Ws Woluwe-Eendracht Aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 173 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 12
 Ws Woluwe-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
En onze trainer in de gazet: We speelden een goede match,de supporters stelden me teleur en ons middenveld was de 2de helft sterk.
Tja daarmee is alles gezegd zeker...(of hij het zo heeft gezegd is wel iets anders natuurlijk)
Kpeis dat op bart na niemand snapt waarom hij er ken afhaalt,zoals bram zei is niet de beste voetballer(wete we allemaal)maar is wel de enige die 90minuten er vol voor kan blijven gaan en de gaten kan toelopen.


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 01 Okt 2012, 11:00, 3 keer totaal gewijzigd.



01 Okt 2012, 10:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
ai ai ai ze kielhalen hier BVR. :D

seffens moeten we Dillen terughalen: diejen speelden wel verschillende speelstijlen (meestal allemaal zelfs tijdens dezelfde match). :hmm:

_________________
may the FORCE be with you.


01 Okt 2012, 10:29
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
Still standing ! schreef:
ai ai ai ze kielhalen hier BVR. :D

seffens moeten we Dillen terughalen: diejen speelden wel verschillende speelstijlen (meestal allemaal zelfs tijdens dezelfde match). :hmm:


We zeggen toch niet dat bart ne slechte trainer is ofzo(wat hij ook totaal niet is),we stellen gewoon zijn beslissing van gisteren in vraag.


01 Okt 2012, 10:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Mariner schreef:
Bakkie schreef:
Het,was van denelsen bok zijn kloten ,en een welgemeende fuck you aan de spotters,hebben jullie echt niets anders te doen. :kots: een schande nu krijg je al stadion verbod om met een leeg bekertje te gooien.


Zemmen gisteren eene zijne pas afgeschreven, en toen hij vroeg voorwa, wist die spotters nie eens waarom dat hij hem moest opschrijven. Wat nen dommerik, en na emmen ze al poistekoppen oeik mee.



Op de bus van 't Ajuintje ook iemand zijn pas afgeschreven omdat hij zogezegd bier had gegooid ??? Hij wist van niets en heeft ook zijn pas moeten afgeven, wat hij deed enkel deed om nog erger te voorkomen. Ging vandaag bij politie in Aalst klacht neerleggen....

Ik vraag me echter af naar waar en wie dat bier zou gegooid zijn vanaf die fietsenstalling die doorging als staantribune achter de goal :wow:


Oeioei,kheb mijn bekertje ook laten vallen op de tribune zou dat ook meetellen? :lol:


01 Okt 2012, 10:42
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
En onze trainer in de gazet: We speelden een goede match,de supporters stelden me teleur en ons middenveld was de 2de helft sterk.
Tja daarmee is alles gezegd zeker...
Kpeis dat op bart na niemand snapt waarom hij er ken afhaalt,zoals bram zei is niet de beste voetballer(wete we allemaal)maar is wel de enige die 90minuten er vol voor kan blijven gaan en de gaten kan toelopen.


je weet dat ik geen Van Damme-fan ben, maar je hebt wel gelijk als je zegt dat het de enige is die met het mes tussen de tanden speelt.

als BVR zegt dat we een goede match hebben gespeeld, dan kan hij niet nuchter geweest zijn! Wat voor ne zever is dat zeg, ook die uitleg van vorige week (BLUFFEN VANAF DE BANK) was redelijk hilarisch.

de aanpassingen die hij doet (Van Damme out, Petrovic in) waren "ongelukkig".

en de supporters slecht. tja, anders moet hij eens 90 minuten zingen. Hoe kunt ge in dergelijk sfeerloos stadion ambiance maken, en dan nog in nen uithoek van dat "stadion"? ALS hij dat echt zo gezegd heeft, zijn excuses hier wel op zijn plaats!


01 Okt 2012, 10:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Mariner schreef:
Bakkie schreef:
Het,was van denelsen bok zijn kloten ,en een welgemeende fuck you aan de spotters,hebben jullie echt niets anders te doen. :kots: een schande nu krijg je al stadion verbod om met een leeg bekertje te gooien.


Zemmen gisteren eene zijne pas afgeschreven, en toen hij vroeg voorwa, wist die spotters nie eens waarom dat hij hem moest opschrijven. Wat nen dommerik, en na emmen ze al poistekoppen oeik mee.



Op de bus van 't Ajuintje ook iemand zijn pas afgeschreven omdat hij zogezegd bier had gegooid ??? Hij wist van niets en heeft ook zijn pas moeten afgeven, wat hij deed enkel deed om nog erger te voorkomen. Ging vandaag bij politie in Aalst klacht neerleggen....

Ik vraag me echter af naar waar en wie dat bier zou gegooid zijn vanaf die fietsenstalling die doorging als staantribune achter de goal :wow:


Tis echt te neig aant worden, ze zoeken achter alles iets om u toch maar te kunnen opschrijven... Ge moogt nog geen scheet laten of ze staan er al... Ze zullen moeten blijven SV's uitschrijven want anders zen ze binnekort hun weekendwerk kwijt :stom:
Kvraag mij af of die persoon zen klacht iets gaat uitdoen... Blijkbaar hebben ze nu zelfs al geen reden meer nodig om SV te geven :wadde:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Okt 2012, 10:53
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:
En onze trainer in de gazet: We speelden een goede match,de supporters stelden me teleur en ons middenveld was de 2de helft sterk.
Tja daarmee is alles gezegd zeker...
Kpeis dat op bart na niemand snapt waarom hij er ken afhaalt,zoals bram zei is niet de beste voetballer(wete we allemaal)maar is wel de enige die 90minuten er vol voor kan blijven gaan en de gaten kan toelopen.


je weet dat ik geen Van Damme-fan ben, maar je hebt wel gelijk als je zegt dat het de enige is die met het mes tussen de tanden speelt.

als BVR zegt dat we een goede match hebben gespeeld, dan kan hij niet nuchter geweest zijn! Wat voor ne zever is dat zeg, ook die uitleg van vorige week (BLUFFEN VANAF DE BANK) was redelijk hilarisch.

de aanpassingen die hij doet (Van Damme out, Petrovic in) waren "ongelukkig".

en de supporters slecht. tja, anders moet hij eens 90 minuten zingen. Hoe kunt ge in dergelijk sfeerloos stadion ambiance maken, en dan nog in nen uithoek van dat "stadion"? ALS hij dat echt zo gezegd heeft, zijn excuses hier wel op zijn plaats!


Ja,als hij er van damme terecht uitneemt zou ik er ook geen commentaar op geven,maar in tees geval.
Dat is gelijk aan zeggen van de 6(4verdedigers +2middevelders )zeje gij het slechtst bezig en das toch niet het geval dachtek.
En ja dat is natuurlijk het probleem de gazet kan zijn woorden verdraaien,mss brengt de persbabbel meer opheldering.


01 Okt 2012, 10:54
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
En onze trainer in de gazet: We speelden een goede match,de supporters stelden me teleur en ons middenveld was de 2de helft sterk.


Da kan je toch ni menen zeker??? Lap, ik wist het hé dat die fluo truikes ons nog parten gingen spelen - fluogeel, felle zon en boem, het verblindt de bank... Toeme toch.


01 Okt 2012, 10:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
DT schreef:
Iendrachter90 schreef:
En onze trainer in de gazet: We speelden een goede match,de supporters stelden me teleur en ons middenveld was de 2de helft sterk.


Da kan je toch ni menen zeker??? Lap, ik wist het hé dat die fluo truikes ons nog parten gingen spelen - fluogeel, felle zon en boem, het verblindt de bank... Toeme toch.


Nog een chance dat er geen felle led-boarding was :cool:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Okt 2012, 11:02
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
DT schreef:
Iendrachter90 schreef:
En onze trainer in de gazet: We speelden een goede match,de supporters stelden me teleur en ons middenveld was de 2de helft sterk.


Da kan je toch ni menen zeker??? Lap, ik wist het hé dat die fluo truikes ons nog parten gingen spelen - fluogeel, felle zon en boem, het verblindt de bank... Toeme toch.


We speelden nochtans geen slechte wedstrijd gaf trainer bart van renterghem aan.Alleen gaven we te gemakkelijk hoek-en vrijschoppen weg.Het was uit een hoekschop dat de thuisploeg op voorsprong kwam.Nummer 2op slag van rust werd ingeleid door een vrijschop.De oliveira mocht zich te gemakkelijk tussen 3verdedigers doorzetten.Tussendoor was het middenveld voor ons en waren we door een owngoal gelijk gekomen.We hoopten met deze tussenstand de rust in te gaan,maar we incasseerden jammer genoeg een tegengoal.In de 2de helft namen we meer risico's door enkel met petrovic,die de voorkeur op van damme,als verdedigende middenvelder te spelen en met vandewalle als 2de spits.Weydisch kwam op de flank in voor de cuyper,maar we maakten te weinig gebruik van de diepgang op de flanken.Er was een schot van glouftsis dat over ging en een kans van martin,we acteerden te slap.We geloofden er niet genoeg in en toonden te weinig lef.
We kregen deze keer weinig steun van de supporters en die hadden we best kunnen gebruiken om een resultaat neer te zetten.Hopelijk staat de 12de man de komende 2thuiswedstrijden tegen fcn en dessel achter ons.Voila het artikel om misverstanden te vermijden.


01 Okt 2012, 11:11
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
DT schreef:
Iendrachter90 schreef:
En onze trainer in de gazet: We speelden een goede match,de supporters stelden me teleur en ons middenveld was de 2de helft sterk.


Da kan je toch ni menen zeker??? Lap, ik wist het hé dat die fluo truikes ons nog parten gingen spelen - fluogeel, felle zon en boem, het verblindt de bank... Toeme toch.


We speelden nochtans geen slechte wedstrijd gaf trainer bart van renterghem aan.Alleen gaven we te gemakkelijk hoek-en vrijschoppen weg.Het was uit een hoekschop dat de thuisploeg op voorsprong kwam.Nummer 2op slag van rust werd ingeleid door een vrijschop.De oliveira mocht zich te gemakkelijk tussen 3verdedigers doorzetten.Tussendoor was het middenveld voor ons en waren we door een owngoal gelijk gekomen.We hoopten met deze tussenstand de rust in te gaan,maar we incasseerden jammer genoeg een tegengoal.In de 2de helft namen we meer risico's door enkel met petrovic,die de voorkeur op van damme,als verdedigende middenvelder te spelen en met vandewalle als 2de spits.Weydisch kwam op de flank in voor de cuyper,maar we maakten te weinig gebruik van de diepgang op de flanken.Er was een schot van glouftsis dat over ging en een kans van martin,we acteerden te slap.We geloofden er niet genoeg in en toonden te weinig lef.
We kregen deze keer weinig steun van de supporters en die hadden we best kunnen gebruiken om een resultaat neer te zetten.Hopelijk staat de 12de man de komende 2thuiswedstrijden tegen fcn en dessel achter ons.Voila het artikel om misverstanden te vermijden.

Ah stond er bij ons een middenveld op het plein? Niet gezien...
Er was geen middenveld, Pietermaat en Petrovic waren rampzalig (net als de andere veldspelers).
Volgende match terug Ken graag want met dit middenveld ga je niet veel potten breken. :hmm:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


01 Okt 2012, 11:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
een Pietermaat is niet beter dan Van Damme.

legt heel weinig risico in zijn spel, samen met Bogaerts een kei in oeverloos breed spelen en tikkie terug.


01 Okt 2012, 11:26
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
een Pietermaat is niet beter dan Van Damme.

legt heel weinig risico in zijn spel, samen met Bogaerts een kei in oeverloos breed spelen en tikkie terug.


Vind ik toch ook wel kort door de bocht, heb Pietermaat de voorbije matchen redelijk wat mooie lange passes zien geven die bij Van Damme dikwijls in de tribune gevlogen zouden zijn.

Niettemin snap ik ook niet dat Van Damme eruitvloog, en de reactie van de trainer is toch wel bedroevend (i.t.t. zijn correcte analyse in Oostende)


01 Okt 2012, 11:33
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
wie zei gisteren hier dat het zo rustig was op het forum omdat alles naar wens verliep ? :lol:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


01 Okt 2012, 11:36
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
Edit


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 01 Okt 2012, 11:40, 2 keer totaal gewijzigd.



01 Okt 2012, 11:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 173 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 101 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst