Ws Woluwe-Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 173 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Ws Woluwe-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
DT schreef:
El Corredor schreef:
een Pietermaat is niet beter dan Van Damme.

legt heel weinig risico in zijn spel, samen met Bogaerts een kei in oeverloos breed spelen en tikkie terug.


God ja, ik vond de tandem Van Damme-Pietermaat best wel goed werken. Beide geen schrik om hun voet te zetten en Tom oa op Westerlo toch enkele sublieme doorsteekballen ook waaruit minstens 1 keer gescoord werd. Vind Tom daarom ook zeker niet tegenvallen al lijkt de meeste jus er wel uit na 60min. Maar dat heb ik ook bij een Gunst of een De Cuyper bijvoorbeeld... Ik vond Petrovic alvast geen meerwaarde op het middenveld gisteren en dat is dan toch wel de bedoeling zeker als je er een vast kracht zonder pardon naast zet?

BVR kennende waarschijnlijk zondag Tom dan even slachtofferen voor Ken hé... En zo is het vertrouwen van iedereen naar de zak...[/quote]

Anders elk op toer een match é :D


01 Okt 2012, 13:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
Titus schreef:
Still standing ! schreef:
DT schreef:

Allemaal goed en wel, maar dan moet hij ook niet verbaasd/verrast zijn als zijn melkchocoladepralinen op het einde van dat seizoen liever in de etalage gaan liggen bij een plaatselijke bakker in Oostende...


dat zijn dan melkchocoladepralinnen die gekielhaald zouden moeten worden :plat:

Van Renthergem zou beter eerst eens naar zichzelf kijken vooraleer hij overal gaat verkondigen dat de sterkhouders hier vorig seizoen zijn vertrokken voor enkele honderd euro meer. Het wordt bijna een constante dat hij bij het begin van elk seizoen problemen moet maken rond spelers waar er eigenlijk geen zijn...


Blijkbaar zijn de Oostendenaars dan toch niet voor het geld vertrokken maar wel voor BVR.Zelfs DT heeft dit al schoorvoetend toe. ;)
Van Damme zondag op de bank houden zal hem niet in dank worden aangenomen door de supps.Dat zal BVR toch snappen.


01 Okt 2012, 13:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
er zijn er hier die snel vergeten zijn dat bogaerts een verdedigende middenvelder is en smet een centrale verdediger . de kritiek op die jongens vind ik onterecht , bvr heeft in de voorbereiding die jongens bijna nooit op hun beste plaats gezet.


01 Okt 2012, 13:51
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
lolo4ever schreef:
Titus schreef:
Still standing ! schreef:

dat zijn dan melkchocoladepralinnen die gekielhaald zouden moeten worden :plat:

Van Renthergem zou beter eerst eens naar zichzelf kijken vooraleer hij overal gaat verkondigen dat de sterkhouders hier vorig seizoen zijn vertrokken voor enkele honderd euro meer. Het wordt bijna een constante dat hij bij het begin van elk seizoen problemen moet maken rond spelers waar er eigenlijk geen zijn...


Blijkbaar zijn de Oostendenaars dan toch niet voor het geld vertrokken maar wel voor BVR.Zelfs DT heeft dit al schoorvoetend toe. ;) Van Damme zondag op de bank houden zal hem niet in dank worden aangenomen door de supps.Dat zal BVR toch snappen.


Euh, heb ik dan ooit ontkend misschien dat dit ook een van de redenen was? Alleen maak ik er niet uit op - zoals anderen hé Lolo - dat dat dan de enige reden is...


01 Okt 2012, 14:04
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
witteken schreef:
er zijn er hier die snel vergeten zijn dat bogaerts een verdedigende middenvelder is en smet een centrale verdediger . de kritiek op die jongens vind ik onterecht , bvr heeft in de voorbereiding die jongens bijna nooit op hun beste plaats gezet.


Dus als ze spelen en het gaat goed, moeten we ze goed vinden en als het minder gaat, moeten we zwijgen omdat ze niet op hun plaats staan?? Sorry zenne, maar zo werkt het niet... Ik zeg al van in het begin dat Mike een centrale verdediger is en geen back (nog van voor hij hier een bal had getrapt afgaande op zijn matchen bij de reserven van Beerschot), dus ik treed u bij in dat opzicht maar ik denk wel dat we mogen zeggen dat de Mike van dit moment niet meer de Mike is van de voorbereiding en de eerste competitiematchen... Heeft sinds dag 1 als back gespeeld hier en deed dat heel goed... Als je dan lof krijgt voor die prestaties, moet je ook uw mindere vorm durven erkennen eens zo'n mindere momenten aanbreken... Als hij tegen Antwerp en tegen STVV wel goed in positie kan blijven en tegen Oudenaarde en Oostende niet meer, ligt dat niet aan zijn opleiding denk ik maar aan een minder vormpeil. En daar is niks verkeerd mee toch?

En om een lans te breken voor Jonas als centrale mid - kreeg gisteren heel vaak de mogelijkheid om mee op te rukken maar deed ook wel bijster weinig met het balbezit en de geboden ruimte. Ik wil maar zeggen - als hij zijn kans als cv niet had gekregen, had hij nooit de basis gehaald vrees ik. Zo eerlijk moeten we dan ook weer zijn want zijn optredens in de voorbereiding als verdedigende mid waren redelijk dramatisch...


01 Okt 2012, 14:14
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
DT schreef:
Still standing ! schreef:


tis alsof je iemand die normaal altijd een doos melkchocolapralinnen koopt eens een doos Leonidas 'mixted' cadeau doet: die l'embarras du choix maakt dattem eerst alle fondant, marsepein, witte pralinnen enz... proeft vooraleer te besluiten dat hij toch liefst gewoon zijn oude melkchocolatpralinnen heeft. :D



Allemaal goed en wel, maar dan moet hij ook niet verbaasd/verrast zijn als zijn melkchocoladepralinen op het einde van dat seizoen liever in de etalage gaan liggen bij een plaatselijke bakker in Oostende...


:D

Waar ze niet gesmaakt worden zoals bij hun vorige patissier...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


01 Okt 2012, 15:46
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
lolo4ever schreef:
Titus schreef:
Still standing ! schreef:

dat zijn dan melkchocoladepralinnen die gekielhaald zouden moeten worden :plat:

Van Renthergem zou beter eerst eens naar zichzelf kijken vooraleer hij overal gaat verkondigen dat de sterkhouders hier vorig seizoen zijn vertrokken voor enkele honderd euro meer. Het wordt bijna een constante dat hij bij het begin van elk seizoen problemen moet maken rond spelers waar er eigenlijk geen zijn...


Blijkbaar zijn de Oostendenaars dan toch niet voor het geld vertrokken maar wel voor BVR.Zelfs DT heeft dit al schoorvoetend toe. ;)
Van Damme zondag op de bank houden zal hem niet in dank worden aangenomen door de supps.Dat zal BVR toch snappen.

Hierzie terug van weggeweest.Als het is voor(alleen maar) te kankeren BLIJF dan weg.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


01 Okt 2012, 15:50
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
DavidSeal schreef:
lolo4ever schreef:
Titus schreef:
Van Renthergem zou beter eerst eens naar zichzelf kijken vooraleer hij overal gaat verkondigen dat de sterkhouders hier vorig seizoen zijn vertrokken voor enkele honderd euro meer. Het wordt bijna een constante dat hij bij het begin van elk seizoen problemen moet maken rond spelers waar er eigenlijk geen zijn...


Blijkbaar zijn de Oostendenaars dan toch niet voor het geld vertrokken maar wel voor BVR.Zelfs DT heeft dit al schoorvoetend toe. ;)
Van Damme zondag op de bank houden zal hem niet in dank worden aangenomen door de supps.Dat zal BVR toch snappen.

Hierzie terug van weggeweest.Als het is voor(alleen maar) te kankeren BLIJF dan weg.


van weggeweest gesproken, waar zit Pattaboem?


01 Okt 2012, 15:55
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
DavidSeal schreef:
lolo4ever schreef:

Blijkbaar zijn de Oostendenaars dan toch niet voor het geld vertrokken maar wel voor BVR.Zelfs DT heeft dit al schoorvoetend toe. ;)
Van Damme zondag op de bank houden zal hem niet in dank worden aangenomen door de supps.Dat zal BVR toch snappen.

Hierzie terug van weggeweest.Als het is voor(alleen maar) te kankeren BLIJF dan weg.


van weggeweest gesproken, waar zit Pattaboem?



Moreels, De schutter, Depoitre hebben hier quasi altijd in de ploeg gestaan, dus ik denk dat die niet moeten (mogen) klagen dan. Dus wat zouden die in godsnaam dan tegen den trainer gaan hebben of gehad hebben. Lolo4ever zou beter naar Oostende uitwijken, de zeelucht zal hem goeddoen want hij raaskalt.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


01 Okt 2012, 16:04
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
Wat ik onthoud van gisteren: ik had last van de kater van zaterdag en 't was daar koud in dat trekgat. Voor de rest lijkt er mij niets het vernoemen waard, behalve dan dat BVR volgens mij er zaterdag ook serieus ingehangen had...

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


01 Okt 2012, 16:46
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3878
Leeftijd: 46
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
Zou opteren voor Petrovic linksback te zetten en Van Damme centraal. Gunst op de bank.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


01 Okt 2012, 17:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
[/quote] Moreels, De schutter, Depoitre hebben hier quasi altijd in de ploeg gestaan, dus ik denk dat die niet moeten (mogen) klagen dan. Dus wat zouden die in godsnaam dan tegen den trainer gaan hebben of gehad hebben. [/quote]

Schutter is een lichtjens ander verhaal he, die heeft er wel een paar keer naast gestaan en als hij speelde was het meestal als linksback... de positie die hij bij kvo ook mocht innemen tegen ons den tweeden time... waarna zijn vervanger de pannen van het dak speelde op verdedigende middenvelder den tweeden helft :hmm:

wat da moreels en poitre zouden moeten lopen grommen ontgaat mij eerlijk gezegd ook vierkant. er zullen ook wel achter-de-schermen spelletjes gespeeld zijn met manager(s) ook...

ge zult er het fijne niet van weten, en het doet er ook niet meer toe. dien boek is toe en het heeft geen zin om hier (zoals dien Lolo4ever) om hier constant te zitten stoken tegen BVR. Aalst is altijd een trainerskerkhof geweest, feit blijft dat deze trainer na 2,5 seizoenen een deftige cv kan voorleggen quoi resultaten bij ons én verleden seizoen er (tesamen met de rest vd technische staff en de Flippo en Ewen) ondanks de financiele problemen steeds in geslaagd is om de groep op de rails te houden én dit seizoen een hele mooie spelersgroep heeft weten bijeen te schrapen die allemaal nog 2 jaars onder contract liggen. dus als het enige dat tegen hem kunt inbrengen is dat em is een paar wissels gedaan heeft 'die ge niet echt geslaagd vond', of dat zijne kop u niet aanstaat, of dat hij vermoedelijk uwen afgod weggejaagd zou kunnen hebben, vind ik de +'en toch serieus opwegen tegen de -'en.

en néééééééén El Corredor, ik ben er gene familie van. :D

_________________
may the FORCE be with you.


01 Okt 2012, 17:37
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
BVR heeft dit jaar een deftige spelerskern bijeengehaald. Of dat binnen de financiële grenzen is gegaan, mogen we hopen maar weet niemand voorlopig.

en dit jaar zijn er talenten gehaald, zeer zeker, maar je vergeet hier gemakkelijkheidshalve wel den nest bazaar die hier onder zijn bewind ook al is gepasseerd op zijn absolute voorspraak overigens...

namen moet ik niet noemen, want het zijn er een pak.


Laatst gewijzigd door El Corredor op 01 Okt 2012, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.



01 Okt 2012, 18:01
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
BVR heeft dit jaar een deftige spelerskern bijeengehaald. Of dat binnen de financiële grenzen is gegaan, mogen we hopen maar weet niemand voorlopig.

en dit jaar zijn er talenten gehaald, zeer zeker, maar je vergeet hier gemakkelijkheidshalve wel den nest bazaar die hier onder zijn bewind ook al is gepasseerd...

namen moet ik niet noemen, want het zijn er een pak.


Is iedereen die hier gepasseerd is onder zijn bewind, altijd 100% ZIJN keus geweest?

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


01 Okt 2012, 18:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Zou opteren voor Petrovic linksback te zetten en Van Damme centraal. Gunst op de bank.


Voilà da bereikt BVR dus met zijn vervangen om te vervangen - nu is plots niemand meer veilig als het om de basiself gaat... Godver, had hij gewoon zijn ploeg laten staan die sinds Roeselare thuis redelijk goed voetbal laat zien ipv onnodige foliekes... Petrovic moet maar zijn kans afwachten hé - had maar niet op ralenti moeten spelen tegen Zele... Trouwens, aan zijn passing gisteren te zien, had hij nog zwaar last van zijn masker... Petrovic heeft tegen Oudenaarde gewoon het evenwicht hersteld dat BVR zelf uit zijn ploeg haalde door Ken er op een heel bizar moment uit te halen... Maar om dat element dan net te gebruiken om Ken er dan ook nog eens naast te zetten de match erop - laat ons zeggen dat BVR het nooit als psycholoog moet proberen ergens...

Misschien moet hij zondag De Cuyper vervangen door Jadot - om te bluffen tegen Czernia... Of Hugelier diep in de spits ten nadele van Glouftsis omdat dienen sirtaki ook al op zijn systeem begint te werken...


01 Okt 2012, 18:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 173 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 110 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst