Tubeke-Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Tubeke-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Tubeke-Eendracht Aalst


Oeps hebben de supps hun lesje nog niet geleerd :angel: nu brengen ze al de 8 groet ook.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Dec 2012, 12:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Tubeke-Eendracht Aalst
Bram schreef:
Op sommige momenten was het echt wel meer rugby dan voetbal maar ik kon het wel keer smaken. De inzet was er absoluut . Uitblinker vond ik Vandewalle, was echt wel outstanding gisteren.
4-4-2 met hem was een geslaagd experimentje (y).



zeg ik al weken dat BVR zo moet spelen. Was er gisteren niet, maar 4 goals op verplaatsing is knap, maar 4 tegendoelpunten is dan weer niet goed.

soit, naar ik gehoord heb, was de mentaliteit deze keer wel goed.


02 Dec 2012, 13:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Tubeke-Eendracht Aalst
"Vlammestemiljaardekest seg"

Twee verplaatsingen mis ik, en deze bel ik op het laatste af uit vrees voor modder en kou, en dan mis ik zo'n match. Ik blijf voortaan altijd bij het eerste gedacht, maar soit.

Van zodra er beelden beschikbaar zijn, smeek ik u allen hier de link te delen aub.

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


02 Dec 2012, 13:10
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Tubeke-Eendracht Aalst
Schitterende wedstrijd gezien gisteren met alles erop en eraan! Jammer van de vier tegen-goals waarvan er drie weer van een bedenkelijk niveau waren. Maar dat zullen ze bij Tubize van onze doelpunten misschien ook vinden. Wat Marijn Van De Walle gisteren liet zien :worship: Die bewees gisteren echt wel dat hij een basisplaats meer dan waard is. Kevin VDN kende gisteren jammer genoeg een mindere dag al behoedde hij ons helemaal op het einde nog van de nederlaag terwijl Bogaerts in de laatste minuut voor ons de winning-goal van op een halve meter over doel joeg.... Spanning dus tot aan het laatste fluitsignaal. In elk geval nog eens met een goed gevoel teruggekeerd van een uitwedstrijd. 'T was al een tijdje geleden. Hopelijk meer van dat!

_________________
Afbeelding


02 Dec 2012, 13:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Tubeke-Eendracht Aalst
wheel's armée schreef:
Van zodra er beelden beschikbaar zijn, smeek ik u allen hier de link te delen aub.

Geen beelden van de wedstrijd, maar wel interviews met Filipovic, BVR, trainer van Tubize en Van De Walle.
http://www.aalst.tv/artikel/sport/spect ... -eendracht


02 Dec 2012, 13:53
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Tubeke-Eendracht Aalst
Beelden volgen later nog.

Geslaagde wissel van BVR door Di Gregorio eraf te laten voor Vandewalle, die zeer sterk speelde. Ook Glouftsis was veel meer aanwezig dan wanneer hij alles alleen moet doen in de spits.

De verdediging was weer niet op zijn secuurst, maar vooral VDN was niet goed, hij mag zeker 2 doelpunten op zijn naam zetten. Blijft echter onze sterkhouder als je ziet hoeveel punten hij al gepakt heeft, het is hem dus meer dan vergeven.

Werkpunt is toch het centrale middenveld, dat veel te snel balverlies lijdt. We kunnen zo moeilijk een bal in de ploeg houden, en elke keer wanneer er balverlies is dan is het bibberen achteraan...

Spijtig dat we niet alsnog gewonnen hebben, Bogaerts mist daar een kans die moeilijker te missen was dan binnen te trappen. Maar al we elke verplaatsing dergelijke mentaliteit (en zoveel doelpunten) zien, dan zal niemand klagen en zal het supportersaantal snel weer in de hoogte gaan.


02 Dec 2012, 15:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Tubeke-Eendracht Aalst
Spektakel! Voor de afwezigen; hier de wedstrijdbeelden http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/video/item/297-ea-tv-wedstrijdbeelden-tubize-eaalst

_________________
Please don't take my Iendracht away!


02 Dec 2012, 17:14
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Tubeke-Eendracht Aalst
Leuke match en toffe interviews na de wedstrijd!


02 Dec 2012, 19:11
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: Tubeke-Eendracht Aalst
wheel's armée schreef:
"Vlammestemiljaardekest seg"

Twee verplaatsingen mis ik, en deze bel ik op het laatste af uit vrees voor modder en kou, en dan mis ik zo'n match. Ik blijf voortaan altijd bij het eerste gedacht, maar soit.

Van zodra er beelden beschikbaar zijn, smeek ik u allen hier de link te delen aub.



Ja, dat hebt ge met successupporters hé ;)


03 Dec 2012, 13:59
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Tubeke-Eendracht Aalst
http://www.nr10.be/tweedeklasse/item/da ... gory_id=17

Ref speelde een dubieuze rol?En ik vond het een van de betere van het seizoen.


04 Dec 2012, 21:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst