E. Aalst - CS Visé - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 E. Aalst - CS Visé 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Apr 2007, 10:43
Berichten: 152
Leeftijd: 45
Bericht Re: E. Aalst - CS Visé
Ik zou op Brussels wel eens willen starten met het spitsenduo Glouftsis - De Munter, zoals Di Gregorio speelt mag hij nog eens op de bank gezet worden, ik had wel meer verwacht deze speler.


11 Nov 2012, 20:23
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: E. Aalst - CS Visé
Necky schreef:
Ik zou op Brussels wel eens willen starten met het spitsenduo Glouftsis - De Munter, zoals Di Gregorio speelt mag hij nog eens op de bank gezet worden, ik had wel meer verwacht deze speler.


Alstablieft wilde na gewoon is met dezelfde 11starten,constant die wissels zeg...


11 Nov 2012, 20:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: E. Aalst - CS Visé
Ik vond eigenlijk Di Gregorio helemaal niet zo een slechte match spelen vandaag en na een knappe overwinning vandaag zie ik ook niet direct reden om te beginnen wisselen. Toch enkele goeie acties en o.a. een hele goeie crossbal op Martin bij de eerste goal. Maar de sterkte vandaag was wel de ijzersterke linkerflank Gunst - Martin, daar hebben we Wezet echt dood gedaan vandaag.


11 Nov 2012, 20:56
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: E. Aalst - CS Visé
ik had gedacht dat Wezet negatief zou spelen. Niets was minder waar, ze speelden met open vizier, en mede daardoor werd het toch een aangenaam kijkstuk, waar je toch niet bij in slaap viel vond ik.

derde doelpunt was toch van Gunst hé?


Laatst gewijzigd door El Corredor op 11 Nov 2012, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.



11 Nov 2012, 21:05
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: E. Aalst - CS Visé
El Corredor schreef:
ik had gedacht dat Wezet negatief zou spelen. Niets was minder waar, ze speelden met open vizier, en mede daardoor werd het toch een aangenaam kijkstuk, waar je toch niet bij in slaap viel vond ik.

tweede doelpunt was toch van Gunst hé?


de 2e was va Flipo ;) De derde was inderdaad van Gunst. Mogelijk was je in de war omdat de stadionspeaker zich even vergiste. Hij heeft dit nadien professioneel hersteld.


11 Nov 2012, 21:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: E. Aalst - CS Visé
Beste moment van de match
Speaker: Niels... Niels... Niels

De hele staantribune met het vingertje "nee, nee" :D

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


11 Nov 2012, 21:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: E. Aalst - CS Visé
de clerus schreef:
Beste moment van de match
Speaker: Niels... Niels... Niels

De hele staantribune met het vingertje "nee, nee" :D


Gunst scoort dan eens en dan wordt die jongen zijn gloriemoment nog afgepakt ook :D .

Soit, dat zijn foutjes die er nog uit moeten, maar mits wat oefening komt dat wel goed :) .


11 Nov 2012, 21:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: E. Aalst - CS Visé
Joplaaa, wat heb ik toch gezegt... 3-1 en dus weer alles hersteld voor de 2e periode :banana:

Optimist? Neen realist :p

Op Brussels eerste uitoverwinning van het seizoen, EN de leiding in de 2e periode! TCHAKKAAA

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


11 Nov 2012, 21:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - CS Visé
De sfeerfoto's staan reeds on line
De Sint bracht op zijn één been, Den Iendracht 3 punten mee :EA:

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=320

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


11 Nov 2012, 22:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1873
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: E. Aalst - CS Visé
De beelden en de reacties op Aalst.TV :EA:


11 Nov 2012, 22:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - CS Visé
Kamiel een Iendrachtmonument vereeuwigd samen met Zwarte Piet :EA:

http://www.youtube.com/watch?v=kgg8NmA4peM&feature=youtu.be

_________________
Century game 22 juni 2019


12 Nov 2012, 1:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - CS Visé
Wel degelijk handspel ;)

:rolandjen:

_________________
Century game 22 juni 2019


Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 12 Nov 2012, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.



12 Nov 2012, 11:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: E. Aalst - CS Visé
Dat hadden we ook kunnen zien op de beelden zonder dat ge hier ne foto op levensecht formaat moet zetten die gans de pagina hier verneukt ;) .


12 Nov 2012, 11:16
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - CS Visé
mamananeto schreef:
Allez- vooruit- 3 punten binnen. 3 verdiende punten als je de wedstrijd in zijn geheel bekijkt.
Vond Visé eerste helft anders echt wel heeeel goed ... Zou het percentage balbezit wel eens willen kennen...Maar ik neem aan dat BVR de ploeg met opzet de kat uit de boom liet kijken, en dat hij - rekening houdend met vorige week- vooral wou vermijden dat we een snelle tegengoal pakten.
Verder denk ik dat we met 2-0 na 45 helemaal niet te klagen hebben : we komen 2 keer in de buurt van het doel van de tegenstander en bam.. 2 goals..
De tweede helft vond ik ons simpelweg goed; en 't is verdomme heeeel lang geleden dat ik dat nog kon zeggen dus (y) (y)
De spelers dan : eigenlijk vond ik iedereen vrij goed staan spelen. Op een uitzondering na : Di Gregorio ( weeral!- snap niet waarom die op het veld mag blijven staan, en al helemaaaaal niet welke rol die in het team zogezegd dient in te vullen :? )
De besten vandaag : Gunst, Weydsich, Martin. En een heeeel dikke bravo aan De Cuyper, die in de 4 minuten dat hij op't veld stond liet zien dat hij begot goed kan sjotten, en de juiste mentaliteit heeft gegeven zijn inzet en acties tijdens zijn weinige speelminuten;; :EA:


Met balbezit alleen win je wel geen wedstrijden natuurlijk. Hebben met hun balbezit geen enkele kans gecreeërd en VDN heeft nauwelijks een bal moeten pakken. Dan mag je technisch verzorgd voetbal spelen, maar dan weet ik wel waarom ze voorlopig maar 15de staan. Als je dan ook nooit de juiste keuze maakt - Chergui kreeg de gehele eerste helft een vrijgeleide van Weydisch, waardoor Smet niet zelden tegen 2 man kwam te staan, maar niemand van Visé die dat blijkbaar door had - buiten een compleet gefrustreerde Chergui zelf. Wij mogen misschien niet mopperen met de 2-0 bij rust, maar wij trapten tenminste wel eens naar doel. Hoe je Visé dan heel goed kan noemen? Het zijn op het einde van de rit meestal wel ploegen met dat spel die degraderen - Dender vorig seizoen dwongen nog kansen af, maar Visé wil die bal er Barcelona-gewijs inlopen en dat belooft in de Belgische tweede klasse.

Kritiek op Di Gregorio snap ik niet gisteren - zat meteen goed in de match na zijn assist op Martin. Verdween daarna misschien iets teveel uit beeld (dat kwam voornamelijk ook door de lange ballen die we pompten ipv de voetballende oplossing te zoeken), maar dat we in de tweede helft zo'n gebruik konden maken van de ruimte die Visé liet, was toch mede te danken aan het inzicht van Alex. Hoe meer ruimte Alex krijgt, hoe meer hij er mee doet en dat was gisteren toch redelijk veel.

Invalbeurt van De Cuyper vond ik inderdaad ook in orde, die van Van de Walle getuigde ook van veel inzet, maar ik had Glouftsis voor het vertrouwen wel laten staan want ging zeker nog een echte scoringskans hebben gekregen.

Tot slot toch even een pluim voor de verdediging die gisteren nauwelijks iets doorliet, met inderdaad toch een betere Smet/Bogaerts in vergelijking met de vorige weken en ook Pietermaat en zeker Van Damme die goed waren in de recuperatie...


12 Nov 2012, 12:25
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: E. Aalst - CS Visé
Ik heb het nog altijd meer voor Van Eyck dan voor Vandewalle.

Voor de rest speelde Di Gregorio toch ook degelijk, kan je toch echt niet veel klachten over hebben na zijn match gisteren.

_________________
Afbeelding


12 Nov 2012, 12:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst