Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
spannende match, en zeker niet altijd goed. en hoewel het ook anders kon aflopen, vind ik het al bij al toch geen gestolen punten. bij ons toch ook iets meer al voetballend proberen spelen, daar waar men bij oudenaarde toch eerder een beetje de incidentjes opzocht.

Verdediging laat nog teveel gaten vallen. tweede goal viel op een fase waarin men kennelijk op buitenspel rekende maar waar er van ons nog iemand moest terugkeren. toch gevaarlijk soms hoe er constant op die buitenspelval wordt gerekend. En Smet speelde misschien toch iets te hoog waardoor hij zijn verdedigende taken (zeker in de eerste helft) niet voldoende kon opnemen. en dat zorgt natuurlijk voor druk op de centrale verdedigers die dan vaak in een man-minder-situatie komen. maar goed, dat is eigen aan voetbal en ge moet ergens keuzes maken. de trainer heeft inderdaad wel gelijk als hij zegt dat er enorm werd geblufd aan beide zijden. was duidelijk te zien. Voor de neutrale toeschouwer is't wel plezant, zo'n match met twee ploegen die de meeste tijd met open vizier spelen.

wissel ken-thomas vond ik ook wel wat raar, en de gevolgen bleven niet lang uit... gelukkig werd niets te vroeg het evenwicht wat hersteld door het inbrengen van Petrovic, die toch wel enorm veel maturiteit uitstraalt hoor.

Op Woluwe ben ik ook eens benieuwd wat ons team kan tegen een van dé ploegen in vorm.


25 Sep 2012, 8:02
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Davy schreef:

Verdediging laat nog teveel gaten vallen. tweede goal viel op een fase waarin men kennelijk op buitenspel rekende maar waar er van ons nog iemand moest terugkeren. toch gevaarlijk soms hoe er constant op die buitenspelval wordt gerekend.


Is net het probleem - verdediging wordt afgerekend op weer een tegendoelpunt terwijl het Niels Martin is die - op de rechterkant dan nog (na switch met Tjendo) - de buitenspelval opheft... Dan mag je als verdedigende linie nog zoveel trainen als je wil, als iemand opduikt die er niet moet staan, sta je natuurlijk wel redelijk machteloos.


25 Sep 2012, 10:40
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
De vorige weken stonden we steeds vroeg op voorsprong. Nu stonden we aan den andere kant en begonnen we in feite met een achterstand aan de match na de penaltygoal van Oudenaarde. Filipovic tikt hem onvrijwillig aan en je kan er dan ook nie veel op zeggen dat hij fluit. Gelukkig klommen we snel op gelijke hoogte nadat Glouftsis een perfect getrapte vrije trap van Gunst in doel kopte. Het gaf ons vertrouwen want we trokken het laken naar ons toe. Jammer genoeg leverde dit niet echt grote kansen op. Ik herinner mij enkel die afgeweken poging van Di Gregorio die op de lat valt en dat schot van Gunst nadat Di Gregorio geen strafschop kreeg. Zocht de penalty misschien iets te veel en ging dan ook te opvallend neer. Oudenaarde kwam er ook enkele keren gevat uit. Weliswaar ook zonder open kansen te versieren.
Na de pauze dan meteen op voorsprong dankzij de goed gevolgde Van Damme, die een afgeweken voorzet van De Cuyper tegen de netten trapte. Nadien zagen we een resem gemiste kansen bij beide ploegen. De Cuyper en Martin lieten voor ons een derde goal liggen maar we ontsnapten ook een paar keer aan de gelijkmaker door Oudenaardse missers van vooral Frutos. Uiteindelijk wordt het dan toch 2-2 nadat de buitenspelval niet goed gehanteerd werd door het blijven hangen van Martin. Ik had de indruk dat we het fysiek moeilijk hadden en logischerwijze denk je terug aan de wedstrijden van de voorbije weken. In de slotminuten wordt het dan toch 3-2 nadat de bal blijft hangen na een hoekschop en Bogaerts zijn eerste wit-zwarte treffer scoort. Een zucht van opluchting dat het dan toch nog lukte om de volle buit te pakken. Maar in de toegevoegde tijd nog een grotere zucht als de bal daar van de lijn wordt weggehaald want weer gaven we het bijna nog weg. Eind goed, al goed en drie dikke punten erbij waardoor we zonder druk naar leider Woluwe trekken.
De wissel Van Damme - Weydisch begreep ik ook niet goed. Ik versta dat je Van Damme eventueel vervangt omwille van zijn gele kaart maar breng dan iemand die zijn rol kan overnemen zoals Petrovic dat later deed.


25 Sep 2012, 13:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst