E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTEN ! - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 246 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTEN ! 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTE
jah.

sjorry maar ik geef geen fluit wat spelers van dat garnalenfusieclubke wel of niet doen, ik ben EA-supp ! laat mij voor de rest uit deze in mijn ogen totaal onnodige discussie van tussen aub.

woensdag niet verliezen en we zijn een ganse heenronde thuis ongeslagen, das het enige dat mij interesseert ! de rest kan vierkant ontploffen !!!

:EA:

_________________
may the FORCE be with you.


18 Dec 2012, 18:34
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTE
Bakkie schreef:
lolo4ever schreef:
Bakkie schreef:
Ik denk dat Lolo4ever hier de aanzet heeft gegeven,om een vergelijking met Glouftis - Depoitre te maken.
Depoitre was zeker geen slechte speler,een harde werker en een wroeter,maar scoren is zo moeilijk en dat verwacht men toch,van een diepe spits.
Maar wat Depoitre deed als we tegen Oostende speelden,daar heb ik het en vele anderen moeilijk mee.
En wat betreft Lolo4ever hij mag zeker zijn gedacht hebben,net zoals ik,maar dat hij het dan ook uitlaat met kritiek te geven op onze ploeg,want je kan er uw horloge op gelijk zetten,bij verlies is hij den eersten om commentaar te geven.

Beste Bakkie;
Ik ben al blij dat ik mijn gedacht mag hebben.Maar ik raad je wel aan mijn posts eens op te zoeken en dan zullen jij en Still Standing vaststellen vaststellen dat ik toch veel minder dan jullie denken commentaar geef bij elk verlies ofwel moet het al heel lang geleden zijn dat we nog verloren hebben.
Er zijn er hier inderdaad nog veel anderen met een pak meer kritiek.
Wat Depoitre betreft heb ik overigens enkel gepost dat hij als targetspits vlot scoorde in de voorbereiding en dat ik hoopte dat Stavros ook in gang schoot.
Blijkbaar een zeer ongelukkige uitlating want sedertdien zijn er een paar die hun telbord bovengehaald hebben om iedere goal van Stavros en Depoitre bij te houden en er zich in verkneukelen dat Stavros het zoveel beter doet als scorende spits.Eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht.
Als ik dan toch mijn gedacht mag zeggen in de dagen voor Kerstmis.Ik vind Depoitre als voetballer veel waardevoller dan Stavros.En ik kan u verzekeren dat Depoitre en zijn maatjes daar tot nu toe een superseizoen meemaken.Kans op halve finale in de beker,leider in P2 en tweede in de stand met toch wel een stevige ploeg.Dus zo een slechte keuze maakten ze toch niet zoals hier op het forum werd beweerd.

Verder een vredige kerst en vooral leuk 2013 met veel doelpunten van Stavros.


Voilà spons erover en nu niet meer zolang wachten e om iets te.posten :)





Hoe schoon :cry: , zeker in deze tijden van vrede ;) Den Bakkie draagt werkelijk het kerstgevoel in zich.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


18 Dec 2012, 19:02
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTE
:cry: mén gemoed komt vol

_________________
Proud member " den natten toeig"


18 Dec 2012, 19:06
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 212
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTE
tsjoep schreef:
JohanD schreef:

PS. Vraag me wél af waarom sommige "voortrekkers" in de "K" het vertikken om wit/zwarte kleuren te dragen.
Stoer doen? Schaamte? Is dat te belachelijk?


ele ela khad menne sjaal oon hein , kem em loten zing oon a hein ;) en oeik zwette kasen en een wit onderbroek ...... :kiss:



Das woor jongen,de liefdevolle kleerkes koesteren.... :juij: (y)

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


18 Dec 2012, 19:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTE
allemaal in de janeuvel gehangen zeker ?

_________________
If you never try, you'll never know


18 Dec 2012, 19:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTE
Bram schreef:
allemaal in de janeuvel gehangen zeker ?


ou zo ? :D :D :D

_________________
may the FORCE be with you.


18 Dec 2012, 19:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTE
Bram schreef:
allemaal in de janeuvel gehangen zeker ?


Das omda vrijdag de wereld gaat vergaan e Bram :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


18 Dec 2012, 19:46
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTE
Bakkie schreef:
Bram schreef:
allemaal in de janeuvel gehangen zeker ?


Das omda vrijdag de wereld gaat vergaan e Bram :D


Da zol wel goed oitkommen, as e vroidag de wereld vergoat kenne we zoaterdag beginnen oan de baa van e nief stadion.

_________________
oilsjt, goi alien...


18 Dec 2012, 19:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTE
:plat:

We kennen van ier verder mss nog ewa stoelkes gon pikken :wadde:

_________________
Proud member " den natten toeig"


18 Dec 2012, 19:58
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTE
Bomber schreef:
die hangen vol spietkak

:plat:
Ik ben mee...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


18 Dec 2012, 20:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1008
Bericht Re: E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTE
DT schreef:
Jeroen schreef:
Depoitre - Glouftsis zou eveneens een schitterende combinatie geweest kunnen zijn, Laurent blijft een absolute topspeler voor elke tweedeklasser, dat moet iedereen kunnen toegeven.

Maar een spits moet vooral doelpunten maken en dat doet Glouftsis zoals de beste. Maar het blijft een speciale kerel die ik hier niet drie jaar zie spelen (en topniveau halen).


Een duo Depoitre-Glouftsis zou vooral financiële zelfmoord zijn denk ik... Beide in een kern kan je niet betalen, tenzij je beknibbelt op de andere kernspelers... En zonder aanvoer hebben beide het moeilijk...

Ik herhaalde het voor aanvang van het seizoen: als je deze kern kan samenhouden op het einde van dit seizoen, kan je volgend jaar de ambities verhogen. Zit een pak talent in maar vooral mannen die met een flits een match kunnen beslissen - een Martin met een vlam vanop twintig meter, Tjendo met een rush, Glouftsis met een kopbal/deviatie uit het niets... Marijn die ook vertrokken lijkt (had net geen geluk bij zijn knappe poging zondag)... Daar zit echt muziek in...

En Glouftsis hoeft hier ook geen drie jaar te spelen hé - contract voor twee jaar dacht ik en dat gaat sowieso een max zijn, hem wat kennende. Depoitre liep hier inderdaad drie seizoenen rond, maar speelde eigenlijk alleen vorig seizoen een heel seizoen. De voorgaande twee seizoenen was hij er meer niet dan wel bij.

En inderdaad - we moeten die gasten niet liggen afbreken en ik gun hun al het succes. Zeker Moreels en De Schutter zijn altijd tot de laatste dag echt Eendrachter geweest. Alleen: ik snap Bakkie ook heel goed. Wat Depoitre (niet) deed na de match op Oostende, kon ik ook maar weinig pruimen... Heeft hier op 3 jaar nooit om enige steun verlegen gezeten, ook al speelde hij in zijn eerste 2 seizoenen meer niet dan wel. Bovendien kan je ook niet zeggen dat zijn afscheidstoernee nadat zijn contract bij Oostende in orde was, zo hartverwarmend was... Is sowieso meer van het schuchtere type daar niet van, maar iets meer respect had wel gemogen... Is dan ook niet onlogisch dat het iets flamboyantere van onze Griek duidelijk goed wordt gesmaakt...



Awel DT " we alreay had sporty discussions on our forum ;) " maar deze keer vind ik je commentaar er wel "bosj"op !!
:EA:


18 Dec 2012, 22:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1008
Bericht Re: E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTE
mamananeto schreef:
DT schreef:
Jeroen schreef:
Depoitre - Glouftsis zou eveneens een schitterende combinatie geweest kunnen zijn, Laurent blijft een absolute topspeler voor elke tweedeklasser, dat moet iedereen kunnen toegeven.

Maar een spits moet vooral doelpunten maken en dat doet Glouftsis zoals de beste. Maar het blijft een speciale kerel die ik hier niet drie jaar zie spelen (en topniveau halen).


Een duo Depoitre-Glouftsis zou vooral financiële zelfmoord zijn denk ik... Beide in een kern kan je niet betalen, tenzij je beknibbelt op de andere kernspelers... En zonder aanvoer hebben beide het moeilijk...

Ik herhaalde het voor aanvang van het seizoen: als je deze kern kan samenhouden op het einde van dit seizoen, kan je volgend jaar de ambities verhogen. Zit een pak talent in maar vooral mannen die met een flits een match kunnen beslissen - een Martin met een vlam vanop twintig meter, Tjendo met een rush, Glouftsis met een kopbal/deviatie uit het niets... Marijn die ook vertrokken lijkt (had net geen geluk bij zijn knappe poging zondag)... Daar zit echt muziek in...

En Glouftsis hoeft hier ook geen drie jaar te spelen hé - contract voor twee jaar dacht ik en dat gaat sowieso een max zijn, hem wat kennende. Depoitre liep hier inderdaad drie seizoenen rond, maar speelde eigenlijk alleen vorig seizoen een heel seizoen. De voorgaande twee seizoenen was hij er meer niet dan wel bij.

En inderdaad - we moeten die gasten niet liggen afbreken en ik gun hun al het succes. Zeker Moreels en De Schutter zijn altijd tot de laatste dag echt Eendrachter geweest. Alleen: ik snap Bakkie ook heel goed. Wat Depoitre (niet) deed na de match op Oostende, kon ik ook maar weinig pruimen... Heeft hier op 3 jaar nooit om enige steun verlegen gezeten, ook al speelde hij in zijn eerste 2 seizoenen meer niet dan wel. Bovendien kan je ook niet zeggen dat zijn afscheidstoernee nadat zijn contract bij Oostende in orde was, zo hartverwarmend was... Is sowieso meer van het schuchtere type daar niet van, maar iets meer respect had wel gemogen... Is dan ook niet onlogisch dat het iets flamboyantere van onze Griek duidelijk goed wordt gesmaakt...



Awel DT " we alreay had sporty discussions on our forum ;) " maar deze keer vind ik je commentaar er wel "bosj"op !!
:EA:


Shit! klotecomputer ! de "alreay" hierboven is already he- maar dat had je waarschijnlijk wel al door :lol:


18 Dec 2012, 22:18
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTE
bedankt aan de medesupporter om klacht te gaan indienen tegen eigen supporters bij de Aalsterse politie
we zijn het allemaal mogen gaan uitleggen en de politie vond het zelf belachelijk
eerst iemand verwijten en na een duwtje gaan "uithuilen" (y)


12 Jan 2013, 17:36
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTE
acrid schreef:
bedankt aan de medesupporter om klacht te gaan indienen tegen eigen supporters bij de Aalsterse politie
we zijn het allemaal mogen gaan uitleggen en de politie vond het zelf belachelijk
eerst iemand verwijten en na een duwtje gaan "uithuilen" (y)

?

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


12 Jan 2013, 23:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - Antwerp (zo 16/12/2012, 15u) GESLOTEN LOKETTE
Dries schreef:
acrid schreef:
bedankt aan de medesupporter om klacht te gaan indienen tegen eigen supporters bij de Aalsterse politie
we zijn het allemaal mogen gaan uitleggen en de politie vond het zelf belachelijk
eerst iemand verwijten en na een duwtje gaan "uithuilen" (y)

?


Kzat ook :? (zo) te denken, maar dacht het zo te laten, tot gij perse moest antwoorden :p

wa ister gebeurd ten?

_________________
Please don't take my Iendracht away!


12 Jan 2013, 23:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 246 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Los Beldos en 108 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst