Eendracht Aalst-Visé - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Eendracht Aalst-Visé 
Auteur Bericht
Miniem

Lid geworden op: 11 Apr 2012, 12:21
Berichten: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
OK, ik kan me niet uitlaten over Van Damme, maar ik denk wel dat Ndefe op dit moment al genoeg talent heeft om te starten in de 2de klasse, ook volgend jaar. hij heeft 6 à 7 ballen mooi gerecupereerd en houdt het goed simpel. alleen wat meer kracht, maar daar zal wel aan gewerkt worden zeker?


15 Apr 2012, 22:53
Scholier

Lid geworden op: 21 Nov 2011, 19:42
Berichten: 131
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
Ndefe was vandaag idd zeker nie slecht, zat er enkele keren goed tussen en heeft denk ik amper intercepties gemist...
Ge moet van die jongen nie verwachten da hij het hele veld dribbelt of 3 steekpassen geeft

TVR vond ik, buiten zijn 10 laatste minuten, ook zeer verdienstelijk. De laatste 10 heeft hij enkel nog zijn eigen gedribbeld en een paar keer nen bal verloren getrapt :)


15 Apr 2012, 23:24
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
El Corredor schreef:
even het verslag bekeken op Aalst TV, twee zaken vielen me op, die pegel van Gbarssin en dienen dribbel van TVR.

Sukkelaars !


Ik was er niet bij vandaag maar heb net het verslag gezien op Aalst TV.
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Wat een klucht. :plat:

_________________
Afbeelding


15 Apr 2012, 23:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
De fotokes stoan on line gasten en gastinnekes :EA:

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=284

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


16 Apr 2012, 0:06
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
SERRE schreef:
El Corredor schreef:
even het verslag bekeken op Aalst TV, twee zaken vielen me op, die pegel van Gbarssin en dienen dribbel van TVR.

Sukkelaars !


Ik was er niet bij vandaag maar heb net het verslag gezien op Aalst TV.
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Wat een klucht. :plat:

het is heel simpel, we pakken geen enkel punt meer, ook niet tegen dender want ik denk dat die mannen zich hier gaan komen redden en wij gaan met rode wangen naar huis gaan, en als ons bestuur naar volgend seizoen toe zij huiswerk niet goed maakt zou het kunnen zijn dat het terug 3de wordt, zielig


16 Apr 2012, 8:18
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
zwetwit schreef:
SERRE schreef:
El Corredor schreef:
even het verslag bekeken op Aalst TV, twee zaken vielen me op, die pegel van Gbarssin en dienen dribbel van TVR.

Sukkelaars !


Ik was er niet bij vandaag maar heb net het verslag gezien op Aalst TV.
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Wat een klucht. :plat:

het is heel simpel, we pakken geen enkel punt meer, ook niet tegen dender want ik denk dat die mannen zich hier gaan komen redden en wij gaan met rode wangen naar huis gaan, en als ons bestuur naar volgend seizoen toe zij huiswerk niet goed maakt zou het kunnen zijn dat het terug 3de wordt, zielig


Wat een uitspraak is dat nu weer? Gisteren stonden er met Verheyden, Cousin, Depoitre, Gbarssin en Galucci al zeker 5 op die hier volgend jaar niet meer te zien zullen zijn... En op basis van de slechte prestaties van de laatste weken, gaat het bestuur het huiswerk niet goed maken voor volgend jaar en vliegen wij terug naar derde??? Hier lees je toch wat hoor...

Gewoon eens kijken naar onze kern - ik heb het al zo vaak gezegd - de huidige kern bestaat voor een groot deel uit spelers die een doel moeten hebben, iets om voor te spelen... Eens dat doel bereikt, wordt er een knop omgedraaid en gaat de riem er onbewust af... Er zijn er maar heel weinig van het type Kestens die altijd willen winnen en ook voor de eer spelen... Tegen Lommel en Eupen bijvoorbeeld kon iedereen zich wel opladen en dan gaat het plots wel, tegen de mindere goden is het niet meer dan een verplicht nummer... En bovendien zit je door schorsingen en blessures ook zonder concurrentie waardoor mensen toch moeten spelen zonder nog enige vorm van prikkel... Dan moet je ook veel te veel mindere goden samen laten spelen (1 is geen probleem meestal) en dat merk je serieus aan de kwaliteit...

En degenen die vertrekken, hebben duidelijk allemaal al een ploeg - allez dat hoop ik tenminste want op basis van de laatste prestaties gaat er niemand nog een aanbieding krijgen uit tweede of hoger zenne van die mannen... Gelukkig dat de laatste 2 matchen ook voor de spelers nog aanspreken...


16 Apr 2012, 8:30
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
Jeroen schreef:
Klopt, ik begrijp het euforisch gedoe over Ndefe ook niet. Heb zijn thuiswedstrijden gezien en heeft me zeker nog niet kunnen overtuigen.

Naar volgend jaar toe gaat er serieus geinvesteerd moeten worden in het centrale middenveld. Van Damme is een vaste waarde als breker/vechter, maar er moeten daar zeker nog spelers met voetballend vermogen / ervaring vastgelegd worden.


Dat is dus anderhalve match om een oordeel over te vellen? Knap...

En wat is dan dat euforische rond Gigli dat iedereen hier blijkbaar pissed maakt? Omdat de matchen zonder inzet ook zo worden afgehaspeld door de spelers, moet het publiek dan ook maar alle mogelijke lichtpuntjes doodknijpen? Je zou blij moeten zijn dat er gewoon iemand een kans krijgt nu en Gigli hoeft die zelfs niet met beide handen te grijpen. De stappen die hij nu kan zetten, zijn van goudwaarde voor zo'n kerel met het oog op volgend seizoen... En hoeveel keer krijg je zo'n kans om eigenlijk al te experimenteren naar volgend jaar toe. Is zoals wat BVR ook aangaf gisteren: nu zie je ook dat sommigen tekort schieten...

Ik vind het persoonlijk knap dat iemand zich uit het niets redelijk staande weet te houden in een totaal ongeïnteresseerde ploeg in tweede klasse... De hier zo bejubelde Podevijn en Van Damme kwamen erin toen de mensen rond hen er toch iets geïnteresseerder bijliepen en dat was dan nog respectievelijk in vierde en derde klasse, dus qua waardemeter toch nog enkele niveautjes lager hé... Bovendien kwamen die gasten in een vaste ploeg terecht - Gigli heeft ondertussen al met vier verschillende spelers naast hem gespeeld op die 5 matchen die hij speelde (met Ken en Yombo tegen Lommel en Wetteren), met Ewen gisteren en op Eupen, met De Schutter en later Gbarssin tegen Woluwe... Ook niet gemakkelijk om zo uw draai te vinden...

De teneur om alles af te breken en liefst over niks meer iets positief kunnen melden, begint toch ook tegen te steken hoor...

Objectief bekeken zie ik 1 ding - al die spelers waar men zo moeilijk afscheid kan van nemen in de optiek dat alle nieuwe spelers volgend seizoen zoveel zwakker gaan zijn, hebben na Nieuwjaar nauwelijks nog weten te overtuigen... En is dat niet de hoofdreden waarom iedereen genoeg heeft van dit seizoen en er op alles wordt gezaagd... Richt de pijlen dan op die mannen ipv op spelers die net komen kijken...


Laatst gewijzigd door DT op 16 Apr 2012, 9:23, 2 keer totaal gewijzigd.



16 Apr 2012, 8:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
Gisteren (zoals gewoonlijk) rond 13.45u aan de ingang toegekomen.
Een steward vertelde dat het niet lang meer ging duren vooralleer er open gedaan zou worden (anders had ik eerst ergens anders wel al iets gaan drinken..)
Reden was dat er eerst camera's moesten geplaatst en aangesloten worden. Een delegatie van binnenlandse zaken zou daar geweest zijn en ons bestuur een serieuze uitbrander gegeven hebben..
Wat daar allemaal van waar is, weet ik niet..
Maar wat ik wel weet, is dat dit niet niet zou mogen!! Dit zijn zaken die reeds de dagen ervoor zou moeten in orde gebracht worden. En niet om 14u als uw supporters binnenkomen om hun bonnekes te gaan opdoen in de kantines.
Dienen ene steward met zijn geel fluo vestje die dan uiteindelijk de poort kwam open doen, vond het dan nog nodig ook om een supporter uit te kafferen omdat die (ludiek bedoeld) vroeg om zich wat te haasten omdat hij dorst had.... :fuck:
Wat de match betreft: :zzz:

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


16 Apr 2012, 9:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
malder schreef:
hansken schreef:
Toch even vermelden dat voor ons alles zeer geslaagd was! Goe gegeten, veel gedronke, en ons no geamuseerd op de zittribune!! :D Jammer dat na 2 liekes een steward al moest komen zeggen tegen ons, dat we van de flikken daar niet meer mochten zingen! :hmm:

Den ajoinen hebben we toch nog even erdoor gejaagd! :D


:? Waarom niet?


Blijkbaar is het op de zittribune verboden fanatiek te zijn, hij zie dat hij opdracht had gekregen om ons te vragen wat kalmer te zijn :stom: ge moet het meemaken om te geloven, wat een klucht

_________________
www.spionkoplede.com


16 Apr 2012, 9:42
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
Mariner schreef:
malder schreef:
hansken schreef:
Toch even vermelden dat voor ons alles zeer geslaagd was! Goe gegeten, veel gedronke, en ons no geamuseerd op de zittribune!! :D Jammer dat na 2 liekes een steward al moest komen zeggen tegen ons, dat we van de flikken daar niet meer mochten zingen! :hmm:

Den ajoinen hebben we toch nog even erdoor gejaagd! :D


:? Waarom niet?


Blijkbaar is het op de zittribune verboden fanatiek te zijn, hij zie dat hij opdracht had gekregen om ons te vragen wat kalmer te zijn :stom: ge moet het meemaken om te geloven, wat een klucht


waar gaan we naartoe??verzuring zeker
dienen dat hier een café int straat overgepakt heeft moet zijn terras om 22u al sluiten,iemand heeft een petitie met 6 handtekeningen afgegeven aan de burgemeester :crazy:


16 Apr 2012, 10:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
Serieus? Nog nooit meegemaakt op een voetbalmatch, iemand die komt zeggen da ge wa stiller moet zijn bij het aanmoedigen van uw ploeg. Och ja, in België kan alles, in Aalst kan nog veel, veel meer.
Ik blijf het niet pikken, ook gisteren heb ik mijn kat gestuurd. En ze was ni content!


16 Apr 2012, 10:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
cousin was nog treffelijk gisteren... en kestens misschien ook. de rest was matig tot barslecht.
jammer, maar veel valt er niet meer te beleven dit seizoen.

Ik hoop dat men weldegelijk heeft ingezien dat bepaalde spelers echt wel tekort schieten. als dat zo is, dan heeft die match toch nog iets opgeleverd. je mag 50 minuten met een man meer spelen, en tegen een zwak visé thuis amper een kans bijeenvoetballen... ongelofelijk dat zoiets kan in tweede klasse. zo'n armtierig voetbal.

maar goed. uitkijken naar volgend jaar met ne nieuwe kern, met spelers met ne frisse kop. iets waar ik vandaag jaloers op ben trouwens, maar dat terzijde.

Gbarssin zou'k er in 't vervolg af laten, uit respect voor de mensen die een abonnement hebben gekocht.


16 Apr 2012, 12:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
Davy schreef:
Gbarssin zou'k er in 't vervolg af laten, uit respect voor de mensen die een abonnement hebben gekocht.


Inderdaad. Geef dan liever Aster of nen andere jonge gast eens zijn kans.


16 Apr 2012, 12:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
Davy schreef:
Gbarssin zou'k er in 't vervolg af laten, uit respect voor de mensen die een abonnement hebben gekocht.

(y)
Gbarsin 2 keer aan het werk gezien deze week, een circus is volgens mij de enige plaats waar die kerel nog iets kan gaan doen met een bal. Triestig :hmm:

_________________
If you never try, you'll never know


16 Apr 2012, 13:01
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
DT schreef:
Jeroen schreef:
Klopt, ik begrijp het euforisch gedoe over Ndefe ook niet. Heb zijn thuiswedstrijden gezien en heeft me zeker nog niet kunnen overtuigen.

Naar volgend jaar toe gaat er serieus geinvesteerd moeten worden in het centrale middenveld. Van Damme is een vaste waarde als breker/vechter, maar er moeten daar zeker nog spelers met voetballend vermogen / ervaring vastgelegd worden.


Dat is dus anderhalve match om een oordeel over te vellen? Knap...

En wat is dan dat euforische rond Gigli dat iedereen hier blijkbaar pissed maakt? Omdat de matchen zonder inzet ook zo worden afgehaspeld door de spelers, moet het publiek dan ook maar alle mogelijke lichtpuntjes doodknijpen? Je zou blij moeten zijn dat er gewoon iemand een kans krijgt nu en Gigli hoeft die zelfs niet met beide handen te grijpen. De stappen die hij nu kan zetten, zijn van goudwaarde voor zo'n kerel met het oog op volgend seizoen... En hoeveel keer krijg je zo'n kans om eigenlijk al te experimenteren naar volgend jaar toe. Is zoals wat BVR ook aangaf gisteren: nu zie je ook dat sommigen tekort schieten...

Ik vind het persoonlijk knap dat iemand zich uit het niets redelijk staande weet te houden in een totaal ongeïnteresseerde ploeg in tweede klasse... De hier zo bejubelde Podevijn en Van Damme kwamen erin toen de mensen rond hen er toch iets geïnteresseerder bijliepen en dat was dan nog respectievelijk in vierde en derde klasse, dus qua waardemeter toch nog enkele niveautjes lager hé... Bovendien kwamen die gasten in een vaste ploeg terecht - Gigli heeft ondertussen al met vier verschillende spelers naast hem gespeeld op die 5 matchen die hij speelde (met Ken en Yombo tegen Lommel en Wetteren), met Ewen gisteren en op Eupen, met De Schutter en later Gbarssin tegen Woluwe... Ook niet gemakkelijk om zo uw draai te vinden...

De teneur om alles af te breken en liefst over niks meer iets positief kunnen melden, begint toch ook tegen te steken hoor...

Objectief bekeken zie ik 1 ding - al die spelers waar men zo moeilijk afscheid kan van nemen in de optiek dat alle nieuwe spelers volgend seizoen zoveel zwakker gaan zijn, hebben na Nieuwjaar nauwelijks nog weten te overtuigen... En is dat niet de hoofdreden waarom iedereen genoeg heeft van dit seizoen en er op alles wordt gezaagd... Richt de pijlen dan op die mannen ipv op spelers die net komen kijken...


Alvast mijn excuses dat ik niet meteen de loftrompet zwaait over hem. Die jongen zal wel iets kunnen, maar ik vind hem allesbehalve overtuigend en momenteel nog te zwak voor een eerste ploeg. Ik breek hem toch nergens af?

Dit gezegd zijnde, Ook TVR & Gbarssin zijn naar mijn mening altijd te plat om in de basis te staan van een tweedenationaler. Gigli is jong en heeft nog progressiemarge, uiteraard.


16 Apr 2012, 13:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 108 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst