Eendracht Aalst - Dessel Sport - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - Dessel Sport 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
you're completely missing the point here...


Euh?! :cool:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


15 Okt 2012, 17:56
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Still standing ! schreef:

you're completely missing the point here... bij een ploeg die onderaan staat moet je anders reageren dan bij een ploeg waar je een winning spirit probeert te creëren... en het is niet omdat je een spelers niet altijd opstelt dat je hem wegwilt he. als je zo redeneert wil hij hier Gunst, De Cuyper, Huyghelier,... ook al weg. maar ik ga hier echt geen 500 keer posten om daarover te lullen gewoon om te kunnen lullen ze, als je dat niet [i]wilt begrijpen, zal je het ook niet begrijpen zeker ? :hmm[/i]:


Dimmen hé man - als je bovenstaande post misschien eerst had geplaatst in plaats van uw vorige - die zonder context echt kant noch wal raakt -, had het misschien duidelijk geweest wat je wilde vertellen... Normaal discussiëren is er bij u ook niet bij hoor. Als je op een post tegenkanting krijgt, is het alsof je persoonlijk ge-executeerd wordt en als je point niet overkwam zoals je zelf bedoelde - en wat je nu dus wel duidelijk hebt verwoord - en je krijgt reactie, ga je er zelf meteen met de botte bijl door. Doe gewoon normaal misschien?


15 Okt 2012, 19:18
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
DT schreef:
[

Dus omdat het een ploeg is waar hij zelf een hand in heeft, mag hij ze te pas en onpas afvallen?


Ik vind toch wel dat je overdrijft hoor. Afvallen is nog serieus wat anders. Wat BVR doet valt volgens mij veel eerder onder de groep prikkelen, dan onder afvallen. Of het ljikt me toch duidelijk dat dat veeleer de bedoeling is. Ok, misschien een klein beetje teveel, maar om dat nu zo diep te gaan analyseren en uit te vergroten...

Over de keuzes die hij maakt zoals de plotse wissel van Van Damme en andere, kan er inderdaad wel een boompje opgezet worden, maar dat zijn nu éénmaal keuzes die hij maakt. De trainer die op ieder moment de keuze van alle supporters maakt, ga je nergens vinden. En als je dan eens ziet wat hier al gepasseerd is, en de keuzes die trainers bij andere ploegen maken en hun extreem wereldvreemde uitleg, dan denk ik dat de beslissingen van BVR ergens wel wat relativeren zijn ook, zonder dat je er daarom moet mee akkoord gaan.


Laatst gewijzigd door Stijn op 15 Okt 2012, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Okt 2012, 19:21
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
ik wil DT en Still Standing toch aanmoedigen hun discussie verder te zetten, kwestie dat er hier wat leven is. :D


15 Okt 2012, 19:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
El Corredor schreef:
ik wil DT en Still Standing toch aanmoedigen hun discussie verder te zetten, kwestie dat er hier wat leven is. :D


I agree! (y) :lol:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


15 Okt 2012, 19:27
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Stijn schreef:
DT schreef:
[

Dus omdat het een ploeg is waar hij zelf een hand in heeft, mag hij ze te pas en onpas afvallen?


Ik vind toch wel dat je overdrijft hoor. Afvallen is nog serieus wat anders. Wat BVR doet valt volgens mij veel eerder onder de groep prikkelen, dan onder afvallen. Ok, misschien een klein beetje teveel, maar om dat nu zo diep te gaan analyseren en uit te vergroten...

Over de keuzes die hij maakt zoals de plotse wissel van Van Damme en andere, kan er inderdaad wel een boompje opgezet worden, maar dat zijn nu éénmaal keuzes die hij maakt. De trainer die op ieder moment de keuze van alle supporters maakt, ga je nergens vinden. En als je dan eens ziet wat hier al gepasseerd is, en de keuzes die trainers bij andere ploegen maken en hun extreem wereldvreemde uitleg, dan denk ik dat de beslissingen van BVR ergens wel wat relativeren zijn ook, zonder dat je er daarom moet mee akkoord gaan.


Sorry Stijn, maar als je na 9 matchen al een compleet nieuwe kern op die manier moet prikkelen, dan vind ik dat raar. En of het via de pers dan de beste manier is om dat effect te bereiken, durf ik ook te betwijfelen. Moet gewoon oppassen dat dat prikkelen zich niet tegen hem gaat keren, want na zijn "bluffen", is "prikkelen" nu precies het codewoord... Ik vind dat er net iets teveel onrust werd/wordt gecreëerd rond de ploeg op momenten dat dat niet nodig was/is. Dat je een ploeg scherp zet, is niet meer dan logisch maar als je nu al zo'n technieken moet toepassen om effect te krijgen, dan hebben we de vorige drie seizoenen toch chance gehad precies...


15 Okt 2012, 19:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Iendrachtzot schreef:
El Corredor schreef:
ik wil DT en Still Standing toch aanmoedigen hun discussie verder te zetten, kwestie dat er hier wat leven is. :D


I agree! (y) :lol:


ne collega ramptoerist :D


15 Okt 2012, 20:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
El Corredor schreef:
Iendrachtzot schreef:
El Corredor schreef:
ik wil DT en Still Standing toch aanmoedigen hun discussie verder te zetten, kwestie dat er hier wat leven is. :D


I agree! (y) :lol:


ne collega ramptoerist :D

't Zal ni gemakkelèk werren mé d' awards.... ;)

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


16 Okt 2012, 9:11
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
El Corredor schreef:
ik wil DT en Still Standing toch aanmoedigen hun discussie verder te zetten, kwestie dat er hier wat leven is. :D



merci, maar den deze laat ik schieten. ik ben in elk geval blij dak genen trainer van ons club moet zijn :wave:

_________________
may the FORCE be with you.


16 Okt 2012, 9:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst