KV Oostende - SC Eendracht Aalst - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13
 KV Oostende - SC Eendracht Aalst 
Auteur Bericht

Lid geworden op: 04 Jun 2012, 20:15
Berichten: 3
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
't verlies hebben we enkel aan onszelf te danken,
voetbal speel je met elf, dwz dat je samen aanvalt en ook samen verdedigt,
wat mij al een paar matchen is opgevallen dat di gregorio en glouftsis zo goed als niet verdedigen en dat kan ik nog een beetje begrijpen maar als ook martin en tjendo het niet zo nauw met verdedigen nemen, dan kan je als ploeg niet overeind blijven want dan komen de backs steeds tegenover 2 spelers te staan
met de gekende gevolgen
als tjendo en martin hun backs beter afdekken dan zal de verdediging ook sterker zijn
maar ja dat is niet zo plezant als aanvallen


18 Sep 2012, 20:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
[quote="zwawiNog iets voor de statistieken: we hebben met 9 goals de beste aanval maar met 10 tegentreffers ook de op één na slechtste defensie. Enkel Brussels doet slechter.[/quote]

heb het al over 2 wedstrijden aangegeven dat we op ons zwakste punt (vergeleken met vorig seizoen) niet versterkt zijn, maar werd hier door een van de forumhelden net niet gekielhaald daarvoor... tis nochtans duidelijk en cijfermatig aan te tonen. trouwens we komen 2 x 2-0 voor waardoor de tegenstander een vorm van alles of niets gaat spelen en 2 x breekt de verdediging van de moment dat er powerplay komt. wees maar gerust dat dat de scouts van komende tegenstanders wel opgevallen zal zijn.

pas op, ik bedoel daarmee helemaal niet dat ik dit geen leuke ploeg vind of zo, ik probeer alleen wat te analyseren. vind het jammer dat we met 1 gerichte transfer volgens mij een stuk sterker hadden kunnen staan. maar je hebt met Roeselare, Westerlo en kvo toch verschillende soorten speelstijlen op aanvallend gebied gehad en het was eigenlijk tegen elk van die ploegen (en voor mij ook tegen stvv want die winnen we wel maar het had ook anders kunnen zijn) duidelijk dat er achterin geen stevig slot op de deur zit.

en voor de forumhelden mij hier ne negatieveling beginnen noemen: afgelopen seizoen was ik volgens dit forum ne naïeven positivo he. ik zweef er ergens tussen denk ik :D :plat:

_________________
may the FORCE be with you.


18 Sep 2012, 20:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
ik treed Still Standing bij. Ik vind bijvoorbeeld een Bogaerts ook geen killer eigenlijk. Misschien dat het allemaal wat terug in de plooi valt met Petrovic. Al vind ik dat je die Gunst niets kan verwijten. Gaf me zelfs een heel goede indruk.


18 Sep 2012, 20:42
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
Still standing ! schreef:

heb het al over 2 wedstrijden aangegeven dat we op ons zwakste punt (vergeleken met vorig seizoen) niet versterkt zijn, maar werd hier door een van de forumhelden net niet gekielhaald daarvoor... tis nochtans duidelijk en cijfermatig aan te tonen. trouwens we komen 2 x 2-0 voor waardoor de tegenstander een vorm van alles of niets gaat spelen en 2 x breekt de verdediging van de moment dat er powerplay komt. wees maar gerust dat dat de scouts van komende tegenstanders wel opgevallen zal zijn.

pas op, ik bedoel daarmee helemaal niet dat ik dit geen leuke ploeg vind of zo, ik probeer alleen wat te analyseren. vind het jammer dat we met 1 gerichte transfer volgens mij een stuk sterker hadden kunnen staan. maar je hebt met Roeselare, Westerlo en kvo toch verschillende soorten speelstijlen op aanvallend gebied gehad en het was eigenlijk tegen elk van die ploegen (en voor mij ook tegen stvv want die winnen we wel maar het had ook anders kunnen zijn) duidelijk dat er achterin geen stevig slot op de deur zit.

en voor de forumhelden mij hier ne negatieveling beginnen noemen: afgelopen seizoen was ik volgens dit forum ne naïeven positivo he. ik zweef er ergens tussen denk ik :D :plat:


Oooo, was meneer in zijn gat gebeten over mijn reactie vorige keer? Ik wist niet dat het zo erg was als iemand een tegenreactie post op een mening hier? Blijkbaar wordt een mens dan meteen "gekielhaaid", jezus man, lange tenen hoor.

Idd, we hebben momenteel een gemiddelde van 2 tegendoelpunten per match maar ik vond ons echt maar schutteren afgelopen zondag in het eerste kwartier na de rust en bij de tegendoelpunten tegen Roeselare. Op Westerlo geef je ondanks de druk niets weg en komt Westerlo in de match na de blessure van Smet, ni meer ni minder. Het laatste tegendoelpunt daar kan je mijn insziens moeilijk de verdediging kwalijk nemen...

Zondag was een ander paar mouwen uiteraard, maar ik weiger het enkel op de verdediging af te schuiven. Hoe de ploeg toen acteerde, was niet normaal, ondanks de penalties... Maar om de gekielhaaiden toch nog meer recht van spreken te geven en hun calimero gevoel nog wat aan te wakkeren: twee doelpunten zondag kwamen uit een rechtstreekse vrije trap en een penalty, duidelijk de fout van de verdediging uiteraard.

En mooi wel dat we Gunst niks willen verwijten, maar dat gaat niet helpen - gaat wel degelijk in de fout bij de fase waaruit de vrije schop volgt en daar moet hij lessen uit trekken.

Dat is net een beetje het probleem denk ik - iedereen maakt nog net iets teveel fouten om goed te zijn waardoor het niveauverschil vaak heel onevenwichtig is. Als de motor aanslaat zoals de eerste helft op Oostende zondag, lukt alles maar evenzeer kan er bij een man of drie zand in de motor zitten en dan valt het hele blok stil. En dat moet ik wel toegeven: dat had ik bij deze kern eigenlijk niet verwacht omdat ik ze itt spelers die hier ooit de revue passeerden, iets hoger inschatte inzake discipline...

Ik treed hier bijvoorbeeld Zwawi bij: na het bekijken van de beelden, is inderdaad de rol van Tjendo bij het eerste tegendoelpunt niet onbesproken... Vanop mijn positie in de zittribune zag ik enkel de fase/fout aan het begin van de actie en dat was niet de eerste keer op die positie in de match vandaar mijn reactie.

Soit, als men telkens Teletekst er wil bijhalen en niet verder kijken dan de neus lang is, men doet maar. Dan heb je altijd gelijk natuurlijk...


19 Sep 2012, 8:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
ik zou rust willen prediken :D , we zijn tenslotte toch aardig gestart...


19 Sep 2012, 8:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
kielhaaien :D ;)

_________________
MCMXIX


19 Sep 2012, 9:05
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
Het kielhalen (volgens overlevering) van de scheepschirurgijn van admiraal Jan van Nes, Lieve Pietersz. Verschuier.
Een houtsnede van een kielhaling uit de Tudor-periode.Kielhalen is een straf die in vroeger tijden door een kapitein van een schip kon worden opgelegd aan leden van de bemanning.

Bij het uitvoeren van de straf kreeg de gestrafte een ijzeren tuig aan. Met een touw werd de gestrafte onder de kiel van het schip door getrokken. Kielhalen kon worden uitgevoerd in de lengterichting van het schip, of overdwars. De eerste methode betekende meestal de dood van de gestrafte.

Om te voorkomen dat hij al te veel zeewater binnenkreeg, werd een spons om zijn arm gebonden waarop hij kon bijten. De scheepsarts (chirurgijn) was altijd in de buurt om de fysieke conditie van de gestrafte in de gaten te houden. Doordat de scheepsromp altijd begroeid was met zeepokken, mosselen en schelpen leverde kielhalen aanzienlijke verwondingen op.

Aub. ;)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Sep 2012, 9:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
:whistle: :whistle:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Sep 2012, 9:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
DavidSeal schreef:
Het kielhalen (volgens overlevering) van de scheepschirurgijn van admiraal Jan van Nes, Lieve Pietersz. Verschuier.
Een houtsnede van een kielhaling uit de Tudor-periode.Kielhalen is een straf die in vroeger tijden door een kapitein van een schip kon worden opgelegd aan leden van de bemanning.

Bij het uitvoeren van de straf kreeg de gestrafte een ijzeren tuig aan. Met een touw werd de gestrafte onder de kiel van het schip door getrokken. Kielhalen kon worden uitgevoerd in de lengterichting van het schip, of overdwars. De eerste methode betekende meestal de dood van de gestrafte.

Om te voorkomen dat hij al te veel zeewater binnenkreeg, werd een spons om zijn arm gebonden waarop hij kon bijten. De scheepsarts (chirurgijn) was altijd in de buurt om de fysieke conditie van de gestrafte in de gaten te houden. Doordat de scheepsromp altijd begroeid was met zeepokken, mosselen en schelpen leverde kielhalen aanzienlijke verwondingen op.

Aub. ;)



of men leze op tijd en stond een Rode Ridder.

ps: die duivelse Demonia toch. maar ze is zo sexy :love:

_________________
may the FORCE be with you.


19 Sep 2012, 9:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
69 schreef:
kielhaaien :D ;)



das iets anders, daar wordt oa Patrick Van Oppen mee bedoeld. :cool:

_________________
may the FORCE be with you.


19 Sep 2012, 9:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
DT schreef:
Still standing ! schreef:

heb het al over 2 wedstrijden aangegeven dat we op ons zwakste punt (vergeleken met vorig seizoen) niet versterkt zijn, maar werd hier door een van de forumhelden net niet gekielhaald daarvoor... tis nochtans duidelijk en cijfermatig aan te tonen. trouwens we komen 2 x 2-0 voor waardoor de tegenstander een vorm van alles of niets gaat spelen en 2 x breekt de verdediging van de moment dat er powerplay komt. wees maar gerust dat dat de scouts van komende tegenstanders wel opgevallen zal zijn.

pas op, ik bedoel daarmee helemaal niet dat ik dit geen leuke ploeg vind of zo, ik probeer alleen wat te analyseren. vind het jammer dat we met 1 gerichte transfer volgens mij een stuk sterker hadden kunnen staan. maar je hebt met Roeselare, Westerlo en kvo toch verschillende soorten speelstijlen op aanvallend gebied gehad en het was eigenlijk tegen elk van die ploegen (en voor mij ook tegen stvv want die winnen we wel maar het had ook anders kunnen zijn) duidelijk dat er achterin geen stevig slot op de deur zit.

en voor de forumhelden mij hier ne negatieveling beginnen noemen: afgelopen seizoen was ik volgens dit forum ne naïeven positivo he. ik zweef er ergens tussen denk ik :D :plat:


Oooo, was meneer in zijn gat gebeten over mijn reactie vorige keer? Ik wist niet dat het zo erg was als iemand een tegenreactie post op een mening hier? Blijkbaar wordt een mens dan meteen "gekielhaaid", jezus man, lange tenen hoor. ...



dikke :kiss: en heb ze ingetrokken (de tenen that is).

_________________
may the FORCE be with you.


19 Sep 2012, 9:53
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02
Berichten: 352
Leeftijd: 55
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
Still standing ! schreef:
DT schreef:
Still standing ! schreef:

heb het al over 2 wedstrijden aangegeven dat we op ons zwakste punt (vergeleken met vorig seizoen) niet versterkt zijn, maar werd hier door een van de forumhelden net niet gekielhaald daarvoor... tis nochtans duidelijk en cijfermatig aan te tonen. trouwens we komen 2 x 2-0 voor waardoor de tegenstander een vorm van alles of niets gaat spelen en 2 x breekt de verdediging van de moment dat er powerplay komt. wees maar gerust dat dat de scouts van komende tegenstanders wel opgevallen zal zijn.

pas op, ik bedoel daarmee helemaal niet dat ik dit geen leuke ploeg vind of zo, ik probeer alleen wat te analyseren. vind het jammer dat we met 1 gerichte transfer volgens mij een stuk sterker hadden kunnen staan. maar je hebt met Roeselare, Westerlo en kvo toch verschillende soorten speelstijlen op aanvallend gebied gehad en het was eigenlijk tegen elk van die ploegen (en voor mij ook tegen stvv want die winnen we wel maar het had ook anders kunnen zijn) duidelijk dat er achterin geen stevig slot op de deur zit.

en voor de forumhelden mij hier ne negatieveling beginnen noemen: afgelopen seizoen was ik volgens dit forum ne naïeven positivo he. ik zweef er ergens tussen denk ik :D :plat:


Oooo, was meneer in zijn gat gebeten over mijn reactie vorige keer? Ik wist niet dat het zo erg was als iemand een tegenreactie post op een mening hier? Blijkbaar wordt een mens dan meteen "gekielhaaid", jezus man, lange tenen hoor. ...



dikke :kiss: en heb ze ingetrokken (de tenen that is).

vroeger zegden de oudere mensen in oilsjt tegen de kinderen die berrevoesj liepen:
"maneken doet a slasjen oan want anders zal de bloedkoesj a tiejnen afroin" :D


19 Sep 2012, 11:12
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
Kort filmpje corteo ophttp://www.iendrachtoiljst.be


22 Sep 2012, 20:18
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
16/09/2012 : Oostende
Bij deze wedstrijd hebben de club EA zelf 15 stewards van SC EENDRACHT AALST ingezet nadat er al tot 2 maal toe supporters EA met bengaals vuurwerk aanwezig waren geweest de vorige wedstrijden.
Alle supporters van SC EENDRACHT AALST zijn dan ook bij het binnenkomen van het stadion onderworpen aan een oppervlakkige controle van kledij en bagage op aandringen van de club zelf.
De club zelf nam zelf het initiatief om boetes te vermijden en de veiligheid bij de supporters te verbeteren.
Ook zijn er bij deze wedstrijd 2 PV opgesteld voor Aalsterse supporters voor het beklimmen van de binnen omheining.
De politie Aalst zal deze verder afhandelen.



(uit verslag LAR)


06 Dec 2012, 18:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 112 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst