Antwerp - E Aalst - Pagina 31 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33
 Antwerp - E Aalst 

Boycot ?
Peiling eindigde op 19 Aug 2012, 10:29
Ja (ik kan gaan)  45%  [ 47 ]
Neen (ik kan gaan)  29%  [ 30 ]
Ja (ik kan niet gaan)  13%  [ 14 ]
Neen (ik kan niet gaan)  11%  [ 11 ]
Geen mening  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 104

 Antwerp - E Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Was zeker na de 2-0. Op 10 minuten van het einde.


24 Aug 2012, 1:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
salvador schreef:
Citeer:
Er zijn momenteel wat ongeregeldheden in het vak van Aalst

Supporters die hun best doen om stomme combi-regeling te behouden???

moil toe... Is het beste dat ge kunt doen als ge de aanlijding nie weet. :x

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


24 Aug 2012, 2:40
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Davy schreef:
Antwerp n maatje te sterk vandaag. Bij ons was het wat te weinig, maar ook niet slecht. Missen duidelijk nog wat automatismen. Zoniet hadden toch meer kunnen doen met de slordigheden bij de antwerpse defensie. Op antwerp moeten we gelukkig/uiteindelijk de punten niet pakken. Defensie baart me toch wat zorgen. Toch wel wat klungelig bij momenten. We geven het nog wa tijd en wie weet kunnen we dan thuis revanche pakken, want er zit toch ook wel voetbal in. Tmoet er alleen nog uitkomen.

Antwerpsupporters verstonden "brengda woif mor meì" ipv "black and white's army".


Vond eigenlijk niet dat we voetbaltechnisch een maat kleiner waren dan Antwerp maar wel dat een groot deel van onze ploeg zodanig onder de indruk was van de sfeer op de Bosuil dat ze in de eerste helft gewoon veel te veel respect toonden tegen weliswaar een fysiek sterk, maar zeker niet imponerende thuisploeg (behalve die Carvalho want die kan een potje voetballen). Niet vergeten dat voor Gert-Jan, Lauden, Tom en Tjendo dit echt wel een "shock" zal geweest zijn om zo in tweede te debuteren. Dat zag je dan ook, zeker bij Lauden die een moeilijke avond beleefde op linksback, maar een alternatief was er niet. Ook centraal op het midden kreeg het duo Pietermaat/Van Damme in de eerste helft nauwelijks een poot aan de grond, maar toen we na rust meer in onze kansen gingen geloven, was dat al merkelijk beter. Trouwens, tot echt uitgespeelde kansen kwam geen van beide ploegen, ook Antwerp niet - uiteraard krijgen ze extra ruimte op hun grote veld nadat Pietermaat en Martin vervangen werden door De Munter en Weydisch. Maar weggespeeld? Geenszins - net als Gert-Jan moest ook Sengier enkele keren gevat tussenkomen (onder andere een onderschepping net voor de neus van Tjendo op het uur). Antwerp was wel gevaarlijker op stilstaande fases maar met al die grote jongens kan dat ook niet anders.

Snap sommige reacties hier wel niet goed - Martin speelde volgens mij wel een degelijke wedstrijd en ondanks de drive van Weydisch, kon die laatste zich toch nauwelijks tonen na zijn invalsbeurt (op 1 voorzet na) - hoe die dan plots beter leek te zijn dan Niels? Ook de karrevracht aan kansen voor Glouftsis die hij miste, komt duidelijk van iemand die de match niet heeft gezien want heeft amper twee keer op doel kunnen besluiten, maar voor de rest wel sterk en werkend voor het team. Zoals Bram al aangaf, zat er bij die tweede poging wel veel meer in, maar ok. Zat te ver in de hoek van het stadion om te zien hoeveel het scheelde. Speelde trouwens zijn beste match in het Eendracht-shirt - won in de eerste helft alle kopbalduels van zijn rechtstreekse opponent Hayen, zette goed druk, bewoog en was vaak aanspeelbaar... alleen groot manco: nu Stavros goed was, zat Di Gregorio amper in de wedstrijd... Hopelijk kunnen die twee eens samen vlammen...

Klungelige verdediging? Buiten het feit dat het voor Lauden heel moeilijk was (helaas voor hem de hele wedstrijd lang waar de anderen in de tweede helft de rug konden rechten), vond ik ons heel goed stand houden en raakten de Antwerpse centrumspitsen Van Tornhout en Monbongo amper een bal tegen Filipovic en Bogaerts - ook Mike Smet speelde sterk op rechtsachter.

Het meeste gevaar ging uit van Tjendo opnieuw, maar zijn laatste pass kwam er helaas niet genoeg uit. De laatste pass was trouwens het grootste manco bij ons want er waren genoeg mogelijkheden bij momenten - zeker na rust tot aan de 2-0 - om Antwerp pijn te doen.

Laatste vaststelling: in dergelijke beladen wedstrijden zijn we door een gebrek aan ervaring te braaf, bij Antwerp maken ze de fout wel - op het uur bijvoorbeeld toen het bij ons echt goed liep, onderschept Ken de bal en kan Di Gregorio infiltreren vanuit de middencirkel met een overtal-situatie Aalst tegen Antwerp. Wamfor ziet meteen dat gevaar en maakt de professionele fout: wel geel maar gevaarlijke counter op een voor Antwerp lastig moment wordt er wel uitgehaald. Aalst is geëindigd met 0 gele kaarten dacht ik.

Toch trots op de ploeg die zich na een snertprestatie zondag goed hebben herpakt en met een goed gevoel Roeselare kunnen bekampen. Als de supporters zo vurig zijn als gisteren in ons eigen PC-stadion maakt Roeselare geen kans.


24 Aug 2012, 8:39
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
salvador schreef:
Citeer:
Er zijn momenteel wat ongeregeldheden in het vak van Aalst

Supporters die hun best doen om stomme combi-regeling te behouden???


Anders was je ZEKER gekomen he Salva?! :hmm:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Aug 2012, 8:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
DavidSeal schreef:
salvador schreef:
Citeer:
Er zijn momenteel wat ongeregeldheden in het vak van Aalst

Supporters die hun best doen om stomme combi-regeling te behouden???


Anders was je ZEKER gekomen he Salva?! :hmm:


Hij heeft alles zien gebeuren,vanuit zijne zetel,als ze allemaal supporteren zoals de salva,speel je voor een leeg stadion.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Aug 2012, 9:18
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Ik wil wel dienen teppen bedanken die bijna dat bommeke in mijn nek gesmeten heeft... Per toeval wss, maar het moest maar nekeer serieus zijn...
:fuck:


24 Aug 2012, 9:31
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Volgens de website van Antwerp waren er 8324 toeschouwers, waarvan 361 supporters van Aalst..


24 Aug 2012, 9:39
Knaap

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 9:42
Berichten: 76
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
antwerp heeft verdiend gewonnen dat kunnen we moeilijk ontkennen, alhoewel ik onze ploeg in de tweede helft bij vlagen zag aardig de bal rondgaan welsiwaar zonder echt gevaarlijk te zijn, de eerste helft hebben we geen enkele keer op doel getrapt, de tweede helft enkele kleine kansen maw verdiend verloren.
Met de ploeg van vorig jaar verliezen we echter nooit maar dat mogen we eigenlijk niet zeggen.Depoitre is toch een voorlijn op zich alhoewel onze griek toch veel duels heeft gewonnen en je ziet dat hij iets kan net als martin.Ik denk wel dat we iemand als galucci nog konden gebruiken , dook altijd in de ruimte en maakt toch een pak goals, we hebben een jonge onervaren ploeg wel met enkele goede voetbalisten, hopelijk volstaat het om erin te blijven, ik denk het wel.


24 Aug 2012, 9:44
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
jamie schreef:
antwerp heeft verdiend gewonnen dat kunnen we moeilijk ontkennen, alhoewel ik onze ploeg in de tweede helft bij vlagen zag aardig de bal rondgaan welsiwaar zonder echt gevaarlijk te zijn, de eerste helft hebben we geen enkele keer op doel getrapt, de tweede helft enkele kleine kansen maw verdiend verloren.
Met de ploeg van vorig jaar verliezen we echter nooit maar dat mogen we eigenlijk niet zeggen.Depoitre is toch een voorlijn op zich alhoewel onze griek toch veel duels heeft gewonnen en je ziet dat hij iets kan net als martin.Ik denk wel dat we iemand als galucci nog konden gebruiken , dook altijd in de ruimte en maakt toch een pak goals, we hebben een jonge onervaren ploeg wel met enkele goede voetbalisten, hopelijk volstaat het om erin te blijven, ik denk het wel.


Ik dacht het wel - eerste kans van de wedstrijd was voor ons - mooie actie over links van Martin, voorzet naar Glouftsis waar Sengier goed plat gaat. Voor de rest inderdaad geen schoten meer, vaak door slechte laatste pass. Maar wat stelde Antwerp daar eigenlijk tegenover? Toch ook bitter weinig vond ik persoonlijk - soit, laat ze maar denken dat ze al kampioen zijn. In de media lijken ze precies een prachtpartij afgeleverd te hebben gisteren... Ik vond van niet.

Melding dat we met de ploeg van vorig jaar niet zouden verloren hebben, is kwatsch - niet meer of niet minder. Vorig seizoen haalden we daar op een diefje de zege, op een moment dat er voor beide ploegen niets meer te winnen of te verliezen was. En als bij ons de Depoitre erin stond die vanaf maart vorig seizoen bij ons rondliep, hadden we er veel minder aan gehad dan aan Glouftsis.

Akkoord dat we Galucci nog zouden kunnen gebruiken dit seizoen, maar het zal dan toch niet in de match gisteren geweest zijn. Met deze kern gaan we het doen, en we gaan niet minder sterk voor de dag komen als vorig seizoen.


24 Aug 2012, 10:06
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
DT schreef:
jamie schreef:
antwerp heeft verdiend gewonnen dat kunnen we moeilijk ontkennen, alhoewel ik onze ploeg in de tweede helft bij vlagen zag aardig de bal rondgaan welsiwaar zonder echt gevaarlijk te zijn, de eerste helft hebben we geen enkele keer op doel getrapt, de tweede helft enkele kleine kansen maw verdiend verloren.
Met de ploeg van vorig jaar verliezen we echter nooit maar dat mogen we eigenlijk niet zeggen.Depoitre is toch een voorlijn op zich alhoewel onze griek toch veel duels heeft gewonnen en je ziet dat hij iets kan net als martin.Ik denk wel dat we iemand als galucci nog konden gebruiken , dook altijd in de ruimte en maakt toch een pak goals, we hebben een jonge onervaren ploeg wel met enkele goede voetbalisten, hopelijk volstaat het om erin te blijven, ik denk het wel.


Ik dacht het wel - eerste kans van de wedstrijd was voor ons - mooie actie over links van Martin, voorzet naar Glouftsis waar Sengier goed plat gaat. Voor de rest inderdaad geen schoten meer, vaak door slechte laatste pass. Maar wat stelde Antwerp daar eigenlijk tegenover? Toch ook bitter weinig vond ik persoonlijk - soit, laat ze maar denken dat ze al kampioen zijn. In de media lijken ze precies een prachtpartij afgeleverd te hebben gisteren... Ik vond van niet.

Melding dat we met de ploeg van vorig jaar niet zouden verloren hebben, is kwatsch - niet meer of niet minder. Vorig seizoen haalden we daar op een diefje de zege, op een moment dat er voor beide ploegen niets meer te winnen of te verliezen was. En als bij ons de Depoitre erin stond die vanaf maart vorig seizoen bij ons rondliep, hadden we er veel minder aan gehad dan aan Glouftsis.

Akkoord dat we Galucci nog zouden kunnen gebruiken dit seizoen, maar het zal dan toch niet in de match gisteren geweest zijn. Met deze kern gaan we het doen, en we gaan niet minder sterk voor de dag komen als vorig seizoen.


De nagel op de kop! (y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Aug 2012, 10:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Na de rotbekermatch en de wedstrijd op Antwerp moet ik eerlijke gezegd mijn optimisme voor dit seizoen toch lichtjes wijzigen wat betreft prognoses. Onze ploeg lijkt me licht verzwakt tegenover seizoen 2011-2012.
Het is toch jammer dat het nieuwe talent dat we hebben aangeworven een beetje overroepen is.
De opbouw en spelmaken loopt niet zo schitterend. Ik schat ons aan het eind van het seizoen, tussen de 10de en 12de plaats. Glouftsis zie ik wel nog regelmatig zijn goaltje maken.

Het valt wel op dat (met de oefenwedstrijden erbij gerekend) - nog te gemakkelijk laten tegenscoren. Verdedigend zijn we er niet veel op vooruitgegaan.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


24 Aug 2012, 10:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
pattaboem schreef:
Na de rotbekermatch en de wedstrijd op Antwerp moet ik eerlijke gezegd mijn optimisme voor dit seizoen toch lichtjes wijzigen wat betreft prognoses. Onze ploeg lijkt me licht verzwakt tegenover seizoen 2011-2012.
Het is toch jammer dat het nieuwe talent dat we hebben aangeworven een beetje overroepen is.
De opbouw en spelmaken loopt niet zo schitterend. Ik schat ons aan het eind van het seizoen, tussen de 10de en 12de plaats. Glouftsis zie ik wel nog regelmatig zijn goaltje maken.

Het valt wel op dat (met de oefenwedstrijden erbij gerekend) - nog te gemakkelijk laten tegenscoren. Verdedigend zijn we er niet veel op vooruitgegaan.


Alé, met al onze 2de klasse ervaring moet dat toch op te vangen zijn? :) Blijven in geloven!

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


24 Aug 2012, 10:48
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
pattaboem schreef:
Na de rotbekermatch en de wedstrijd op Antwerp moet ik eerlijke gezegd mijn optimisme voor dit seizoen toch lichtjes wijzigen wat betreft prognoses. Onze ploeg lijkt me licht verzwakt tegenover seizoen 2011-2012.
Het is toch jammer dat het nieuwe talent dat we hebben aangeworven een beetje overroepen is.
De opbouw en spelmaken loopt niet zo schitterend. Ik schat ons aan het eind van het seizoen, tussen de 10de en 12de plaats. Glouftsis zie ik wel nog regelmatig zijn goaltje maken.

Het valt wel op dat (met de oefenwedstrijden erbij gerekend) - nog te gemakkelijk laten tegenscoren. Verdedigend zijn we er niet veel op vooruitgegaan.


En dat alles besluit ge na 1 bekermatch en 1 competitiematch (op verplaatsing tegen een titelkandidaat) :crazy: ? En als ze woensdag 5-0 winnen, zult ge misschien concluderen dat we los kampioen gaan spelen.
Mag ik er u trouwens aan herinneren dat we vorig seizoen op dit punt nauwelijks beter gedaan hadden. Na toen wel een rotvoorbereiding gingen we er in de beker uit tegen een vierde klasser en openden we in de competitie thuis met 0-0 tegen Tubeke, toch niet bepaald een topploeg.

Het seizoen duurt nog 33 matchen, nu is het gewoon veel te vroeg om te zeggen of deze ploeg beter of slechter is dan vorig seizoen, de toekomst zal het wel uitwijzen. Maar om daarvoor nu elke match volledig met de wind te keren, das wel wat te zot voor woorden.


24 Aug 2012, 10:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Gaskonijn schreef:
pattaboem schreef:
Na de rotbekermatch en de wedstrijd op Antwerp moet ik eerlijke gezegd mijn optimisme voor dit seizoen toch lichtjes wijzigen wat betreft prognoses. Onze ploeg lijkt me licht verzwakt tegenover seizoen 2011-2012.
Het is toch jammer dat het nieuwe talent dat we hebben aangeworven een beetje overroepen is.
De opbouw en spelmaken loopt niet zo schitterend. Ik schat ons aan het eind van het seizoen, tussen de 10de en 12de plaats. Glouftsis zie ik wel nog regelmatig zijn goaltje maken.

Het valt wel op dat (met de oefenwedstrijden erbij gerekend) - nog te gemakkelijk laten tegenscoren. Verdedigend zijn we er niet veel op vooruitgegaan.


Alé, met al onze 2de klasse ervaring moet dat toch op te vangen zijn? :) Blijven in geloven!


Tis dat, met zoveel decennia ervaring in tweede klasse. Misschien kunnen we Chunga uit den brousse gaan halen om hier nog eens een nummer op te voeren of Karel Voogt laten herrijzen voor wat goals te maken. En als het echt moeilijk wordt, kunnen we zelfs teren op onze ervaring uit eerste klasse en Okpara uit den bak bevrijden om den boel achteraan toe te houden en dervan profiteren dat De Bilde momenteel niet in den bak zit om hem de beslissende goals te laten maken.


24 Aug 2012, 10:55
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Bartos schreef:
Tis dat, met zoveel decennia ervaring in tweede klasse. Misschien kunnen we Chunga uit den brousse gaan halen om hier nog eens een nummer op te voeren of Karel Voogt laten herrijzen voor wat goals te maken. En als het echt moeilijk wordt, kunnen we zelfs teren op onze ervaring uit eerste klasse en Okpara uit den bak bevrijden om den boel achteraan toe te houden en dervan profiteren dat De Bilde momenteel niet in den bak zit om hem de beslissende goals te laten maken.


Oei, dan gaan we ons wel moeten inschrijven in het beach soccer want dat is nu zijn dada dacht ik. Wel cool, hebben we met de "Zandberg" meteen DE stadionnaam bij uitstek!

Grote verschil met de voorbereiding voorlopig is het uitvallen van Petrovic - dat is gewoon een sterke voetballer met specifieke kwaliteiten die we nu missen (actie van achteruit, goed schot, goeie stilliggende bal, enz.) die ook de ploeg beter maakt en rust brengt, met name in de verdediging. Daarnaast is uw vaste doelman van de afgelopen drie seizoenen er niet bij en is het nog wat zoeken en tasten in matchen met inzet. Groot verschil met vorig seizoen: dan was op basis van de voorbereiding het punt tegen Tubize een godsgeschenk en nu maakten teveel mensen zich al iets te veel illusies op eindronde, enz. Hebben een nieuwe ploeg, laat ze groeien... En het is zoals Bartos zegt: als je elke match uw kar 180° keert, riskeer je 1 ding: gespleten persoonlijkheid want je gaat niet meer weten waar uw kop staat...

@ Pattaboem: welk jong talent is dan wel overroepen in uw ogen??


Laatst gewijzigd door DT op 24 Aug 2012, 11:08, 2 keer totaal gewijzigd.



24 Aug 2012, 11:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 104 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst