Oefenwedstrijden 2012-2013 - Pagina 58 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 947 berichten ]  Ga naar pagina 1 56 57 58 59 60 64
 Oefenwedstrijden 2012-2013 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
De Jean schreef:
pattaboem schreef:
Met de nieuwe kern, en de aankopen die gebeurd zijn.... mogen wij toch enige degelijkheid verwachten.


Is dat zo? Van een seizoen op een ander moet ge bijna heel uw kern vervangen en acht nieuwe spelers in uw basis-elftal droppen... Ik verwacht een zorgeloos seizoen, maar meer ook niet. Een evenaring van vorig jaar lijkt mij al heel optimistisch.

Ik trek nog geen conclusies na 1 wedstrijd in de competitie tegen een kandidaat-promovendus.

-------------------------------------
Ja Jean dat is zo. Theoretisch hebben we een degelijke ploeg (individueel gezien).
- Jeugdige spelers die de A-kern van Club Brugge haalden (dat zegt toch iets!)
- Di Gregorio, Glouftsis en De Munter, hebben hun waarde in tweede al eerder bewezen.
- De sterkere spelers uit derde klasse, moeten het in tweede aankunnen...
Er mag dus volgens mij "enige degelijkheid" verwacht worden...
Het 'geheel smeden' daar hebben we een behoorlijk degelijke trainer voor nodig, maar BVR heeft ook al zijn sporen eerder verdiend.
Volgens mij wordt het nu toch de moment dat resultaten er moeten aankomen... Niet noodzakelijk cijferresultaten... daarvoor is het komende programma wel heel zwaar. Maar wel het spelbeeld mag beterschap beginnen vertonen
.. En Antwerp -heeft wel een degelijke ploeg, maar is mijns inziens geen titelkandidaat....en was te kloppen!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


28 Aug 2012, 19:37
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
pattaboem schreef:
De Jean schreef:
pattaboem schreef:
Met de nieuwe kern, en de aankopen die gebeurd zijn.... mogen wij toch enige degelijkheid verwachten.


Is dat zo? Van een seizoen op een ander moet ge bijna heel uw kern vervangen en acht nieuwe spelers in uw basis-elftal droppen... Ik verwacht een zorgeloos seizoen, maar meer ook niet. Een evenaring van vorig jaar lijkt mij al heel optimistisch.

Ik trek nog geen conclusies na 1 wedstrijd in de competitie tegen een kandidaat-promovendus.

-------------------------------------
Ja Jean dat is zo. Theoretisch hebben we een degelijke ploeg (individueel gezien).
- Jeugdige spelers die de A-kern van Club Brugge haalden (dat zegt toch iets!)- Di Gregorio, Glouftsis en De Munter, hebben hun waarde in tweede al eerder bewezen.
- De sterkere spelers uit derde klasse, moeten het in tweede aankunnen...
Er mag dus volgens mij "enige degelijkheid" verwacht worden...
Het 'geheel smeden' daar hebben we een behoorlijk degelijke trainer voor nodig, maar BVR heeft ook al zijn sporen eerder verdiend.
Volgens mij wordt het nu toch de moment dat resultaten er moeten aankomen... Niet noodzakelijk cijferresultaten... daarvoor is het komende programma wel heel zwaar. Maar wel het spelbeeld mag beterschap beginnen vertonen
.. En Antwerp -heeft wel een degelijke ploeg, maar is mijns inziens geen titelkandidaat....en was te kloppen!


dat zegt voor mij eigenlijk juist niks, voorbeelden genoeg van mannen die eigenlijk niet kunnen voetballen, desondanks ze van onze grote 3 komen.

ge vraagt resultaten, maar geen cijferresultaten :? :?

wacht nu toch nog eens een paar matchen af, en slijp dan de messen. We zijn één !!!! match ver en ge zit hier te memmen (vergeef me het woord) dat er resultaten moeten komen.


Moest die post er nu komen na pakweg een 4 op 21, tot daar aan toe, maar nu...


28 Aug 2012, 19:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
El Corredor schreef:
We zijn één !!!! match ver en ge zit hier te memmen (vergeef me het woord) dat er resultaten moeten komen.


Als ge zegt dat hij zit te memmen, drukt ge het zelfs nog veel te licht uit, vind ik. Nog nooit meegemaakt hoe iemand hier na één speeldag (!!!) werkelijk al een analyse zit te maken alsof het seizoen al voorbij is. pattaboem moet precies ook niet gedronken hebben voor zever uit te kramen zeg.


28 Aug 2012, 20:11
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
Bartos schreef:
El Corredor schreef:
We zijn één !!!! match ver en ge zit hier te memmen (vergeef me het woord) dat er resultaten moeten komen.


Als ge zegt dat hij zit te memmen, drukt ge het zelfs nog veel te licht uit, vind ik. Nog nooit meegemaakt hoe iemand hier na één speeldag (!!!) werkelijk al een analyse zit te maken alsof het seizoen al voorbij is. pattaboem moet precies ook niet gedronken hebben voor zever uit te kramen zeg.


Jaja, na de bekermatch en de eerste competitiematch kunnen we het volgende stellen: wij gaan zakken en Dender gezelschap houden volgend seizoen , jongens, wat een kwatsj gaan we hier nog allemaal lezen
:? :lol: :stom:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


28 Aug 2012, 20:17
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
pattaboem schreef:

Jeugdige spelers die de A-kern van Club Brugge haalden (dat zegt toch iets!)
- Di Gregorio, Glouftsis en De Munter, hebben hun waarde in tweede al eerder bewezen.
- De sterkere spelers uit derde klasse, moeten het in tweede aankunnen...
Er mag dus volgens mij "enige degelijkheid" verwacht worden...
Het 'geheel smeden' daar hebben we een behoorlijk degelijke trainer voor nodig, maar BVR heeft ook al zijn sporen eerder verdiend.
Volgens mij wordt het nu toch de moment dat resultaten er moeten aankomen... Niet noodzakelijk cijferresultaten... daarvoor is het komende programma wel heel zwaar. Maar wel het spelbeeld mag beterschap beginnen vertonen.. En Antwerp -heeft wel een degelijke ploeg, maar is mijns inziens geen titelkandidaat....en was te kloppen!


Goh, van alle replieken vind ik deze toch de mooiste:

We willen resultaat qua spelbeeld, maar punten zijn niet noodzakelijk nodig. Dan heb ik 1 vraag voor u: heb je vorig seizoen wel de matchen van onze ploeg gezien? In heel wat matchen trok het spel eigenlijk op geen kloten, maar wisten we toch gebruik te maken van de fouten van de tegenstander: eerste halfuur op Tienen compleet (maar dan ook compleet) weggespeeld, maar toch win je met 1-4, op Brussels trap je geen deuk in een pak boter maar ga je winnen door 2 penalties, op Antwerp kom je eigenlijk niet in het stuk voor maar scoor je in het begin en helemaal op het einde van de wedstrijd, thuis tegen Wetteren en Beveren haal je respectievelijk 3 en 1 punt, ook al lig je de hele wedstrijd onder... Dat maakt toch al een mooi aantal punten hé, ook al was het spel niet denderend. Ik ga nog een stap verder: noem mij een match op van vorig jaar waar we echt fantastisch voetbal opdisten? Je zal lang moeten zoeken. Toch heb ik dan geen gezanik gehoord van u? Weet je waarom? Omdat de ploeg al wat punten in de zak had en dan bekijkt een mens het spelletje al heel wat anders... Op de een of andere manier zag jij ons meedoen voor de prijzen op basis van het begin van de voorbereiding en na 2 slechte weken (want meer is het niet) ben je zowat de grootste criticaster waar zelfs El Corredor moet zeggen - sorry, daar ga ik niet in mee - terwijl de ploeg zelf niet gek veel anders is gaan spelen.. Dat stemt toch tot nadenken?

Match tegen Antwerp was eigenlijk heel vergelijkbaar met onze matchen van vorig jaar op Heist, Tubeke, Sint-Niklaas, enz. Ook daar hadden we geen trap teveel gegeven en stonden we gewoon heel compact, dwongen we ook nauwelijks kansen af - alleen scoor je daar uit het niets telkens het eerste doelpunt en dat voetbalt gewoon makkelijker... Boussu (uit en thuis), Wetteren (uit), Roeselare (uit), Woluwe (uit en thuis) enz. waren nog gemakkelijker te pakken vorig jaar dan het Antwerp van vorige donderdag hoor - denk daar dan gewoon eens aan, ipv nu moord en brand te schreeuwen.

M.a.w. het zou leuk zijn, moesten we vanavond kunnen winnen met goed voetbal maar ik denk dat onze ploeg in eerste instantie al blij zou zijn met enig puntengewin: is dat dan een match zoals tegen Union (laten we wel wezen, als de scheids de 2-0 niet afkeurt, zitten we een ronde verder in de beker en zou jij niet zo van leer hebben getrokken tegen de huidige gang van zaken), dan is dat zo: ze weten allemaal dat ze kunnen voetballen, maar de déclic zal er moeten komen als ze voelen dat ze in competitie ook punten kunnen oogsten. En dan zijn bij hen (en hopelijk ook bij u) die 2 slechte weken vergeten...

Als je gisteren Anderlecht zag brasselen tot aan de 80ste minuut, tegen godbetert een Cypriotische ploeg, kon je als supporter ook niet happy zijn over het niveau en het spelbeeld, maar ze kwalificeren zich wel...

Het resultaat is altijd het belangrijkste... en een gepikte overwinning doet meestal veel meer om de match nadien beter te voetballen, dan enkele mooie combinaties op de mat te leggen en weer te verliezen...


29 Aug 2012, 7:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
ajoin54 schreef:
Bartos schreef:
El Corredor schreef:
We zijn één !!!! match ver en ge zit hier te memmen (vergeef me het woord) dat er resultaten moeten komen.


Als ge zegt dat hij zit te memmen, drukt ge het zelfs nog veel te licht uit, vind ik. Nog nooit meegemaakt hoe iemand hier na één speeldag (!!!) werkelijk al een analyse zit te maken alsof het seizoen al voorbij is. pattaboem moet precies ook niet gedronken hebben voor zever uit te kramen zeg.


Jaja, na de bekermatch en de eerste competitiematch kunnen we het volgende stellen: wij gaan zakken en Dender gezelschap houden volgend seizoen , jongens, wat een kwatsj gaan we hier nog allemaal lezen
:? :lol: :stom:

----------------------------------------
Bepaalde forumgebruikers kunnen blijkbaar niét lezen en begrijpen, en mijn post interpreteren als 'zever'
Wel ja, ...ik zal deze enkelen maar gelijk geven, en mijn ongelijk toegeven:

-Wat we van Eendracht al te zien kregen was topvoetbal tegen tweede, derde en vierde klassers.
-Het huidige spelniveau moet absoluut niet verbeteren,
-Wij moeten als supporter, niks beters verwachten of nastreven dan de zwakke middenmoot en de redding.

Wat zitten bepaalde personen die zich supporter noemen hier te doen op dit forum?
Zalig de "armen van geest" :stom:
:EA:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


29 Aug 2012, 15:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
ja gast, stopt isj met melken zeg.


29 Aug 2012, 16:08
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
pattaboem schreef:
ajoin54 schreef:
Bartos schreef:

Als ge zegt dat hij zit te memmen, drukt ge het zelfs nog veel te licht uit, vind ik. Nog nooit meegemaakt hoe iemand hier na één speeldag (!!!) werkelijk al een analyse zit te maken alsof het seizoen al voorbij is. pattaboem moet precies ook niet gedronken hebben voor zever uit te kramen zeg.


Jaja, na de bekermatch en de eerste competitiematch kunnen we het volgende stellen: wij gaan zakken en Dender gezelschap houden volgend seizoen , jongens, wat een kwatsj gaan we hier nog allemaal lezen
:? :lol: :stom:

----------------------------------------
Bepaalde forumgebruikers kunnen blijkbaar niét lezen en begrijpen, en mijn post interpreteren als 'zever'
Wel ja, ...ik zal deze enkelen maar gelijk geven, en mijn ongelijk toegeven:

-Wat we van Eendracht al te zien kregen was topvoetbal tegen tweede, derde en vierde klassers.
-Het huidige spelniveau moet absoluut niet verbeteren,
-Wij moeten als supporter, niks beters verwachten of nastreven dan de zwakke middenmoot en de redding.

Wat zitten bepaalde personen die zich supporter noemen hier te doen op dit forum?
Zalig de "armen van geest" :stom:
:EA:


Ik wil mij niet mengen in deze intellectuele discussie, maar kan je alstublieft gewoon normaal quoten en stoppen met daar altijd een stippellijn tussen te zetten? Ik zie echt niet in wat daar het nut van is. Het is misschien een futiliteit, maar het stoort mij enorm. Gewoon op de knop quote klikken, onderaan bijtikken, en iedereen content.


29 Aug 2012, 16:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
Stijn schreef:
pattaboem schreef:
ajoin54 schreef:

Jaja, na de bekermatch en de eerste competitiematch kunnen we het volgende stellen: wij gaan zakken en Dender gezelschap houden volgend seizoen , jongens, wat een kwatsj gaan we hier nog allemaal lezen
:? :lol: :stom:

----------------------------------------
Bepaalde forumgebruikers kunnen blijkbaar niét lezen en begrijpen, en mijn post interpreteren als 'zever'
Wel ja, ...ik zal deze enkelen maar gelijk geven, en mijn ongelijk toegeven:

-Wat we van Eendracht al te zien kregen was topvoetbal tegen tweede, derde en vierde klassers.
-Het huidige spelniveau moet absoluut niet verbeteren,
-Wij moeten als supporter, niks beters verwachten of nastreven dan de zwakke middenmoot en de redding.

Wat zitten bepaalde personen die zich supporter noemen hier te doen op dit forum?
Zalig de "armen van geest" :stom:
:EA:


Ik wil mij niet mengen in deze intellectuele discussie, maar kan je alstublieft gewoon normaal quoten en stoppen met daar altijd een stippellijn tussen te zetten? Ik zie echt niet in wat daar het nut van is. Het is misschien een futiliteit, maar het stoort mij enorm. Gewoon op de knop quote klikken, onderaan bijtikken, en iedereen content.


Van mij mag hij dat blijven doen, dan zie ik direct welke posts ik hier moet skippen.


29 Aug 2012, 16:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
El Corredor schreef:
ja gast, stopt isj met melken zeg.



want er mag maar 1 melkboer zijn op dit forum ? :plat: :plat: :plat:

_________________
may the FORCE be with you.


29 Aug 2012, 20:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
Still standing ! schreef:
El Corredor schreef:
ja gast, stopt isj met melken zeg.



want er mag maar 1 melkboer zijn op dit forum ? :plat: :plat: :plat:
Nen melkboer dat hem als ajuin op het plein waagt is al meer als genoeg ;)

_________________
If you never try, you'll never know


30 Aug 2012, 10:49
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02
Berichten: 352
Leeftijd: 55
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
nog sjans datn ni ont memmen was ipv melken :D


31 Aug 2012, 16:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
DI 16/10 15:00 RESERVEN ORG: K.AA.GENT(00007)
K.AA.GENT B-ELFTAL(00007) -
SC.EENDRACHT AALST A-ELFTAL (00090)

OEFENCOMPLEX A.A. GENT - TERR.1
WARMOEZENIERSWEG 8
9000 GENT(2026)
09/245.33.26


Blijkbaar een match achter gesloten deuren ;o

_________________
Please don't take my Iendracht away!


14 Okt 2012, 21:23
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
Ik heb da ook zien staan op de site van den bond.
Toch raar, een oefenmatch op nen dinsdagnamiddag. Of hebben wij plots allemaal profs misschien?


15 Okt 2012, 21:37
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
tussenstand Gent - E. Aalst 2-0 (1x Raman)


16 Okt 2012, 16:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 947 berichten ]  Ga naar pagina 1 56 57 58 59 60 64


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 59 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst