Eendracht Aalst - Dessel Sport - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - Dessel Sport 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
El Corredor schreef:
ik vond het een slechte match.

Ook vond ik ons slap beginnen, en ik vond vooral Petrovic weinig doen met de hem geboden ruimte.

Dat doet Gunst in mijn ogen veel beter.

Di Gregorio nam ook voor de derde week op rij een snipperdag en vond het dan ook heel raar dat Weydisch er werd afgenomen ipv Alex...

soit, een partij die geen winnaar verdiende!


Ik vond vooral Martin minder vandaag, had beter de Cuyper voor hem ingebracht en Weydish laten staan.
Voor de rest idd Petrovic voetballend vandaag minder maar verdedigend wel degelijk, Bogaerts speelde in mijn ogen een perfecte match.
Te weinig creativiteit vandaag in aanval maar da kunde wel hebben als de aanvallende mid en flanken wat een mindere dag hebben.

Wat mij opviel is dat Glouftsis amper een kopduel wint, ge speelt dinnen beter iets lager aan want den bal op de borst controleren lukt wel perfect.

Volgende week beter :) :EA:

_________________
Afbeelding


15 Okt 2012, 8:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Fanatix schreef:
El Corredor schreef:
ik vond het een slechte match.

Ook vond ik ons slap beginnen, en ik vond vooral Petrovic weinig doen met de hem geboden ruimte.

Dat doet Gunst in mijn ogen veel beter.

Di Gregorio nam ook voor de derde week op rij een snipperdag en vond het dan ook heel raar dat Weydisch er werd afgenomen ipv Alex...

soit, een partij die geen winnaar verdiende!


Ik vond vooral Martin minder vandaag, had beter de Cuyper voor hem ingebracht en Weydish laten staan.
Voor de rest idd Petrovic voetballend vandaag minder maar verdedigend wel degelijk, Bogaerts speelde in mijn ogen een perfecte match.
Te weinig creativiteit vandaag in aanval maar da kunde wel hebben als de aanvallende mid en flanken wat een mindere dag hebben.

Wat mij opviel is dat Glouftsis amper een kopduel wint, ge speelt dinnen beter iets lager aan want den bal op de borst controleren lukt wel perfect.

Volgende week beter :) :EA:


Martin was heel zwak gisteren, Di Gregorio ook en Stavros stond alleen op een eiland vooraan. Maar hoofdzaak van de 0-0 is in mijn ogen toch het antivoetbal van Dessel zenne. Jongens toch, ge zult daar maar supporter van zijn en daar alle weken moeten op kijken

_________________
www.spionkoplede.com


15 Okt 2012, 9:33
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
gisteren nog maar eens gezien dat we met stavros maar één spits hebben.


15 Okt 2012, 10:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
waly 2 schreef:
gisteren nog maar eens gezien dat we met stavros maar één spits hebben.


Sonck is nog altijd vrij :D

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


15 Okt 2012, 11:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
waly 2 schreef:
gisteren nog maar eens gezien dat we met stavros maar één spits hebben.

Geef jonge gasten toch eens de tijd en de kans om zich te bewijzen.
Of denkt gij dat het makkelijk is om u op 10 minuten te bewijzen :crazy:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


15 Okt 2012, 11:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Van Eyk komt ook uit "maar" uit 3de klasse he, terwijl Stavros toch al een tijdje in 2de vertoeft..
Fockaert was vorig seizoen topschutter in 3de, bij Heist nu breekt em ook geen potten he.. :hmm: Gewoon wat tijd geven, en indien het kan, meer speelminuten..


15 Okt 2012, 11:51
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
waly 2 schreef:
gisteren nog maar eens gezien dat we met stavros maar één spits hebben.


Toch ma kort door de boch ze ma soit,sam is goed ingevallen enkel spijtig van zijn gemiste kans optlaatste en sander komt uit derde klasse,en veel speelminuten heeft hij nu ook nog niet gekregen.
Kben btw is benieuwd naar het verslag van dieje ref over den trainer:ja kem hem naar de tribune gestuurd want hij trapte een bal weg :crazy:


15 Okt 2012, 12:36
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
'k snap nie waarom de Cuyper niet start of wou den trainer het 'Mertens' effect creeren?


15 Okt 2012, 13:03
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
chico schreef:
'k snap nie waarom de Cuyper niet start of wou den trainer het 'Mertens' effect creeren?


De cuyper begon vorige week ook al niet en gekunt moeilijk elke week met een andere basiself gaan beginnen.(al zou dat op sommige posities perfect kunnen)


15 Okt 2012, 13:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Toch opvallend hoe onze coach al een paar keer de laksheid en desinteresse vernoemd die
met momenten in de kern sluipt, zowel op training als voor de wedstrijd. Zijn toch zaken die je niet verwacht
bij een nieuwe en jonge kern. Lijkt me eerder iets voor een volgevreten oudere groep.
Soit, het is dan aan hem om dit eruit te krijgen.


15 Okt 2012, 14:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
chunga schreef:
Toch opvallend hoe onze coach al een paar keer de laksheid en desinteresse vernoemd die
met momenten in de kern sluipt, zowel op training als voor de wedstrijd. Zijn toch zaken die je niet verwacht
bij een nieuwe en jonge kern. Lijkt me eerder iets voor een volgevreten oudere groep.
Soit, het is dan aan hem om dit eruit te krijgen.


Awel Chunga, daar schrik ik inderdaad ook wel van... Anderzijds lokt hij het misschien zelf ook wel uit - Weydisch in de voorbereiding plots bankzitter, Van Damme zonder boe of ba eruit voor God weet welke reden, Petrovic erin voor een goedspelende Gunst terwijl Marko toch echt nog niet klaar lijkt, mensen die ondanks zeer wisselvallige prestaties wel 90 minuten lang mogen blijven staan en anderen die geen kans krijgen... Ik vrees een beetje dat er geoogst wordt van wat er is gezaaid...

Wat mij opvalt: waar is de BVR naartoe die altijd en overal zijn spelers in bescherming nam tov supporters en pers, tot treurens toe zelfs bij momenten. Nu schiet hij al sinds de match tegen Oudenaarde naar zijn spelers van geen inzet, enz. Vind dat bizar...


15 Okt 2012, 15:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Toch nog een kanttekening bij Petrovic. Ik roep al van in het begin dat dit onze beste transfer is en leek dit onder andere tegen Willem II toch te bevestigen. Naast zijn verdedigende kwaliteiten schoof hij ook steeds mee in de ruimte op de flank en zorgde zo voor meer aanvallend gevaar. Nu doet hij dat dat duidelijk niet meer hoewel de gelegenheid zich daar uitstekend toe diende. Ofwel is het om dat hij nog niet 100% is zoals DT zegt maar kan ook in opdracht zijn van de trainer natuurlijk die met de opendeurdagen van de laatste weken eerst weer stabiliteit in de verdediging wil krijgen.


15 Okt 2012, 16:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
DT schreef:
chunga schreef:
Wat mij opvalt: waar is de BVR naartoe die altijd en overal zijn spelers in bescherming nam tov supporters en pers, tot treurens toe zelfs bij momenten. Nu schiet hij al sinds de match tegen Oudenaarde naar zijn spelers van geen inzet, enz. Vind dat bizar...



de lat ligt wel hoger he. BVR nam destijds een ploeg over die hij niet zelf gevormd had (en misschien niet goed kende ook) en die vanonder in 3de stond met een vertrouwenscrisis van Timboektoe tot in Café Bij Finne in Meldjert.

nu spelen we subtop in 2de, met een ploeg waar hij een hand in heeft/had, en zijn we allemaal érg ontgoocheld (je had de gezichten van de spelers eens moeten zien toen ze na de match de tunnel insjokten) omdat je je 5de thuismatch waarvan je de eerdere 4 gewonnen hebt 'slechts' gelijkspeeld tegen een stugge ploeg als Dessel.

de situatie is niet te vergelijken kortom.

OT: ik denk dat we er uren over kunnen lullen maar dat de meest cassante vaststelling domweg is dat de eerste frisheid een beetje weg is. en een seizoen speel je niet met 11. vind het zeker niet slecht dat een Van Eyck, Huyghelier, De Munter,... een beetje 'rodage' krijgen.

_________________
may the FORCE be with you.


15 Okt 2012, 16:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Still standing ! schreef:
DT schreef:
chunga schreef:
Wat mij opvalt: waar is de BVR naartoe die altijd en overal zijn spelers in bescherming nam tov supporters en pers, tot treurens toe zelfs bij momenten. Nu schiet hij al sinds de match tegen Oudenaarde naar zijn spelers van geen inzet, enz. Vind dat bizar...



de lat ligt wel hoger he. BVR nam destijds een ploeg over die hij niet zelf gevormd had (en misschien niet goed kende ook) en die vanonder in 3de stond met een vertrouwenscrisis van Timboektoe tot in Café Bij Finne in Meldjert.

nu spelen we subtop in 2de, met een ploeg waar hij een hand in heeft/had, en zijn we allemaal érg ontgoocheld (je had de gezichten van de spelers eens moeten zien toen ze na de match de tunnel insjokten) omdat je je 5de thuismatch waarvan je de eerdere 4 gewonnen hebt 'slechts' gelijkspeeld tegen een stugge ploeg als Dessel.

de situatie is niet te vergelijken kortom.



Dus omdat het een ploeg is waar hij zelf een hand in heeft, mag hij ze te pas en onpas afvallen? En omdat hij die andere "overnam", moest hij ze in bescherming nemen? Rare redenering... En situatie niet te vergelijken? De betrachting is dezelfde als vorig seizoen hoor - en momenteel zitten we daar op schema zoals vorig seizoen.

Even ter vergelijking - BVR is hier inderdaad binnengekomen met een ploeg die VDH had samengesteld. Maar laten we wel wezen: dat heeft hem toch niet weerhouden om keuzes te maken hé: Troch weg, Lord weg, Seminck weg in eerste instantie - was de hand van BVR toch wel. Coppens en Brecht weg in tweede instantie. Coppens, Brecht en Kestens wilde hij trouwens al sneller weg maar die knokten zich alledrie terug in de ploeg. Daarnaast kwamen Cousin, Denys, Delclef, Gueye en Thompson op zijn uitdrukkelijk verzoek de afgelopen seizoenen (ik spreek hier zelfs bewust niet over de nog mindere goden zoals Gbarssin) dus dat hij er geen hand in had toen en nu wel, is toch ook wat overdreven. Als je de lijn echt wil doortrekken om een statement te maken, heeft hij de grootste successen kunnen behalen door het aanwezig zijn van Wouter Moreels, VDN, Damien Galucci, De Castro, Verheyden en Laurent Depoitre (allen het werk van zijn voorganger) en het kunnen bouwen op Eendrachters Filipovic, Van Damme en De Schutter...


15 Okt 2012, 17:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
DT schreef:
Still standing ! schreef:
DT schreef:



de lat ligt wel hoger he. BVR nam destijds een ploeg over die hij niet zelf gevormd had (en misschien niet goed kende ook) en die vanonder in 3de stond met een vertrouwenscrisis van Timboektoe tot in Café Bij Finne in Meldjert.

nu spelen we subtop in 2de, met een ploeg waar hij een hand in heeft/had, en zijn we allemaal érg ontgoocheld (je had de gezichten van de spelers eens moeten zien toen ze na de match de tunnel insjokten) omdat je je 5de thuismatch waarvan je de eerdere 4 gewonnen hebt 'slechts' gelijkspeeld tegen een stugge ploeg als Dessel.

de situatie is niet te vergelijken kortom.



Dus omdat het een ploeg is waar hij zelf een hand in heeft, mag hij ze te pas en onpas afvallen? En omdat hij die andere "overnam", moest hij ze in bescherming nemen? Rare redenering... En situatie niet te vergelijken? De betrachting is dezelfde als vorig seizoen hoor - en momenteel zitten we daar op schema zoals vorig seizoen.

Even ter vergelijking - BVR is hier inderdaad binnengekomen met een ploeg die VDH had samengesteld. Maar laten we wel wezen: dat heeft hem toch niet weerhouden om keuzes te maken hé: Troch weg, Lord weg, Seminck weg in eerste instantie - was de hand van BVR toch wel. Coppens en Brecht weg in tweede instantie. Coppens, Brecht en Kestens wilde hij trouwens al sneller weg maar die knokten zich alledrie terug in de ploeg. Daarnaast kwamen Cousin, Denys, Delclef, Gueye en Thompson op zijn uitdrukkelijk verzoek de afgelopen seizoenen (ik spreek hier zelfs bewust niet over de nog mindere goden zoals Gbarssin) dus dat hij er geen hand in had toen en nu wel, is toch ook wat overdreven. Als je de lijn echt wil doortrekken om een statement te maken, heeft hij de grootste successen kunnen behalen door het aanwezig zijn van Wouter Moreels, VDN, Damien Galucci, De Castro, Verheyden en Laurent Depoitre (allen het werk van zijn voorganger) en het kunnen bouwen op Eendrachters Filipovic, Van Damme en De Schutter...


you're completely missing the point here... bij een ploeg die onderaan staat moet je anders reageren dan bij een ploeg waar je een winning spirit probeert te creëren... en het is niet omdat je een spelers niet altijd opstelt dat je hem wegwilt he. als je zo redeneert wil hij hier Gunst, De Cuyper, Huyghelier,... ook al weg. maar ik ga hier echt geen 500 keer posten om daarover te lullen gewoon om te kunnen lullen ze, als je dat niet wilt begrijpen, zal je het ook niet begrijpen zeker ? :hmm:

_________________
may the FORCE be with you.


15 Okt 2012, 17:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst