Eendracht Aalst - Ksk Heist - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 Eendracht Aalst - Ksk Heist 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
Spelers vieren overwinning met de supporters :love:

http://www.youtube.com/watch?v=GvkfK4f9DBk&feature=youtu.be

_________________
Century game 22 juni 2019


28 Okt 2012, 23:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
Bartos schreef:
scarfie schreef:
Het valt mij weeral op hoe moeilijk sommige het hier hebben om positief te zijn. Een 4de plaats na 11 matchen met veel goals en nog altijd memmen.


Dat vind ik toch ook. Er zijn er die willen dat we elke match met 5-0 winnen en toch een rustig seizoen in de middenmoot draaien. Ik vraag me eigenlijk echt af wat we meer willen dan dit. We pakken punten, maken veel goals, en hebben nu ook een bank die het verschil kan maken. En tenzij ik met me verkeerd herinner, is er dit seizoen meer te zien dan vorig seizoen. Een heel seizoen zoals dit en ik ben echt meer dan content. Trouwens, 16 op 18 thuis, das toch ook een mooie statistiek.


Idd Bart, ik deel jouw mening.

_________________
Afbeelding


28 Okt 2012, 23:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
Hebben we weer iets om ons zorgen over te maken?volgens Pascal zijn post op Facebook blijkbaar wel.

"Pascal De Waegeneer Ea-sktwtv Je moet ni fier zijn op den Eendracht !spelers en trainers hebben nog geen euro ontvangen !"

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


28 Okt 2012, 23:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
Bakkie schreef:
Hebben we weer iets om ons zorgen over te maken?volgens Pascal zijn post op Facebook blijkbaar wel.

"Pascal De Waegeneer Ea-sktwtv Je moet ni fier zijn op den Eendracht !spelers en trainers hebben nog geen euro ontvangen !"



Eens aan de spelers zelf vragen zeker :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


28 Okt 2012, 23:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
En ik zou volgende week eens starten met de volgende opstelling :

VDN
Smet - Bogaerts - Flippo - Gunst
De Cuyper - Van Damme - Pietermaat - Weydisch
Martin
Glouftsis

_________________
Afbeelding


28 Okt 2012, 23:41
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
Onderkroiper schreef:
Bakkie schreef:
Hebben we weer iets om ons zorgen over te maken?volgens Pascal zijn post op Facebook blijkbaar wel.

"Pascal De Waegeneer Ea-sktwtv Je moet ni fier zijn op den Eendracht !spelers en trainers hebben nog geen euro ontvangen !"



Eens aan de spelers zelf vragen zeker :wadde:


Niet vergeten dat dien Pascal zijn fb vol staat met anti eendracht eh. Dus Ni te veel van gelove

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


28 Okt 2012, 23:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
http://www.eendracht-aalst.be/component/joomsport/view_match/113?Itemid=348

_________________
Century game 22 juni 2019


29 Okt 2012, 0:31
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
Een match met veel inzet en sfeer die tot een goed einde komt... meer onthou ik er niet van.
Het had inderdaad anders kunnen lopen maar uiteindelijk doet den trainer de ideale wissels (en niet alleen omdat het achteraf zo blijkt). Weer 3 punten thuis en ondertussen een mooie plaats in het klassement, de supporters moeten er meer van beginnen genieten ipv te zitten muggenziften op de kleine dingen.

_________________
Afbeelding


29 Okt 2012, 8:21
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
Dani schreef:
josken1 schreef:
Eerste helft was er een om snel te vergeten, tweede helft was wel goed.
Vooral Gunst was een genot om naar te kijken.
Zelden op een fout te betrappen en zowel aanvallend als verdedigend heel sterk.
We hebben wel veel geluk gehad dat hij die duidelijke penalty niet fluit en wij de fase erop scoren.


Penalty? Het was een stevige schouder aan schouder. Het is geen vrouwenvoetbal hé!

Na beelden gezien te hebben, heb je gelijk.
Het zag er totaal anders uit van waar ik stond, goed verdedigd van Bogaerts, zuiver duel.

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


29 Okt 2012, 8:23
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
El Corredor schreef:
zo bedoel ik dat niet hé man. ik vond het gewoon iets teveel cinema.

dat je viert na een overwinning is normaal, dat weet ik ook wel.



Als je het je niet aanstaat ga dan weg na het laatste fluitsignaal en ga tegen uw vrouw kreften en zagen.
Het is nooit goed voor jou, je moet alles kunnen afbreken, altijd negatief zijn. Drink jij elke ochtend azijn of citroensap of zo?? :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:


29 Okt 2012, 9:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
Mariner schreef:
supersossis schreef:
Dries schreef:
gohjah, tegenwoordig vraag ik me ook wel af wat er soms mis is...



schiet mij op mijne post aub niet af he nu , t is goed bedoeld (voor zover ge da in nen tekst goed kunt uitleggen zonder dat het iemand verkeerd opneemt) :)

alle lof aan de mensen die sfeerliekes inzetten ( jullie noemen dan ook niet voor niks sfeergroep of opc) breng liever nog eens de liekes van vroeger ...ale ja , niet van 50 jaar geleden ook he maar die uit de periode 94 tot de tijd uit 3de en 4de enkele jaren geleden om e voorbeeld te geven...die kent iedereen , de nievekes zijn voor velen soms moeilijk te verstaan en ook te lang qua tekst . ne simpelen HEEEEEEEE-HOOOOOOOOOOOO , iendracht oilsjt olé!!! of iet in die aard gaat toch rapper iemand mee doen dan liekes over een busje dat in brand stond of een poort van nen boot da nie goed dicht is? t zijn de korte maar krachtige dingen die de mensen liever horen ook als ik de commentaren rondom mij soms hoor. t is niet dat ze de liekes slecht vinden , verre van, grappig zelfs bij momenten mor nie iedereen gaat da elke keer meebrullen .

feit 2 is ook dat de helft van de staantribune ondertussen 50 plussers geworden zijn die niet echt staan te springen om zelf sfeer te voorzien voor 90minuten,ze laten da liever over aan de jeugd die da veel beter kan he...

en stadionverbod krijgt ge met een reden natuurlijk (in de meeste gevallen toch) en t is niet omdat er een paar ontbreken voor een tijdje dat de rest niet meer mag zingen en op trommelkes bonken.


Had ik ook al aan gedacht (zijn meerdere liekes van wat jaren terug die van mij mogen terugkeren), zondag steek ik da in gang, ik ben benieuwd :)


Nog een geluk dat we de oude liekes boven gehaald hebben, de sfeer was onvergetelijk :kots:

_________________
www.spionkoplede.com


29 Okt 2012, 10:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
Dirk schreef:
Heel gemakkelijk om de fout in Alex (Di G. :p ) zijn schoenen te schuiven, de eerste helft draaide heel de ploeg niet. Men kan evengoed zeggen dat Smet niet vijf meter van zijn tegenstander moet spelen. Al de rest is zever in pakskes !
Voor de rest een héééél sterke invalbeurt van Gunst ! En Weydisch man van de match.


Niet akkoord Dirk. Alex wordt door de trainer naar voor geschoven als de patron op het middenveld, maar sinds Oostende hebben de tegenstanders ook wel door hoe je hem moet afstoppen. Dan vind ik dat je eerlijk moet kunnen bekennen dat we sindsdien geen goeie Alex meer hebben gezien. Loopt enorm veel en krijgt een enorm aantal trappen te verwerken op een match - maar dat mag toch geen excuus zijn dat je hem in geen enkele aanvallende actie van belang meer ziet betrokken worden... Geen assist, nauwelijks beweging bij inworpen, niet meer tussen de lijnen en bij aansluiting loopt hij altijd in de dekking nu terwijl hij in het begin van het seizoen en voorbereiding net altijd een neus had waar de ruimte lag... Ik roep al langer om Martin zijn kans te geven op die positie, want die heeft wel die kracht om te blijven bikkelen en toch nog belangrijk te zijn in het spel... In het systeem dat wij spelen moet die nr 10 Stavros steunen en dat gebeurt echt veel te weinig de laatste weken... Dat er bovendien zoveel mensen op Stavros' kap zitten kan er bij mij nog altijd niet in - werkt enorm voor de ploeg, maar kan het uiteraard ook niet alleen forceren...

Snap wel niet goed waarom de oscar van de match naar Weydisch moet gaan - was het eerste kwartier van de eerste helft inderdaad heel dreigend, maar valt dan compleet weg om nog eens een kwartier in de tweede helft zijn neus aan het venster te steken... Op zich super om die bal aan zijn voet te zien kleven, maar wat brengt het op als hij telkens naar binnen komt? In de tweede helft werd dat keer op keer gecompenseerd door een oprukkende Gunst maar in de eerste helft haalde dat elke diepgang weg uit uw elftal omdat Thomas de weinige ruimte voor zowel Di Gregorio en Glouftsis dichtliep. Als uw tegenstander dan ook nog eens met 11 op eigen helft terugkruipt, weet je dat dat dodelijk is, zeker met een Petrovic in deze vorm.

Zoals zo vaak dit seizoen gaat de oscar van de wedstrijd voor mij naar Martin, die - ook al draait de ploeg niet - uitpakt met enkele mooie acties/dribbels, ditto passing en bijna ook een schitterend doelpunt maakt in de eerste helft na een schitterende pass van Filipovic. Itt Weydisch houdt hij wel het veld breed en kiest hij zijn momenten om naar binnen te komen daar waar Weydisch na tien minuten elke actie naar binnen komt. Voor de diepgang in ons spel hoop ik dus ook dat De Cuyper snel in de basis terugkeert want ik - en Stavros ook denk ik - mis stilaan wel die gevaarlijke flankvoorzetten in ons spel wat ons meer variatie opleverde in het begin van dit seizoen.

Anderzijds vond ik het opnieuw geen slechte match van onze ploeg - akkoord zeker een mindere match voor de rust, maar was volgens mij toch terug te brengen tot enkele individuen. Er konden er vijf af wat mij betreft, maar de wissels lieten duidelijk zien dat het anders kon en de andere drie herpakten zich wonderwel. Pietermaat leek me bevrijd te voetballen zonder Alex in zijn buurt en het dient gezegd dat Bogaerts en Smet zich toch puik herpakten. Zeker als je ziet dat we de hele tweede helft met 3 achteraan gingen spelen en je weet dat je tegen een counterend Heist gevaarlijke prikken moest incasseren. Klopt dat Flippo bij 1 lange bal er onder door gaat maar zet zelf die fout recht om de spits het scoren te belemmeren. Ook Bogaerts maakt nog een slipper waar VDN de meubelen kan redden maar ook wij kenden wat pech. Bom van Martin de eerste helft, levensgrote kans voor Weydisch die hij veel te slap inschiet, vrije schop van Smet op de lat... Is ons probleem niet dat Heist 100% kansen verknoeid of op het laatste moment telkens de verkeerde keuzes maakt...

En om BVR even te complimenteren: was misschien wel zijn "fout" toegeven in verband met zijn startopstelling maar deed nu wel de gepaste vervangingen op een moment dat het hoorde. Hij nam ook de beslissing om Van Eyk erin te droppen terwijl ik persoonlijk voor De Cuyper was gegaan voor ofwel Pietermaat of Ken op dat moment dus ook chapeau daarvoor. Anderzijds El Corredor: je zou toch wel uw wenkbrauwen gefronst hebben als De Munter aan de match was begonnen denk ik. Ik zie Sam het inderdaad goed doen tegen tegenstanders waar power nodig is zoals Heist, Moeskroen, Boussu... maar om hem nu te laten starten telkens? Ik zou toch meer heil zien eerst in de opstelling zoals hierboven aangegeven met Martin achter Stavros en Weydisch- De Cuyper op de flanken. Als Thomas dan speelt zoals hij deed in de voorbereiding of tegen STVV (achterlijn opzoeken en buitenom gaan itt altijd naar binnen knijpen) gaan we ook weer een scorende Glouftsis zien.

En dat Gunst moet starten, dat is stilaan wel duidelijk zeker?

Over penaltygevallen: zat voor 1 keer in de A-tribune en kan me geen enkel duel voor de geest halen waar Heist recht zou hebben op een penalty. Anderzijds neemt diep in de tweede helft een Heist-verdediger de bal wel mee met de arm in de eigen zestien (arm wel tegen het lichaam maar controleert de bal wel degelijk dus altijd strafschop)...

Garcia floot heel warrig en de grensrechter aan de staantribune had ook niet zijn beste dag - vlagt offside in de eerste helft waar Di Gregorio duidelijk de bal laat lopen en niet deelneemt aan het spel, geeft achterbal terwijl Glouftsis de bal duidelijk binnen houdt (bal moet helemaal over de lijn zijn) en die fase waar Gunst de bal via een Heist-man buiten trapt, was aan de reactie van de K toch ook redelijk verkeerd...

Soit, het is duidelijk waar het bij Heist aan mangelt en ze mogen blij zijn dat ze Webers nog lopen hebben anders zaten ze nu al met een been in derde zoals Wetteren vorig jaar... De infiltraties v an Bart doen menig tegenstander pijn, ook ons, maar ze konden ze deze keer niet verzilveren...

Ik vond het wel knap dat we geduldig naar de openingen bleven zoeken ipv overhaast lange ballen te droppen die allemaal in de kaart van Heist zouden spelen... Zeer tot ongenoegen van een groot deel van de zittribune waar er echt een pak kenners zitten jongens :hmm: en zelfs begonnen fluiten... maar bij de 1-1 wel de eerste zijn om te gaan juichen... Raar volkje...


29 Okt 2012, 10:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
Ik geef je gelijk als je zegt dat Di Gregorio het moeilijk heeft tegen ploegen die achteraan alles gesloten houden. Hij heeft niet de " karuur " om te bikkelen. Maar als hij een ietsiepietsie meer ruimte krijgt kan je hem moeilijk uit de ploeg laten vind ik. Misschien moeten mannen naast Alex dan die ruimte een beetje meer creëren.

_________________
Proud member " den natten toeig"


29 Okt 2012, 11:09
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
Dirk schreef:
Ik geef je gelijk als je zegt dat Di Gregorio het moeilijk heeft tegen ploegen die achteraan alles gesloten houden. Hij heeft niet de " karuur " om te bikkelen. Maar als hij een ietsiepietsie meer ruimte krijgt kan je hem moeilijk uit de ploeg laten vind ik. Misschien moeten mannen naast Alex dan die ruimte een beetje meer creëren.


Yep, dat geef ik ook aan hé. Als je twee buitenspelers hebt die het veld breed houden, creër je automatisch meer ruimte voor Alex wat zijn spel ten goede komt... Niels en Tjendo doen dat meer dan dat Thomas dat doet bijvoorbeeld... En de ideale spits voor Alex is Vandewalle bijvoorbeeld die heel vaak van links naar rechts raast daar waar Glouftsis iets meer centraal terugzakt... Zoals BVR het aanhaalt, leuk dat we over zo'n kern beschikken waar we goed kunnen wisselen... En zoals ik ook al na Dessel aangaf - het al dan niet aanwezig zijn van Alex in een match is de waardemeter van de spelopvatting van de tegenstander - tegen ploegen die zelf voetballen zoals Oostende, Antwerp, Roeselare, Westerlo, STVV krijgt hij die meter ruimte meer en is hij van goudwaarde... Tegen ploegen die de ruimtes compact houden en iemand "opofferen" om hem uit de match te houden zoals Dessel, Sint-Niklaas, Heist, enz. is het een pak minder zonder daarvoor Alex's kwaliteiten en inzet in twijfel te trekken... En ook al heeft hij niet die karuur, hij bikkelt wel waar andere nr 10's dat in het verleden niet deden... Alleen vergt dat bikkelen zoveel energie dat hij gewoon geen aanvallend rendement meer haalt... Heb Alex sowieso altijd al iets meer een type Verheyden gevonden in een systeem met Glouftsis of Van Eyk voor hem maar met een bewegende spits ala Depoitre/Vandewalle kan hij wel hetzelfde als een Moreels op de tien...


Laatst gewijzigd door DT op 29 Okt 2012, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.



29 Okt 2012, 11:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
SERRE schreef:
Bartos schreef:
scarfie schreef:
Het valt mij weeral op hoe moeilijk sommige het hier hebben om positief te zijn. Een 4de plaats na 11 matchen met veel goals en nog altijd memmen.


Dat vind ik toch ook. Er zijn er die willen dat we elke match met 5-0 winnen en toch een rustig seizoen in de middenmoot draaien. Ik vraag me eigenlijk echt af wat we meer willen dan dit. We pakken punten, maken veel goals, en hebben nu ook een bank die het verschil kan maken. En tenzij ik met me verkeerd herinner, is er dit seizoen meer te zien dan vorig seizoen. Een heel seizoen zoals dit en ik ben echt meer dan content. Trouwens, 16 op 18 thuis, das toch ook een mooie statistiek.


Idd Bart, ik deel jouw mening.


en, zoals allicht wel gekend hoop ik, ik ook. voor mij zitten er hier een paar die beter elke week naar Anderlecht zouden gaan kijjken. of zelf trainer zouden worden... ik vindt dat ein-de-lo-ze gemem en gezaag na élke match over waarom den diejen wel en nen andere niet op de pelouse stond zo irritant en overbodig he...

in alle geval heb ik gisteren wél genoten van de match, en zéker van onze spionkop !


ps: en ja, ik ben 1 van de passieve moet ik toegeven. hetgeen niet wegneemt dat ik onze supps van 'den overkant' van de beste van Belgie vindt. zingen is echter een talent dat niet door God toegekend werd aan mij... :D

_________________
may the FORCE be with you.


29 Okt 2012, 11:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 135 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst