Wetteren - E. Aalst - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Wetteren - E. Aalst 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
DT schreef:
Gilles schreef:
DavidSeal schreef:

Dieje mag van mij maar één ding, zijn domme ...... houden!! En laat hem maar waar hij is.


Moet van mij ook niet terugkomen maar hij heeft wel gelijk.


Er stonden zaterdag met VDN en Depoitre maar 2 aankopen van VDH op het veld - die beide dan nog eens door andere mensen binnen EA werden aangeprezen en uiteindelijk fiat kregen van VDH. Galucci was deel van een package deal met Depoitre en daar moet Kris dus ook geen pluimen voor op zijn hoed steken. De Castro was niet zijn keuze - hij wilde absoluut Marc Le Part. Ook de reden dat het tussen Olli en VDH nooit boterde (lees er de artikels van onzen Olli in de toenmalige Franstalige pers maar eens op na). Kestens had ook al een akkoord voor Kris op zijn komst aandrong. Voor de rest stonden zaterdag Filipovic, De Schutter, TVR, Cousin, Van Damme, Gigli en Sam in de basis maar dat zag hij precies niet (en blijkbaar onze supporters hier ook niet).

Waarom dat jullie hem dan 100% gelijk geven over de ploeg van zaterdag?

Ik onthou dit van VDH - toen hij bij ons kwam na Dillen haalde hij geen punten en zorgde hij ervoor dat er een paar spelers weg moesten/wilden zoals een Steurs en een Delie onder andere. Dan krijgt hij een mooie kern waar hij niks mee doet (wil perse alle vedetten samen laten spelen) - of toch ja, ze op een degradatieplaats in derde parkeren... Daarna gaat hij naar Waregem en Wetteren waar zijn transfers er helemaal naast zijn. En staat hij nu mooi te blinken met zijn 16 punten... Als hij na drie jaar nog steeds rancune heeft, is dat zijn probleem. Zijn grootste verdienste voor ons is het aankopen van Wouter Moreels maar dat Wouter is ontbolstert, is helemaal aan Wouter zelf te danken die zich in de ploeg heeft moeten knokken (Wouter was bijvoorbeeld maar invaller in de beker tegen Westerlo). Daar heeft Kris dus ook geen verdienste aan...

En Bart loodste dezelfde ploeg nog bijna naar de titel zonder tijd terwijl VDH van in de voorbereiding maar niet het beste systeem vond voor zijn kern.

Geef VDH zijn plaats die hij verdient en die is zeker niet in de annalen van onze club... Laat hem maar nagenieten met zijn 9 op 9 tegen ons de voorbije twee seizoenen... Ik vind het parcours van BVR veel leuker...

Het feit dat Kris nog maar eens moet natrappen, geeft al aan dat die kerel hier nooit had moeten passeren.


Ik heb die matchen ook gezien, en hoe ge het ook draait, wij hebben in die matchen ook heel veel pech gehad, we waren in die matchen bijna altijd de betere ploeg(die wel geen punten pakte das ook waar)


02 Apr 2012, 13:00
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
DT schreef:
Gilles schreef:
DavidSeal schreef:

Dieje mag van mij maar één ding, zijn domme ...... houden!! En laat hem maar waar hij is.


Moet van mij ook niet terugkomen maar hij heeft wel gelijk.


Er stonden zaterdag met VDN en Depoitre maar 2 aankopen van VDH op het veld - die beide dan nog eens door andere mensen binnen EA werden aangeprezen en uiteindelijk fiat kregen van VDH. Galucci was deel van een package deal met Depoitre en daar moet Kris dus ook geen pluimen voor op zijn hoed steken. De Castro was niet zijn keuze - hij wilde absoluut Marc Le Part. Ook de reden dat het tussen Olli en VDH nooit boterde (lees er de artikels van onzen Olli in de toenmalige Franstalige pers maar eens op na). Kestens had ook al een akkoord voor Kris op zijn komst aandrong. Voor de rest stonden zaterdag Filipovic, De Schutter, TVR, Cousin, Van Damme, Gigli en Sam in de basis maar dat zag hij precies niet (en blijkbaar onze supporters hier ook niet).

Waarom dat jullie hem dan 100% gelijk geven over de ploeg van zaterdag?

Ik onthou dit van VDH - toen hij bij ons kwam na Dillen haalde hij geen punten en zorgde hij ervoor dat er een paar spelers weg moesten/wilden zoals een Steurs en een Delie onder andere. Dan krijgt hij een mooie kern waar hij niks mee doet (wil perse alle vedetten samen laten spelen) - of toch ja, ze op een degradatieplaats in derde parkeren...

Daarna gaat hij naar Waregem en Wetteren waar zijn transfers er helemaal naast zijn. En staat hij nu mooi te blinken met zijn 16 punten... Als hij na drie jaar nog steeds rancune heeft, is dat zijn probleem. Zijn grootste verdienste voor ons is het aankopen van Wouter Moreels maar dat Wouter is ontbolstert, is helemaal aan Wouter zelf te danken die zich in de ploeg heeft moeten knokken (Wouter was bijvoorbeeld maar invaller in de beker tegen Westerlo). Daar heeft Kris dus ook geen verdienste aan...

En Bart loodste dezelfde ploeg nog bijna naar de titel zonder tijd terwijl VDH van in de voorbereiding maar niet het beste systeem vond voor zijn kern.

Geef VDH zijn plaats die hij verdient en die is zeker niet in de annalen van onze club... Laat hem maar nagenieten met zijn 9 op 9 tegen ons de voorbije twee seizoenen... Ik vind het parcours van BVR veel leuker...

Het feit dat Kris nog maar eens moet natrappen, geeft al aan dat die kerel hier nooit had moeten passeren.

Voila, helemaal zoals ik het ook zie en wat Depoitre betreft daar was Aalst een seizoen dààrvoor al eens gaan naar lonken. Hij heeft de gebroeders Moreels meegebracht en Coppens, Wouter is een klasbak zoveel is zeker maar straks gaat hij nog zeggen dat hij hem kneede...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


02 Apr 2012, 13:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
Heel flauwe match, en eigenlijk nog het ergste voor al die supporters die weer trouw op post waren.
En dan nog die Delanghe die scoort ook...hoe erg kan een avondje voetbal worden...


02 Apr 2012, 16:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
Ach dat KVDH lacht in in zijn vuistje is niet meer dan normaal zeker,hoe zouden we zelf zijn.
Ik denk dat de spelers eens hun hand boven hun hoofd moeten houden.(tamzakken)
Als ze zo spelen tegen Fc Azerty dan zal het een afscheidswedstrijd worden in mineur,die ze zich nog lang gaan herinneren,de oortjes zullen suizen.

Ik ben toch niet te zuur geweest eh met mijne commentaar. :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Apr 2012, 16:33
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
chico schreef:

Ik heb die matchen ook gezien, en hoe ge het ook draait, wij hebben in die matchen ook heel veel pech gehad, we waren in die matchen bijna altijd de betere ploeg(die wel geen punten pakte das ook waar)


Daar heb je deels gelijk in, zeker als je het op balbezit hebt, maar echt kansen afdwingen was er toch ook niet bij hé. En enkel op Torhout hebben we veel gescoord. Doordat hij echter bij een 0-4 stand Siereveld inbracht verloren we de match bijna nog... Konden het nooit afmaken, getuige zijn puntentotaal...

Ik geef u op een blaadje dat het zaterdag zelfs na de 2-0 nog fout was gelopen indien Pots die strafschop fluit...

Ik geef Bakkie gelijk dat hij in zijn vuistje mag lachen maar zou zelf toch ook wel heel bescheiden mogen zijn als je zijn persoonlijk parcours na Sottegem even bekijkt... Het is trouwens dat onnozel flippen en dat steeds weer blijven terugkomen op oude koeien dat er voor zorgt dat hij op den duur niet meer serieus wordt genomen ook.


02 Apr 2012, 17:30
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15
Berichten: 454
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
DT schreef:
chico schreef:

Ik heb die matchen ook gezien, en hoe ge het ook draait, wij hebben in die matchen ook heel veel pech gehad, we waren in die matchen bijna altijd de betere ploeg(die wel geen punten pakte das ook waar)


Daar heb je deels gelijk in, zeker als je het op balbezit hebt, maar echt kansen afdwingen was er toch ook niet bij hé. En enkel op Torhout hebben we veel gescoord. Doordat hij echter bij een 0-4 stand Siereveld inbracht verloren we de match bijna nog... Konden het nooit afmaken, getuige zijn puntentotaal...

Ik geef u op een blaadje dat het zaterdag zelfs na de 2-0 nog fout was gelopen indien Pots die strafschop fluit...

Ik geef Bakkie gelijk dat hij in zijn vuistje mag lachen maar zou zelf toch ook wel heel bescheiden mogen zijn als je zijn persoonlijk parcours na Sottegem even bekijkt... Het is trouwens dat onnozel flippen en dat steeds weer blijven terugkomen op oude koeien dat er voor zorgt dat hij op den duur niet meer serieus wordt genomen ook.



Het beste dat we kunnen doen is dieje klojo gewoon negeren. Volgens mij is hij nu zijn monkey aant spanken of zijn chicken aant choken wetende dat hij hier veel aandacht krijgt.

Laat het ons hebben over positieve zaken en niet over dat kieken dat hier niets bewezen heeft maar veel meer over de tongen gaat dan gelijk wie die hier wel iets heeft gedaan.

Bye bye Kris, hopelijk tot nooit meer. :nieje:

WANKER !!!

_________________
Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!!


02 Apr 2012, 18:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
Zaterdag de nieuwe Kevin Van De Noortgaete gespot :love:

http://www.youtube.com/watch?v=hqDIu3Fw5e8&list=UUHn35PPFiOieRiLaTA1gTOA&index=1&feature=plcp

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


02 Apr 2012, 23:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
Onderkroiper schreef:


direct een kontrakt en vastleggen mè gedacht :EA: :D

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


02 Apr 2012, 23:46
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
De handschoenen heeft hij toch al van KVDN! De laatste match op Hoogstraten, met veel dank aant zwoin! :D


03 Apr 2012, 17:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
cathy0517 schreef:
Ik ben al op zoek naar een goede zet. Mijn ogen vielen hier. Dit kan niet alleen tillen. Je overal, of hoe is dit mogelijk? Dank u bij voorbaat.


Gucci AAA Heren Lage Schoenen

Jordan High Heel Boot 23



Iets teveel gedronken,of nen bol teveel??

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Mei 2012, 5:19
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
Bomber schreef:
azu klapte gij ated op den bus int weerkomen...

:D :plat: Bomber-Bakkie 1-0.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Mei 2012, 9:38
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02
Berichten: 352
Leeftijd: 55
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
DavidSeal schreef:
Bomber schreef:
azu klapte gij ated op den bus int weerkomen...

:D :plat: Bomber-Bakkie 1-0.


mja ge moet de fleskes en den legen bak ni mee binnen spelen he :)


19 Mei 2012, 11:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
Bomber schreef:
azu klapte gij ated op den bus int weerkomen...


Da kunde gij niet weten,want ge slaapt altijd int weerkomen :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Mei 2012, 16:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
Bakkie schreef:
Bomber schreef:
azu klapte gij ated op den bus int weerkomen...


Da kunde gij niet weten,want ge slaapt altijd int weerkomen :D


Sloapen as de moizen in 't meel ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Mei 2012, 17:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
Bakkie schreef:
Bomber schreef:
azu klapte gij ated op den bus int weerkomen...


Da kunde gij niet weten,want ge slaapt altijd int weerkomen :D

1-1 :plat:

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


19 Mei 2012, 17:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst