Eendracht Aalst - Dessel Sport - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - Dessel Sport 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49
Berichten: 124
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
ons systeem trekt op niks meer (n)


14 Okt 2012, 20:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
zwakke match waarbij we gewoon niets doen met het eerste half uur. goed, dat kan een strategische keuze zijn op dat moment, om weer vanuit een goeie organisatie te proberen voetballen en met snelle uitbraken het verschil te maken (zoals tegen sint niklaas dus), Maar anderzijds had men toch al vroeger dan een kwartier voor het einde (met het inbrengen van de munter en van eyk) kunnen ingrijpen en iets anders proberen. Als er op een hogere versnelling kon worden gespeeld, denk ik dat we de drie punten thuis houden. maar dat is anderzijds ook de verdienste van Dessel, dat waar het kon, het tempo uit de match hield. Het deed er vandaag bij momenten ook alles aan om NIET te moeten voetballen. Bon, ieder zijn stijl, maar hun doel hebben ze alleszins wel bereikt, dat was wel duidelijk aan de reactie van de desselspelers en dat klein kind dat daar in de goal stond, na het laatste fluitsignaal. Akkoord ivm wat er werd gezegd ivm petrovic. voor mijn part start Gunst volgende match, die het al bij al toch goed deed op links back. sterke match alweer van Ken Vandamme , onze keeper en Niels Martin


14 Okt 2012, 21:03
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44
Berichten: 218
Locatie: Aalst,Moskou
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Martin had vandaag nochtans een mindere dag.

_________________
Loud,Proud and Loyal

WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!!


14 Okt 2012, 21:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
En mss van eyck er Es' wat vroeger inzetten ipv Stavros te laten wroeten, wat 80min nix opbracht.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


14 Okt 2012, 21:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
El Corredor schreef:
ik vond het een slechte match.

Ook vond ik ons slap beginnen, en ik vond vooral Petrovic weinig doen met de hem geboden ruimte.

Dat doet Gunst in mijn ogen veel beter.

Di Gregorio nam ook voor de derde week op rij een snipperdag en vond het dan ook heel raar dat Weydisch er werd afgenomen ipv Alex...

soit, een partij die geen winnaar verdiende!

mijn gedacht ook, echt geërgerd aan Petrovic vandaag trouwens.
Toen de wissels met De Cuyper en De Munter kwamen dacht ik toch wel dat hij er telkens Di Gregorio ging afnemen, maar beetje verbaasd met de genomen keuzes.

Bon, slappe match in zijn geheel. In de eerste minuten goed weggekomen en uiteindelijk maar 2-3 echte kansen zelf kunnen afdwingen.

_________________
If you never try, you'll never know


14 Okt 2012, 21:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
[list=][/list]
de clerus schreef:
En mss van eyck er Es' wat vroeger inzetten ipv Stavros te laten wroeten, wat 80min nix opbracht.

hij krijgt daar vandaag wel een uitgelezen kans om de volgende keer wat meer speeltijd te verwerven,.. :(

_________________
If you never try, you'll never know


14 Okt 2012, 21:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Waarom werd de trainer weggestuurd eigenlijk?

_________________
Supporter since 2003



Iendracht nor 2e


14 Okt 2012, 21:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
de clerus schreef:
Waarom werd de trainer weggestuurd eigenlijk?


Schopte de bal weg, die juist voor zijn voeten kwam aangerold :-)

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Okt 2012, 21:49
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Bram schreef:
[list=][/list]
de clerus schreef:
En mss van eyck er Es' wat vroeger inzetten ipv Stavros te laten wroeten, wat 80min nix opbracht.

hij krijgt daar vandaag wel een uitgelezen kans om de volgende keer wat meer speeltijd te verwerven,.. :(


Da was sam dachtek


14 Okt 2012, 21:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:
[list=][/list]
de clerus schreef:
En mss van eyck er Es' wat vroeger inzetten ipv Stavros te laten wroeten, wat 80min nix opbracht.

hij krijgt daar vandaag wel een uitgelezen kans om de volgende keer wat meer speeltijd te verwerven,.. :(


Da was sam dachtek


YEP het was Sam ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Okt 2012, 22:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Straffe foto vandaag genomen :angel:

Optisch bedrog :rolandjen:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Okt 2012, 22:09
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Bram schreef:
[list=][/list]
de clerus schreef:
En mss van eyck er Es' wat vroeger inzetten ipv Stavros te laten wroeten, wat 80min nix opbracht.

hij krijgt daar vandaag wel een uitgelezen kans om de volgende keer wat meer speeltijd te verwerven,.. :(


Het was De Munter dacht ik dat die kans verkwanselde en wat heeft Glouftsis dan zo vandaag laten zien dat hij de volle 90min mag en kan blijven staan?

_________________
Supporter since 2003



Iendracht nor 2e


14 Okt 2012, 22:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Ondanks een povere 0-0 alsnog wat sfeerfotokes genomen ;)

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=314

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Okt 2012, 23:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Jammer dat beide ploegen hiervoor een punt krijgen.

_________________
Afbeelding


14 Okt 2012, 23:02
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
de clerus schreef:
Bram schreef:
[list=][/list]
de clerus schreef:
En mss van eyck er Es' wat vroeger inzetten ipv Stavros te laten wroeten, wat 80min nix opbracht.

hij krijgt daar vandaag wel een uitgelezen kans om de volgende keer wat meer speeltijd te verwerven,.. :(


Het was De Munter dacht ik dat die kans verkwanselde en wat heeft Glouftsis dan zo vandaag laten zien dat hij de volle 90min mag en kan blijven staan?


Om te beginnen was het de enige van uw aanvallend compartiment die een bal kon bijhouden en voor de aansluiting zorgen. Krijgt geen enkele deftige bal aangeboden, maar creërt zelf wel de beste mogelijkheden met mooie inspeelballen (oa op Martin in de eerste helft). Trouwens, als Stavros uw beste kaatser en passeur is vooraan, zegt dat ook wel genoeg. Met alle respect, maar wat heeft Van Eyck bijgebracht buiten enkele zwaar over de schreef gaande fouten die getuigen van onbeholpenheid en overdreven enthousiasme (die gele kaart had ook rood kunnen zijn) en compleet uit positie lopen? Zoals al aangehaald, Alex zie je niet de laatste weken maar mag telkens blijven staan. Als je dan toch De Munter wil brengen, zet hem dan gewoon op de positie van Alex. Martin centraal was ook een optie, maar die zat totaal niet in de match gisteren en kon er van mij dus ook wel afgehaald worden. Weydisch was ook redelijk bleek maar was wel de enige die een man voorbij kon. Lijkt me echter te zeer een kopie van Bob Cousin te worden die teert op een flits en voor de rest, heel vaak zijn linksmidden positie opgeeft om dan centraal te gaan lopen. Akkoord dat Petrovic dat gat dan moet opvullen, maar zo speel je de tegenstander natuurlijk wel in de kaart. Bovendien is dat ideaal tegen ploegen die zelf met de hele ploeg aanvallen zoals Oudenaarde of STVV, maar tegen een ploeg die loert op dat ene foutje en waar maar een heel beperkt aantal spelers aanvallend mogen denken, is het veld breed houden en zo veel mogelijk ruimte scheppen toch wel de betere optie. Mij lijkt het dan ook logisch dat net in deze matchen Alex niet in het stuk voorkomt - krijgt zelf geen meter ruimte, er is nauwelijks ruimte tussen de linies en de mensen die hem de nodige ruimte kunnen verschaffen, komen dan nog naar binnen geknepen ook. Bovendien moet hij meer duels uitvechten dan hem lief is - pas op, itt andere Nr 10's die ik hier al zien rondlopen heb, doet hij dat wel, maar komt het uiteraard zijn spel niet ten goede...

Itt vorige week was Petrovic al iets beter, maar bijlange na niet het niveau dat je van hem kan verwachten en helaas ook niet het niveau van wat Gunst week na week liet zien. Met Gunst erbij had Stavros mijn insziens meer aanvoer gehad.

Itt anderen vond ik Ken minder aanwezig in de wedstrijd dan de andere matchen dit seizoen - duurde denk ik toch een dik kwartier voor hij zijn eerste duel won en mede daardoor startte Dessel dan ook bijzonder sterk. Deels door onze afwachtende houding misschien maar ik vond die zeker niet slecht acteren. Meer zelfs, het eerste halfuur ging de partij mooi op en neer zonder misschien de allergrootste kansen maar met degelijk niveau qua passing. Bovendien was er ook flink wat strijd waar we ons deze keer eens niet door lieten doen.

Zoals gezegd, ongelukkige wissels misschien deze keer maar als je de dreiging bekijkt langs beide zijden was een gelijkspel wel de logische uitslag. Ik vond Dessel pas echt loeren op dat punt in het laatste kwartier toen hun tank zo goed als leeg was, had ik de indruk. Voordien trachten ze toch met de driehoek, Prince, Vansimpsen en hun niet onaardige nr 16 telkens voor de nodige aanvallende impulsen te zorgen. Dat zij dus een verdiend punt wegkapen, zal toch ook wel niet alleen aan ons liggen hoewel we met Tjendo en De Munter toch twee open kansen laten liggen en de twee kopballen van Bogaerts ook een beter lot hadden verdiend. Ik vraag me wel af waarom BVR niet de opdracht gaf om op de laatste lijn + keeper hoger druk te zetten - ondanks het feit dat de twee centrale verdedigers zich daar niet goed bij voelen, krijgen ze toch de opdracht mee om van achteruit op te bouwen. Dan liggen er daar toch kansen - dat de keeper ook niet graag meevoetbalt, zag je ook al na 10 minuten. Dat je daar dan geen gebruik tracht van te maken, vind ik gek.


15 Okt 2012, 7:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 115 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst