Eendracht Aalst - Roeselare - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12
 Eendracht Aalst - Roeselare 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
een opstelling waar ik mij wel kan in vinden. Wel neig aanvallend, maar in een thuismatch moet ge er vol voor gaan.

met Di Gregorio en Weydisch en daarvoor Martin krijg je er natuurlijk een pak voetballend vermogen bij. Toch meer als met Pietermaat bijvoorbeeld.


27 Aug 2012, 12:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
DT schreef:
davy1919 schreef:

qua opstelling zou ik eerder Gunst op LB zetten, heeft redelijk wat snelheid, snelheid dat we gaan nodig hebben in de defensie.


Valt iets voor te zeggen, maar Gunst meteen in de ploeg droppen terwijl die amper 60 minuten in de benen heeft bij ons fanionelftal, is natuurlijk ook een risico qua positionering en samenspel met de rest - zeker omdat Roeselare als geen ander een slecht functionerende buitenspelval weet af te troeven. Heeft natuurlijk wel meer ervaring op die positie dan Lauden...

Ik vond Gunst beter spelen op LB tegen Lede dan Lauden, bracht offensief ook meer, terwijl je toch wel opmerkte dat Lauden wat onwennig was op die flank -wat woensdag trouwens ook een risico kan zijn qua positionering en samenspel- vandaar dat ik denk dat Bart wel eens voor Gunst zou kunnen kiezen.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


27 Aug 2012, 12:07
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
El Corredor schreef:
een opstelling waar ik mij wel kan in vinden. Wel neig aanvallend, maar in een thuismatch moet ge er vol voor gaan.

met Di Gregorio en Weydisch en daarvoor Martin krijg je er natuurlijk een pak voetballend vermogen bij. Toch meer als met Pietermaat bijvoorbeeld.


Tom kan het wel, maar komt er even niet uit gewoon dus even vertrouwen laten tanken bij de beloften denk ik zo. Di Gregorio houdt steeds goed de verdedigende organisatie en heeft de instelling en de motor om ook te blijven lopen, dus waarom niet een rij naar achter? Kan dus uitgroeien tot een verbeterde versie van Verheyden want nog beter/gevaarlijker als hij infiltreert. En extra creativiteit kunnen we wel gebruiken.

Martin is polyvalent en vult van nature de positie van 10 hoger in als Alex wat het spel van Glouftsis zal ten goede komen. Ook Martin beweegt altijd en heeft een prima afstandsschot wat een prima wapen is tegen een tegenstander die de ruimte heel klein zal maken.

In een compact veld ligt de sleutel op je flanken en in die opstelling heb je naast De Cuyper ook meteen je equivalent op links met Weydisch die mekaar heel goed begrijpen...

Ik zou er voor willen gaan en deze ploeg zeker 70 minuten laten staan - dan kan je nog behoudener gaan spelen indien nodig, door een Pietermaat erin te brengen bijvoorbeeld.

@ davy: Als Gunst het inderdaad zo goed deed gisteren, mag hij gerust zijn kans krijgen. Lauden is inderdaad geen back, dus wordt het kiezen hé. Alleen moet Maxime dan wel kunnen doseren tussen verdedigen en aanvallen - was vooral door een te aanvallende De Castro dat we op Roeselare aan flarden werden gereten vorig seizoen... En iemand die zich absoluut wil bewijzen voor het thuispubliek wil zich in al zijn ijver en enthousiasme wel nog eens aan zo'n foutjes bezondigen... Ondanks een moeilijke avond voor Lauden op Antwerp bleef de gehele achterlijn positioneel wel redelijk overeind en dat is ook belangrijk. Lauden was nooit helemaal "weg" uit zijn positie, zoals den Olli regelmatig wel was vorig jaar


Laatst gewijzigd door DT op 27 Aug 2012, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.



27 Aug 2012, 12:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
ik had toch graag Van Eyck speelgerechtigd gezien, zou bij mij op zijn minst invallen. maar ja, dat heb je dus niet in de hand.

ik geef het eerlijk toe: toch tamelijk nerveus voor deze match. als ze niet met het mes tussen de tanden én 'en bloc' gaan spelen, zullen we ook Roeselare niet efkes overklassen zenne.

ik heb persoonlijk de indruk dat we in deze ploeg wel een beetje een smeerlapke mankeren. DiGr, Glouf, Flippo, Kestens, Boogie... allemaal heel faire spelers. maar soms heb je ook nen De Castro of nen Roel nodig... (allez maar die er dan eens mee wegkomen ipv altijd geel te pakken).

allez, hopelijk allemaal zorgen voor niets.

_________________
may the FORCE be with you.


27 Aug 2012, 12:24
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Op van eyk zal het nog een tydje wachten zyn.
Opnieuw uitgesteld tot 7 september
Als hamme blyft dwars liggen word dit een straatje zonder einde en zullen we nog verplicht worden om een transfer bedrag te betalen


27 Aug 2012, 12:32
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Still standing ! schreef:

ik geef het eerlijk toe: toch tamelijk nerveus voor deze match. als ze niet met het mes tussen de tanden én 'en bloc' gaan spelen, zullen we ook Roeselare niet efkes overklassen zenne.

ik heb persoonlijk de indruk dat we in deze ploeg wel een beetje een smeerlapke mankeren. DiGr, Glouf, Flippo, Kestens, Boogie... allemaal heel faire spelers. maar soms heb je ook nen De Castro of nen Roel nodig... (allez maar die er dan eens mee wegkomen ipv altijd geel te pakken).

allez, hopelijk allemaal zorgen voor niets.


Als je in uw tweede competitiematch al niet meer met het mes tussen de tanden en "en bloc" zal spelen, dan gaat het nooit goedkomen, dus ik veronderstel wel dat dit als standaard instelling mag worden gezien. Zeker omdat hun eerste match met inzet voor het thuispubliek een ramp was.

Overklassen gaat deze ploeg niemand hoor - net zoals onze ploeg vorig jaar, niemand overklaste.

Goh, ik denk wel dat we een paar spelers hebben die dat "smeerlapken" in zich hebben, alleen misschien niet op de posities waar we het direct verwachten. Mannen als Petrovic, Weydisch, Martin, Vandewalle hebben dat wel denk ik. Trouwens, die eigenschap zie je vooral bovenkomen in situaties waar je onrechtvaardig behandeld wordt als team of als de vlam echt in de pan slaat. Vooralsnog is dat niet echt gebeurd hé.

In het geval van De Castro en Roel waren het heel vaak gewoon momenten waar het licht uit ging - daar ben je als ploeg in zijn geheel ook niks mee. Goed voorbeeld is de fout van Wamfor vorige week op Alex om de counter eruit te halen, dat helpt de ploeg wel.


Laatst gewijzigd door DT op 27 Aug 2012, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.



27 Aug 2012, 12:34
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
El Corredor schreef:
een opstelling waar ik mij wel kan in vinden. Wel neig aanvallend, maar in een thuismatch moet ge er vol voor gaan.

met Di Gregorio en Weydisch en daarvoor Martin krijg je er natuurlijk een pak voetballend vermogen bij. Toch meer als met Pietermaat bijvoorbeeld.

Geloof je nu echt dat BVR zo aanvallend gaat spelen?De bedoeling zal zijn om Roeselare uit zijn kot te lokken om dan de ruimte te benutten.Als je er dan nog een aanvallende Gunst aan toevoegt wordt het helemaal aanvallend maar zo zal het niet in praktijk zijn.Ruimte geven aan de tegenstander is iets dat BVR enkel doet bij achterstand.


27 Aug 2012, 12:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
lolo4ever schreef:
El Corredor schreef:
een opstelling waar ik mij wel kan in vinden. Wel neig aanvallend, maar in een thuismatch moet ge er vol voor gaan.

met Di Gregorio en Weydisch en daarvoor Martin krijg je er natuurlijk een pak voetballend vermogen bij. Toch meer als met Pietermaat bijvoorbeeld.

Geloof je nu echt dat BVR zo aanvallend gaat spelen?De bedoeling zal zijn om Roeselare uit zijn kot te lokken om dan de ruimte te benutten.Als je er dan nog een aanvallende Gunst aan toevoegt wordt het helemaal aanvallend maar zo zal het niet in praktijk zijn.Ruimte geven aan de tegenstander is iets dat BVR enkel doet bij achterstand.


Is mijn geprefereerde opstelling, niet die van BVR hé...

Maar de vaststelling klopt wel - BVR gaat liever uit van de organisatie. En tegen Antwerp was het geen slechte keuze hé, alleen maken wij het foutje zelf wel en profiteerden we niet van de fouten van Antwerp. Tegen Roeselare kan hij dus opnieuw voor hetzelfde stramien kiezen, met die kanttekening wel dat we in elke match wel een grote fout maken die wordt afgestraft (Mike tegen Izegem, Kestens tegen Union, dekking tegen Antwerp, Bogaerts gisteren tegen Lede). Daar zal hij ook niet blind voor blijven... Bovendien is hij zich zeer bewust van het feit dat deze kern het toch van zijn voetballende kwaliteiten zal moeten hebben (herhaalde dat ook op de persconferentie op Antwerp), dus zal hij toch vroeg of laat vol die kaart moeten trekken.


27 Aug 2012, 12:39
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Still standing ! schreef:
ik had toch graag Van Eyck speelgerechtigd gezien, zou bij mij op zijn minst invallen. maar ja, dat heb je dus niet in de hand.

ik geef het eerlijk toe: toch tamelijk nerveus voor deze match. als ze niet met het mes tussen de tanden én 'en bloc' gaan spelen, zullen we ook Roeselare niet efkes overklassen zenne.

ik heb persoonlijk de indruk dat we in deze ploeg wel een beetje een smeerlapke mankeren. DiGr, Glouf, Flippo, Kestens, Boogie... allemaal heel faire spelers. maar soms heb je ook nen De Castro of nen Roel nodig... (allez maar die er dan eens mee wegkomen ipv altijd geel te pakken).

allez, hopelijk allemaal zorgen voor niets.


ik vind net dat glouftsis en digregorio dat wél in zich hebben. alleen zijn we inderdaad nog niet echt in de situatie gekomen waarbij dit tot zijn recht komt, . het wordt inderdaad een belangrijke match, maar het is nu niet dat het seizoen afgelopen is als je woensdag verliest hé.

wat ik wel vind is dat heel veel mensen van in het begin veel te veel hebben verwacht van de nieuwe ploeg. het gevaar bestaat nu dat er te vroeg spelers worden afgebrand en dat we iets te snel conclusies gaan trekken. buiten het feit dat je heel wat kwaliteit hebt moeten laten gaan, moet deze nieuwe ploeg echt nog wel wat ingespeeld geraken. dat was duidelijk te zien op antwerp. het feit dat we daar een maatje te zwak waren lag volgens mij meer aan het samenspelen (tactische afspraken, het inspelen, aansluiting tussen de linies) dan aan de voetbalkwaliteiten. want één op één waren we zeker niet zo slecht tegen antwerp, dus geen reden om er minder in te geloven op dit moment, uiteraard als je realistisch blijft qua ambities.

ik hoop wel dat we komende thuismatch bij momenten in staat zijn om zelf wat meer druk te kunnen zetten, zodat vooral de aanvallers iets hoger kunnen opduiken. op antwerp moest men van veel te ver de bal komen halen. terwijl deze ploeg net gevaarlijk is als men voldoende druk op de verdediging kan leggen, dan komt het gevaar werkelijk van alle kanten. ik zie in de huidige kern, en da's gewoon een aanvoelen, eerder een typische thuisploeg dan een counterploeg. in de periode dat depoitre en moreels top waren, maakte thuis of uit niet zoveel verschil. meer gebaseerd op een aanvoelen...

en ik denk dat DT er ook op zinspeelde, maar vorig jaar maakte ons defensie geen al te beste beurt tegen dit roeselare. ze zijn in staat om bij de minste dekkingsfout, of foutje in de buitenspelval, genadeloos toe te slaan. we zijn m.a.w. verwittigd.


27 Aug 2012, 13:03
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Davy schreef:
Still standing ! schreef:
ik had toch graag Van Eyck speelgerechtigd gezien, zou bij mij op zijn minst invallen. maar ja, dat heb je dus niet in de hand.

ik geef het eerlijk toe: toch tamelijk nerveus voor deze match. als ze niet met het mes tussen de tanden én 'en bloc' gaan spelen, zullen we ook Roeselare niet efkes overklassen zenne.

ik heb persoonlijk de indruk dat we in deze ploeg wel een beetje een smeerlapke mankeren. DiGr, Glouf, Flippo, Kestens, Boogie... allemaal heel faire spelers. maar soms heb je ook nen De Castro of nen Roel nodig... (allez maar die er dan eens mee wegkomen ipv altijd geel te pakken).

allez, hopelijk allemaal zorgen voor niets.


ik vind net dat glouftsis en digregorio dat wél in zich hebben. alleen zijn we inderdaad nog niet echt in de situatie gekomen waarbij dit tot zijn recht komt, . het wordt inderdaad een belangrijke match, maar het is nu niet dat het seizoen afgelopen is als je woensdag verliest hé.

wat ik wel vind is dat heel veel mensen van in het begin veel te veel hebben verwacht van de nieuwe ploeg. het gevaar bestaat nu dat er te vroeg spelers worden afgebrand en dat we iets te snel conclusies gaan trekken. buiten het feit dat je heel wat kwaliteit hebt moeten laten gaan, moet deze nieuwe ploeg echt nog wel wat ingespeeld geraken. dat was duidelijk te zien op antwerp. het feit dat we daar een maatje te zwak waren lag volgens mij meer aan het samenspelen (tactische afspraken, het inspelen, aansluiting tussen de linies) dan aan de voetbalkwaliteiten. want één op één waren we zeker niet zo slecht tegen antwerp, dus geen reden om er minder in te geloven op dit moment, uiteraard als je realistisch blijft qua ambities.

ik hoop wel dat we komende thuismatch bij momenten in staat zijn om zelf wat meer druk te kunnen zetten, zodat vooral de aanvallers iets hoger kunnen opduiken. op antwerp moest men van veel te ver de bal komen halen. terwijl deze ploeg net gevaarlijk is als men voldoende druk op de verdediging kan leggen, dan komt het gevaar werkelijk van alle kanten. ik zie in de huidige kern, en da's gewoon een aanvoelen, eerder een typische thuisploeg dan een counterploeg. in de periode dat depoitre en moreels top waren, maakte thuis of uit niet zoveel verschil. meer gebaseerd op een aanvoelen...

en ik denk dat DT er ook op zinspeelde, maar vorig jaar maakte ons defensie geen al te beste beurt tegen dit roeselare. ze zijn in staat om bij de minste dekkingsfout, of foutje in de buitenspelval, genadeloos toe te slaan. we zijn m.a.w. verwittigd.


dat slaat dan zeker niet op mij. niet in degradatiegevaar zitten en den dezen is vried content. maar heb wel -gezien de zware competitiestart- schrik van een soort 'fcv dender effect'. verleden seizoen gaf niemand die ploeg degradatie mee, en die kern was er ook niet naar (wat ik zeker ook niet van onze kern vind). maar als je in het sukkelstraatje geraakt... dan slaat meestal alles tegen. tis eerder daar dakkem wat voor nijp.

_________________
may the FORCE be with you.


27 Aug 2012, 13:26
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
De voorbeschouwing staat online.


27 Aug 2012, 14:08
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Still standing ! schreef:
Davy schreef:
Still standing ! schreef:
ik had toch graag Van Eyck speelgerechtigd gezien, zou bij mij op zijn minst invallen. maar ja, dat heb je dus niet in de hand.

ik geef het eerlijk toe: toch tamelijk nerveus voor deze match. als ze niet met het mes tussen de tanden én 'en bloc' gaan spelen, zullen we ook Roeselare niet efkes overklassen zenne.

ik heb persoonlijk de indruk dat we in deze ploeg wel een beetje een smeerlapke mankeren. DiGr, Glouf, Flippo, Kestens, Boogie... allemaal heel faire spelers. maar soms heb je ook nen De Castro of nen Roel nodig... (allez maar die er dan eens mee wegkomen ipv altijd geel te pakken).

allez, hopelijk allemaal zorgen voor niets.


ik vind net dat glouftsis en digregorio dat wél in zich hebben. alleen zijn we inderdaad nog niet echt in de situatie gekomen waarbij dit tot zijn recht komt, . het wordt inderdaad een belangrijke match, maar het is nu niet dat het seizoen afgelopen is als je woensdag verliest hé.

wat ik wel vind is dat heel veel mensen van in het begin veel te veel hebben verwacht van de nieuwe ploeg. het gevaar bestaat nu dat er te vroeg spelers worden afgebrand en dat we iets te snel conclusies gaan trekken. buiten het feit dat je heel wat kwaliteit hebt moeten laten gaan, moet deze nieuwe ploeg echt nog wel wat ingespeeld geraken. dat was duidelijk te zien op antwerp. het feit dat we daar een maatje te zwak waren lag volgens mij meer aan het samenspelen (tactische afspraken, het inspelen, aansluiting tussen de linies) dan aan de voetbalkwaliteiten. want één op één waren we zeker niet zo slecht tegen antwerp, dus geen reden om er minder in te geloven op dit moment, uiteraard als je realistisch blijft qua ambities.

ik hoop wel dat we komende thuismatch bij momenten in staat zijn om zelf wat meer druk te kunnen zetten, zodat vooral de aanvallers iets hoger kunnen opduiken. op antwerp moest men van veel te ver de bal komen halen. terwijl deze ploeg net gevaarlijk is als men voldoende druk op de verdediging kan leggen, dan komt het gevaar werkelijk van alle kanten. ik zie in de huidige kern, en da's gewoon een aanvoelen, eerder een typische thuisploeg dan een counterploeg. in de periode dat depoitre en moreels top waren, maakte thuis of uit niet zoveel verschil. meer gebaseerd op een aanvoelen...

en ik denk dat DT er ook op zinspeelde, maar vorig jaar maakte ons defensie geen al te beste beurt tegen dit roeselare. ze zijn in staat om bij de minste dekkingsfout, of foutje in de buitenspelval, genadeloos toe te slaan. we zijn m.a.w. verwittigd.


dat slaat dan zeker niet op mij. niet in degradatiegevaar zitten en den dezen is vried content. maar heb wel -gezien de zware competitiestart- schrik van een soort 'fcv dender effect'. verleden seizoen gaf niemand die ploeg degradatie mee, en die kern was er ook niet naar (wat ik zeker ook niet van onze kern vind). maar als je in het sukkelstraatje geraakt... dan slaat meestal alles tegen. tis eerder daar dakkem wat voor nijp.


is ook niet op iemand specifiek bedoeld. alleen vond ik over het algemeen plots een verrassend overdreven hoera-gevoel ontstaan, met dromen over eindronde, of een probleemloos seizoen... nog voor er een bal werd getrapt en dat snapte ik niet zo goed.

Maar nogmaals... ze kunnen voetballen, da hebben we kunnen zien in bepaalde wedstrijden. Als je deze ploeg op de rails krijgt en je maakt er een goed gesmeed elftal van, dan moet het gewoon lukken. op basis van de resultaten door de jaren heen, heeft onze trainer wat mij betreft ook ontegensprekelijk het vertrouwen. Zijn taak is ook niet gemakkelijk he. Ik reken op een reactie van de spelers komende woensdag. stel dat het lukt, dan kunnen we zonder complexen de wei in tegen sint-truiden. En dat is een match waarin we alleen maar iets te winnen hebben. lukt het woensdag niet: er zijn nog 32 speeldagen.

Op antwerp was het zo slecht niet, al hadden we misschien in het begin wel een beetje te veel respect voor de tegenstander. maar goed, alle begin is moeilijk. kkijk enorm uit naar woensdag. een kans om ne stap vooruit te zetten.


27 Aug 2012, 21:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Yves Vanderhaege is woensdag te gast.
VDN en Weydisch enzo zijn terug fit, enkel Petrovic sukkelt nu met een oogontsteking, ten gevolge van zijn kaakbreuk.


28 Aug 2012, 16:03
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49
Berichten: 124
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
is gunst al speelgerechtigd voor morgen :?


28 Aug 2012, 17:36
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Morgen 90 minuten vol achter de ploeg voor de eerste driepunter van het seizoen! We schreeuwen de bal erin. :EA: :EA: :EA: :EA:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


28 Aug 2012, 18:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 129 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst