Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 7
 Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Iendrachter90 schreef:
El Corredor schreef:
we winnen maar het had evengoed andermaal verlies kunnen zijn.

na een uur zakken we als een pudding in elkaar. Als Van Damme niet geblesseerd was, begrijp ik zijn wissel niet. Weydisch krijgt dan eindelijk eens speelminuten, maar dat was niet meer of minder dan een vergiftigd geschenk van BVR.

kon gerust Bogaerts doorgeschoven hebben, en Kestens naast Filipovic. van Bogaerts word ik niet warm, maakt de winninggoal maar verliest 70% van zijn duels! Haalt er weinig de voorzet uit, en is geen killer. Ook de combinatie met Filipovic is nog niet echt denderend.

Ook de manier waarop we de laatste minuten in extratime spelen, is echt wel slecht. Oudenaarde speelt een aantal ballen in op mensen die gedraaid staan, en toch gaan we in de tackle of maken we de fout.

ik vond het overigens een prima scheidsrechter en grensrechters, mag ook wel eens gezegd worden.


Van damme mss gewisseld omwille van zijn heel vroege gele kaart,alleszins ne slimme wissel was het niet,middenveld viel volledig weg na de wissel.Referee's idd goed,alleen bij de 2de goal van oudenaarde toch wel mijn twijfels bij de laatste pas.


Als de ref 'goed' was, dan hadden we een penalty gekregen in de eerste helft. Die was minder discutabel dan die dat Oudenaarde kreeg.

_________________
Afbeelding


23 Sep 2012, 18:05
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Fanatix schreef:
Iendrachter90 schreef:
El Corredor schreef:
we winnen maar het had evengoed andermaal verlies kunnen zijn.

na een uur zakken we als een pudding in elkaar. Als Van Damme niet geblesseerd was, begrijp ik zijn wissel niet. Weydisch krijgt dan eindelijk eens speelminuten, maar dat was niet meer of minder dan een vergiftigd geschenk van BVR.

kon gerust Bogaerts doorgeschoven hebben, en Kestens naast Filipovic. van Bogaerts word ik niet warm, maakt de winninggoal maar verliest 70% van zijn duels! Haalt er weinig de voorzet uit, en is geen killer. Ook de combinatie met Filipovic is nog niet echt denderend.

Ook de manier waarop we de laatste minuten in extratime spelen, is echt wel slecht. Oudenaarde speelt een aantal ballen in op mensen die gedraaid staan, en toch gaan we in de tackle of maken we de fout.

ik vond het overigens een prima scheidsrechter en grensrechters, mag ook wel eens gezegd worden.


Van damme mss gewisseld omwille van zijn heel vroege gele kaart,alleszins ne slimme wissel was het niet,middenveld viel volledig weg na de wissel.Referee's idd goed,alleen bij de 2de goal van oudenaarde toch wel mijn twijfels bij de laatste pas.


Als de ref 'goed' was, dan hadden we een penalty gekregen in de eerste helft. Die was minder discutabel dan die dat Oudenaarde kreeg.


Op de site:"tot eenieders verbazing",da was toch gewoon penalty voor oudenaarde


23 Sep 2012, 18:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
die penalty voor Oudenaarde was volledig terecht, heel domme overtreding van ons, al denk ik niet dat ze opzettelijk was. Die fase met Di Gregorio was volgens mij geen penalty. Nog eens de beelden terug zien straks...


23 Sep 2012, 18:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
El Corredor schreef:
die penalty voor Oudenaarde was volledig terecht, heel domme overtreding van ons, al denk ik niet dat ze opzettelijk was. Die fase met Di Gregorio was volgens mij geen penalty. Nog eens de beelden terug zien straks...


Flippo haakt speler, dus terecht penalty voor die mannen.


23 Sep 2012, 18:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
El Corredor schreef:
die penalty voor Oudenaarde was volledig terecht, heel domme overtreding van ons, al denk ik niet dat ze opzettelijk was. Die fase met Di Gregorio was volgens mij geen penalty. Nog eens de beelden terug zien straks...

Het was zuiver fout op Di Grigorio. Zeker penalty, die van Oudenaarde ook.

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


23 Sep 2012, 18:29
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Wat onze trainer bezielde door weydisch centraal te zetten in plaats van Van damme begryp ik totaal niet.
Op die 10 min dat weydisch centraal staat krygt oudenaarde 5 open kansen
na de wissel met petrovic keert de rust terug en word weydisch de gevaarlykste man op de flank met een paar prima voorzetten
Centraal met pietermaat en van damme komen we veel te plat uit als er wat druk word uitgeoefend en dat de 4e maal op ry
Missen iemand centraal die de rust kan bewaren by druk van tegen party
Maar al by al pakken wy nu de winst in slot minuten en dat zal de spelers zeker deugd doen na de vorige weken
Maar onzen trainer heeft centraal nog veel werk want 4 maal op ry in paniek slaan is toch geen toeval meer
Maar toch 3 dikke punten al was het met schudden en beven


23 Sep 2012, 18:56
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3878
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Vond Van Damme vandaag niet goed in de match zitten.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


23 Sep 2012, 19:01
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Nee ik ook niet ondanks zyn doelpunt wissel mischien normaal maar toch niet weydisch centraal,dat is om problemen vragen
Enorm verschil met petrovic centraal en weydisch op de flank
Prima invalbeurt van beiden
Ee fitte petrovic kan je normaal nooit uit de ploeg laten


23 Sep 2012, 19:09
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
willempie schreef:
Nee ik ook niet ondanks zyn doelpunt wissel mischien normaal maar toch niet weydisch centraal,dat is om problemen vragen
Enorm verschil met petrovic centraal en weydisch op de flank
Prima invalbeurt van beiden
Ee fitte petrovic kan je normaal nooit uit de ploeg laten


Das just maarja wie gaat er uit is dan de vraag


23 Sep 2012, 19:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Iendrachter90 schreef:
willempie schreef:
Nee ik ook niet ondanks zyn doelpunt wissel mischien normaal maar toch niet weydisch centraal,dat is om problemen vragen
Enorm verschil met petrovic centraal en weydisch op de flank
Prima invalbeurt van beiden
Ee fitte petrovic kan je normaal nooit uit de ploeg laten


Das just maarja wie gaat er uit is dan de vraag


van damme of pietermaat ,
we hebben ervaring nodig centraal op t midden en ik denk dat dat iets is voor petrovic


23 Sep 2012, 19:26
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Iendrachter90 schreef:
willempie schreef:
Nee ik ook niet ondanks zyn doelpunt wissel mischien normaal maar toch niet weydisch centraal,dat is om problemen vragen
Enorm verschil met petrovic centraal en weydisch op de flank
Prima invalbeurt van beiden
Ee fitte petrovic kan je normaal nooit uit de ploeg laten


Das just maarja wie gaat er uit is dan de vraag

Denk dat hy centraal zyn streng wel zou trekken,met zyn ervaring en spel overzicht,en kan daar wat rust brengen iets wat we toch missen in moeilyke momenten
Zyn beste plaats is natuurlyk back links maar vind dat gunst het daar zeker niet slecht doet
Maar ja trainer moet het ook zo zien natuurlyk en dat is wat anders


23 Sep 2012, 19:27
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
willempie schreef:
Iendrachter90 schreef:
willempie schreef:
Nee ik ook niet ondanks zyn doelpunt wissel mischien normaal maar toch niet weydisch centraal,dat is om problemen vragen
Enorm verschil met petrovic centraal en weydisch op de flank
Prima invalbeurt van beiden
Ee fitte petrovic kan je normaal nooit uit de ploeg laten


Das just maarja wie gaat er uit is dan de vraag

Denk dat hy centraal zyn streng wel zou trekken,met zyn ervaring en spel overzicht,en kan daar wat rust brengen iets wat we toch missen in moeilyke momenten
Zyn beste plaats is natuurlyk back links maar vind dat gunst het daar zeker niet slecht doet
Maar ja trainer moet het ook zo zien natuurlyk en dat is wat anders

In tegendeel Gunst is heel sterk bezig, het probleem zit hem elders in de verdediging...
Het gevaar komt altijd van op dezelfde kant al ligt dat niet enkel aan de verdediging.

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


23 Sep 2012, 19:34
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
In tegenstelling tot alle voorbije wedstrijden begonnen we vrij ongeconcentreerd aan de wedstrijd. De eerste 7 minuten waren slecht tot zeer slecht, en na een terechte strafschop sta je dan 0-1 achter.

Onze eerste goeie aanval wordt onmiddelijk binnengekopt door Glouftsis en het tij keert volledig. Oudenaarde weet van geen hout pijlen maken, en we domineren volop. Bij rust 1-1.
De 2e helft beginnen we heel snedig, en we scoren snel de 2-1 na een toch zeer knappe aanval. Knap gedaan van Decuyper. Nadien grijpen we Oudenaarde echt bij de keel, en toen moesten we eigenlijk de 3-1 maken om de match veilig te stellen.

De vervanging van Van Damme was wat ongelukkig. Allicht omdat hij al met geel stond, maar een half uur voor het einde was toch wel wat vroeg. Dat dan Weydisch op die plaats wordt ingebracht is eigenlijk vrij onbegrijpelijk. Een speler die het van zijn acties moet hebben, inbrengen op een plaats waar je geen actie mag maken... We kwamen enorm onder druk, Oudenaarde kreeg enkele reuzekansen, maar ook wij kregen een reuzekans via Martin, die naast besloot. Dit was eigenlijk een reuzekans om op 3-1 te komen en de wedstrijd te beslissen. Een kans die we ook vorige week via die strafschop kregen.
Uiteindelijk valt dan de terechte 2-2. Onze coach beseft waar het fout loopt en na het inbrengen van Petrovic komen we weer in de wedstrijd en scoren we uiteindelijk de 3-2. Verdiend of niet, dat is moeilijk te zeggen. Onverdiend vond ik het in elk geval niet.

Ik vond de hele ploeg eigenlijk heel goed spelen en er valt in mijn ogen niemand uit de toon. We hebben dit seizoen al heel veel spektakel gezien. We krijgen wel wat veel goals binnen, maar zolang we er zelf genoeg maken en af en toe de overwinning meepikken, zullen we zeker een zorgeloos seizoen draaien en vind ik niet dat er moet geklaagd worden.
We staan met 10/18 op de 5e plaats, en zelfs maar op 2 punten van de leider!
Ik denk niet dat iemand dit had durven hopen.
Ik betreur dan toch de verschillende negatieve opmerkingen die je hier soms leest.


23 Sep 2012, 20:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Eerste beelden van TV Oost...

http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken/sportarchief-tvoost/meest-recente/aalst-oudenaarde-2012-09-23/#.UF9Ro1FW2So

_________________
Please don't take my Iendracht away!


23 Sep 2012, 20:15
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde


Wat een verslag weer, bal van de lijn van Oudenaarde in laatste moment laten ze voor wat het is en de kansen die wij krijgen op 3-1 (De Cuyper alleen op keeper en Martin die hem er net naast legt) zijn ook het vermelden niet waard blijkbaar. Net zoals die actie waarin VDN 2x de meubelen moet redden.

_________________
Afbeelding


23 Sep 2012, 20:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 137 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst