KV Oostende - SC Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13
 KV Oostende - SC Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Stavros zou pas nr 3 geweest zijn na Alex en Flippo. Dat zal wel de reden zijn waarom hij nadien direct gewisseld werd.


Jammer dat hij penalty mist, was niet naar de zin van Flippo dat Stavros deze nam :wow:

_________________
Century game 22 juni 2019


16 Sep 2012, 19:00
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
Filipovic is kapitein en MOET altijd zelf trappen, Glouftsis denkt juist maar aan zijn doelpuntensaldo (n)
en wat een tweede helft was me da :kots:


16 Sep 2012, 19:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
om te beginnen vind ik VDN een steengoede doelman, maar ik vond hem vandaag en vorige week (de tweede goal) toch niet top.

toch best wel houdbare ballen, en op hoge ballen laat hij zich de laatste tijd wat wegdrummen.


16 Sep 2012, 19:19
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 27 Feb 2011, 14:38
Berichten: 11
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
bij die eerste tegengoal maakte de bal wel een vreemde curve.


16 Sep 2012, 19:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 911
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
josken1 schreef:
witzwet schreef:
We startten zoals gewoon weer met prachtig voetbal en resultaat, 0-2. Het Aalst van de eerste helft, gewoon top.

Dan na 1-2 en vooral de tweede helft zakken we als een pudding in elkaar. Iedereen voelde de 2-2 eraan komen. Een groot cadeau van de scheids werd door Glouftsis niet omgezet en makkelijk gestopt door de keeper. Maar dan nog, ik durf zelf spreken, we werden overklast in de tweede helft met een logisch verlies tot gevolg.

Achterin wisselen lijkt me quasi onmogelijk daar we enkel Kestens hebben en die zijn invalbeurt resulteerde op Westerlo meteen op 1-2...

We verliezen logisch, al hadden we evengoed met drie punten kunnen naar huis komen. Enfin, 7 punten na matchen tegen Antwerp, Roeselaren, Stvv, Westerlo en Oostende lijkt me dat vrij voldoende.

De strafschop van Glouftsis was uitermate zwak, hij kon misschien eerst gaan zeggen naar waar hij hem ging trappen.ja die strafschop stopte hij en ik ook hoor,gene hoek maar pisballeke in het midden van de goal en er is een voetbalwet die zegt als je niet in de match zit neemt dan zeker gene penalty,jammer en als je dan nog nummer drie staat op het lijstje,maar allez er worden er wel veel gemist zie maar naar anderlecht
Ik zag hem van op de tribune zo kijken naar de hoe waar hij ging trappen.
4 wedstrijden naeen laten we onze tegenstander terug komen nadat we op voorsprong zijn gekomen, tijd om de koppen bijeen te steken en zoeken naar oplossingen.


16 Sep 2012, 19:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
akkoord met het meeste wat hier al gezegd is, maar ik vond Oostende toch ook simpelweg een heeeeel pak sterker dan ons.

0-2 voorkomen was ook wel na de enige 2 kansen (en zelfs aanvallen) die we in die eerste 20 minuten hadden bij elkaar gevoetbald.
Na een paar charges van Oostende trokken die van ons trouwens ook wel zeer snel het voetje terug. Vanals ge dat één keer doet walst uw tegenspeler de rest van de wedstrijd over u over....

_________________
If you never try, you'll never know


16 Sep 2012, 20:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
om te beginnen vind ik VDN een steengoede doelman, maar ik vond hem vandaag en vorige week (de tweede goal) toch niet top.

toch best wel houdbare ballen, en op hoge ballen laat hij zich de laatste tijd wat wegdrummen.


Ge zoekt toch attoid ne stok om mé te sloan hé !

_________________
Proud member " den natten toeig"


16 Sep 2012, 20:23
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
3 maal met 2 0 voor staan Roeselare nog recht gezet;westerlo en Oostende punten verlies lykt me toch geen toeval meer,
Ergens klopt her toch iets niet wat dit mag je nooit meer uit handen geven
Alleen aan ervaring kan het toch niet liggen al zou ik er petrovic achteraan byzetten als hy speelklaar is
Is het in opdracht van trainer?als we voor komen dat we ons terug trekken ik weet het niet maar hier zal toch eens goed over gepraat moeten worden
Een wedstryd duurt 90 min en geen 45 dat is al een paar maal gebleken voor ons


16 Sep 2012, 20:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
Dirk schreef:
El Corredor schreef:
om te beginnen vind ik VDN een steengoede doelman, maar ik vond hem vandaag en vorige week (de tweede goal) toch niet top.

toch best wel houdbare ballen, en op hoge ballen laat hij zich de laatste tijd wat wegdrummen.


Ge zoekt toch attoid ne stok om mé te sloan hé !


toch niet hoor. ik vind Kevin een steengoede keeper. ik vond die ballen houdbaar en het zijn zeker geen flaters he...


16 Sep 2012, 20:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
Ik kan ook het verschil tussen de eerste en de tweede helft niet verklaren. Is het schrik ? Of toch instructies van de trainer ? Als je vandaag bekijkt, speel je de eerste helft klassevoetbal en de tweede helft café voetbal.
Het was nochtans een schitterende dag, waaruit bleek dat de "harde kern" zeker en vast onze ploeg in een positief daglicht kan stellen. Het was de eerste keer sinds lang dat ik zo dichtbij de sfeer meegemaakt heb, en geloof me, ik heb dikwijls "kiekenbisj" gehad !

_________________
Proud member " den natten toeig"


16 Sep 2012, 20:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
josken1 schreef:
witzwet schreef:
We startten zoals gewoon weer met prachtig voetbal en resultaat, 0-2. Het Aalst van de eerste helft, gewoon top.

Dan na 1-2 en vooral de tweede helft zakken we als een pudding in elkaar. Iedereen voelde de 2-2 eraan komen. Een groot cadeau van de scheids werd door Glouftsis niet omgezet en makkelijk gestopt door de keeper. Maar dan nog, ik durf zelf spreken, we werden overklast in de tweede helft met een logisch verlies tot gevolg.

Achterin wisselen lijkt me quasi onmogelijk daar we enkel Kestens hebben en die zijn invalbeurt resulteerde op Westerlo meteen op 1-2...

We verliezen logisch, al hadden we evengoed met drie punten kunnen naar huis komen. Enfin, 7 punten na matchen tegen Antwerp, Roeselaren, Stvv, Westerlo en Oostende lijkt me dat vrij voldoende.

De strafschop van Glouftsis was uitermate zwak, hij kon misschien eerst gaan zeggen naar waar hij hem ging trappen.
Ik zag hem van op de tribune zo kijken naar de hoe waar hij ging trappen.
4 wedstrijden naeen laten we onze tegenstander terug komen nadat we op voorsprong zijn gekomen, tijd om de koppen bijeen te steken en zoeken naar oplossingen.



Simpel: als Flippo en Alex voor Stavros op de penaltylijst stonden is het vooral hun fout dat Glouftsis hem trapt. Als kapitein heb je de verantwoordelijkheid om die bal op te eisen en de pikorde even duidelijk te maken. Simpel, klaar.
En ok, als die penalty erin gaat is het game over. Maar op het ogenblik dat Stavros de bal pakte zei ik tegen mijn schoonbroer: "slecht idee". Hij had letterlijk nog geen bal goed geraakt tot dan hé. Zijn strafschop was dan ook niets meer dan een logisch vervolg.

En oplossingen zoeken na een derde (!) keer uit handen geven van een 2-0 voorsprong? Ik zou eerst beginnen met het zoeken naar de oorzaken. Want dit is meer dan een tactische keuze van de trainer me dunkt, als het er al een zou zijn...


16 Sep 2012, 20:37
Scholier

Lid geworden op: 21 Nov 2011, 19:42
Berichten: 131
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
de tweede helft hebben we geen enkel duel gewonnen,met het logische gevolg!


Den 1e helft hebt ge ook geen enkel duel gewonnen? En ver elken 2en bal was voor Oostende.
Elke week hetzelfde, er wordt druk gezet door de aanvallers waardoor we moeilijk kunnen uitvoetballen (iets wat Oostende de eerste 20min minder deed; waardoor we konden voetballen) en VDN moet den bal naar voor trappen maar daar winnen we geen/amper duels.

Al moet wel gezegd worden dat de verdedigers van onze tegenstanders mss wel sterker/groter zijn dan diegene die nu moeten komen.

Verder wil ik nog iets kwijt over de penalty van ons. Gloufsis had nog genen bal goed geraakt in die match, en mist uiteraard de penalty... Als ge niet in de match zit, moet ge genen penalty trappen! We kunnen mss ook de vergelijking maken met anderen die ooit eens 1 penalty namen (de laastse 3 seizoenen dan) & deze misten :) VDN/Thompson


16 Sep 2012, 20:37
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
2e week op ry enorm ontgoocheld na de wedstryd
Hopelyk winnen we zondag of onze goeie start zou eens snel gedaan kunnen zyn
Lykt me een sterkere reeks dan vorig jaar en men zou wel eens veel punten kunnen nodig hebben om er in te blyven,al zie ik ons niet in de problemen komen
Vanaf volgende week het kopje er by houden en dan komt het wel slim


16 Sep 2012, 20:58
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
net dit is het moment om niet uit het oog te verliezen dat we met een voornamelijk jeugdige en geheel nieuwe kern spelen, die op dat niveau en aan dat tempo nog wat ervaring en automatismen moet opbouwen. Ik had me op voorhand al de bedenking gemaakt dat een nederlaag op oostende wel tot de mogelijkheden behoort.

Maar ik vond nu toch ook wel dat er redelijk wat lessen te trekken vallen over de manier van spelen bij die 0-2. net zoals op Westerlo werd er plots veel te veel met de bal gelopen en werd volgens mij veel te weinig het veld breed gehouden, en dan komt dat zelf voetballen er zowiezo al niet meer van.

Ik had geen probleem met de wissels, omdat ze alleszins al een pak logischer waren dan vorige week. Maar ik vond het wel een opmerkelijk bleke invalbeurt van Vandewalle. Die jongen heeft denk ik de bal amper 2x van dichtbij gezien. Ook Van Eyk toch iets te weinig gezien. en ge moogt na die wissels dan wel aan Di Gregorio vragen om op de flank te spelen, die doet dat efkes en knijpt daarna zowiezo direct weer naar binnen. Daar waar de laatste pass moest gegeven, en waar er dan niemand meer van onswas, kopten we de bal meermaals gewoon naar een Oostendse verdediger die dan weer richting schietkot kon lopen.

Oostende was niet zo overweldigend vond ik, maar wel beter dan ons, ze scoren bovendien 2 mooie doelpunten. Hun overwinning was dan ook meer dan verdiend.

Over die penalty kraait niemand meer als hij gewoon binnen zit. Anderzijds, als er afspraken werden geschonden dat zal daar de komende weken een hartig woordje moeten over gesproken worden, want zoiets kan natuurlijk niet.

vandaag hebben we gewoon eens leergeld betaald. volgende week moeten we thuis weer voortbouwen uit onze al bij al toch mooie start.


16 Sep 2012, 20:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: KV Oostende - SC Eendracht Aalst
kort samengevat: fantastische en snelle start, en dan ... alles vanachter en niks ne meer.
Dan plots onterecht een kadoo: de verdediger shot eerst de bal buiten en dan pas valt onzen aanvaller over zijn benen; is in de verste verte nooit geen penalty, maat soit, maar dan weer die veaudeville wie de penalty zal gaan trapppen, trainer, stel de puntjes op de i, en Flippo, doe je job als kapitein en als penaltytrapper, punt.
Uit fouten, wat die ook mogen zijn; kun je alleen maar leren en verder gaan !
Eindbalans : KVO verdiend 3 punten
Op naar de volgende en beter, hopelijk.

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


16 Sep 2012, 21:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 146 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst