niet uit de hand kan lopen door op de juiste plaatsen op het juiste moment aanwezig te zijn.


Ik was dit weekend in Birmingham en stond zaterdagnamiddag een uur of twee voor de match rustig in een pub pinten te drinken tussen fans van B'ham City en Southampton. Waarom kan het daar wel en moeten bij ons fans van ochot ocharme brussels verplicht met de bus komen? Voor die tien man en een brusselse paardenkop. Ik denk dat Brussels nog wel redelijk wat fans heeft die niet zo ver van Aalst wonen. Geef die mensen toch een kans om naar de match te komen kijken he, zeg.


07 Feb 2012, 9:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 139 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst