Eendracht Aalst-Visé - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Eendracht Aalst-Visé 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
davy1919 schreef:
Citeer:
De laatste wedstrijd van het seizoen, thuis op zondag 29 april om 15u tegen de buren van FCV Dender EH, vindt in principe plaats zonder opgelegde combiregeling. De loketten zullen dan gewoon geopend zijn.
De vaste ticketprijzen blijven ook behouden voor die wedstrijd: 12 euro voor een staanplaats, 20 en 25 euro voor de zitplaatsen

was dit geen wedstrijd van het miniabonnement en ging dit geen 17 euro voor een staanplaats zijn? Ik dacht dat ze voor 5 matchen (zoals antwerp, de carnavalsmatch,...) hun prijs gingen verhogen of zien ze hier nu van af? zoveel te beter natuurlijk hé :juij:


17 Apr 2012, 20:16
Scholier

Lid geworden op: 14 Mar 2012, 13:05
Berichten: 140
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
Bakkie schreef:
Steek ze in de europa tribune en laat ze 20€ afdokken.

Tzal wel,wij moesten ook 20e dokken,zelfs voor mijn zoon van 10j moest ik 20e betalen,steek die kadavers daar maar


17 Apr 2012, 21:04
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01
Berichten: 242
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
ajoin_bart schreef:
davy1919 schreef:
Citeer:
De laatste wedstrijd van het seizoen, thuis op zondag 29 april om 15u tegen de buren van FCV Dender EH, vindt in principe plaats zonder opgelegde combiregeling. De loketten zullen dan gewoon geopend zijn.
De vaste ticketprijzen blijven ook behouden voor die wedstrijd: 12 euro voor een staanplaats, 20 en 25 euro voor de zitplaatsen

was dit geen wedstrijd van het miniabonnement en ging dit geen 17 euro voor een staanplaats zijn? Ik dacht dat ze voor 5 matchen (zoals antwerp, de carnavalsmatch,...) hun prijs gingen verhogen of zien ze hier nu van af? zoveel te beter natuurlijk hé :juij:


Dat dacht ik ook want zo staat Aalst - Dender op het mini abonnement.
Al is 3 x 17 al 51 euro dus match tegen dender hadden ze misschien al ingecalculeerd

_________________
eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!!
Forza Iejndracht Oilsjt


17 Apr 2012, 21:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
Misschien best een apart topic maken, kzie ni in wa tees me Visé te maken heeft. :D


17 Apr 2012, 23:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 124 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst