KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14
 KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
dienen uitleg van VDB raakt ook kant noch wal. We werken inderdaad aan 100% af de eerste helft maar hoeveel uitgespeelde kansen kreeg Westerlo de eerste helft????

soit, op voorhand had ik gerust getekend voor een gelijkspelletje, maar BVR haalt de diepte/diepgang uit ons spel met zijn wissels.

Die wissel Smet/Kestens begrijp ik wel, maar die andere twee waren volgens mij niet de juiste.

Als ge ons supporterskern ziet, en dan die van een zakker uit eersteklasse notabene, moeten wij ons niet schamen. Allez toch nie voor de sfeer. :D


09 Sep 2012, 21:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Vooraf had ik ook getekend voor een gelijkspel, maar als je 0-2 voor staat bij rust en nog 1-2 vijf minuten voor tijd ben ik achteraf toch een beetje teleurgesteld dat we niet winnen.

De wissels pakten vandaag niet goed uit. Dat hij door de blessure van Smet Kestens inbrengt is begrijpelijk, maar ik zou er eerder voor geopteerd hebben om mijn centraal duo te behouden, Pietermaat op backrechts te zetten en Hugelier centraal op het middenveld. Verder was de timing van de wissel heel ongelukkig. Het is toch niet ideaal om te wisselen als de tegenpartij een corner krijgt. Smet was wel geblesseerd, maar kon zeker nog een minuutje blijven staan tot na de corner.

Net als de meesten snap ik ook niet waarom naar het einde niet gekozen werd voor de snelheid van Weydisch. Het enige wat ik kan bedenken is dat de trainer Hugelier gekozen heeft voor zijn lengte.


De voorsprong consolideren zeker ?
Hugelier meer verdedigend ingesteld en Weydisch een aanvaller.
Waarmee ik de trainer zeker geen gelijk geef hé, tegenprikken met een frisse snelle Weydisch kan dodelijke gevolgen hebben voor Westel.

_________________
Proud member " den natten toeig"


09 Sep 2012, 21:25
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Apr 2007, 10:43
Berichten: 152
Leeftijd: 45
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
http://www.youtube.com/watch?v=TNXQZ6QhlSU

Met de trein naar Oostende, tsjoeke tsjoeke tuut :juij:


09 Sep 2012, 21:26
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
dienen uitleg van VDB raakt ook kant noch wal. We werken inderdaad aan 100% af de eerste helft maar hoeveel uitgespeelde kansen kreeg Westerlo de eerste helft????


ik denk niet dat hij iets zinnig gezegd heeft in dat interview.
Het moet niet simpel zijn om dag in dag uit door het leven te gaan als je zo mentaal beperkt bent.


09 Sep 2012, 21:28
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
het is wel duidelijk dat onzen trainer gene fan is van weydisch. sorry maar én de cuyper én martin wisselen, die alweer bij de beteren waren, en dan nog weydisch op uw bank laten maar wel hugelier op middenlinks zetten... pffff, wilt ge dan eigenlijk winnen vraag ik mij af. Iedereen zag dat glouftsis morsdood was na een uur. Maar goed, tis zo. al bij al een goeie prestatie van ons ploeg. oa pietermaat en bogaerts en gunst toch wel sterk gespeeld. Kheb vandenbergh zijn gebleit ook gehoord op radio1. Just een kind van tien.


09 Sep 2012, 21:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
Effe de reacties gelezen op westel forum. Man, leuke en gezllige supporters? Bleiters ja!
. Aalst speelde antivoetbal en tijdrekken...Ehm wanneer. Daarbij de scheids liet 5min overspelen. Meest frappante dat er te lezen viel is dat wij veredelde pottenstampers zijn. :lol: Onze goal was offside na een niet gefloten strafschop... Dan moeten ze de samenvatting nog Es' goed bekijken op 11. En daarbij, Goor ging ook als een mietje neer waaruit zij scoren. En idd, als je het terugziet krijgt kestens een duw met beide handen in de 16 bij de eerste tegengoal. Ach ja, het moet pijnlijk zijn als je als ex 1e klasser denkt dat je er gaat over wandelen. Sukkels. Laten we die thuis maar Es' "warm" onthalen.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


09 Sep 2012, 22:08
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Effe de reacties gelezen op westel forum. Man, leuke en gezllige supporters? Bleiters ja!
. Aalst speelde antivoetbal en tijdrekken...Ehm wanneer. Daarbij de scheids liet 5min overspelen. Meest frappante dat er te lezen viel is dat wij veredelde pottenstampers zijn. :lol: Onze goal was offside na een niet gefloten strafschop... Dan moeten ze de samenvatting nog Es' goed bekijken op 11. En daarbij, Goor ging ook als een mietje neer waaruit zij scoren. En idd, als je het terugziet krijgt kestens een duw met beide handen in de 16 bij de eerste tegengoal. Ach ja, het moet pijnlijk zijn als je als ex 1e klasser denkt dat je er gaat over wandelen. Sukkels. Laten we die thuis maar Es' "warm" onthalen.


Losers zijn het, 13 januari komen ze naar ons!


09 Sep 2012, 22:21
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
Onze trainer al heel mooie resultaten geboekt
Maar vandaag mag hy 2 punten op zynen buik schryven
Zet gewoon pietermaat op den back ,speelde daar gans zeizoen by rupel boom met succes
En uw twee snelle flanken vervang je niet ,dat is om problemen vragen
Al by al een punt zeker niet slecht maar als hy het beter aanpakt pakken we er 3


09 Sep 2012, 22:27
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 582
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
De beelden :
http://www.youtube.com/watch?v=5Icm6ytt ... e=youtu.be


09 Sep 2012, 22:39
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
Davy schreef:
het is wel duidelijk dat onzen trainer gene fan is van weydisch. sorry maar én de cuyper én martin wisselen, die alweer bij de beteren waren, en dan nog weydisch op uw bank laten maar wel hugelier op middenlinks zetten... pffff, wilt ge dan eigenlijk winnen vraag ik mij af. Iedereen zag dat glouftsis morsdood was na een uur. Maar goed, tis zo. al bij al een goeie prestatie van ons ploeg. oa pietermaat en bogaerts en gunst toch wel sterk gespeeld. Kheb vandenbergh zijn gebleit ook gehoord op radio1. Just een kind van tien.


heb dat gevoel al een tydje dat hy het niet heeft voor weydisch
Is nochtans iemand die met een actie het verschil kan maken,zoals tegen stvv
Zeg niet dat hy direct moest starten maar moest hem zeker inbrengen op de flank
Maarja mischien speelt er iets anders mee dat wy als sup niet weten


09 Sep 2012, 22:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
Reactie's van Tom Pietermaat, K VDN en Flippo
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/video/item/196-ea-tv-reacties-na-westerlo-eaalst

_________________
Please don't take my Iendracht away!


09 Sep 2012, 22:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
Ondanks dat het nog 2 - 2 werd een sfeervolle namiddag meegemaakt in 't Kuipke :EA:

De Sfeerbeelden spreken voor zich !!!

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=309

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


10 Sep 2012, 0:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
http://www.youtube.com/watch?v=5Icm6yttk64

_________________
Century game 22 juni 2019


10 Sep 2012, 0:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Effe de reacties gelezen op westel forum. Man, leuke en gezllige supporters? Bleiters ja!
. Aalst speelde antivoetbal en tijdrekken...Ehm wanneer. Daarbij de scheids liet 5min overspelen. Meest frappante dat er te lezen viel is dat wij veredelde pottenstampers zijn. :lol: Onze goal was offside na een niet gefloten strafschop... Dan moeten ze de samenvatting nog Es' goed bekijken op 11. En daarbij, Goor ging ook als een mietje neer waaruit zij scoren. En idd, als je het terugziet krijgt kestens een duw met beide handen in de 16 bij de eerste tegengoal. Ach ja, het moet pijnlijk zijn als je als ex 1e klasser denkt dat je er gaat over wandelen. Sukkels. Laten we die thuis maar Es' "warm" onthalen.



Over dat tijderekken hebben ze wel een beetje gelijk natuurlijk. We zijn ons na een minuut of tien in de tweede helft meer daar op beginnen concentreren dan op voetballen. Misschien wel de reden waarom Westerlo kon opschuiven en ons helemaal tegen het eigen doel begon te drukken. Mij leek het wel een beetje of we ineens zelf vergaten te voetballen.


10 Sep 2012, 7:20
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
Davy schreef:
het is wel duidelijk dat onzen trainer gene fan is van weydisch. sorry maar én de cuyper én martin wisselen, die alweer bij de beteren waren, en dan nog weydisch op uw bank laten maar wel hugelier op middenlinks zetten... pffff, wilt ge dan eigenlijk winnen vraag ik mij af. Iedereen zag dat glouftsis morsdood was na een uur. Maar goed, tis zo. al bij al een goeie prestatie van ons ploeg. oa pietermaat en bogaerts en gunst toch wel sterk gespeeld. Kheb vandenbergh zijn gebleit ook gehoord op radio1. Just een kind van tien.


Goh, is wel iets overdreven denk ik. Weydisch was me dunkt de eerste transfer die rond was en kwam er op voorspraak van BVR, dus geen fan... ik denk het niet. Naderhand is het natuurlijk gemakkelijk praten over een wissel. Wat voor Hugelier pleit, is dat hij het duel niet schuwt en in verdedigend opzicht meer kan brengen dan Weydisch. Westerlo dropte blijkbaar lange ballen en ook hun backs schoven telkens meer in - dat de trainer dan eerder met Lauden, en zijn gestalte, die twee "gevaren" wou indijken ipv aanvallend voor de 1-3 te gaan door Weydisch in te brengen, kan ook gesteund worden. Bovendien is Lauden ook wel echt linksvoetig dus zo'n aanpassing mocht het niet zijn.

De wissels van Martin en De Cuyper zijn ook geen verrassing hé - gebeurde tot nu toe quasi altijd in een match met inzet... De Cuyper krijgt immers vaak krampen vanaf minuut 70. Of je Glouftsis er niet sneller moest afhalen, kan ook vragen oproepen, maar hij legt ze er wel met de ogen toe in de laatste weken, dus hoop je als trainer ook op de verlossende stoot van uw aanvaller. Krijgt daar in blessuretijd zelfs nog een prima kans ook...

Kantelmomenten zijn de gemiste kans op de 0-3 (kopbal Martin) en het uitvallen van Smet... Waar de bal vorige week goed viel voor ons bij die goal van Tjendo, was dat nu het geval bij Westerlo - in geen honderd jaar een vrije trap, bal die op de lat valt en als die ene van Aalst bij het nemen van de vrije schop niet meeloopt, staan er drie van Westel offside... Zo kan je het ook bekijken...

In ieder geval weer propaganda voor ons ploegsken en dus weer extra supporters naar het zeetje volgende week.


10 Sep 2012, 10:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst