Eendracht Aalst - STVV - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 Eendracht Aalst - STVV 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
Knappe zege.
Als je thuis je punten pakt is alles wat je meeneemt buitenshuis extra.
Relaxed op weg naar volgende wedstrijd.


03 Sep 2012, 23:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
luque schreef:
Efkes terug naar dat doelpunt van STVV. Ik bekeek de wedstrijd op Belgacom, weekendje Ardennen you know. Het eerste wat ik dacht toen Dequevy -net voor zijn doelpunt- werd aangespeelt was: "shit Flippo, je had moeten doordekken op die kerel". Onmiddellijk een bang gevoel en... 3 seconden later lag de bal in het net, zij het met een (on)gelukkige bots welliswaar.
Ik heb o.a. die fase nog ettelijke keren herbekeken en, naar mijn bescheiden mening, het blijft een inschattingsfout van Flippo om op dat ogenblik niet enkele meters meer naar voor te staan. Geloof mij dat hij dat zelf ook dacht. De reactie van VDN spreekt in dit geval boekdelen.
De Flippo is, zonder twijfel, een van onze sterkhouders. Al jaren. Als 't goed is is het goed. Maar een klein beetje iedereen met dezelfde kritische ogen bekijken mag ook wel denk ik, nee?

En nu iets rapen in 't Kuipke!


Totaal niet akkoord met de analyse eigenlijk - als Flippo als 1 van de 2 centrale verdedigers moet doordekken op een rechtermiddenvelder die op volle snelheid centraal op doel afkomt, geef je de aanvaller/de man met de bal op voorhand drie opties.

1) Dequevy gaat gewoon door en is op snelheid dus gaat hij altijd voorbij een uitstappende Flippo - kans op een doelpunt is nog veel groter + redelijk tot zeer groot risico op fout en (zware) sanctie. Dan hypotikeer je niet alleen het resultaat van zondag maar ook van de komende weken. Zonder Flippo's coaching, kan je de boeken dichtdoen.

2) Uw hele verdediging loopt op lijn - als Flippo doordekt en dus uitstapt, leg je alles open in verdediging en geef je Dequevy alle mogelijkheden: zelf trappen, balletje tussendoor, balletje naar buiten, balletje terugleggen, enz. Jonas moet immers de ruimte opvullen die Flippo laat, Smet moet ook naar binnen komen en er staat daardoor minimaal 1 man vrij van STVV aan de linkerpaal. Ook Gunst wordt dan uit positie gespeeld dus geen optie.

3) Dequevy doet hetzelfde als zondag en trapt gewoon in de lopende beweging

Flippo oordeelt zondag dat hij in de organisatie blijft om de opties van Dequevy tot 1 te herleiden - schieten op doel. In die situatie de beste kans om een doelpunt te vermijden want Dequevy wordt gedwongen om iets naar rechts te gaan waardoor de hoek kleiner wordt, een hoek waar bovendien de keeper ligt. Enige kut aan de hele affaire is dat de bal net opstuit waardoor VDN kansloos is. Als de bal zijn "vertrekcurve" aanhoudt, ligt VDN gewoon in de hoek en stopt hij de bal...

Bekijk bovendien de aanvallende aanwezigheid van STVV eens op die fase - als Flippo in het begin van de actie zou doordekken, zet hij gewoon vier man vrij bij wijze van spreken... Dan zou je pas van een inschattingsfout spreken...

Je weet zelf immers maar al te goed dat coaches van de tegenpartij 1 ding willen tegen Aalst - dat de twee centrale verdedigers uit elkaar gespeeld worden door iemand weg te lokken en dan ofwel een bal tussendoor te spelen of de bal mee te geven aan de inschuivende middenvelder... Als Flippo doordekt op Dequevy in de eerste fase van de actie, is dat net het resultaat...

Trouwens als laatste argument - kijk tegen Roeselare eens hoe het eerste doelpunt van Lutun valt. Dat heeft ook te maken met verkeerd doordekken. Jonas gaat mee met De Rechter tot ver op de eigen helft - voorbij de zone van Ken zelfs, bal wordt in de rug van Smet gespeeld en daardoor moet Flippo ook uit positie en Lauden - als niet linksback - heeft niet die reflex om mee naar binnen te komen... Dan ben je altijd kansloos tegenover de aanvallers. Zo had dat ook geweest moest Flippo uitstappen want je kan niet verwachten dat hij bij het begin van de actie vijf meter hoger gaat staan dan de rest van zijn verdediging om een rechtermid af te stoppen.


04 Sep 2012, 7:01
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
Ik zeg het, blijf het eigenaardig vinden dat net na de match tegen STVV de verdediging met argusogen wordt bekeken, terwijl het de beste verdedigende prestatie was van de hele achterlijn van het lopende seizoen... Ook zo'n zondagschot als dat van Dufer kan je bijvoorbeeld toch moeilijk een fout van de verdediging noemen? Flippo geeft rugdekking op Gunst en kopt de bal weg die over Maxime wordt gespeeld en Dufer haalt gewoon uit in de volley... Je kan wel niet alles hermetisch vergrendelen natuurlijk... Als in Ken's zone dan Pietermaat ook nog met de vinger wordt gewezen zoals hierboven iemand deed, op een bal waarbij niemand echt in de fout gaat, dan vind ik de prestatie toch wel iets te zwart bekeken... Bovendien vergeten precies veel mensen dat die verdediging nagelnieuw is op Flippo en de doelman na - Gunst speelde zelfs zijn eerste minuten. Zat er - begrijpelijk - dan ook door de laatste 20 min... Ook niet toevallig dat daardoor STVV meer grip kreeg op hun rechterkant, oa bij dat doelpunt wat ingeleid werd door een balverlies...

Dan mag er toch wel iets meer krediet zijn.Ik vind het al een hele prestatie op zich dat we 6 op 9 hebben gehaald - niet omdat ik vind dat de kern geen kwaliteiten heeft (jullie kunnen mijn mening lezen op het moment dat de transfers nog maar werden aangekondigd en dat ik toen al mijn hand in het vuur stak voor Tjendo, Tom en Mike onder andere) maar wel dat de mayonaise zo snel pakt. Is zeker niet vanzelfsprekend en zeker niet dat de ploeg zo fantastisch aan elkaar hangt.

En bibberen tot het eind zondag? We leggen verdorie nog drie fantastische acties op de mat na de 2-1 waaruit mits een heel klein beetje meeval je de 3-1 maakt... Dan is het na 82 min uitspelen op ralenti... Wat ik onthoudt, is dat je tegen Antwerp en STVV - toch geen krabbers - die je bewust de bal cadeau geeft, geen kans moest weggeven op respectievelijk 30 en 45 min en zelf bovendien - in die verdedigende organisatie - nog de beste kans bij elkaar voetbalt ook. Op Antwerp de actie tussen Martin en Glouftsis na 15 min, zondag die actie met Di Gregorio waar hij altijd meer moet doen. Daarnaast zie ik een ploeg die driemaal na een opdoffer terugknokt - op Antwerp een sterk eerste kwartier van de tweede helft, tegen Roeselare na een 2-0 weggegeven te hebben en ook tegen STVV nadat die snel terug op gelijke hoogte kwamen. Daar trek ik me dan weer aan op, ipv te vitten op details.

Blijf het gek vinden dat alle prestaties dit jaar met een vergrootglas worden bekeken daar waar we vorig seizoen veel meer punten hebben gepikt dan verdiend gewonnen en het bijlange na niet zo leuk was om naar te kijken... Toen zag je nochtans dergelijke kritische commentaren niet hoor (allez, buiten het feit dat altijd 1 man met een weelderige haardos werd beschimpt...) terwijl een De Castro wel tien keer per match zijn man liet lopen, Cousin een stroomstoot kreeg bij wijze van spreken als hij over de middellijn moest terugzakken, enz. En bovenal - we zien vrank en vrij voetbal mannen. Met mannen die een dribbel durven aangaan, die de achterlijn proberen te halen, die - wanneer dat niet lukt - toch nog een deftige cross kunnen geven, die zowaar zelfs eens van afstand durven proberen... Ook is bij mij dat gevoel weg van, shit het lukt niet na 5 min, nu mogen we nog 3u spelen, we gaan niks halen vandaag want we kunnen maar 1 systeem spelen...

Ik kom veel liever naar den Eendracht kijken dan vorig seizoen, omdat het voetbal gewoon leuker is om naar te kijken. En pakken we minder punten dit jaar, I don't care eigenlijk. Liever een match zoals tegen Roeselare waar het alle kanten op kan gaan dan vorig jaar met de billen toe drie punten tegen Wetteren... En aan de sfeer te horen in de K denk ik daar niet alleen zo over. Bekijk al onze gescoorde doelpunten eens dit jaar - zowel in de voorbereiding tegen de grotere ploegen als die in de competitiewedstrijden. Dat is toch om te smullen zeker?


Laatst gewijzigd door DT op 04 Sep 2012, 8:21, 2 keer totaal gewijzigd.



04 Sep 2012, 7:34
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
We hebben een heel leuk votballende ploeg, hou deze groep eens 3 jaar bij een...

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


04 Sep 2012, 8:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
Tijdens de rust van de partij Aalst-Sint-Truiden kregen de fans met Seppe De Bolle (10) een onvervalst jongleertalent geserveerd. De knaap uit Ternat speelt bij de nationale U11 van Eendracht en hield tijdens de volledige rust de bal van de grond in de middencirkel. Afwisselend met links en rechts was De Bolle goed voor 1.250 balcontacten waardoor hij even goed deed dan destijds Mbark Boussoufa bij Anderlecht. (…)

Het Nieuwsblad, 4/9/2012, Wim Redant, p. 20


04 Sep 2012, 9:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
Iendrachtzot schreef:
zwawi schreef:
Tmag inderdaad gaan stoppen. Onze ploeg pakt op enkele dagen tijd twee schitterende en belangrijke overwinningen en jullie zitten hier te memmen over onnozelheden. Wa maakt da nu uit of de spelers hun lieke(s) nu met of zonder micro zingen :wadde:


Dat Jadot ne keer " :fuck: off Dender FC" zingt :p :banana: :EA:


:plat:

_________________
www.spionkoplede.com


04 Sep 2012, 10:09
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
ik vind ook dat we een sterke ploeg hebben, voetballend pakken beter dan vorig jaar,met meer scorend vermogen lijkt me ook,en van achter was het zondag al goed en kan het alleen maar beteren met wat meer competitieritme.Daarenboven hebben we een sterke bank!
Nog eens een dikke proficiat voor het aankoopbeleid (en ik kan van hieruit niet in de portefeuille zien maar ik vermoed dat er ook daar wijs mee omgesprongen is) en voor het werk van de trainer...


04 Sep 2012, 10:36
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
Respect voor alles eigenlijk, we gaan de goeien tour op.

Als het goed is mag het ook gezegd worden :) :EA:

_________________
Afbeelding


04 Sep 2012, 11:23
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
Fanatix schreef:
Respect voor alles eigenlijk, we gaan de goeien tour op.

Als het goed is mag het ook gezegd worden :) :EA:

En ook voor Chris de stadionomroeper ;)


04 Sep 2012, 11:55
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
Fanatix schreef:
Respect voor alles eigenlijk, we gaan de goeien tour op.

Als het goed is mag het ook gezegd worden :) :EA:


Awel nog het belangrijkste van al: we kunnen hier weer discussiëren over het voetbalspelletje zelf waar we vorig jaar deze tijd wel over andere zaken moesten babbelen... en voetbal eigenlijk maar bijzaak was... Dat al vind ik het succes van deze jaargang tot nu toe!


04 Sep 2012, 12:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
DT schreef:
luque schreef:
Efkes terug naar dat doelpunt van STVV. Ik bekeek de wedstrijd op Belgacom, weekendje Ardennen you know. Het eerste wat ik dacht toen Dequevy -net voor zijn doelpunt- werd aangespeelt was: "shit Flippo, je had moeten doordekken op die kerel". Onmiddellijk een bang gevoel en... 3 seconden later lag de bal in het net, zij het met een (on)gelukkige bots welliswaar.
Ik heb o.a. die fase nog ettelijke keren herbekeken en, naar mijn bescheiden mening, het blijft een inschattingsfout van Flippo om op dat ogenblik niet enkele meters meer naar voor te staan. Geloof mij dat hij dat zelf ook dacht. De reactie van VDN spreekt in dit geval boekdelen.
De Flippo is, zonder twijfel, een van onze sterkhouders. Al jaren. Als 't goed is is het goed. Maar een klein beetje iedereen met dezelfde kritische ogen bekijken mag ook wel denk ik, nee?

En nu iets rapen in 't Kuipke!


Totaal niet akkoord met de analyse eigenlijk - als Flippo als 1 van de 2 centrale verdedigers moet doordekken op een rechtermiddenvelder die op volle snelheid centraal op doel afkomt, geef je de aanvaller/de man met de bal op voorhand drie opties.

1) Dequevy gaat gewoon door en is op snelheid dus gaat hij altijd voorbij een uitstappende Flippo - kans op een doelpunt is nog veel groter + redelijk tot zeer groot risico op fout en (zware) sanctie. Dan hypotikeer je niet alleen het resultaat van zondag maar ook van de komende weken. Zonder Flippo's coaching, kan je de boeken dichtdoen.

2) Uw hele verdediging loopt op lijn - als Flippo doordekt en dus uitstapt, leg je alles open in verdediging en geef je Dequevy alle mogelijkheden: zelf trappen, balletje tussendoor, balletje naar buiten, balletje terugleggen, enz. Jonas moet immers de ruimte opvullen die Flippo laat, Smet moet ook naar binnen komen en er staat daardoor minimaal 1 man vrij van STVV aan de linkerpaal. Ook Gunst wordt dan uit positie gespeeld dus geen optie.

3) Dequevy doet hetzelfde als zondag en trapt gewoon in de lopende beweging

Flippo oordeelt zondag dat hij in de organisatie blijft om de opties van Dequevy tot 1 te herleiden - schieten op doel. In die situatie de beste kans om een doelpunt te vermijden want Dequevy wordt gedwongen om iets naar rechts te gaan waardoor de hoek kleiner wordt, een hoek waar bovendien de keeper ligt. Enige kut aan de hele affaire is dat de bal net opstuit waardoor VDN kansloos is. Als de bal zijn "vertrekcurve" aanhoudt, ligt VDN gewoon in de hoek en stopt hij de bal...

Bekijk bovendien de aanvallende aanwezigheid van STVV eens op die fase - als Flippo in het begin van de actie zou doordekken, zet hij gewoon vier man vrij bij wijze van spreken... Dan zou je pas van een inschattingsfout spreken...

Je weet zelf immers maar al te goed dat coaches van de tegenpartij 1 ding willen tegen Aalst - dat de twee centrale verdedigers uit elkaar gespeeld worden door iemand weg te lokken en dan ofwel een bal tussendoor te spelen of de bal mee te geven aan de inschuivende middenvelder... Als Flippo doordekt op Dequevy in de eerste fase van de actie, is dat net het resultaat...

Trouwens als laatste argument - kijk tegen Roeselare eens hoe het eerste doelpunt van Lutun valt. Dat heeft ook te maken met verkeerd doordekken. Jonas gaat mee met De Rechter tot ver op de eigen helft - voorbij de zone van Ken zelfs, bal wordt in de rug van Smet gespeeld en daardoor moet Flippo ook uit positie en Lauden - als niet linksback - heeft niet die reflex om mee naar binnen te komen... Dan ben je altijd kansloos tegenover de aanvallers. Zo had dat ook geweest moest Flippo uitstappen want je kan niet verwachten dat hij bij het begin van de actie vijf meter hoger gaat staan dan de rest van zijn verdediging om een rechtermid af te stoppen.


Je schrijft: 'op een rechtermiddenvelder die op volle snelheid centraal op doel afkomt'. Dan was het reeds te laat.

1) Realiteit: Dequevy nam éérst de bal aan, draaide zich om, zag een zee van ruimte voor zich, ging pas dan op volle snelheid door en scoorde (met een gelukje).

2) Hypothetisch: Dequevy neemt de bal aan (rug naar het doel) maar wordt meteen door de doordekkende Flippo sterk in zijn keuzemogelijkheden beperkt (want rug naar het doel en afstand tot goal minimum 25 a 30 meter). Tijd zat voor de andere centrale verdediger om, ingeval Flippo in de wind wordt gezet, enkele meter naar binnen te schuiven terwijl de rechtsback hetzelfde doet.

Ik zal uw voetbaltactische kennis niet in twijfel brengen DT, je bewees al ettelijke malen verstand van het spelletje te hebben. Maar je kan niet alles plat analyseren.
Zelf heb ik zo goed als geen persoonlijk contact met de spelers. Ik weet niet of jij dat hebt, maar indien zo, vraag eens aan Flippo of hij denkt een inschattingsfout te hebben gemaakt.

Voor de rest, ieder zijn mening. Bijgevolg respecteer ik de uwe, maar ik ben er in dit geval niet akkoord mee :D


04 Sep 2012, 14:27
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
luque schreef:

Je schrijft: 'op een rechtermiddenvelder die op volle snelheid centraal op doel afkomt'. Dan was het reeds te laat.

1) Realiteit: Dequevy nam éérst de bal aan, draaide zich om, zag een zee van ruimte voor zich, ging pas dan op volle snelheid door en scoorde (met een gelukje).

2) Hypothetisch: Dequevy neemt de bal aan (rug naar het doel) maar wordt meteen door de doordekkende Flippo sterk in zijn keuzemogelijkheden beperkt (want rug naar het doel en afstand tot goal minimum 25 a 30 meter). Tijd zat voor de andere centrale verdediger om, ingeval Flippo in de wind wordt gezet, enkele meter naar binnen te schuiven terwijl de rechtsback hetzelfde doet.

Ik zal uw voetbaltactische kennis niet in twijfel brengen DT, je bewees al ettelijke malen verstand van het spelletje te hebben. Maar je kan niet alles plat analyseren.
Zelf heb ik zo goed als geen persoonlijk contact met de spelers. Ik weet niet of jij dat hebt, maar indien zo, vraag eens aan Flippo of hij denkt een inschattingsfout te hebben gemaakt.

Voor de rest, ieder zijn mening. Bijgevolg respecteer ik de uwe, maar ik ben er in dit geval niet akkoord mee :D


Dan moet je eerst wel zien hoe Dequevy aan die bal komt hé, maar dat was misschien niet duidelijk op tv. Maxime Gunst leidt op zijn flank bij het opzetten van een counter balverlies wegens compleet door beste krachten heen en de bal komt - in de zone van de verdedigende middenvelders - bij Dequevy terecht die aan zijn ren begint... Lijkt me heel logisch dat Flippo in de opbouw van die counter redelijk ver van Gunst staat bij een 1-0 voorsprong.

Ken en Tom worden echter ook in snelheid gepakt door het balverlies van Gunst op de flank en zijn niet tijdig terug om Dequevy bij te halen (Ken zat in de aanvallende omschakeling, Tom houdt de verdedigende organisatie maar natuurlijk niet in de zone van Ken waar de bal terechtkomt).

Als Dequevy dan een zee van ruimte heeft om in te duiken, lijkt het me logisch dat Flippo niet meer uit zijn positie komt want voor hij daar kan zijn, is Dequevy hem toch al voorbij en haal je onnodig de verdedigende organisatie overhoop. Ik blijf dan ook bij mijn punt dat Flippo in die eerste fase niet moet gaan doordekken, temeer dat je in dat opzicht nog meer in een situatie komt als bij het eerste doelpunt tegen Roeselare... Ik blijf ook bij mijn punt dat STVV sowieso hoog staat op dat moment (tuurlijk, gaan op zoek naar de gelijkmaker) en je bij doordekking op dat moment altijd in ondertal zal staan bij een gemiste interceptie met een dito risico op het eerste doelpunt van Roeselare... Is bovendien niet onlogisch dat je iets dieper terugzakt bij een 1-0 en je als centrale verdediger op dat moment zeker niet gaat doordekken... BVR doet hem dood dan denk ik...

We gaan onze verdedigers toch niet op vijf/tien meter van de middellijn laten doordekken als de tegenstander met vijf man op uw helft staat en je met 1-0 leidt?

Trouwens - er is niemand die u tegenhoudt om het Flippo zelf te vragen hé bij een volgende thuismatch? Is redelijk aanspreekbaar toch me dunkt.

Ook de verwijzing van dat platanalyseren is voor niks nodig - jij zegt dat het een inschattingsfout was van Flippo en dat hij moest doordekken. Ik weerleg met argumenten het tegendeel, zeker omdat er op dat moment in de match veel meer gevaar kon optreden door te gaan doordekken. Nu moet je zelf aangeven dat de bal er met een gelukje ingaat - op het moment dat Flippo die keuze moet maken, moet hij geen rekening houden met dat ongeluk. Mist hij daar de interceptie met doordekking is de hele organisatie uit balans - stond te ver om door te dekken ook - en was de inschattingsfout veel groter.

Heeft niks met analyse te maken, maar met mijn inschatting. Je hoeft die niet te delen maar dan moet je dat platanalyseren ook niet aanhalen. Op dat moment in de wedstrijd, gezien de opstelling van ons op het moment van balverlies, zou ik doordekking niet opportuun gevonden hebben, te meer omdat het zelfs geen directe tegenstander was van de centrale verdediger... jij vindt van wel... so be it


Laatst gewijzigd door DT op 04 Sep 2012, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.



04 Sep 2012, 14:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
edit


04 Sep 2012, 15:05
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2938
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
Is da geval Filipovic niks om met PM op te lossen jongens, of anders in Extra Time gaan zitten :)


04 Sep 2012, 15:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
tympanum2 schreef:
Is da geval Filipovic niks om met PM op te lossen jongens, of anders in Extra Time gaan zitten :)


Ge kunt zo alles via PM gaan oplossen :) Het gaat tenminste is over de match :D

Tis toch nog interessant, hoewel ik mij afvraag dat ik mss toch is meer moet opletten op de voetbal ipv enkel te hopen dat dienen bal tussen die 2 palen gaat :D

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


04 Sep 2012, 15:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 124 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst