Eendracht Aalst - St Niklaas - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eendracht Aalst - St Niklaas 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - St Niklaas
Ik versta persoonlijk toch de kritiek niet altijd. Als het spektakel is en we winnen met 3-2 heet het dat we teveel kansen weggeven. En als we dan eens met een droge 2-0 winnen en - laten we wel wezen - nauwelijks kansen weggeven, dan is er weer niet genoeg te zien. Feit is wel dat we tot nu toe absoluut niet te klagen gehad hebben over het spektakel en er dan nog eens mee meedraaien in de subtop ook. En op eigen veld toch 12 op 12, das toch ook leuk. Ik vraag me af wat sommigen willen, dat we elke match met 5-0 winnen of zo. Als dit de tendens is voor de rest van het seizoen, dan kan ik me daar alleszins absoluut mee verzoenen.


07 Okt 2012, 19:13
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 16:03
Berichten: 253
Leeftijd: 44
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - St Niklaas
Bartos schreef:
Ik versta persoonlijk toch de kritiek niet altijd. Als het spektakel is en we winnen met 3-2 heet het dat we teveel kansen weggeven. En als we dan eens met een droge 2-0 winnen en - laten we wel wezen - nauwelijks kansen weggeven, dan is er weer niet genoeg te zien. Feit is wel dat we tot nu toe absoluut niet te klagen gehad hebben over het spektakel en er dan nog eens mee meedraaien in de subtop ook. En op eigen veld toch 12 op 12, das toch ook leuk. Ik vraag me af wat sommigen willen, dat we elke match met 5-0 winnen of zo. Als dit de tendens is voor de rest van het seizoen, dan kan ik me daar alleszins absoluut mee verzoenen.


(y)


07 Okt 2012, 19:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1014
Bericht Re: Eendracht Aalst - St Niklaas
Bartos akkoord hoor, en de kritiek die hier wordt gegeven dient dan ook steeds constructief te zijn..
Maar ik vind dus dat die kritiek moet kunnen, want ik vond ( en samen met mij nogal wat anderen vandaag in de E) dat we slap stonden te verdedigen, en dat tegen een ploeg die niet veel voorstelde ( is voor mij de zwakste tegenstander die we dit seizoen in de competitie reeds hebben ontmoet)
We houden inderdaad de nul, en daar mogen we dus best blij, maar niet echt fier op zijn..


07 Okt 2012, 19:26
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - St Niklaas
Bartos schreef:
Ik versta persoonlijk toch de kritiek niet altijd. Als het spektakel is en we winnen met 3-2 heet het dat we teveel kansen weggeven. En als we dan eens met een droge 2-0 winnen en - laten we wel wezen - nauwelijks kansen weggeven, dan is er weer niet genoeg te zien. Feit is wel dat we tot nu toe absoluut niet te klagen gehad hebben over het spektakel en er dan nog eens mee meedraaien in de subtop ook. En op eigen veld toch 12 op 12, das toch ook leuk. Ik vraag me af wat sommigen willen, dat we elke match met 5-0 winnen of zo. Als dit de tendens is voor de rest van het seizoen, dan kan ik me daar alleszins absoluut mee verzoenen.


volledig akkoord hiermee.


07 Okt 2012, 19:32
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Eendracht Aalst - St Niklaas
Waarom moet Smet ( waar ik al geen fan van ben) op links de corners komen trappen.
Hij laat zo al gans zijn flank open liggen laat staan dat hij na een corner nog op de rechts back positie kan terug komen. Ik snap het echt niet ze, ik dacht nochtans dat voetbal simpel kon zijn.
PS wij hebben het hem zelf eens gevraagd, en het verwachte andwoord gekregen natuurlijk: DE TRAINER WIL DIT.


07 Okt 2012, 19:37
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - St Niklaas
dat sint niklaas niet bepaald veel kon klaarmaken, heeft er ook mee te maken dat we geen echt spektakelstuk hebben gezien. in ieder geval vond ik Pietermaat vandaag net één van zijn betere partijen afleveren, en moeten we blij zijn dat het hen gelukt is om eens de 0 te houden. vorige week was er veel meer reden voor kritiek dan deze week. OK, achteraan was het nog niet altijd goed (vooral bij die laatste vrije trap voor sint niklaas), maar uiteindelijk hebben ze wel de nul kunnen houden, zonder al te veel kansen weg te geven.

de zege vind ik alvast verdiend, want ondanks het bij momenten ietwat slordig voetbal en het bij momenten extreem lage tempo, vond ik ons vandaag wel de best voetballende ploeg. bovendien was het duidelijk merkbaar dat men meer aandacht schonk aan de organisatie alvorens blind naar voor te stormen. vandaag heeft dat geloond. volgende week nog zo eens winnen en we staan weer ver in de top drie

spelers die me vandaag in positieve zin opvielen: vandamme, pietermaat, martin, decuyper,filipovic en weydisch. (en natuurlijk onze keeper, maar die stelt amper of nooit teleur)


07 Okt 2012, 19:41
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - St Niklaas
mamananeto schreef:
(Mike Smet,? Was die in staking of zo- of had hij gewoon geen zin?? - idem voor di gregorio trouwens...)


Ik vond Di Gregorio zeker niet slecht. Ge moet eens zien hoeveel trappen dat die op een match moet incasseren.


07 Okt 2012, 19:41
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - St Niklaas
Het was niet zo spectaculair als bij de vorige thuismatchen maar we winnen toch wel verdiend en schrijven er zo drie punten bij.
Bij de rust stonden we al verdiend op voorsprong. Voor de goal van Martin moest Willockx twee reddingen verrichten op pogingen van Van Damme, werd Glouftsis eens afgeblokt in de zestien en verkwanselde Di Gregorio een mogelijkheid door slecht te passen. Van Den Noortgaete moest enkel echt tussenbeide komen om een schot in hoekschop te duwen. Verder waren ze maar één keer heel gevaarlijk na een counter waarbij ze plots met 4 voor ons doel verschenen. Ze speelden het echter slecht uit en Filipovic kon echt doelgevaar voorkomen.
Na de pauze hadden we het goed onder controle vond ik. Enkel jammer dat we vergaten om het af te maken want er waren daar wel mogelijkheden toe volgens mij. Bij de afgeweken vrije trap van Petrovic die op de lat valt, hebben we dan ook nog eens pech. Aan de andere kant schoot de lat ons dan te hulp waardoor die balans in evenwicht is. Van Den Noortgaete stond aan de grond genageld bij de mooi getrapte vrije trap en was waarschijnlijk zelf verwonderd dat de rebound zomaar in zijn handen werd gekopt. Dat we uiteindelijk voor het eerst de nul houden, is mede te danken aan Pietermaat want die kopte in de extra tijd de bal van de lijn. Toen was de match wel al beslist door een goal van diezelfde Pietermaat, die maar binnen te tikken had na een rush van de ingevallen De Cuyper.
En voor de mensen die het niet goed genoeg vonden: leer eens content zijn! We draaien verdorie mee in de subtop en dat hadden er niet veel verwacht voor het seizoen. Hebben jullie dan liever wedstrijden zoals op Oostende of Westerlo? Daar werd er misschien beter gespeeld maar blijf je zo goed als met lege handen achter. Vandaag werd er gewonnen en dan weet ik wat kiezen hoor.


07 Okt 2012, 19:56
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - St Niklaas
anubis schreef:
Waarom moet Smet ( waar ik al geen fan van ben) op links de corners komen trappen.
Hij laat zo al gans zijn flank open liggen laat staan dat hij na een corner nog op de rechts back positie kan terug komen. Ik snap het echt niet ze, ik dacht nochtans dat voetbal simpel kon zijn.
PS wij hebben het hem zelf eens gevraagd, en het verwachte andwoord gekregen natuurlijk: DE TRAINER WIL DIT.


Los van de discussie of Smet corners moet trappen of niet, maar als hij die trapt, lijkt het me toch maar logisch dat hij die links trapt. Ik vind namelijk - en blijkbaar de trainer ook - dat corners altijd gevaarlijker zijn als ge die kunt naar binnen draaien en daarvoor moet ge ze laten trappen door een rechtsvoetige op links en een linksvoetige op rechts (vandaag Smet en Petrovic). Trouwens, op dergelijke momenten pakt toch gewoon iemand anders zijn positie over.


07 Okt 2012, 19:57
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - St Niklaas
anubis schreef:
Waarom moet Smet ( waar ik al geen fan van ben) op links de corners komen trappen.
Hij laat zo al gans zijn flank open liggen laat staan dat hij na een corner nog op de rechts back positie kan terug komen. Ik snap het echt niet ze, ik dacht nochtans dat voetbal simpel kon zijn.
PS wij hebben het hem zelf eens gevraagd, en het verwachte andwoord gekregen natuurlijk: DE TRAINER WIL DIT.

Als Smet een corner moet komen trappen, zijn er andere spelers die niet mee naar voor trekken en voor de verdedigende organisatie moeten zorgen op dat moment.


07 Okt 2012, 20:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - St Niklaas
Volgende week ook winnen, en ik kan ier nog iet tof posten opt forum :banana: Come on Iendracht!!! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


07 Okt 2012, 20:26
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - St Niklaas
3 dikke punten,en geen tegen goal meer valt er over deze wedstrijd niet te zeggen denk ik.
sksn enorm zwak wij iets beter en dat is het


07 Okt 2012, 20:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - St Niklaas
Voor degenen die het nog wagen om naar verslagen van TV-Oost te kijken:
hier de samenvatting van onze match vanmiddag:
http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken/sportarchief-tvoost/meest-recente/aalst-sint-niklaas-2012-10-07/#.UHHVn1FONDw

_________________
Please don't take my Iendracht away!


07 Okt 2012, 21:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St Niklaas
Sfeerbeelden staan op de fotosite :rolandjen:

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=313

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


07 Okt 2012, 22:21
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - St Niklaas
Iendrachtzot schreef:
Voor degenen die het nog wagen om naar verslagen van TV-Oost te kijken:
hier de samenvatting van onze match vanmiddag:
http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken/sportarchief-tvoost/meest-recente/aalst-sint-niklaas-2012-10-07/#.UHHVn1FONDw


kommentaar van Cernia:" wij hebben een goede match gespeeld", jawaddde jongens !
die is blijkbaar ni veel gewoon bij SNS :?

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


07 Okt 2012, 22:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst