Antwerp - E Aalst - Pagina 32 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33
 Antwerp - E Aalst 

Boycot ?
Peiling eindigde op 19 Aug 2012, 10:29
Ja (ik kan gaan)  45%  [ 47 ]
Neen (ik kan gaan)  29%  [ 30 ]
Ja (ik kan niet gaan)  13%  [ 14 ]
Neen (ik kan niet gaan)  11%  [ 11 ]
Geen mening  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 104

 Antwerp - E Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
pattaboem schreef:
Na de rotbekermatch en de wedstrijd op Antwerp moet ik eerlijke gezegd mijn optimisme voor dit seizoen toch lichtjes wijzigen wat betreft prognoses. Onze ploeg lijkt me licht verzwakt tegenover seizoen 2011-2012.
Het is toch jammer dat het nieuwe talent dat we hebben aangeworven een beetje overroepen is.
De opbouw en spelmaken loopt niet zo schitterend. Ik schat ons aan het eind van het seizoen, tussen de 10de en 12de plaats. Glouftsis zie ik wel nog regelmatig zijn goaltje maken.

Het valt wel op dat (met de oefenwedstrijden erbij gerekend) - nog te gemakkelijk laten tegenscoren. Verdedigend zijn we er niet veel op vooruitgegaan.


ja hallo zeg, kritisch zijn mag, moet zelfs, maar om dit te zeggen na 2 matchen met inzet...

seizoen is nog 33 matchen lang.

ik herinner mij toen AZ kampioen speelde begonnen ze het jaar met 0 op 6. :D

zo een vaart zie ik het bij ons niet lopen, maar het is maar om aan te tonen dat je analyse kant noch wal raakt.


24 Aug 2012, 11:05
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
El Corredor schreef:
pattaboem schreef:
Na de rotbekermatch en de wedstrijd op Antwerp moet ik eerlijke gezegd mijn optimisme voor dit seizoen toch lichtjes wijzigen wat betreft prognoses. Onze ploeg lijkt me licht verzwakt tegenover seizoen 2011-2012.
Het is toch jammer dat het nieuwe talent dat we hebben aangeworven een beetje overroepen is.
De opbouw en spelmaken loopt niet zo schitterend. Ik schat ons aan het eind van het seizoen, tussen de 10de en 12de plaats. Glouftsis zie ik wel nog regelmatig zijn goaltje maken.

Het valt wel op dat (met de oefenwedstrijden erbij gerekend) - nog te gemakkelijk laten tegenscoren. Verdedigend zijn we er niet veel op vooruitgegaan.


ja hallo zeg, kritisch zijn mag, moet zelfs, maar om dit te zeggen na 2 matchen met inzet...

seizoen is nog 33 matchen lang.

ik herinner mij toen AZ kampioen speelde begonnen ze het jaar met 0 op 6. :D

zo een vaart zie ik het bij ons niet lopen, maar het is maar om aan te tonen dat je analyse kant noch wal raakt.


Het is inderdaad nogal straf uitgedrukt, maar ik denk dat een beetje teleurstelling, die vooral blijkt uit de reactie van pattaboem, ook wel mag. Vooral na de match van vorige zondag, tegen een derdeklasser die weliswaar als "sterk" omschreven wordt in het verslag van de officiële site, maar die vooralsnog toch ook niet echt hoge toppen scheert in de eigen reeks ... Inzet alleen vind ik tegen een ploeg uit een lagere reeks op eigen veld niet voldoende.

Nu goed, voor wat een ploeg (en je tegenstanders, want Antwerp wordt op basis van de naam telkens als titelkandidaat omschreven, maar dat zal ook nog moeten blijken) waard is in de competitie, moet je wel een match of vijf wachten. Aanstaande woensdag heb je voor de gemoedsrust best wel iets van punten, zoveel is zeker, met of zonder inzet, met of zonder goed spel, met of zonder kansen.

Wat mij persoonlijk het meest stoort is de steeds afwachtende spelstijl van deze trainer en het continu initiatief laten aan de tegenstander totdat het kalf (bijna) verdronken is. Dat je dat bij Antwerp doet, akkoord, maar hij doet het elke keer: thuis tegen ploegen die lager spelen dan wij, of op verplaatsing tegen Real Madrid ...


24 Aug 2012, 11:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Sfeerbeelden staan on-line :rolandjen:

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=304

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Aug 2012, 11:46
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Iendracht02 schreef:
Wat mij persoonlijk het meest stoort is de steeds afwachtende spelstijl van deze trainer en het continu initiatief laten aan de tegenstander totdat het kalf (bijna) verdronken is. Dat je dat bij Antwerp doet, akkoord, maar hij doet het elke keer: thuis tegen ploegen die lager spelen dan wij, of op verplaatsing tegen Real Madrid ...


Ja, dat kan ik wel bijtreden. Ik denk dat we onze vloeiendste helft speelden in onze eerste voorbereidingsmatch tegen Bergen waar er sowieso - wegens te weinig training - veelal op gevoel en ingeving van het moment werd gespeeld met Ken en Lauden die vaak diep infiltreerden en Thomas en Tjendo die ook heel veel variatie in hun spel legden, waardoor Glouftsis en Alex ook wat meer ademruimte kregen.

Nu is het inderdaad allemaal wat berekender en "afgemeten" omdat het voor echt is en ja, dan lijkt het wel dat er een paar iets meer tegen hun natuur moeten spelen. Feit is wel dat je in principe wel weer het soort spelers hebt die met een flits het verschil kunnen maken waardoor zo'n spelen uit de organisatie te rechtvaardigen valt... Nadeel: als je tegen een ploeg vol echte kerels komt te staan als op Antwerp gisteren en die prikken er op een stilstaande fase een tegen de touwen ook al heb je eigenlijk nog geen kans weggegeven, dan is het heel moeilijk om de knop om te draaien...


24 Aug 2012, 11:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
DT schreef:
Snap sommige reacties hier wel niet goed - Martin speelde volgens mij wel een degelijke wedstrijd en ondanks de drive van Weydisch, kon die laatste zich toch nauwelijks tonen na zijn invalsbeurt (op 1 voorzet na) - hoe die dan plots beter leek te zijn dan Niels? Ook de karrevracht aan kansen voor Glouftsis die hij miste, komt duidelijk van iemand die de match niet heeft gezien want heeft amper twee keer op doel kunnen besluiten, maar voor de rest wel sterk en werkend voor het team. Zoals Bram al aangaf, zat er bij die tweede poging wel veel meer in, maar ok. Zat te ver in de hoek van het stadion om te zien hoeveel het scheelde. Speelde trouwens zijn beste match in het Eendracht-shirt - won in de eerste helft alle kopbalduels van zijn rechtstreekse opponent Hayen, zette goed druk, bewoog en was vaak aanspeelbaar... alleen groot manco: nu Stavros goed was, zat Di Gregorio amper in de wedstrijd... Hopelijk kunnen die twee eens samen vlammen...

Ja klopt zeker, over het algemeen krijg ik de huiver op het lijf als ik spelers hoor zeggen "ik zal er wel staan als het om de knikkers gaat". Maar Stavros stond er gisteren toch. Ik val in herhalling waarschijnlijk maar puur organisatorisch staan we er wel. Oké gisteren met Hugelier en Gert-Jan te moeten inpassen zit ge daar met vervelende problemen die we zeker wel gevoeld hebben, maar dat gaan we normaal gezien niet te lang meedragen. Waar we wel aan moeten werken is toch het creatief en snel vooruit voetballen.
De paar keer dat onze flanken (in principe onze kracht dit jaar) tot voorzetten kwamen waren 1) de voorzetten zelf dramatisch en 2) had Stavros al moeten afhaken omdat hij mee moest opbouwen.
De aansluiting van uw driehoek centraal en de taken van die spelers gaan nog in elkaar moeten vloeien om er iets van te maken; Misschien te vroeg om deze uitspraak te doen, maar Di Gregorio gedraagt zich meer als een CM, waarom er hem dan niet posteren ?

_________________
If you never try, you'll never know


24 Aug 2012, 11:59
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
tegen Roeselare halen we best een driepunter, de drie volgende wedstrijden zijn loodzwaar...


24 Aug 2012, 12:00
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14
Berichten: 592
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Leg die spelers van Antwerp en Aalst naast elkaar en je kan niet anders dan concluderen dat die nederlaag logisch is. Wij zijn versterkt tov vorig seizoen, maar Antwerp heeft een veel grotere kwaliteitsinjectie gekregen.
Woensdag tegen Roeselare moeten we de 3 punten wel thuishouden, want die zie ik lager eindigen dan ons en we mogen niet met het mes op de keel gaan spelen tegen Westerlo en Sint-Truiden.


24 Aug 2012, 12:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
DT schreef:
Davy schreef:
Antwerp n maatje te sterk vandaag. Bij ons was het wat te weinig, maar ook niet slecht. Missen duidelijk nog wat automatismen. Zoniet hadden toch meer kunnen doen met de slordigheden bij de antwerpse defensie. Op antwerp moeten we gelukkig/uiteindelijk de punten niet pakken. Defensie baart me toch wat zorgen. Toch wel wat klungelig bij momenten. We geven het nog wa tijd en wie weet kunnen we dan thuis revanche pakken, want er zit toch ook wel voetbal in. Tmoet er alleen nog uitkomen.

Antwerpsupporters verstonden "brengda woif mor meì" ipv "black and white's army".


Vond eigenlijk niet dat we voetbaltechnisch een maat kleiner waren dan Antwerp maar wel dat een groot deel van onze ploeg zodanig onder de indruk was van de sfeer op de Bosuil dat ze in de eerste helft gewoon veel te veel respect toonden tegen weliswaar een fysiek sterk, maar zeker niet imponerende thuisploeg (behalve die Carvalho want die kan een potje voetballen). Niet vergeten dat voor Gert-Jan, Lauden, Tom en Tjendo dit echt wel een "shock" zal geweest zijn om zo in tweede te debuteren. Dat zag je dan ook, zeker bij Lauden die een moeilijke avond beleefde op linksback, maar een alternatief was er niet. Ook centraal op het midden kreeg het duo Pietermaat/Van Damme in de eerste helft nauwelijks een poot aan de grond, maar toen we na rust meer in onze kansen gingen geloven, was dat al merkelijk beter. Trouwens, tot echt uitgespeelde kansen kwam geen van beide ploegen, ook Antwerp niet - uiteraard krijgen ze extra ruimte op hun grote veld nadat Pietermaat en Martin vervangen werden door De Munter en Weydisch. Maar weggespeeld? Geenszins - net als Gert-Jan moest ook Sengier enkele keren gevat tussenkomen (onder andere een onderschepping net voor de neus van Tjendo op het uur). Antwerp was wel gevaarlijker op stilstaande fases maar met al die grote jongens kan dat ook niet anders.

Snap sommige reacties hier wel niet goed - Martin speelde volgens mij wel een degelijke wedstrijd en ondanks de drive van Weydisch, kon die laatste zich toch nauwelijks tonen na zijn invalsbeurt (op 1 voorzet na) - hoe die dan plots beter leek te zijn dan Niels? Ook de karrevracht aan kansen voor Glouftsis die hij miste, komt duidelijk van iemand die de match niet heeft gezien want heeft amper twee keer op doel kunnen besluiten, maar voor de rest wel sterk en werkend voor het team. Zoals Bram al aangaf, zat er bij die tweede poging wel veel meer in, maar ok. Zat te ver in de hoek van het stadion om te zien hoeveel het scheelde. Speelde trouwens zijn beste match in het Eendracht-shirt - won in de eerste helft alle kopbalduels van zijn rechtstreekse opponent Hayen, zette goed druk, bewoog en was vaak aanspeelbaar... alleen groot manco: nu Stavros goed was, zat Di Gregorio amper in de wedstrijd... Hopelijk kunnen die twee eens samen vlammen...

Klungelige verdediging? Buiten het feit dat het voor Lauden heel moeilijk was (helaas voor hem de hele wedstrijd lang waar de anderen in de tweede helft de rug konden rechten), vond ik ons heel goed stand houden en raakten de Antwerpse centrumspitsen Van Tornhout en Monbongo amper een bal tegen Filipovic en Bogaerts - ook Mike Smet speelde sterk op rechtsachter.

Het meeste gevaar ging uit van Tjendo opnieuw, maar zijn laatste pass kwam er helaas niet genoeg uit. De laatste pass was trouwens het grootste manco bij ons want er waren genoeg mogelijkheden bij momenten - zeker na rust tot aan de 2-0 - om Antwerp pijn te doen.

Laatste vaststelling: in dergelijke beladen wedstrijden zijn we door een gebrek aan ervaring te braaf, bij Antwerp maken ze de fout wel - op het uur bijvoorbeeld toen het bij ons echt goed liep, onderschept Ken de bal en kan Di Gregorio infiltreren vanuit de middencirkel met een overtal-situatie Aalst tegen Antwerp. Wamfor ziet meteen dat gevaar en maakt de professionele fout: wel geel maar gevaarlijke counter op een voor Antwerp lastig moment wordt er wel uitgehaald. Aalst is geëindigd met 0 gele kaarten dacht ik.

Toch trots op de ploeg die zich na een snertprestatie zondag goed hebben herpakt en met een goed gevoel Roeselare kunnen bekampen. Als de supporters zo vurig zijn als gisteren in ons eigen PC-stadion maakt Roeselare geen kans.


voetbaltechnisch waren we de evenknie... maar zeker niet qua duelkracht en passing. dat kan en moet stukken beter. zoals Bram aanhaalt. alle gevaar kwam langs de flanken, maar de voorzetten waren bijna altijd zeer zwak. en ik geef ze alle krediet. voor sommigen is dit wel een heel lastig debuut, waar het logisch is dat sommigen onder de indruk geraken. maar laten we wel wezen, bij die eerste goal werd er onnodig getalmd in ons verdediging, en raakte de bal niet tijdig weg, er werden bovendien teveel corners weggegeven. dus de zwakheden in de defensie altijd opnieuw toeschrijven aan het middenveld hoeft nu ook weer niet. zeker niet, als je ziet hoeveel keren het middenveld mee de meubelen kwam redden achteraan.

maar ik zeg het.. algemeen wel positief over het voetbal dat onze spelers kunnen brengen. kgeloof er in dat het wel goed komt. maar "goed" is voor mij dan ook niet "de eindronde halen".


24 Aug 2012, 12:49
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Davy schreef:
voetbaltechnisch waren we de evenknie... maar zeker niet qua duelkracht en passing. dat kan en moet stukken beter. zoals Bram aanhaalt. alle gevaar kwam langs de flanken, maar de voorzetten waren bijna altijd zeer zwak. en ik geef ze alle krediet. voor sommigen is dit wel een heel lastig debuut, waar het logisch is dat sommigen onder de indruk geraken. maar laten we wel wezen, bij die eerste goal werd er onnodig getalmd in ons verdediging, en raakte de bal niet tijdig weg, er werden bovendien teveel corners weggegeven. dus de zwakheden in de defensie altijd opnieuw toeschrijven aan het middenveld hoeft nu ook weer niet. zeker niet, als je ziet hoeveel keren het middenveld mee de meubelen kwam redden achteraan.

maar ik zeg het.. algemeen wel positief over het voetbal dat onze spelers kunnen brengen. kgeloof er in dat het wel goed komt. maar "goed" is voor mij dan ook niet "de eindronde halen".


Dat doet niemand hier toch? Ik vond alleen niet dat onze verdediging zo klungelachtig stond te acteren zoals hier neergeschreven werd. We hebben inderdaad corners moeten toestaan, maar tegen een ploeg die bij momenten powerplay speelde, is dat helaas onontkoombaar. Gezien de toch wel steriele druk van ons in de tweede helft, vond ik Antwerp zelf toch ook wel heel wat corners weggeven.

En ja, dat eerste tegendoelpunt... Is een fout die wordt afgestraft maar wie nu precies exact de mist in ging, dat heb ik van in de tribune niet opgemerkt. Voor hetzelfde geld is het de man die door Glouftsis moest worden verdedigd die scoort of laat scoren...

Er is heel wat ruimte voor verbetering dat is duidelijk maar ik herinner me van vorig seizoen matchen waar het veel slechter was dan gisteren. We halen dan wel geen 6 op 6 tegen Antwerp dit seizoen, maar dan doen we dat gewoon toch tegen Boussu en WS Woluwe :D


24 Aug 2012, 13:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Sfeerbeelden van onze supporters op Den Antweirp :love:

http://www.youtube.com/watch?v=COPxwYsnvaU&feature=youtu.be

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Aug 2012, 13:33
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02
Berichten: 352
Leeftijd: 55
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
antweirp es een parking van oilsjt !

sing when you're winning :)


24 Aug 2012, 14:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
oersconferentie + beelden
http://www.youtube.com/watch?v=bqO7G-USrcQ&feature=plcp

_________________
If you never try, you'll never know


24 Aug 2012, 14:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
http://www.youtube.com/watch?v=bqO7G-USrcQ&feature=plcp

persconferentie

_________________
www.spionkoplede.com


24 Aug 2012, 14:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
El Corredor schreef:
pattaboem schreef:
Na de rotbekermatch en de wedstrijd op Antwerp moet ik eerlijke gezegd mijn optimisme voor dit seizoen toch lichtjes wijzigen wat betreft prognoses. Onze ploeg lijkt me licht verzwakt tegenover seizoen 2011-2012.
Het is toch jammer dat het nieuwe talent dat we hebben aangeworven een beetje overroepen is.
De opbouw en spelmaken loopt niet zo schitterend. Ik schat ons aan het eind van het seizoen, tussen de 10de en 12de plaats. Glouftsis zie ik wel nog regelmatig zijn goaltje maken.

Het valt wel op dat (met de oefenwedstrijden erbij gerekend) - nog te gemakkelijk laten tegenscoren. Verdedigend zijn we er niet veel op vooruitgegaan.


ja hallo zeg, kritisch zijn mag, moet zelfs, maar om dit te zeggen na 2 matchen met inzet...

seizoen is nog 33 matchen lang.

ik herinner mij toen AZ kampioen speelde begonnen ze het jaar met 0 op 6. :D

zo een vaart zie ik het bij ons niet lopen, maar het is maar om aan te tonen dat je analyse kant noch wal raakt.

---------------------------
Natuurlijk is de competitie maar pas begonnen en zijn er nog 33 te gaan.
Mijn huidige analyse is een voorlopige.. Eentje die gesteund is op het globale vertoon van onze nieuwe ploeg. Dwz. Wat ik gezien heb in de oefenwedstrijden tegen waardige tegenstrevers, samen met de 2 wedstrijden 'die menens waren'. Dus niet gebaseerd op slechts 1 competitiewedstrijd.
Ik geloofde aanvankelijk in de individuele waarden van de nieuwe aanwinsten. En nog steeds wil ik er in geloven! Maar dan moet er wel stillaan verbetering tevoorschijn komen: aanpassing aan 2de klasse, op elkaar ingespeeld geraken, vlottere combinaties, betere opbouw naar en meer efficientie in de aanval.
Momenteel (dd 24-08-12) lijkt mij de huidige stand van zaken nog niet positief genoeg. Daarom mijn vrij zwakke evaluatie, --de dag van vandaag. Onze verdediging heeft mijns inziens, intussen al teveel doelpunten toegestaan. (oefenprogramma meegeteld).
Ik draai geen 180°, afhankelijk van een gewonnen of verloren match:
Mijn mening blijft dezelfde:

- Ons streefdoel moet zijn, 1 of meerdere plaatsjes stijgen in de rangschikking t.o.v. vorig seizoen
- Proberen een geducht 2deklasse-tegenstander te zijn, en meedingen in de strijd om een eindrondeplaatsje.(5de à 7de plaats)
- Maar zoals we tot nu toe spelen, is het nog steeds niet dàt beoogde niveau, maar op een niveau van 10de à 12de plaats, matige tot zwakke middenmoot)

Juist voorspellen is voor niemand mogelijk. Er zijn nog teveel factoren die intussen kunnen wijzigen:
de groei en betere aanpassing van de nieuwelingen, uitblijven of toename van blessures, eventuele bijkomende winteraankopen? enz..
Ik geen glazen bol, om te voorspellen, hoe wij eind seizoen zullen eindigen.
Die pretentie heb ik zeker niet.
Maar ik mag toch mijn mening zeggen, hoe ik over "de huidige" sportieve stand van zaken (het peil) denk...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


24 Aug 2012, 16:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
lol, die rood van schoamte wit van schrik is inderdaad kinderlijk, net zoals onze vak vol ajuinen/janetten, maar kom volgens mij één van de betere zoniet de beste away-support dat we mogen ervaren op de Bosuil ...

En die incidentjes ... Mja lag in de lijn der verwachtingen eh .... Heb mezelf ook betrapt op het jennen van de awayfans ... BTW hun liedje Antwerp zing is een lieke vond ik dan weer wel geslaagd ...

Love die traditieclubs ...

De geweldige eer gehad om Elektronized in levende lijve te mogen ontmoeten aan het away-vak ! Toffe kerel ! Respect man ! MoensW


24 Aug 2012, 16:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst