Eendracht Aalst - Roeselare - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 12
 Eendracht Aalst - Roeselare 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01
Berichten: 242
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
zeer leuke pot voetbal. Mooie acties gezien en veel inzet.
Stavros zijn doelpunt zal hem wel vertrouwen geven.
Wel wat lakser na de 2-0 wat resulteerde in 2-2(ook al had het misschien wel penalty moeten zijn en dan 3-0) maar na rust weer die volle inzet gezien van de ploeg en de 3-2.
We gaan er nog mooie tijden mee beleven denk ik.

Sirtaki was geweldig :)

_________________
eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!!
Forza Iejndracht Oilsjt


30 Aug 2012, 8:44
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
salvador schreef:
Was heel nieuwsgierig naar eerste kennismaking met nieuwe ploeg.
Eerste deel van eerste helft prima: pressie, veel gevaar vanop de flanken, mooie goals.
Dat Glouftsis in eerste thuismatch scoort deed hem zichtbaar deugd. Zou kunnen vertrokken zijn. Soms iets te egoïstisch en geen overzicht, net als Martin soms, maar allebei verder goed gespeeld. Tweede deel van de eerste helft zijn we helemaal ingezakt. Raar toch...
Wel terug gedreven uit de kleedkamer gekomen en dan nog tijdje meeste kansen gehad. Op 't einde houdt VDN ons paar keer recht, maar zijn wandeling buiten de backline was volgens mij wel hands. Wel straf dat Roeselare dat niet afmaakt,er stonden er een stuk of 3-4 van hen. Die situatie op 't einde, die aanvaller ging echt de fout zoeken, denk ik, en ik kon niet zien hoe hard VDN er ingegaan is, maar daarvoor rood geven als spel al stilligt en speler toch nog doorgaat?
In elk geval, vanachter klopt het zeker nog niet maar we hebben toch nogal wat mooie dingen gezien en dit nieuwe team is geen ploeg om de absolute top te spelen, maar ook geen ploeg om onderaan te hangen. Ideaal in deze fase van onze club....
Supporters waren na de rust fantastisch, club naar de overwinning geschreeuwd. Eerste helft net als de spelers iets te snel op onze lauweren gaan rusten, maar zoals gezegd: daarna ruimschoots goedgemaakt!
We zijn vertrokken,en 't zal niet altijd lukken, maar genoeg om een rustig seizoen te hebben, daar ben ik van overtuigd.


Enkele kleine opmerkingen:

Glouftsis: heeft denk ik eenmaal een slechte keuze gemaakt door in de overtal-situatie in de tweede helft de bal niet af te spelen en zelf proberen te dribbelen ipv rechtdoor te gaan. Voor de rest kan je hem moeilijk egoïsme verwijten denk ik. Als hij elke match scoort en een assist geeft, ga ik niet mopperen. Bovendien: het bespelen van het publiek, zijn lepe gedrag bij een vervanging,... meer van dat! Ook Di Gregorio echte slapstick zien spelen bij momenten... Me like!

De "inzinking" na 25 min in de eerste helft had wel wat verschillende oorzaken:

1. Het furieuze tempo waarmee de ploeg startte, kon je onmogelijk aanhouden en het verschil was helaas iets te groot tussen het hoge en het "verminderde" tempo
2. Na de 2-0 vergeet de scheids een kwartier lang gewoon zijn job te doen en weigert hij oa. een 100% strafschop te fluiten voor hands en blaast hij heel inconsequent. Zoals Fillou hierboven ook al aanhaalt, maak je met 3-0 de match dood. Soit, later bleek ook Roeselare nog recht van spreken te hebben over de zwakte van de scheids
3. Op het moment dat wij even moeten temporiseren, past Roeselare de tactiek en veldbezetting aan. Binnen de minuut - vooraleer onze ploeg er dus kon op reageren - valt die 2-1 en heel snel daarna de 2-2 want dan waren we inderdaad wat van slag. Bal kon te gemakkelijk komen vanop de flank (Smet inderdaad heel sterk aanvallend gisteren, maar net iets teveel De Castro op verdedigend vlak om goed te zijn) en telkens aarzeling bij zowel Bogaerts als VDN (twee ballen tegen de kleine carré en bij de tweede komt hij maar houdt hij daarna in en dan ben je geklopt). Soit, het is hem vergeven want kon onmogelijk topfit zijn na zijn ziekte en de weinige training daardoor.

Vaststelling: liefst zo snel mogelijk echte linksback want positioneel heb ik toch mijn hart moeten vasthouden 94 min lang. Lauden gaat in de 92ste minuut bovendien compleet onnodig in een duel met een centrale aanvaller daar waar zijn directe tegenstander zomaar kan weglopen in zijn rug en nog een heel gevaarlijke laatste kans kan creëren...

En wat onze stevigheid in de duels betreft: 1 keer heel roekeloos van Tom in een tackle, maar al zijn andere waren stevig, maar zuiver op de bal. Liever iets meer dash zoals gisteren, dan te braaf zoals op Antwerp... Speelde trouwens zijn beste match in het Eendracht-shirt tot nu toe.

Nog een vraagje: Pattaboem, waar ben je?


Laatst gewijzigd door DT op 30 Aug 2012, 9:30, 2 keer totaal gewijzigd.



30 Aug 2012, 9:24
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
oef ! :juij:

dees doet deugd. was toch nerveus aant komen. hopelijk kunnen ze ondanks de zware kalender de komende toch een bescheiden serieke niet-verliesmatchen neerzetten ? als oudenaarde 4/6 kan halen tegen de Profliga-gesubsidieerden, misschien wij ook wel. maar dan moeten we iets minder onder de indruk zijn van de omstandigheden dan op den Bosuil. :EA:

_________________
may the FORCE be with you.


30 Aug 2012, 9:26
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
lvz schreef:
Dazze de Vantjen ten inschaukelen :lol:

Als het alleen voor de onvoorziene omstandigheden op te lossen is dan pas Ik.
Ben trouwens op congé in Frankrijk en ging ook volgen op de site.
Gelukkig bestaat er nog sms die Ik trouwens via de bank kreeg.
Zal voor eerstvolgende verplaatsing maar voor de zekerheid mijne ipad meenemen.
Nu Zondag ben ik er nog niet!
:EA:


30 Aug 2012, 9:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
vantjen schreef:
lvz schreef:
Dazze de Vantjen ten inschaukelen :lol:

Als het alleen voor de onvoorziene omstandigheden op te lossen is dan pas Ik.
Ben trouwens op congé in Frankrijk en ging ook volgen op de site.
Gelukkig bestaat er nog sms die Ik trouwens via de bank kreeg.
Zal voor eerstvolgende verplaatsing maar voor de zekerheid mijne ipad meenemen.
Nu Zondag ben ik er nog niet!
:EA:


gelijk heb je !

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


30 Aug 2012, 9:47
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Gilles schreef:
Ik vond Pietermaat wel heersen op het middenveld gisteren. Kerel met een potentieel, goeie fysiek, werkkracht en voetballend beter dan Van Damme vind ik. Moet er wel zijn kopken bijhouden met 2 serieuze tackles.

De uitblinkers zijn reeds gezegd en daar sluit ik me bij aan.

Nu de scalp van STVV pakken.


Dit vond ik dus absoluut niet het geval. Komt heel weinig in het spel voor en won in de tweede helft niet veel duels meer daar op het middenveld. OK, als je rechtstreekse tegenstander Di Lallo heet pleit dit wel voor verzachtende omstandigheden. Wat een steengoede speler is dit toch ..
Van Damme vond ik veel sterker spelen, die komt -ook in moeilijke omstandigheden- altijd boven water...

Collectief, op het laatste kwartier van de eerste helft na, toch een puike prestatie gisteren !
En zeg nu zelf, toch een prachtige wedstrijd om volgen !


30 Aug 2012, 10:39
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 04 Okt 2011, 17:55
Berichten: 16
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
berthez schreef:
zeer leuke pot voetbal. Mooie acties gezien en veel inzet.
Stavros zijn doelpunt zal hem wel vertrouwen geven.
Wel wat lakser na de 2-0 wat resulteerde in 2-2(ook al had het misschien wel penalty moeten zijn en dan 3-0) maar na rust weer die volle inzet gezien van de ploeg en de 3-2.
We gaan er nog mooie tijden mee beleven denk ik.

Sirtaki was geweldig :)


Is ter geen filmken van de Sirtaki na de match e?


30 Aug 2012, 10:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
El Corredor schreef:
we begonnen ongelooflijk goed eigenlijk, nadien zakken we toch redelijk weg vond ik.

2 vermijdbare goals, 2x in de zone van Bogaerts en komende van Smet zijn flank. Ik vond die twee niet al te best, maar soit.

Martin en Glouftsis vond ik dan weer wel heel goed. Onze griek won bijna al zijn kopduels, scoorde een mooi doelpunt en gaf een gave assist. Hij leek me zich ook goed te amuseren.

VDN mag wel zijn pollen kussen want verdiende twee keer rood, 1x voor hands en 1x voor zijn studs in dienen gast zijn been te planten.

Over de ref mochten we ook niet mopperen want een aanslag van Pietermaat de eerste helft werd zelfs niet met geel bestraft. :D

Volledig mee akkoord. Als ben ik van de eerste goal niet zeker of het Bogaerts zelf was die daar te ver doordekt.

VDN zijn studs planten heb ik precies ook verkeerd ingeschat. Sta wat meer naar rechts, dus we zullen voort gaan op uw beoordeling :)
Zijn handsbal was in ieder geval wel vrij zuiver, heel de K was het aan het roepen eigenlijk. Maar die keikop van een arbiter (de toon is weer gezet peizek) compenseerde op de cruciale momenten alles in ons voordeel wat hij de rest van de match tegen ons floot denk ik. De kwaliteit van een ref kan je over het algemeen bepalen door een afgeleide te berekenen omgekeerd evenredig aan zijn drang naar autoriteit. Bij deze werd die theorie nog eens bevestigd (n)

Pietermaat vond ik vandaag trouwens zeer sterk, zeker in de 1ste helft. Echt wel een grote verbetering op dat vlak tegenover vorige week. 2de helft zakte hij wel terug volgens mij.
in principe mag je na een 2-0 nooit die mannen nog in de wedstrijd laten komen, maar als je het dan - achteraf gezien - toch nog haalt, is het wel enorm goed voor de samenhorigheid dat ge er ook op karakter nog geraakt. Ook voor de sfeer was het wel goed (y)

_________________
If you never try, you'll never know


30 Aug 2012, 10:58
Knaap

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 9:42
Berichten: 76
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
mooie match en duur bevochten overwinning.
Sfeer was goed en ik vond dat er toch een aardige opkomst was, de spionkop maakte het feestje compleet.
We mogen tevreden zijn want het kon zeker een gelijkspel zijn, maar al bij al toch verdiend denk ik.


30 Aug 2012, 11:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Zat Gunst gisteren op de bank of was hij niet speelgerechtigd geraakt?

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


30 Aug 2012, 11:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Pas speelgerechtigd vanaf zondag dacht ik

_________________
www.spionkoplede.com


30 Aug 2012, 11:15
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Ik vond Pietermaat toch ook wel sterk, was veel meer aanwezig en liet zien dat hij kan voetballen. Heb ook verschillende schitterende lange ballen van zowel Pietermaat als onze twee flanken gezien. Er zit duidelijk voetbal in deze ploeg!

Centraal middenveld was véél meer aanwezig dan tijdens de gemiddelde oefenwedstrijd. Iedereen ook met het mes tussen de tanden, al zijn we een paar keer gelukkig weggekomen (Pietermaat, VDN, ..)

Fantastische eerste wedstrijd thuis, bij vlagen knap voetbal gezien, héél spannende match, meer van dat! Een avondwedstrijd zorgt toch voor een speciale ambiance, voor mij mogen ze dat gerust een vijftal keer per jaar doen (bv. op vrijdagavond).


30 Aug 2012, 11:25
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Jeroen schreef:
Een avondwedstrijd zorgt toch voor een speciale ambiance, voor mij mogen ze dat gerust een vijftal keer per jaar doen (bv. op vrijdagavond).


Ik hoop dan wel dat ze volgende keer in de K het licht uitlaten. Allicht heeft dat met de veiligheid te maken, maar uiteindelijk brandt er op de zittribune toch ook geen licht.


30 Aug 2012, 11:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Stijn schreef:
Jeroen schreef:
Een avondwedstrijd zorgt toch voor een speciale ambiance, voor mij mogen ze dat gerust een vijftal keer per jaar doen (bv. op vrijdagavond).


Ik hoop dan wel dat ze volgende keer in de K het licht uitlaten. Allicht heeft dat met de veiligheid te maken, maar uiteindelijk brandt er op de zittribune toch ook geen licht.


echt belachelijk

_________________
www.spionkoplede.com


30 Aug 2012, 11:42
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01
Berichten: 242
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
verééjken schreef:
berthez schreef:
zeer leuke pot voetbal. Mooie acties gezien en veel inzet.
Stavros zijn doelpunt zal hem wel vertrouwen geven.
Wel wat lakser na de 2-0 wat resulteerde in 2-2(ook al had het misschien wel penalty moeten zijn en dan 3-0) maar na rust weer die volle inzet gezien van de ploeg en de 3-2.
We gaan er nog mooie tijden mee beleven denk ik.

Sirtaki was geweldig :)


Is ter geen filmken van de Sirtaki na de match e?


komt eraan

_________________
eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!!
Forza Iejndracht Oilsjt


30 Aug 2012, 11:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst