Ws Woluwe-Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 173 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Ws Woluwe-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 584
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
De beelden :
http://www.whitestar.be/white-star-tv/


01 Okt 2012, 19:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
Gisteren veeeeeeeeel wijzer geworden dan bij een overwinning! Van Damme is onmisbaar aangezien niemand uit onze kern zijn taak op het middenveld even goed kan uitvoeren. Petrovic is een steengoede voetballer op linksback, geef hem daar ook zijn kans. Gunst doet het niet slecht maar brengt aanvallend te weinig bij. Smet krijgt dan inderdaad iets meer krediet omdat we bvb met hem en Petrovic op de flanken tegen Willem II wel de organisatie konden standhouden.
En de accomodatie te Woluwe (n) Mooi pleintje ze, maar als ge al 20-25 meter van het veld zit door een atletiekpiste en ze zetten u dan ook nog eens achter de goal met een hek van 3 meter voor u en een tribune dat in het beste geval een ijzeren constructie mag genoemd worden, dan vraag ik me af waar de term PROFCLUB bij deze club vandaan komt! Had dan gewoon die zittribune opengedaan alleen en 13 euro gevraagd, dan wast nog deftig.
Zwakste match vant seizoen. Zelfs een Aalst van op Antwerp had er de 3 punten gepakt, maar de minst zwakke ploeg won. So be it
Nu gaan voor een 6 op 6 thuis


01 Okt 2012, 19:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
DT schreef:
witzwet schreef:
Zou opteren voor Petrovic linksback te zetten en Van Damme centraal. Gunst op de bank.


Voilà da bereikt BVR dus met zijn vervangen om te vervangen - nu is plots niemand meer veilig als het om de basiself gaat... Godver, had hij gewoon zijn ploeg laten staan die sinds Roeselare thuis redelijk goed voetbal laat zien ipv onnodige foliekes... Petrovic moet maar zijn kans afwachten hé - had maar niet op ralenti moeten spelen tegen Zele... Trouwens, aan zijn passing gisteren te zien, had hij nog zwaar last van zijn masker... Petrovic heeft tegen Oudenaarde gewoon het evenwicht hersteld dat BVR zelf uit zijn ploeg haalde door Ken er op een heel bizar moment uit te halen... Maar om dat element dan net te gebruiken om Ken er dan ook nog eens naast te zetten de match erop - laat ons zeggen dat BVR het nooit als psycholoog moet proberen ergens...

Misschien moet hij zondag De Cuyper vervangen door Jadot - om te bluffen tegen Czernia... Of Hugelier diep in de spits ten nadele van Glouftsis omdat dienen sirtaki ook al op zijn systeem begint te werken...


Nog nooit heb ik je zo negatief weten uitlaten over BVR.En dat voor iemand die altijd de trainer zijn taktische ingrepen verdedigde.Als zelfs jij zo iets schrijft moet BVR wel volledig de pedalen kwijt zijn.
Hopelijk wordt zondag gewonnen of het hek is helemaal van de dam.


01 Okt 2012, 19:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
Lolo jongen toch,als ze winnen zie je u hier niet,maar om commentaar te geven na een slechte wedstrijd dan ben je hier haantje de voorste.

Je moet wa meer respect hebben,voor mensen die hier iets bewezen hebben,da waren toch jou woorden als er iemand commentaar had op lomperik Depoitre en nu kom je juist hetzelfde doen. :wadde: mensen vergeten blijkbaar vlug e jongen. :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


01 Okt 2012, 19:47
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
lolo4ever schreef:
DT schreef:
witzwet schreef:
Zou opteren voor Petrovic linksback te zetten en Van Damme centraal. Gunst op de bank.


Voilà da bereikt BVR dus met zijn vervangen om te vervangen - nu is plots niemand meer veilig als het om de basiself gaat... Godver, had hij gewoon zijn ploeg laten staan die sinds Roeselare thuis redelijk goed voetbal laat zien ipv onnodige foliekes... Petrovic moet maar zijn kans afwachten hé - had maar niet op ralenti moeten spelen tegen Zele... Trouwens, aan zijn passing gisteren te zien, had hij nog zwaar last van zijn masker... Petrovic heeft tegen Oudenaarde gewoon het evenwicht hersteld dat BVR zelf uit zijn ploeg haalde door Ken er op een heel bizar moment uit te halen... Maar om dat element dan net te gebruiken om Ken er dan ook nog eens naast te zetten de match erop - laat ons zeggen dat BVR het nooit als psycholoog moet proberen ergens...

Misschien moet hij zondag De Cuyper vervangen door Jadot - om te bluffen tegen Czernia... Of Hugelier diep in de spits ten nadele van Glouftsis omdat dienen sirtaki ook al op zijn systeem begint te werken...


Nog nooit heb ik je zo negatief weten uitlaten over BVR.En dat voor iemand die altijd de trainer zijn taktische ingrepen verdedigde.Als zelfs jij zo iets schrijft moet BVR wel volledig de pedalen kwijt zijn.
Hopelijk wordt zondag gewonnen of het hek is helemaal van de dam.



Volgens mij ben JIJ al lang de pedalen kwijt...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


01 Okt 2012, 19:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
Zondag mag van mij het volgende eens geprobeerd worden:
VDN
Pietermaat- Kestens-Flippo - Petrovic
De Cuyper-Bogaerts-Van Damme-Martin
Di Gregorio
Glouftsis


01 Okt 2012, 20:00
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Gisteren veeeeeeeeel wijzer geworden dan bij een overwinning! Van Damme is onmisbaar aangezien niemand uit onze kern zijn taak op het middenveld even goed kan uitvoeren. Petrovic is een steengoede voetballer op linksback, geef hem daar ook zijn kans. Gunst doet het niet slecht maar brengt aanvallend te weinig bij. Smet krijgt dan inderdaad iets meer krediet omdat we bvb met hem en Petrovic op de flanken tegen Willem II wel de organisatie konden standhouden.
En de accomodatie te Woluwe (n) Mooi pleintje ze, maar als ge al 20-25 meter van het veld zit door een atletiekpiste en ze zetten u dan ook nog eens achter de goal met een hek van 3 meter voor u en een tribune dat in het beste geval een ijzeren constructie mag genoemd worden, dan vraag ik me af waar de term PROFCLUB bij deze club vandaan komt! Had dan gewoon die zittribune opengedaan alleen en 13 euro gevraagd, dan wast nog deftig.
Zwakste match vant seizoen. Zelfs een Aalst van op Antwerp had er de 3 punten gepakt, maar de minst zwakke ploeg won. So be it
Nu gaan voor een 6 op 6 thuis



dat is ook zo nen dooddoener hé zeg. Gunst kiest zijn momenten om mee op te rukken en levert dan meestal nog een prima voorzet af!! Dus aanvallend zeker ok...


01 Okt 2012, 20:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1873
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
DT schreef:
witteken schreef:
er zijn er hier die snel vergeten zijn dat bogaerts een verdedigende middenvelder is en smet een centrale verdediger . de kritiek op die jongens vind ik onterecht , bvr heeft in de voorbereiding die jongens bijna nooit op hun beste plaats gezet.


Dus als ze spelen en het gaat goed, moeten we ze goed vinden en als het minder gaat, moeten we zwijgen omdat ze niet op hun plaats staan?? Sorry zenne, maar zo werkt het niet... Ik zeg al van in het begin dat Mike een centrale verdediger is en geen back (nog van voor hij hier een bal had getrapt afgaande op zijn matchen bij de reserven van Beerschot), dus ik treed u bij in dat opzicht maar ik denk wel dat we mogen zeggen dat de Mike van dit moment niet meer de Mike is van de voorbereiding en de eerste competitiematchen... Heeft sinds dag 1 als back gespeeld hier en deed dat heel goed... Als je dan lof krijgt voor die prestaties, moet je ook uw mindere vorm durven erkennen eens zo'n mindere momenten aanbreken... Als hij tegen Antwerp en tegen STVV wel goed in positie kan blijven en tegen Oudenaarde en Oostende niet meer, ligt dat niet aan zijn opleiding denk ik maar aan een minder vormpeil. En daar is niks verkeerd mee toch?

En om een lans te breken voor Jonas als centrale mid - kreeg gisteren heel vaak de mogelijkheid om mee op te rukken maar deed ook wel bijster weinig met het balbezit en de geboden ruimte. Ik wil maar zeggen - als hij zijn kans als cv niet had gekregen, had hij nooit de basis gehaald vrees ik. Zo eerlijk moeten we dan ook weer zijn want zijn optredens in de voorbereiding als verdedigende mid waren redelijk dramatisch...


Hier volg ik u toch niet ze, Smet een goede voorbereiding? Stond tegen bvb. Terjoden te bibberen op zijn benen, met een erg knullig tegendoelpunt als gevolg. Kwam er de laatste wedstrijden wel steeds beter door.


01 Okt 2012, 20:27
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
Zou zeker geen slechte opstelling zijn.
Met Kestens en petrovic krijgen we er achteraan toch wat ervaring bij,en het zijn mannen die er altijd voor gaan.
En normaal moet Bogaerts op het middenveld ook zijn streng kunnen trekken want heeft daar in het verleden toch nog al gespeeld.
Maar of BVR er ook zo over denkt zullen we zondag zien maar heb er myn twijfels over
DAt er iets moet veranderen lijkt me vrij duidelijk maar onze trainer heeft het laatste woord natuurlijk.
Zondag 3 punten en eens de nul houden en we kunnen weer vertrokken zijn.


01 Okt 2012, 20:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1014
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
Leuke en pertinente reacties hier..

En inderdaad, laat ons vooral positief blijven.
Ben inderdaad ook benieuwd naar het konijn dat BVR nu wel uit zijn hoed moet gaan toveren in verband met onze defensie...
Zelfs een blinde ziet dat het nu reeds weken na mekaar tactisch/technisch niet klopt..
Alle krediet aan bart- maar er moet nu wel zo stillekesaan iets gaan gebeuren.... :EA:


01 Okt 2012, 20:58
Miniem

Lid geworden op: 11 Sep 2011, 19:35
Berichten: 58
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
Zondag mag van mij het volgende eens geprobeerd worden:
VDN
Pietermaat- Kestens-Flippo - Petrovic
De Cuyper-Bogaerts-Van Damme-Martin
Di Gregorio
Glouftsis


Waarom ne keer nie Weydisch en Martin tesamen aan de aftrap?
Voor mij de twee eendracht spelers met het meeste talent.


02 Okt 2012, 0:34
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
lolo4ever schreef:

Nog nooit heb ik je zo negatief weten uitlaten over BVR.En dat voor iemand die altijd de trainer zijn taktische ingrepen verdedigde.Als zelfs jij zo iets schrijft moet BVR wel volledig de pedalen kwijt zijn.
Hopelijk wordt zondag gewonnen of het hek is helemaal van de dam.


Dan moet je toch eens "grasduinen" in het verleden hoor. Zoals steeds geef ik mijn mening, ik verdedig BVR als ik vind dat hij gelijk heeft maar als ik vind dat hij de mist in gaat, geef ik dat ook aan. Tegen Oudenaarde kan ik begrijpen dat hij "iets" wil proberen bij de voorsprong met de match van Oostende in het achterhoofd - daar lijk je ook de boel helemaal in handen te hebben tot er paniek uitbreekt langs alle kanten... Naast het probeersel zelf, vond ik wel het moment van de wissel totaal verkeerd omdat Leleu Schamp weer net op zijn gewone (beste) positie had gezet en net op dat moment haal je zelf uw gehele organisatie eruit. Deed dan wel een goeie tegenzet opnieuw met Petrovic erin te brengen en ik dacht dus accident de parcours binnen de match zelf rechtgezet dus chapeau... Zelfs zijn bizarre uitleg over zijn ingreep achteraf, kon ik nog door de vingers zien.

Maar als je dan mannen die de laatste weken positioneel redelijk rampzalig bezig zijn, blijft vertrouwen geven en je zet mannen die je niks kan verwijten en topfit zijn naast de ploeg voor iemand die amper 15 min competitie in de benen heeft en eigenlijk een pure linksback is, voor een verplaatsing naar de leider dan nog, awel ja, dat vind ik gek. Omdat het eigenlijk compleet contradictorisch is tot wat hij al het hele seizoen aangeeft - zullen verliezen en met deze jonge ploeg dit en dat, vertrouwen geven, enz. maar dat je dan wel op Bogaerts na uw enige "jonge" speler met ervaring eruit zet, op dit moment in de competitie, vind ik onbegrijpelijk. En ik denk niet dat ik de enige ben. En als het gewoon was om Woluwe te verrassen, dan had hij zich deze moeite kunnen getroosten want het enige elftal dat hij verraste in negatieve zin, was het onze...

@ Alostana: Met alle respect, maar wie was er wel goed tegen Terjoden-Welle en bijvoorbeeld Union? Op dat moment stond BVR's idee al lang vast en begrijpelijk wel want Smet was op de back redelijk outstanding tegen Bergen, Lokeren, Willem II en Sittard bijvoorbeeld... Zoals aangegeven, ik zie Mike liever als cv maar op basis van zijn prestaties tot op zijn uitvallen op Westerlo kon er over de Mike weinig slecht gezegd worden als rechtsback... Het is enkel door dat onnodig gemorrel aan zijn basisopstelling dat BVR er nu denk ik voor zorgt dat er wat twijfel in de ploeg kan sluipen: mannen in vorm kunnen eruit vliegen, mannen die niet sterk bezig zijn, kunnen blijven staan, mannen die lang geblesseerd waren, komen uit het niets de basisploeg in en mannen die telkens iets proberen brengen (zoals een Weydisch - ga er de persconferenties maar eens op na wat BVR elke keer over Thomas zegt), blijven de week nadien op de bank... En het is die 2 maten en 2 gewichten die wel vaker opduiken - De Castro die heel vaak zijn kat stuurde naar de training in het verleden, maar toch wel speelde in het weekend - De Schutter die slecht was tijdens de voorbereiding en daarover 1 uitspraak deed, maar wel drie maanden naast de ploeg stond, is een mooi voorbeeldje denk ik...

En nogmaals: ik vind BVR nog altijd een uitstekende trainer, maar soms zou het meer respect afdwingen als hij eens groot is in de nederlaag en zelf - zoals Ron Jans bijvoorbeeld - de hand in eigen boezem steekt, niet naar ons maar wel naar zijn spelerskern toe. En bijvoorbeeld ook niet meteen met de vinger wijzen naar de sfeer van de supporters, als je twee weken ervoor in Oostende geruggesteund werd door een fanatieke aanhang en nu in een hypodroom een voetbalmatch moet afhaspelen... Zoals Bram zegt, we kennen hem ondertussen al een beetje, maar hij zou zelf ondertussen ook wel al wat meer feeling mogen hebben wat kan en wat niet inzake uitlatingen... En niet altijd een pure Iendrachter slachtofferen om een of ander voorbeeld te stellen, zou ook helpen want dit is - helaas - niet de eerste keer.

Soit, ik ga er niet verder op in gaan want mijn posts zijn blijkbaar koren op de molen voor anderen die zich vooral willen laten gelden om persoonlijke vetes uit te vechten of zich te wentelen in een nederlaag, en dat is ook allesbehalve de bedoeling. Zie dat mijn posts Pattaboem laten verrijzen...


02 Okt 2012, 7:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
@DT
Voor mij moet je het echt niet laten om je taktische en andere bespiegelingen weer te geven.Toegegeven ik heb nu wel garen gespind op uw ontgoocheling in BVR.Maar ook anders had ik gereageerd wat ik overigens bewust niet gedaan heb na Oostende en Oudenaarde hoewel daar ook wel gelegenheid voor was.
Ja,ik heb persoonlijk iets tegen BVR en dan vooral omdat hij hier keer op keer in de eerste plaats Aalsterse publiekslievelingen schoffeert.Eerst Seminck,vorig jaar De Schutter en nu Van Damme.Zelfs Jens heeft te lang moeten vechten voor zijn plaats.Ken zondag opzij schuiven om Petrovic in de ploeg te kunnen droppen was voor mij een brug te ver.
Waarom Kestens plaats moet ruimen voor Bogaerts begrijp ik overigens ook niet.Maar Kristof is braaf en verstandig en wacht wel op zijn kans om zijn gelijk te bewijzen.
Bovendien moet BVR niet rondstrooien dat andere waardevolle spelers de club verlaten hebben voor een paar honderd euro meer als hij hen vorig jaar zelfs heeft aangeraden om de club te verlaten.Dat en nog andere akkefietjes hebben er toe geleid dat deze spelers de club verlaten hebben waarbij bepaalde personen natuurlijk de kans zagen om hen hier een steuntje te geven.
BVR heeft zeker zijn verdiensten.Zijn 4-4-2 waarbij hij de tegenstrever naar voor lokte om zo ruimte te scheppen vond ik zijn sterkste systeem.Alleen heeft hij daar nu met Di Gregorio en Glouftsis niet de geschikte spelers voor.Bijgevolg moet hij zich nu aanpassen maar het gebrek aan balrecuperatie van zijn aanvallende spelers zet zijn verdediging teveel onder druk.Hij heeft resultaten behaald en daar draait het om hoewel ik het steeds moeilijk heb met zijn taktische ingrepen in een wedstrijd.Maar uiteindelijk zal ook hij een voorbijganger zijn en daarom is het spijtig dat hij keer op keer clubiconen aan de deur zet.
Niet getreurd met 2 haalbare thuismatchen staan we binnen 2 weken misschien in de topdrie en is BVR onaantastbaar en kan hij Ken mooi afserveren.Maar een boemerang kom ooit wel eens terug.


02 Okt 2012, 12:05
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
lolo4ever schreef:
@DT
Voor mij moet je het echt niet laten om je taktische en andere bespiegelingen weer te geven.Toegegeven ik heb nu wel garen gespind op uw ontgoocheling in BVR.Maar ook anders had ik gereageerd wat ik overigens bewust niet gedaan heb na Oostende en Oudenaarde hoewel daar ook wel gelegenheid voor was.
Ja,ik heb persoonlijk iets tegen BVR en dan vooral omdat hij hier keer op keer in de eerste plaats Aalsterse publiekslievelingen schoffeert.Eerst Seminck,vorig jaar De Schutter en nu Van Damme.Zelfs Jens heeft te lang moeten vechten voor zijn plaats.Ken zondag opzij schuiven om Petrovic in de ploeg te kunnen droppen was voor mij een brug te ver.
Waarom Kestens plaats moet ruimen voor Bogaerts begrijp ik overigens ook niet.Maar Kristof is braaf en verstandig en wacht wel op zijn kans om zijn gelijk te bewijzen.
Bovendien moet BVR niet rondstrooien dat andere waardevolle spelers de club verlaten hebben voor een paar honderd euro meer als hij hen vorig jaar zelfs heeft aangeraden om de club te verlaten.Dat en nog andere akkefietjes hebben er toe geleid dat deze spelers de club verlaten hebben waarbij bepaalde personen natuurlijk de kans zagen om hen hier een steuntje te geven.
BVR heeft zeker zijn verdiensten.Zijn 4-4-2 waarbij hij de tegenstrever naar voor lokte om zo ruimte te scheppen vond ik zijn sterkste systeem.Alleen heeft hij daar nu met Di Gregorio en Glouftsis niet de geschikte spelers voor.Bijgevolg moet hij zich nu aanpassen maar het gebrek aan balrecuperatie van zijn aanvallende spelers zet zijn verdediging teveel onder druk.Hij heeft resultaten behaald en daar draait het om hoewel ik het steeds moeilijk heb met zijn taktische ingrepen in een wedstrijd.Maar uiteindelijk zal ook hij een voorbijganger zijn en daarom is het spijtig dat hij keer op keer clubiconen aan de deur zet.
Niet getreurd met 2 haalbare thuismatchen staan we binnen 2 weken misschien in de topdrie en is BVR onaantastbaar en kan hij Ken mooi afserveren.Maar een boemerang kom ooit wel eens terug.


Ken zal zondag wel in de basis staan.Kgeloof nooit dat bart ken er gaat blijven uithouden+ik vermoed dat hij zelf wel zal inzien dat hij een foute keuze gemaakt heeft zondag.In het nieuwsblad zegt hij trouwens dat hij tom boven ken verkoos tegen woluwe omwille van het kleine veld.


02 Okt 2012, 12:36
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
omwille van het kleine veld? :plat:

ik dacht eerder dat Van Damme er naast viel door de ongunstige stand van de zon...


02 Okt 2012, 12:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 173 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 140 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst