Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas
Iendrachter90 schreef:
Over balaj 1ding:zen beste match speelde hij tegen lierse volgens velen,waar stond hij toen?

backlinks, dat was inderdaad hoopvol. Maar dat was een oefenmatch waar enkel Sonck zin in had en een paar youngsters bij ons. Pressing was er in heel die match 0,0

_________________
If you never try, you'll never know


11 Mar 2012, 22:20
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas
Iendrachter90 schreef:
Over balaj 1ding:zen beste match speelde hij tegen lierse volgens velen,waar stond hij toen?


dus jij dicht Balaj enig vorm van kwaliteiten toe?

als oefenmatchen al een maatstaf gaan worden. Hopelijk krijgen we via transfers een kwaliteitsinjectie, want met de resem vertrekkers reeds gekend, staat er serieus wat werk voor de deur.


11 Mar 2012, 22:23
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:
Over balaj 1ding:zen beste match speelde hij tegen lierse volgens velen,waar stond hij toen?


dus jij dicht Balaj enig vorm van kwaliteiten toe?

als oefenmatchen al een maatstaf gaan worden. Hopelijk krijgen we via transfers een kwaliteitsinjectie, want met de resem vertrekkers reeds gekend, staat er serieus wat werk voor de deur.


Juist ni é ,kwou gewoon aantonen dat sommige zeggen dat het zijn positie niet is terwijl hij daar volgens de meeste wel zijn beste match gespeeld heeft ;)


11 Mar 2012, 22:26
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas
Jules Destrooper schreef:
scarfie schreef:
Ik begrijp al dat gedoe rond Balaj niet. Dramatische passes gans de eerste helft van Verheyden en De Schutter. Flippo die blijkbaar nog nooit van Glouftsis gehoord heeft. Depoitre die al een paar weken geen enkele bal kan controleren. Yombo die soms staat te slapen. Een ganse ploeg die zonder ziel speelt. Al onze creatieve spelers (Potjes, Moreels, Cousin) weg, geschorst of gekwetst.... Maar nee, Balaj die plots back rechts moet spelen heeft het gedaan.... Volgens mij komt hij (en Vervaeke) ook tekort voor tweede maar om hem met alle zonden te overladen? Toch een heel simpele uitleg hoor. En ja de derde goal was zijn fout maar wiens fout was dan de eerste goal? Want daar begint het. Het is niet dat er op bank nog enkele topspelers aan het wachten waren hé. Het zal nog een lang seizoen worden en voor diegene die het nog niet door hebben : we gaan het moeten doen met de spelers die we nu hebben.

Verheyden was inderdaad ook niet goed, maar je kan toch echt niet beweren dat Filipovic en De Schutter slecht waren? Er waren er wel meerdere slechtere maar Balaj spande toch de kroon. En ja voor mij is hij de gebeten hond, want een voetballer die amper goede passes kan geven, had in mijn ogen beter een andere sport gekozen.


Ik vond dat De Schutter zowat zijn slechtste eerste helft ooit voor ons heeft gespeeld. En ik vind dat juist één van onze beste spelers. Altijd inzet, veel voetballend vermogen en een blok in de verdediging. Van alle vertrekkers zou ik juist die zeker proberen te houden. Maar vandaag was hij naar zijn kunnen gewoon ondermaats. Maar velen kunnen dat blijkbaar niet zien. De reden van de nederlaag van vandaag kan je wat mij betreft grotendeels in de eerste helft zoeken hoor.


11 Mar 2012, 22:29
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas
en de opstelling van onze trainer? tegen de voorlaatste met 1 spits.sukkelaar.


11 Mar 2012, 22:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas
waly 2 schreef:
en de opstelling van onze trainer? tegen de voorlaatste met 1 spits.sukkelaar.

:hmm: BVR een sukkelaar noemen... we hebben op dit moment gewoon geen spelers genoeg meer met kwaliteit om heel aanvallend te spelen. Als je vandaag nog aanvallender speelt krijg je er nog meer binnen.

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


11 Mar 2012, 22:37
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas
josken1 schreef:
waly 2 schreef:
en de opstelling van onze trainer? tegen de voorlaatste met 1 spits.sukkelaar.

:hmm: BVR een sukkelaar noemen... we hebben op dit moment gewoon geen spelers genoeg meer met kwaliteit om heel aanvallend te spelen. Als je vandaag nog aanvallender speelt krijg je er nog meer binnen.

Een sukkelaar die ons in zijn eerste gedeeltelijk seizoen van een bijna degradatieplaats naar een eindrondeplaats loodste, het volgend jaar los kampioen liet spelen onder zeer hoge druk en ons dit jaar maanden voor het einde van de competitie op een veilige plaats zette, bij momenten zelfs weer flirtte met een eindrondeplaats voor promotie. En ja, de rek is er nu uit, 't zal wel waar zijn...
Maar er zijn hier al ergere sukkelaars gepasseerd...


11 Mar 2012, 22:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas
Fotokes staan on-line

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=277

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


11 Mar 2012, 23:16
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14
Berichten: 592
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas
salvador schreef:
josken1 schreef:
waly 2 schreef:
en de opstelling van onze trainer? tegen de voorlaatste met 1 spits.sukkelaar.

:hmm: BVR een sukkelaar noemen... we hebben op dit moment gewoon geen spelers genoeg meer met kwaliteit om heel aanvallend te spelen. Als je vandaag nog aanvallender speelt krijg je er nog meer binnen.

Een sukkelaar die ons in zijn eerste gedeeltelijk seizoen van een bijna degradatieplaats naar een eindrondeplaats loodste, het volgend jaar los kampioen liet spelen onder zeer hoge druk en ons dit jaar maanden voor het einde van de competitie op een veilige plaats zette, bij momenten zelfs weer flirtte met een eindrondeplaats voor promotie. En ja, de rek is er nu uit, 't zal wel waar zijn...
Maar er zijn hier al ergere sukkelaars gepasseerd...

Dillen was toch de beste coach van de laatste 10 jaar hoor :(


11 Mar 2012, 23:25
Duivelke

Lid geworden op: 18 Okt 2011, 13:30
Berichten: 22
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas
Ik kan neig mis zitten, maar volgens mij ben ik een van de enige da echt wel potentieel ziet in TVR.
Slechte match, meer valt er niet te zeggen. Depoitre is aan ne serieuze winterslaap bezig maar ik pijs niet da we beter hebben....

Enige positieve noten vndaag, weer gralek veel schoon vravolk op de tribune en da meken in cafe tstadium, aan de fotos te zien kon de fotograaf zijn ogen nie van haren decollete houden!

En terecht, mits 15 a 20 jaar jonger!


12 Mar 2012, 0:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas
Plekker schreef:
Ik kan neig mis zitten, maar volgens mij ben ik een van de enige da echt wel potentieel ziet in TVR.
Slechte match, meer valt er niet te zeggen. Depoitre is aan ne serieuze winterslaap bezig maar ik pijs niet da we beter hebben....

Enige positieve noten vndaag, weer gralek veel schoon vravolk op de tribune en da meken in cafe tstadium, aan de fotos te zien kon de fotograaf zijn ogen nie van haren decollete houden!

En terecht, mits 15 a 20 jaar jonger!


De fotograaf allien nie :D

Alfonsineken junior :p

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


12 Mar 2012, 0:28
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas
Een nuttige wedstrijd.
Ik denk dat iedereen wel gezien heeft wie er in tweede meekan en wie niet. En dat in een wedstrijd op niveau derde klasse. En ik hoop het bestuur en de trainer ook.

Dé grootste ontgoocheling in mijn ogen is Yombo. Meer dan een invaller zal hij nooit worden in een nationale reeks.
De andere gebuisden zijn hier al meermaals afgeknald, daar ga ik het niet meer over hebben.

Depoitre, wat was dat ? Je kan met je hoofd ergens anders zitten maar gisteren vocht hij met de bal.

Iemand als Cousin krijgt veel kritiek maar zijn creativiteit hebben we gisteren wel duidelijk gemist.


12 Mar 2012, 11:42
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas
Wie de oscar van de match krijgt, is wel duidelijk zeker? :D

En daar zijn nu geen excuses voor - als je een kans krijgt in tweede, moet je die grijpen. Niet weggooien zoals Alti gisteren deed. En dat was jammer genoeg niet enkel in balbezit. Luisterde de hele match door niet naar de aanwijzingen van Kestens en Filipovic maar was gewoon bezig met een wedstrijd in de wedstrijd tegen Henrieken, die met alle respect, zeker niet meer de Munyaneza is van in zijn Denderhoutem-Dender periode...

Hetzelfde met Yombo - je krijgt dan een kans om u te tonen en eventueel een nieuw contract af te dwingen en dan speel je eigenlijk ook als een natte dweil... Ik vind dat jammer want nu kregen twee spelers een kans in een toch wel degelijke ploeg om zich te manifesteren en dan doen ze zoiets... Wat ik wel niet snap - waarom staat er niemand op in de ploeg om de bal van Alti op te eisen na een zoveelste dramatische inspeelpas of vrije trap? Ook elke aanval werd nagenoeg via de rechtsback opgezet en dat was toch verre van de ideale tactiek.

Toch zie ik wel iets in de post van Scarfie ook - we moeten niet alles op de nieuwelingen afschuiven: waar zat een Verheyden vandaag bijvoorbeeld? Ik snap dat Ewen teleurgesteld is dat hij niet wordt gehoord door het bestuur, maar met een prestatie zoals die van gisteren, geef je toch ook geen goed signaal af ook.

Ik lees hier dat Galucci een goede match speelde?? Misschien tien minuten in de tweede helft ja, maar de andere 80? Ken heb ik ook nog maar weinig zo'n slecht positiespel zien weggeven. Mijn oordeel over Bas is gekend en kon me eens te meer niet overtuigen...

Kritiek op Laurent vind ik dan weer zwaar overdreven - de inzet is er nog steeds wel degelijk - tot de eerste tegengoal zat hij trouwens zeer goed in de wedstrijd, maar als ze achter u zomaar door kunnen lopen zoals door boter... dan is het redelijk erg gesteld en dan kan hij ook de bakens niet verzetten.

Misschien met het oog op volgend seizoen eens met een platte 4-4-2 spelen met Sam naast Laurent? Van het moment dat Laurent er rij naar achter werd getrokken, deed hij ook niet meer mee. En Sam was wel degelijk dreigend...

Tot slot: als dit het niveau van onze ploeg gaat zijn tot het einde van het seizoen, dan ga ik op een zonnige zondagnamiddag toch iets anders doen hoor... Bovendien vond ik Sint-Niklaas van voor de winterstop/vorig seizoen sterker acteren dan die ploeg van gisteren... Dat maakt de nederlaag nog pijnlijker...

O ja en nog dit: de scheidsrechter was tijdens de eerste helft ook nog eens perfect gekozen in lijn met het niveau van de wedstrijd...


Laatst gewijzigd door DT op 12 Mar 2012, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.



12 Mar 2012, 11:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas
Ik heb vooral onthouden dat het nog acht matchen is vooraleer het seizoen gedaan is... Al zag ik in gisteren in vele opzichten ook al het begin van volgend seizoen en dat lijkt me niet iets om naar uit te kijken...
Maar om op een positieve noot te eindigen: het zonnetje scheen! Alleen jammer dat er nergens een terrasje was :D

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


12 Mar 2012, 11:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Sint-Niklaas
Als niet bekend was dat Depoitre naar een andere ploeg gaat, dan ben ik ervan overtuigd dat we hier vandaag niet van die commentaren op hem moeten lezen. Speelde een ongelukkige match, maar ging er wel degelijk nog voor.

Tekenend voor het voetbalverstand van het publiiek vandaag: in de tweede helft gaat Laurent mee verdedigen en snoept hij de bal af van een aanvaller dicht bij onze eigen cornervlag, na een lange sprint vanaan de middellijn. Reactie van een van de sjarels die naast mij stond: 'Jama, wat doetem nu?? Tis ne spits, ginder moet em staan é! Zo gaat em ni scoren é!' :hmm:

Voor de rest, een bijzonder zwakke match die we verliezen van een tegenstander die nu niet bepaald beter was.


12 Mar 2012, 13:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 141 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst