STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u) - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u) 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
eendrachter'80 schreef:
De nieuwe trainer heeft het nog rap gezien dat er weinig kwaliteit is in zijn ploeg, :D
staat vandaag te lezen in HLN !!!


en daarmee haalt Janssens in zijn tweede week als trainer meteen het sportief beleid van LVH door de mangel. ;)


22 Mar 2013, 9:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
janssens zegt in hln dat er enkele zijn die geen 2 goede passes na elkaar kunnen geven.dat hebben we al lang gezien.


22 Mar 2013, 9:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
Sebiet hebben we volgend jaar terug een gans nieuwe ploeg :crazy:


22 Mar 2013, 10:10
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
Iemand die dat artikel hier eens kan posten?


22 Mar 2013, 10:45
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
Zienaa schreef:
Sebiet hebben we volgend jaar terug een gans nieuwe ploeg :crazy:


Tja, het grotendeel van deze kern komt gewoon te kort, ik zou dat niet spijtig vinden...


22 Mar 2013, 11:21
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
Jeroen schreef:
Zienaa schreef:
Sebiet hebben we volgend jaar terug een gans nieuwe ploeg :crazy:


Tja, het grotendeel van deze kern komt gewoon te kort, ik zou dat niet spijtig vinden...



Wat voor u NIET goed is, kan voor anderen WEL goed genoeg zijn he. Dat is eigen aan voetbal-discussies, dus laat het uit om weer met die lijstjes te beginnen van wie weg zou mogen of wie moet blijven he. De spelers lezen hier ook mee...waarmee ik niet wil zeggen dat jij degene was die begon met die lijstjes he. Enfin, je snapt me wel.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


22 Mar 2013, 11:38
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
DavidSeal schreef:
Jeroen schreef:
Zienaa schreef:
Sebiet hebben we volgend jaar terug een gans nieuwe ploeg :crazy:


Tja, het grotendeel van deze kern komt gewoon te kort, ik zou dat niet spijtig vinden...



Wat voor u NIET goed is, kan voor anderen WEL goed genoeg zijn he. Dat is eigen aan voetbal-discussies, dus laat het uit om weer met die lijstjes te beginnen van wie weg zou mogen of wie moet blijven he. De spelers lezen hier ook mee...waarmee ik niet wil zeggen dat jij degene was die begon met die lijstjes he. Enfin, je snapt me wel.


Tja, en de goedkope kritiek op Janssens mag dan wel na een logische verliesmatch op STVV?

Als je eerlijk de evaluatie maakt dan staan we met deze ploeg op een terechte plek. Volgend jaar gaat er heel wat moeten veranderen, want ik betwijfel ten zeerste wat een Di Gregorio of Glouftsis dan nog waard zullen zijn.

Laat ons dan een iets minder goede competitiestart halen, en we zitten een volledig jaar in vieze papieren. En met bepaalde ego's in deze groep zou dat wel is héél slecht kunnen aflopen. Mentaal weerbaar zou ik deze groep nu ook niet bepaald gaan noemen...

De verdediging is een serieus zorgenkind, als je kijkt hoe we op een kinderlijke manier goals pakken op verplaatsing (Roeselare, Moeskroen, STVV, Dessel, Heist...), zo kan je nooit een goal maken... Daar mag m.i. toch wel héél wat gaan veranderen. (Ik zie enkel iets in Bogaerts en Gunst, ondanks dat laatstgenoemde duidelijk de zwakste was op STVV, vind ik hem veelbelovend.

En ik denk dat Van Hauwermeiren en Janssens dat ook beseffen. Gans de ploeg vervangen hoeft uiteraard niet, enkel de jongens houden waar voldoende potentieel in zit om op termijn een subtopper te worden in tweede (ik denk dan aan Weydisch, Martin, Van Damme, ...)

Ik hoop dat de sportieve staf eindelijk eens een scoutingsysteem de naam waardig uitbouwt, waarbij systematisch naar de talentvolle spelers wordt gezocht in zowel derde als vierde, als bij de beloften van eerste- en tweedeklassers. Het is zo dat we succesvol zijn geweest de laatste jaren (Depoitre & Moreels van bij onbekende derdeklassers weggehaal, Schutter bij de beloften van Lokeren, ...)


22 Mar 2013, 11:44
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
We staan ongeveer op onze plaats in de rangschikking. Rond de tiende plek zouden we moeten uitkomen. Maar als de ambitie volgend seizoen hoger ligt zal er inderdaad heel wat gesleuteld moeten worden.
Nog even over het aantal supporters op STVV : volgens HLN waren er een 3700. Maar da's de gazet natuurlijk.


22 Mar 2013, 12:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
Ik ga eigenlijk wel akkoord met Jeroen zonder het nu over de specifieke namen te gaan hebben.
De volledige aanval draaide bijna op Glouftsis - Di Gregiorio dit seizoen. En de matchen waarin die laatste geen goesting had of geblesseerd was, was er amper iets van aanvalskracht voorin.
De kans dat zo een koppel 2 seizoenen rendeert is klein. Al kan een nieuwe coach misschien enigszinds in het voordeel spelen.

We moeten inderdaad voort met de jongens waarin er wel potentieel te vinden is, en eerlijk zijn tegenover de anderen. Er komen er een aantal inderdaad te kort, en misschien moet je dat inderdaad wel luidop zeggen.
Toch vind ik het hoogst bijzonder dat hij zulke straffe uitspraak doet na een match tegen STVV waarin de tegenstand kwalitatief van een hoog niveau was EN waarin de organisatie er gewoon niet stond. En dat laatste is toch deels ook een taak van een trainer.
We begonnen dan wel met 3-0 en kaas met gaten. Maar 't is nu niet zo dat het in de 2de helft plots volledig toe zat. In de 2de helft zag je nog steeds diezelfde tactische fouten opduiken.
Tactisch en (zelf)aanpassingsvermogen zou je misschien ook wel mogen verwachten van een defensie in 2de klasse maar als ze dat niet doet, is dat toch geen reden om te blijven klungelen? Dan moet ge ingrijpen.
Ben wel akkoord dat het materiaal om in te grijpen nu ook niet overvloedig aanwezig is op de bank (voor die posities). Al blijf ik er trouwens bij dat het zeker niet enkel de verdediging is die telkens faalt.

Soit, nu hij die vaststelling en uitspraak gedaan heeft vind ik het nu wel dat hij zondag eens met iets mag uitpakken ? Zo een vaststelling en uitspraak doen om vervolgens terug met dezelfde 11 te beginnen zou wel vrij belachelijk zijn ?

_________________
If you never try, you'll never know


22 Mar 2013, 13:18
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
Jeroen schreef:
DavidSeal schreef:
Jeroen schreef:

Tja, het grotendeel van deze kern komt gewoon te kort, ik zou dat niet spijtig vinden...



Wat voor u NIET goed is, kan voor anderen WEL goed genoeg zijn he. Dat is eigen aan voetbal-discussies, dus laat het uit om weer met die lijstjes te beginnen van wie weg zou mogen of wie moet blijven he. De spelers lezen hier ook mee...waarmee ik niet wil zeggen dat jij degene was die begon met die lijstjes he. Enfin, je snapt me wel.


Tja, en de goedkope kritiek op Janssens mag dan wel na een logische verliesmatch op STVV?

Als je eerlijk de evaluatie maakt dan staan we met deze ploeg op een terechte plek. Volgend jaar gaat er heel wat moeten veranderen, want ik betwijfel ten zeerste wat een Di Gregorio of Glouftsis dan nog waard zullen zijn.

Laat ons dan een iets minder goede competitiestart halen, en we zitten een volledig jaar in vieze papieren. En met bepaalde ego's in deze groep zou dat wel is héél slecht kunnen aflopen. Mentaal weerbaar zou ik deze groep nu ook niet bepaald gaan noemen...

De verdediging is een serieus zorgenkind, als je kijkt hoe we op een kinderlijke manier goals pakken op verplaatsing (Roeselare, Moeskroen, STVV, Dessel, Heist...), zo kan je nooit een goal maken... Daar mag m.i. toch wel héél wat gaan veranderen. (Ik zie enkel iets in Bogaerts en Gunst, ondanks dat laatstgenoemde duidelijk de zwakste was op STVV, vind ik hem veelbelovend.
En ik denk dat Van Hauwermeiren en Janssens dat ook beseffen. Gans de ploeg vervangen hoeft uiteraard niet, enkel de jongens houden waar voldoende potentieel in zit om op termijn een subtopper te worden in tweede (ik denk dan aan Weydisch, Martin, Van Damme, ...)

Ik hoop dat de sportieve staf eindelijk eens een scoutingsysteem de naam waardig uitbouwt, waarbij systematisch naar de talentvolle spelers wordt gezocht in zowel derde als vierde, als bij de beloften van eerste- en tweedeklassers. Het is zo dat we succesvol zijn geweest de laatste jaren (Depoitre & Moreels van bij onbekende derdeklassers weggehaal, Schutter bij de beloften van Lokeren, ...)


Idd,maakte woensdag idd geen al te beste beurt,khoop dattem tegen zondag volledig gerecupereerd is van zijn longontsteking :D ,maar is zeker en vast ne goeie speler.


22 Mar 2013, 14:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst