Antwerp - E Aalst - Pagina 33 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33
 Antwerp - E Aalst 

Boycot ?
Peiling eindigde op 19 Aug 2012, 10:29
Ja (ik kan gaan)  45%  [ 47 ]
Neen (ik kan gaan)  29%  [ 30 ]
Ja (ik kan niet gaan)  13%  [ 14 ]
Neen (ik kan niet gaan)  11%  [ 11 ]
Geen mening  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 104

 Antwerp - E Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Hopelijk blijft de match tegen Roeselare op woensdag en kunnen we met zen allen onze jonge ^ploeg naar de drie punten roepen! :EA:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


24 Aug 2012, 17:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
In dit kot woont dus die Bosuil :-)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Aug 2012, 17:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
pattaboem schreef:
Mijn mening blijft dezelfde:

- Ons streefdoel moet zijn, 1 of meerdere plaatsjes stijgen in de rangschikking t.o.v. vorig seizoen
- Proberen een geducht 2deklasse-tegenstander te zijn, en meedingen in de strijd om een eindrondeplaatsje.(5de à 7de plaats)
- Maar zoals we tot nu toe spelen, is het nog steeds niet dàt beoogde niveau, maar op een niveau van 10de à 12de plaats, matige tot zwakke middenmoot)



Klopt pattaboem, maar je geeft zelf aan - "hoe we nu spelen" terwijl uw doelen de einddoelen van een heel seizoen zijn. Alles is dus nog perfect mogelijk. Bovendien kan matig niveau ook leiden tot puntengewin (flink aantal matchen vorig seizoen bijvoorbeeld): voetbal is de sport bij uitstek waar de sterkste niet altijd wint...

Blijf wel moeite hebben met die doelstellingen: hoe graag ik het ook zou willen, ik denk dat dit jaar het streefdoel niet mag zijn om hoger te mikken dan vorig seizoen: je hebt een volledig nieuwe kern zonder automatismen - als die al zwaar resultaat gaat halen, zal het niet in de eerste periode zijn. Bovendien heb je ook nog een heel belangrijk fenomeen en dat is dat de zakkers uit eerste gewoon met een enorme voorsprong aan de competitie starten t.o.v. ons door hun grotere financiële slagkracht. Dat verschil wordt elk jaar duidelijker en duidelijker. Ik vrees dat de doelstellingen van de supporter dus iets te hoog liggen voor dit seizoen - ook al geloof ik ten volle in deze spelersgroep.


24 Aug 2012, 17:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Onderkroiper schreef:
In dit kot woont dus die Bosuil :-)

Afbeelding


Dat die mannen daar nog durven staan, staat precies op inschijten.


24 Aug 2012, 18:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Sfeerbeelden staan on-line :rolandjen:

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=304

Ik kreeg zopas deze reactie (y)

RaFcPaSsIoN heeft een reactie geplaatst op Antweirp - Iendracht -- Away 23 08 2012 Ambiance:

Chapeau, paar keer goed doorgekomen (en 90min beweging) en waarschijnlijk de beste supporters die we hebben mogen ontvangen op den Bosuil dit seizoen ;).

Ik kijk al uit naar Aalst - Antwerp

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Aug 2012, 18:46
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Zienaa schreef:
Onderkroiper schreef:
In dit kot woont dus die Bosuil :-)

Afbeelding


Dat die mannen daar nog durven staan, staat precies op inschijten.


mss wel waar maar dit stadion ademt echt historiek uit! kzou het een echt verlies vinden moesten deze tribunes afgebroken worden!

_________________
Anti fusieclub!


24 Aug 2012, 19:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Ik denk niet dat ze dat zullen moeten afbreken, de natuur zal haar werk wel doen. Nog ne straffe winter en da spel ligt plat :D


24 Aug 2012, 19:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
chunga schreef:
Ik denk niet dat ze dat zullen moeten afbreken, de natuur zal haar werk wel doen. Nog ne straffe winter en da spel ligt plat :D


Een stormke zoals hier op Den Iendracht op 14 november 1977 :rolandjen:

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Aug 2012, 21:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Afbeelding


24 Aug 2012, 23:28
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
http://youtu.be/3887eLroMO0


25 Aug 2012, 10:43
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
DavidSeal schreef:
salvador schreef:
Citeer:
Er zijn momenteel wat ongeregeldheden in het vak van Aalst

Supporters die hun best doen om stomme combi-regeling te behouden???


Anders was je ZEKER gekomen he Salva?! :hmm:

Veel kans, toch als 't woensdag was geweest, mijn zus woont sinds een tijdje op een kilometer van dat stadion...
En ik wist niet dat supporters die 6-7 keer op een jaar komen niks mogen zeggen, sorry...
Leuke sfeerbeelden trouwens van Onderkroiper. (y)


25 Aug 2012, 11:44
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
salvador schreef:
DavidSeal schreef:
salvador schreef:
Supporters die hun best doen om stomme combi-regeling te behouden???


Anders was je ZEKER gekomen he Salva?! :hmm:

Veel kans, toch als 't woensdag was geweest, mijn zus woont sinds een tijdje op een kilometer van dat stadion...
En ik wist niet dat supporters die 6-7 keer op een jaar komen niks mogen zeggen, sorry...
Leuke sfeerbeelden trouwens van Onderkroiper. (y)


Nog nooit gezegd dat je niks mag zeggen...maar lees zelf uw posts eens na, en niet die alleen over voetbal! Moet jij nu altijd de moraalridder(en nu de zieligaard trouwens) uithangen?!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


25 Aug 2012, 12:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
salvador schreef:
DavidSeal schreef:
salvador schreef:
Supporters die hun best doen om stomme combi-regeling te behouden???


Anders was je ZEKER gekomen he Salva?! :hmm:

Veel kans, toch als 't woensdag was geweest, mijn zus woont sinds een tijdje op een kilometer van dat stadion...
En ik wist niet dat supporters die 6-7 keer op een jaar komen niks mogen zeggen, sorry...
Leuke sfeerbeelden trouwens van Onderkroiper. (y)


Bijna 500 keer bekeken op 24 uur tijd :love:

_________________
Century game 22 juni 2019


25 Aug 2012, 13:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
DT schreef:
pattaboem schreef:
Mijn mening blijft dezelfde:

- Ons streefdoel moet zijn, 1 of meerdere plaatsjes stijgen in de rangschikking t.o.v. vorig seizoen
- Proberen een geducht 2deklasse-tegenstander te zijn, en meedingen in de strijd om een eindrondeplaatsje.(5de à 7de plaats)
- Maar zoals we tot nu toe spelen, is het nog steeds niet dàt beoogde niveau, maar op een niveau van 10de à 12de plaats, matige tot zwakke middenmoot)



Klopt pattaboem, maar je geeft zelf aan - "hoe we nu spelen" terwijl uw doelen de einddoelen van een heel seizoen zijn. Alles is dus nog perfect mogelijk. Bovendien kan matig niveau ook leiden tot puntengewin (flink aantal matchen vorig seizoen bijvoorbeeld): voetbal is de sport bij uitstek waar de sterkste niet altijd wint...

Blijf wel moeite hebben met die doelstellingen: hoe graag ik het ook zou willen, ik denk dat dit jaar het streefdoel niet mag zijn om hoger te mikken dan vorig seizoen: je hebt een volledig nieuwe kern zonder automatismen - als die al zwaar resultaat gaat halen, zal het niet in de eerste periode zijn. Bovendien heb je ook nog een heel belangrijk fenomeen en dat is dat de zakkers uit eerste gewoon met een enorme voorsprong aan de competitie starten t.o.v. ons door hun grotere financiële slagkracht. Dat verschil wordt elk jaar duidelijker en duidelijker. Ik vrees dat de doelstellingen van de supporter dus iets te hoog liggen voor dit seizoen - ook al geloof ik ten volle in deze spelersgroep
.


Je hebt volkomen gelijk in je redenering DT. (y) De nagel op de kop.

Maar dat is.... waar het verschil wordt gemaakt tussen de neutrale voetbaltoeschouwer, en wij trouwe supporters.
1. De gewone bezoeker bekijkt het geheel van de matchen , op een relatief neutrale manier. Hij geniet van mooi voetbal, heeft hierbij weinig of geen emoties. Het kan hem weinig schelen wie wint, ... liefst de beste spelende ploeg, en volgens het principe van de rechtvaardigheid.
2. De trouwe supporter wil graag dat zijn ploeg zo veel mogelijk wint, en steeds met 1 of 3 punten gaat lopen, ook al is zijn ploeg de zwakste of de evenknie van de tegenstander geweest geweest.
Als het kan, ...puntengewin op een diefje, .... vindt de supporter overheerlijk.
Een objectieve supporter geeft anderzijds een verdiend verlies eerlijk toe. Maar wenste in zijn hart, toch uiteindelijk meer puntenresultaat voor zijn ploeg.
Een supporter verwacht ook, dat zijn ploeg er jaarlijks op vooruit gaat, en niet berust in het lot van eeuwige, saaie middenmoter in zijn reeks.
De realiteit is inderdaad niet altijd, zoals de supporter verwacht, ...maar in zijn hart wil hij elk jaar, minstens een beetje vooruitgang voor zijn ploeg.:drank:
Concreet vertaald: dat zijn bestuur 'slim' omgaat met budget. Steeds betere spelers vinden en aantrekken, de ploeg stelselmatig sterker maken, ... maar met beperktere geldmiddelen..

En uiteindelijk heeft clubbestuur én voetbalteam die échte supporters zowel economisch, als moreel toch absoluut nodig...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


26 Aug 2012, 0:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 137 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst