Eendracht Aalst - RBD Borinage - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 15
 Eendracht Aalst - RBD Borinage 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
Schepper schreef:
Ik heb zondag óók "neger" geroepen. (op mijn manier.. ;)
En ik heb "jij anders gepigmenteerde" geroepen.
En daar is rondom mij eens goed mee gelachen.
Daarvoor ga je geen boete krijgen. (tenzij de ref het verschil niet kent tussen ludiek en kwetsend)
Maar bij spreekkoren van 10-tallen personen samen waarbij ne zwarten (of iemand anders..) wordt verweten voor het vuil van de straat, is wél schadelijk voor de club. Dus ik zou die óók liever niet horen op ons tribun.
Ik heb respect voor ieder zijn mening, maar hier primeert het clubbelang vind ik.


:worship: (y) De nagelop de kop slaan noemen ze dat.Iedereen mag idd zijn mening hebben,maar in een voetbalstadion van een club dat zeker en vast geen geld teveel heeft,zou dat toch achterwege gelaten mogen worden.Kdenk dat ons supporters ludiek genoeg zijn omdat verstandiger aan te pakken.


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 27 Nov 2012, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.



27 Nov 2012, 14:40
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
Schepper schreef:
Ik heb zondag óók "neger" geroepen. (op mijn manier.. ;) )
En ik heb "jij anders gepigmenteerde" geroepen.
En daar is rondom mij eens goed mee gelachen.
Daarvoor ga je geen boete krijgen. (tenzij de ref het verschil niet kent tussen ludiek en kwetsend)
Maar bij spreekkoren van 10-tallen personen samen waarbij ne zwarten (of iemand anders..) wordt verweten voor het vuil van de straat, is wél schadelijk voor de club. Dus ik zou die óók liever niet horen op ons tribun.
Ik heb respect voor ieder zijn mening, maar hier primeert het clubbelang vind ik.


Ik heb dienen gast ook uitgescheten hoor.., dat hoort er nu eenmaal bij op de voetbal :-)

Maar oerwoudgeluiden en spreekkoren op elke tegenstander met een ander kleurke, da's m.i. meer dan één brug te ver...


27 Nov 2012, 14:40
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
we moeten een speler hebben die "roel" noemt.geen problemen meer. :D


27 Nov 2012, 14:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
Mariner schreef:
DavidSeal schreef:
Jeroen schreef:

Deze reactie is toch te zot om los te lopen hoor, de omgekeerde wereld :crazy:

Ik ben in ieder geval géén rascist, en ik denk dat velen naast mij het niet appreciëren om dat etiket op zich te krijgen omwille van dergelijke uitspraken.


Leer lezen he :? !! Ik heb nooit gezegd dat diegenen die er anders over denken MOETEN opkrassen he!! Maar wel gezegd, ALS je er niet tegenkunt dat je dan beter andere club zoekt, want dat je het er NOOIT ZAL UITKRIJGEN!


En hoe meer de situatie in Oilsjt blijft esclaleren met de zandstuivers, hoe meer dat gaat gezongen worden. Ge moet tegenwoordig nie naar Molenbeek om 23u, ga eens nor d'aa kerk op ne weekendnacht of 't stoosjeploin

Los dat probleem dan op oon d'aa keirk of 't stoosjeploin maar door een enkeling (die zelfs niet in Aalst of omgeving woont) te verwijten op een voetbalveld, gaat ge het niet oplossen.


27 Nov 2012, 15:03
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
Als er een speler met een blinkende plasjkop meedoet wat wordt er dan geroepen?
Of de scheids is nogal aan de zware kant, wat wordt er dan geroepen?
Of er doet een kerel mee met lang haar?
De uiterlijke kenmerken worden altijd eerst geviseerd.
Maar dat neemt niet weg dat met een grote groep oe-oe-oe roepen niet echt getuigt van goeie smaak.
Een halszaak van schrijnend racisme zou ik er evenwel niet van maken, het is al erg genoeg met de regeltjes overal...


27 Nov 2012, 15:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
Voor mij gaat het hier eigenlijk niet over of racisme nu fout is of niet. Ik heb het al gezegd, ge moogt van mij overtuigd racist zijn en er trots op zijn. Elk zijn 'geloof'.

Maar dat is het punt hier niet. Het punt is hier dat ge door bepaalde dingen te roepen 'mijn' club een boete aansmeert.

'Walen buiten' is op zich maar klein bier, als ge bijvoorbeeld ziet dat we de moeder van de ref een hoer noemen. Maar voor het eerste krijgt ge een boete, voor het tweede ni. Zo simpel is het voor mij.


27 Nov 2012, 15:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
De Jean schreef:
Voor mij gaat het hier eigenlijk niet over of racisme nu fout is of niet. Ik heb het al gezegd, ge moogt van mij overtuigd racist zijn en er trots op zijn. Elk zijn 'geloof'.

Maar dat is het punt hier niet. Het punt is hier dat ge door bepaalde dingen te roepen 'mijn' club een boete aansmeert.

'Walen buiten' is op zich maar klein bier, als ge bijvoorbeeld ziet dat we de moeder van de ref een hoer noemen. Maar voor het eerste krijgt ge een boete, voor het tweede ni. Zo simpel is het voor mij.

Dat probeer ik hier ook uit te leggen..
En voor de rest heb ik geen enkele binding met Animo of andere Blockbusters. ;)

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


27 Nov 2012, 15:52
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
DT schreef:
Het achterwege blijven van de hoge pressing is niet alleen een probleem tegen Brussels en Boussu geweest hoor maar zit er al een tijdje in... Komt er dan nog eens bij dat we het eerste kwartier zelf niet van onze eigen helft zijn geraakt en ook nauwelijks de bal hadden, dus veel druk naar voor zetten was al niet echt mogelijk. En tegen dat we min or meer in de wedstrijd begonnen te geraken, hadden we zoveel schrik van Boussu dat we het niet meer durfden te doen had ik de indruk... De aansluiting tussen de linies wordt ook elke week wat groter daardoor...

Pas op: is misschien een tactiek hé... Zelf heel laag inzakken om de achterlijn van compact spelende tegenstanders uit hun kot te lokken om dan via interceptie een vlijmscherpe counter op te zetten door gebruik te maken van de door de tegenstander gecreërde ruimte :D


We spelen vooral geen hoge pressing denk ik omdat we geen tegenstanders meer willen die door de buitenspelval heen lopen. Met als gevolg dat we dus geen pressing kunnen spelen. Het is dus het éne of het ander, of we spelen met veel druk naar voor en laten regelmatig énen langs achter erdoor glippen of we vangen ze op en spelen dus minder attractief voetbal maar hopen een mooi blok te vormen.

_________________
Afbeelding


27 Nov 2012, 15:54
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
Fanatix schreef:
We spelen vooral geen hoge pressing denk ik omdat we geen tegenstanders meer willen die door de buitenspelval heen lopen. Met als gevolg dat we dus geen pressing kunnen spelen. Het is dus het éne of het ander, of we spelen met veel druk naar voor en laten regelmatig énen langs achter erdoor glippen of we vangen ze op en spelen dus minder attractief voetbal maar hopen een mooi blok te vormen.


Fanatix, gelieve on topic te blijven, het gaat hier over spreekkoren en niet over voetbal :D :D

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


27 Nov 2012, 15:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
Urzua schreef:
Mariner schreef:
DavidSeal schreef:

Leer lezen he :? !! Ik heb nooit gezegd dat diegenen die er anders over denken MOETEN opkrassen he!! Maar wel gezegd, ALS je er niet tegenkunt dat je dan beter andere club zoekt, want dat je het er NOOIT ZAL UITKRIJGEN!


En hoe meer de situatie in Oilsjt blijft esclaleren met de zandstuivers, hoe meer dat gaat gezongen worden. Ge moet tegenwoordig nie naar Molenbeek om 23u, ga eens nor d'aa kerk op ne weekendnacht of 't stoosjeploin

Los dat probleem dan op oon d'aa keirk of 't stoosjeploin maar door een enkeling (die zelfs niet in Aalst of omgeving woont) te verwijten op een voetbalveld, gaat ge het niet oplossen.


Ik wou dat ik de oplossing wist, ik zeg dan ook niet dat die verwijten de oplossing zijn, maar wel waar je de oorzaak van de frustratie moet zoeken.

_________________
www.spionkoplede.com


27 Nov 2012, 16:01
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
Alle respect voor die frustratie Mariner, maar moet de club en de andere fans daar de dupe van zijn?


27 Nov 2012, 16:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
Jeroen schreef:
Alle respect voor die frustratie Mariner, maar moet de club en de andere fans daar de dupe van zijn?


Nee, maar zoals hier eerder is gezegd vrees ik dat je die spreekkoren er niet zomaar gaat uitkrijgen. Als het zo verder gaat loopt het eens slecht af, dat is zeker. Die spreekkoren gaan de club nog veel geld kosten.

_________________
www.spionkoplede.com


27 Nov 2012, 16:09
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
Mariner schreef:
Jeroen schreef:
Alle respect voor die frustratie Mariner, maar moet de club en de andere fans daar de dupe van zijn?


Nee, maar zoals hier eerder is gezegd vrees ik dat je die spreekkoren er niet zomaar gaat uitkrijgen. Als het zo verder gaat loopt het eens slecht af, dat is zeker. Die spreekkoren gaan de club nog veel geld kosten.



Dat is wat ik ook wil zeggen, dat je dat hier niet zomaar gaat uitkrijgen.

En dat van Frank Raes he, mijn beste Jeroen, daarmee wou ik duidelijk maken dat je zoveel mag kreften en zagen op die spreekkoren als je maar wil, zodra er iets gebeurt op het veld met een vreemdeling en hij daagt het publiek nog wat uit is het meteen weer van dat.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


27 Nov 2012, 16:16
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
anathema76 schreef:
Fanatix schreef:
We spelen vooral geen hoge pressing denk ik omdat we geen tegenstanders meer willen die door de buitenspelval heen lopen. Met als gevolg dat we dus geen pressing kunnen spelen. Het is dus het éne of het ander, of we spelen met veel druk naar voor en laten regelmatig énen langs achter erdoor glippen of we vangen ze op en spelen dus minder attractief voetbal maar hopen een mooi blok te vormen.


Fanatix, gelieve on topic te blijven, het gaat hier over spreekkoren en niet over voetbal :D :D


Aja just mijn excuses :D, ik vind ook niet dat racistische uitspraken passen in een voetbalstadion. Ge moogt nog iets tegen zwarten hebben int algemeen het gaat uiteindelijk maar gewoon over voetbal en hoort het er niet.

_________________
Afbeelding


27 Nov 2012, 16:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
Schepper schreef:
Ik heb zondag óók "neger" geroepen. (op mijn manier.. ;) )
En ik heb "jij anders gepigmenteerde" geroepen.
En daar is rondom mij eens goed mee gelachen.
Daarvoor ga je geen boete krijgen. (tenzij de ref het verschil niet kent tussen ludiek en kwetsend)
Maar bij spreekkoren van 10-tallen personen samen waarbij ne zwarten (of iemand anders..) wordt verweten voor het vuil van de straat, is wél schadelijk voor de club. Dus ik zou die óók liever niet horen op ons tribun.
Ik heb respect voor ieder zijn mening, maar hier primeert het clubbelang vind ik.


Laten we dit in het vervolg zingen :D binnenkort stewards tussen de supps ,om te zien dat ze toch niets verkeerd roepen,dat schade kan brengen aan de club,pletskop,rosten,homo of anders gepigmenteerde is volgens mij voor de persoon in kwestie even schadelijk en zo kunde blijven zeveren,het zal nog zover komen dat voetbal een publiek gaat hebben zoals op den tennis,zitten en zwijgen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


27 Nov 2012, 16:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 152 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst