Eendracht Aalst - Charleroi - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 8
 Eendracht Aalst - Charleroi 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Eendracht Aalst - Charleroi
davy1919 schreef:
... En btw, ik denk dat het wel duidelijk is dat Wouter M. NIET gekwetst is zeker? Iemand die dit kan ontkennen...

En geef Gallucci toch eens een contractverlenging... Als hij zelf zegt (tot bijna in tranen toe) dat hij absoluut wil blijven, ookal is het tegen verminderde voorwaarden... :hmm:


Volledig mee eens.


04 Mar 2012, 21:08
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Charleroi
Gilles schreef:
davy1919 schreef:
... En btw, ik denk dat het wel duidelijk is dat Wouter M. NIET gekwetst is zeker? Iemand die dit kan ontkennen...

En geef Gallucci toch eens een contractverlenging... Als hij zelf zegt (tot bijna in tranen toe) dat hij absoluut wil blijven, ookal is het tegen verminderde voorwaarden... :hmm:


Volledig mee eens.


Dat zeg ik ook al weken. Daar weet je tenminste wat je aan hebt en ik twijfel of je snel (en goedkoper) een betere gaat vinden. Damien is een heel nuttige spelers die jaarlijks ook zijn goaltjes scoort.


04 Mar 2012, 21:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Charleroi
Vandoag toch wel ne serjeezen blunder van onzen trainer, volgens moi. Toen diene kadee van Chalala roeid kreeg moest er Crispijn derect opgekommen zoin.
De Lorre liep (weeral) op een oiland. Soit BVR eet al genoeg loaten zien dat em miejstal wel geloik eet, alliejn vandoag trekkek em in twoifel.
Der zat miejr in tegen da maffia-ploegsken.

_________________
Proud member " den natten toeig"


04 Mar 2012, 21:17
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Charleroi
Dirk schreef:
Vandoag toch wel ne serjeezen blunder van onzen trainer, volgens moi. Toen diene kadee van Chalala roeid kreeg moest er Crispijn derect opgekommen zoin.De Lorre liep (weeral) op een oiland. Soit BVR eet al genoeg loaten zien dat em miejstal wel geloik eet, alliejn vandoag trekkek em in twoifel.
Der zat miejr in tegen da maffia-ploegsken.

Kem just hetzelfde gezegd.


04 Mar 2012, 21:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Charleroi
vandaag een onnodige nederlaag tegen een Charleroi dat wel balbezit had, maar amper iets in elkaar knutselde. Heb mij vandaag andermaal mateloos geërgerd aan TVR, Vervaecke, Balaj. Dat zijn echt jongens voor provinciale, echt dramatisch, sorry! Yombo heeft met (enkel) zijn goal meer laten zien dan dat drietal op een gans jaar.

Ook BVR toonde zich een bange kwezel door na die rode kaart, Crispijn er niet in te brengen. Schoof Niels door naar het middenveld, maar had Yombo en Crispijn moeten brengen voor Vervaecke en TVR.

Yombo kan een bal brengen en Crispijn uitspelen op zijn kwaliteiten, namelijk bal in de box.

er was weinig volk vond ik, net als vorige week, en heb eigenlijk al twee weken al het gevoel dat ik naar eindeseizoensmatchen zit te kijken...


04 Mar 2012, 21:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Charleroi
El Corredor schreef:
vandaag een onnodige nederlaag tegen een Charleroi dat wel balbezit had, maar amper iets in elkaar knutselde. Heb mij vandaag andermaal mateloos geërgerd aan TVR, Vervaecke, Balaj. Dat zijn echt jongens voor provinciale, echt dramatisch, sorry! Yombo heeft met (enkel) zijn goal meer laten zien dan dat drietal op een gans jaar.

Ook BVR toonde zich een bange kwezel door na die rode kaart, Crispijn er niet in te brengen. Schoof Niels door naar het middenveld, maar had Yombo en Crispijn moeten brengen voor Vervaecke en TVR.

Yombo kan een bal brengen en Crispijn uitspelen op zijn kwaliteiten, namelijk bal in de box.

er was weinig volk vond ik, net als vorige week, en heb eigenlijk al twee weken al het gevoel dat ik naar eindeseizoensmatchen zit te kijken...


Tja 16 € in crisistoiden, just carnaval geweest en van de monjd nog droi thoismatchen, nie iederiejn kan em da gemakkeloik permiteren mén gedacht.

_________________
Proud member " den natten toeig"


04 Mar 2012, 21:27
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Charleroi
Smetje schreef:
Gilles schreef:
davy1919 schreef:
... En btw, ik denk dat het wel duidelijk is dat Wouter M. NIET gekwetst is zeker? Iemand die dit kan ontkennen...

En geef Gallucci toch eens een contractverlenging... Als hij zelf zegt (tot bijna in tranen toe) dat hij absoluut wil blijven, ookal is het tegen verminderde voorwaarden... :hmm:


Volledig mee eens.


Dat zeg ik ook al weken. Daar weet je tenminste wat je aan hebt en ik twijfel of je snel (en goedkoper) een betere gaat vinden. Damien is een heel nuttige spelers die jaarlijks ook zijn goaltjes scoort.


Kunnen we volgende match eigenlijk niks doen om Damien te steunen? Een spandoek of lange tijd zijn naam scanderen...


04 Mar 2012, 21:45
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Charleroi
El Corredor schreef:
Heb mij vandaag andermaal mateloos geërgerd aan TVR, Vervaecke, Balaj. Dat zijn echt jongens voor provinciale, echt dramatisch, sorry!


Helemaal mee eens


04 Mar 2012, 21:46
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - Charleroi
Rond 21u interviews te zien op http://www.iendrachtoiljst.be
Als het inladen gebeurd zoals moet.
Ben nog in beginstadion, zodus alles zal beteren na meer oefenen met monteren en in beeld houden van spelers.
Ewen wou ook voor de camera eens meer duidelijkheid verschaffen over de geruchten!!
Kijken is de boodschap.
Vantjen groet Jullie!! :EA:


04 Mar 2012, 21:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1873
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Charleroi
Wedstrijdbeelden staan op aalst.tv :EA:


04 Mar 2012, 21:52
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - Charleroi
vantjen schreef:
Rond 21u interviews te zien op http://www.iendrachtoiljst.be
Als het inladen gebeurd zoals moet.
Ben nog in beginstadion, zodus alles zal beteren na meer oefenen met monteren en in beeld houden van spelers.
Ewen wou ook voor de camera eens meer duidelijkheid verschaffen over de geruchten!!
Kijken is de boodschap.
Vantjen groet Jullie!! :EA:

OK online momenteel.


04 Mar 2012, 22:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Charleroi
Smetje schreef:
Iendrachter90 schreef:
Waarom kreeg cousin eigenlyk rood?


Leek me ook eerder geel, maar de lijnrechter gaf blijkbaar natrappen aan.


Hij maakte een niet mis te verstaan omkoperijgebaar richting lijnrechter. Dat is nue eenmaal zijn slechtste, of moet ik zeggen domste kant die af en toe eens bovenkomt. :hmm:


04 Mar 2012, 22:32
Scholier

Lid geworden op: 21 Nov 2011, 19:42
Berichten: 131
Bericht Re: Eendracht Aalst - Charleroi
El Corredor schreef:
Heb mij vandaag andermaal mateloos geërgerd aan TVR, Vervaecke, Balaj. Dat zijn echt jongens voor provinciale


Dan hebt gij denk ik toch naar een andere balaj gaan kijken als ik... Hij maakt zijn beste invalsbeurt van het seizoen en trapt enkele echt goeie voorzetten en was continu dreigend... Tis nie omda ge 2 keer uwen bal kwijt zijt, da ga ier moet gaan roepen da hij niks kan. Die jongen heeft zeker potentieel in mijn ogen. Hopelijk mag hij vogende week mss starten nu cousin geschorst zal zijn.


04 Mar 2012, 22:33
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02
Berichten: 352
Leeftijd: 55
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Charleroi
flowers for the president ( ja frank jong ;) , a moil sto me ni oon en tza wel oit kommen ;)) flowers for the virgins .... que pasa?
http://www.youtube.com/watch?v=_Wrk7T83 ... re=related


josken ik ben akkoert balaj eet talent
... crispy oeik mor ja ze moete, iest de okkosje emmen :) sorry kroigen :)


04 Mar 2012, 22:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Charleroi
De fotokes staan on-line en hier de eerste foto van onze nieuwe aanwinst Weydisch

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Mar 2012, 22:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst