Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
DT schreef:

Gelukkig hebben we een kern waar we omzettingen kunnen doen: Zet Smet eens naast Filipovic centraal achterin - Mike vind ik sowieso een pak sterker als centrale verdediger en met de nodige coaching zal hij beter in positie blijven, zet Pietermaat op rechtsachter voor de organisatie te bewaren en schuif Bogaerts een rij naar voor naast Ken. Of laat iemand van die drie er even uit voor een Petrovic die inderdaad heel wat rust bracht en meteen ook heel gevaarlijk bleek.



Ik ben het redelijk eens met wat je zegt maar ik vind niet dat de ploeg nu moet omgezwierd worden 'om eens iets te proberen'.
Er zijn, zoals altijd en overal (en zeker ons aantal tegengoals) zaken die beter kunnen maar je staat wel met de huidige manier van spelen op de 4e plaats en op 2 punten van de leider en daar put de ploeg vertrouwen uit. Als je nu een aantal spelers gaat beginnen verschuiven riskeer je dat vertrouwen weg te nemen. Zolang je blijft geregeld punten pakken zou ik de voorkeur geven aan je sterke punten behouden (2 enorme aanjagers centraal op het middenveld) en je mindere (verdediging) te proberen verbeteren zonder al te veel elders in te grijpen. Het is nu ook niet dat er daar achteraan sukkelaars staan genre Vanrenterghem. Dan zou je MOETEN ingrijpen. Tegen STVV speelde de verdediging bijvoorbeeld wel heel goed, dus ze kunnen het wel.


24 Sep 2012, 8:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Klopt, best niet te veel die ploeg beginnen wijzigen. Waarom ook? Zolang je een goal meer maakt dan de tegenstander...10 op 18 met zulk een loodzware start, dat is toch gewoon fantastisch! En dan nog met een bijna volledig nieuw elftal. Aan die mindere zaken zal wel gewerkt worden. We gaan nog veel winnen, maar we gaan ook nog (hopelijk niet te veel) verliezen. Kan ik best mee leven.


24 Sep 2012, 9:16
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
10 op 18 is gewoon goed na een loodzware start. Zoals DT zegt, we hebben nog geen enkel punt gepikt!

integendeel, we hadden zelfs recht op 2 of 3 puntjes meer.

en iedere match al spektakel gezien, alleen niet altijd aan de juiste kant :D , maar soit.

Gisteren Glouftsis een aantal dribbels in gang zien zetten... :D Kan eigenlijk geen kloten voetballen, maar stampt ze er wel lekker in. En de goals die hij maakt zijn allemaal heel mooi. (cfr. STVV, Westerlo)

echt nen typische 16meter spits.


24 Sep 2012, 9:30
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
El Corredor schreef:
10 op 18 is gewoon goed na een loodzware start. Zoals DT zegt, we hebben nog geen enkel punt gepikt!

integendeel, we hadden zelfs recht op 2 of 3 puntjes meer.

en iedere match al spektakel gezien, alleen niet altijd aan de juiste kant :D , maar soit.

Gisteren Glouftsis een aantal dribbels in gang zien zetten... :D Kan eigenlijk geen kloten voetballen, maar stampt ze er wel lekker in. En de goals die hij maakt zijn allemaal heel mooi. (cfr. STVV, Westerlo)

echt nen typische 16meter spits.


Gisteren ook weer nen kloefkapper achter mij die het op Stavros had gemunt "Dinnen loopt al te zweten van voor de match begint, hij verzet genen voet"... mor ik zou hem toch nie direct willen wisselen voor nen anderen spits uit 2de ze. Hij legt ze er toch altijd in als hij er de kans toe krijgt, opt einde de keeper proberen lobben was ook mooi gedaan. Kvond Pieternaat gisteren wat ongelukkig in zijn passing en controles. Bij Oudenaarde hadden ze precies 3 à 4 De Cuypers rondlopen die precies op de juiste moment de ruimte gingen gaan opzoeken, gevaarlijk ploegske.

_________________
Afbeelding


24 Sep 2012, 9:41
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Wat mij gisteren ook opviel, en zeker in de eerste helft, was hoeveel ruimte die extreem links kreeg van Mike Smet. Telkens er een lange pas naar die gast ging, had hij alle tijd om die aan te nemen voordat Mike in de buurt was, die moest telkens een sprintje doen om er te geraken.

_________________
oilsjt, goi alien...


24 Sep 2012, 9:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Mike speelde gisteren zeker niet zijn beste wedstrijd, verder kan ik mij wel vinden in de analyse van DT.
Kritiek op de verdedigers is inderdaad wat overdreven. Wat ik hierbij mij ook nog afvraag is of het steeds wegzakken van onze ploeg niet eerder te maken heeft met een fysiek probleem bij sommige jongens.


24 Sep 2012, 10:01
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Om nog even terug te komen op de penaltyfases: bij de eerste is er een erg licht contact, absoluut onvrijwillig. Vind het persoonlijk erg licht om die te fluiten, maar goed, er is contact dus dan weet je dat de scheidsrechter die kan geven. Maar als de scheids consequent is, dan moet hij ons gewoon een strafschop toekennen voor de fout op Di Gregorio. Kijk maar eens op de beelden: zuiver strafschop.

Bij Oudenaarde was iedereen aan het mekkeren over onze laatste goal (vermeend buitenspel). Op de beelden is vrij duidelijk dat er van buitenspel geen sprake was.

Gelijkspel was misschien billijker gezien ook de goede kansen voor Oudenaarde maar anderzijds hebben we (alweer) verzuimd de match af te maken.

Als we nu nog de goede veldbezetting vinden wanneer we op voorsprong staan, dan gaan we een meer dan rustig seizoen tegemoet.


24 Sep 2012, 11:13
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Stijn schreef:
DT schreef:

Gelukkig hebben we een kern waar we omzettingen kunnen doen: Zet Smet eens naast Filipovic centraal achterin - Mike vind ik sowieso een pak sterker als centrale verdediger en met de nodige coaching zal hij beter in positie blijven, zet Pietermaat op rechtsachter voor de organisatie te bewaren en schuif Bogaerts een rij naar voor naast Ken. Of laat iemand van die drie er even uit voor een Petrovic die inderdaad heel wat rust bracht en meteen ook heel gevaarlijk bleek.



Ik ben het redelijk eens met wat je zegt maar ik vind niet dat de ploeg nu moet omgezwierd worden 'om eens iets te proberen'.
Er zijn, zoals altijd en overal (en zeker ons aantal tegengoals) zaken die beter kunnen maar je staat wel met de huidige manier van spelen op de 4e plaats en op 2 punten van de leider en daar put de ploeg vertrouwen uit. Als je nu een aantal spelers gaat beginnen verschuiven riskeer je dat vertrouwen weg te nemen. Zolang je blijft geregeld punten pakken zou ik de voorkeur geven aan je sterke punten behouden (2 enorme aanjagers centraal op het middenveld) en je mindere (verdediging) te proberen verbeteren zonder al te veel elders in te grijpen. Het is nu ook niet dat er daar achteraan sukkelaars staan genre Vanrenterghem. Dan zou je MOETEN ingrijpen. Tegen STVV speelde de verdediging bijvoorbeeld wel heel goed, dus ze kunnen het wel.


Inderdaad dat klopt - ik wou enkel aangeven dat je wel kan schuiven als het nodig is. Maar als je na Woluwe nog dezelfde positionele fouten moet laten optekenen, dan moet je toch ook stilaan maatregelen durven nemen - anders ga je uw grote bank ook demotiveren.

Trouwens: met de omzettingen die ik voorstel, zou je dezelfde spelers wel kunnen laten staan natuurlijk, maar zet je ze gewoon op een andere positie waar ze misschien nog beter kunnen renderen - het vertrouwen aantasten doe je denk ik vooral door ze ernaast te zetten en dat doe ik niet. Alleen lijkt Iron Mike toch al twee weken iets minder iron te zijn en vraag ik me af of hij niet lichtgeblesseerd is.

En je staat inderdaad heel mooi, maar ik vind ook wel dat je op een gegeven moment de sterkte van je kern ook moet durven gebruiken om de mindere zaken aan te pakken. Die concurrentie zorgt er toch voor dat je scherp staat - de laatste twee jaar konden Cousin en Galucci bij wijze van spreken drie maand 5 minuten lopen en ze konden nog blijven staan. Gisteren zag je aan de invallers opnieuw dat ze gemakkelijk ook basis kunnen zijn... En als iemand een paar mindere matchen heeft en je hebt wisselmogelijkheden, dan mag je die ook wel eens gebruiken... Liever dat dan zo een "blufken" doen na een kwartier in de tweede helft zoals gisterennamiddag waar uw ploeg dan een kwartier moet van bekomen en je eigenlijk een tweede wissel moet doen om het effect van uw eerste teniet te doen...

En die reacties van de tegenstander: het is geen toeval dat de grootste bleiters net de nieuwkomers in de reeks zijn gebleken: Westerlo, STVV en nu Oudenaarde. Voetbal is goals maken - of je 3 goals maakt uit drie kansen of uit 28 maakt geen zier uit. Leleu moet ook niet teveel leuteren hé: kunnen eigenlijk niet beter aan de match beginnen maar laten zich ringeloren door een stilstaande fase. Daarnaast maakten ze achterin toch ook geen solide indruk want de crosses van Gunst zorgden in de eerste helft altijd voor gevaar. Bovendien waren de kansen die wij schiepen, alleen maar counters - hun kansen waren blijkbaar allemaal vloeiend opgezette acties van achteruit... Geef dan gewoon toe zoals Vanderbiest vorige week dat je zelf nog tekortschiet op bepaalde momenten...


24 Sep 2012, 11:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
nog geen enkel punt gestolen EN ik denk (met uitzondering van Antwerp) dat al onze matchen op een kwartier voor het einde nog zowel gewonnen als verloren hadden kunnen worden. Vooral ook daardoor dat trainers nogal hun eigen beeld van de match vormen denk ik.

Wat wel een verschil is met vorig jaar, is dat we geen "oilstjers kwartierke" meer in huis lijken te hebben. Als we dat er nog in krijgen zijn we niet meer te houden.

Inderdaad rechterflank gisteren veel minder dan gebruikelijk, Smet lijkt mij vooral schrik te hebben van iets. De Cuyper zat volledig in de achterzak van hun back. Gunst vond ik toch weer goed hoor, rukt op waar mogelijk en verdedigend toch niet slecht ? Alle 4 zijn voorzetten waren trouwens goed tot zeer goed.

Penalty was het hoor van Flippo, misschien niet vrijwilig, maar dat maakt niet uit. Miskijkt zich trouwens volledig op die bal en was op voorhand al verloren. Di Gregorio inderdaad quasi dezelfde fout maar met iets - te veel -meer show....

_________________
If you never try, you'll never know


24 Sep 2012, 12:52
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Wat onze trainer zegt dat hy even wou bluffen zoals Oostende begryp ik toch niet goed
oostende stond wel achter en moest iets proberen om terug in de wedstryd te komen,wy staan op dat moment wel voor als hy Van damme er uit neemt en weydisch in de plaats zet centraal
Zag na 10min zelf dat het bluffen de verkeerde zet was en herpakte zich door petrovic centraal in te brengen
Maar missen is menselyk zeker,het is hem daarby ook vergeven na terug 3 dikke punten


24 Sep 2012, 13:08
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
willempie schreef:
Wat onze trainer zegt dat hy even wou bluffen zoals Oostende begryp ik toch niet goed
oostende stond wel achter en moest iets proberen om terug in de wedstryd te komen,wy staan op dat moment wel voor als hy Van damme er uit neemt en weydisch in de plaats zet centraal
Zag na 10min zelf dat het bluffen de verkeerde zet was en herpakte zich door petrovic centraal in te brengen
Maar missen is menselyk zeker,het is hem daarby ook vergeven na terug 3 dikke punten


ff totaal naast de kewstie, maar moet gij betalen per letter dat ge typt? :?

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


24 Sep 2012, 13:48
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Gaskonijn schreef:
willempie schreef:
Wat onze trainer zegt dat hy even wou bluffen zoals Oostende begryp ik toch niet goed
oostende stond wel achter en moest iets proberen om terug in de wedstryd te komen,wy staan op dat moment wel voor als hy Van damme er uit neemt en weydisch in de plaats zet centraal
Zag na 10min zelf dat het bluffen de verkeerde zet was en herpakte zich door petrovic centraal in te brengen
Maar missen is menselyk zeker,het is hem daarby ook vergeven na terug 3 dikke punten


ff totaal naast de kewstie, maar moet gij betalen per letter dat ge typt? :?


Ik hoop voor DT dat die regel hier niet van toepassing is ;)


24 Sep 2012, 14:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Jan schreef:
Gaskonijn schreef:
willempie schreef:
Wat onze trainer zegt dat hy even wou bluffen zoals Oostende begryp ik toch niet goed
oostende stond wel achter en moest iets proberen om terug in de wedstryd te komen,wy staan op dat moment wel voor als hy Van damme er uit neemt en weydisch in de plaats zet centraal
Zag na 10min zelf dat het bluffen de verkeerde zet was en herpakte zich door petrovic centraal in te brengen
Maar missen is menselyk zeker,het is hem daarby ook vergeven na terug 3 dikke punten


ff totaal naast de kewstie, maar moet gij betalen per letter dat ge typt? :?


Ik hoop voor DT dat die regel hier niet van toepassing is ;)


wyllempy :D

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


24 Sep 2012, 15:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
ajoin54 schreef:
Jan schreef:

wyllempy :D


:plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Sep 2012, 15:44
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksv Oudenaarde
Gisteren was de spionkop wel heel stillekes vond ik... :(

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Sep 2012, 17:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 136 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst