STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u) - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14
 STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u) 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
Verbechio schreef:
witteken schreef:
witteken schreef:
heist 1-2 voor


2-2


ge et zeker last me volgen? :D 4-2 ondertussen


En Borinage -Brussels 2-0

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Mar 2013, 23:17
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
witzwet schreef:
gweninho schreef:
waly 2 schreef:
weken na elkaar verliezen met deze opstelling en blijven volharden.bart kon even goed gebleven zijn.

Ik stel voor dat jullie de 2 nieuwe hulptrainers hier worden.. Hadden we nu met deze ploeg voorgestaan was het alleen maar lof voor Janssens. Een trainer maakt keuzes, en wij weten niet alles wat er gebeurt.
Ge staat 3-0 achter en dat is omdat u ploeg faalt, niet omdat er 2 op de bank zitten die zondag speelden :)


zeg, jongsken...waarom heeft men BVR de deur gewezen? Steeds andere opstellingen en tactieken dat het vertrouwen onder 0 is gezakt, bref.

Bakkie, DAAR GAAT HET NIET OM!! Geef toch godverdomme de ploeg/mensen vertrouwen die de overwinning konden afdwingen. Miljaarde toch, hoe is dat na mogelijk zeg? het zou wellicht ook 3-0 geweest zijn maar waarom verander je in godsnaam die ploeg?????


Zoals hier en in de krant al zo vaak gezegd, omwille van de wendbaarheid. As je de spelers bekijkt die hij wijzigt (ouder / groter / trager) en degene die hij in de plaats zet (jonger / sneller / wendbaarder) dan is dat toch minstens het begrijpen waard?
Dat je zelf voor een andere optie zou kiezen, tot daar aan toe, maar je kan toch niet stellen dat zijn keuze helemaal nergens op slaat.


20 Mar 2013, 23:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
Waarom hebben ze bvr dan buiten gesmeten?die deed juist hetzelfde.


20 Mar 2013, 23:21
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
Het mag/kan gewoonweg niet dat je na 13' al 3-0 achter staat.
Het zal nog spannend worden in de onderste regionen.

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Mar 2013, 23:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
jammen schreef:
Het mag/kan gewoonweg niet dat je na 13' al 3-0 achter staat.
Het zal nog spannend worden in de onderste regionen.


Al bij al goeie avond, want ploegen onderaan verliezen, heist, brussels en oudenaarde. Weer ne stap dichter bij redding !

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Mar 2013, 23:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
Goed gedaan :hmm:


20 Mar 2013, 23:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
waly 2 schreef:
Goed gedaan :hmm:


Wat had je dan gedacht,dat ze ginder met de vingers in de neus gingen winnen,hop naar volgende wedstrijd.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Mar 2013, 23:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
Neen,maar 3-0 na 10 minuten had ik ook niet verwacht.


20 Mar 2013, 23:37
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2528
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
Bakkie schreef:
Twee weken geleden had Delic geen wedstrijdritme en was Petrovic veel te traag en nu verliezen ze omdat ze er niet bij zijn :crazy: hier kunde nog iets leren op het forum,slaapwel e gasten.


bosj op

_________________
Iendracht 4ever.


21 Mar 2013, 0:33
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
weken zitten kreften op BVR zijn opstelling. vandaag vooral op de strontmentaliteit van onze sterspelers...

we werden de eerste 20 minuten compleet overlopen met Gunst (en bij uitbreiding onze ganse verdediging) als negatieve exponent. Die zag alle kleuren van de regenboog.

Als ik hier lees dat Janssens Gunst koos voor zijn wendbaarheid, moet ik wel eens goed lachen.

Onze verdediging is echt heel slecht, zoals ik al zei, SK Ronse materiaal. Ik vind het heel vreemd dat een Janssens hier niet ingrijpt door eens iets anders te proberen. Het trainerseffect zit er na amper één weekje op.

Pietermaat en Van Damme werden ook langs alle kanten overlopen, en Glouftsis stond op een eiland.

VDN mag je laten staan, al de rest écht wel vervangen aub!!

pfff, iedere keer beklaag ik mij de verplaatsing. :stom:


21 Mar 2013, 0:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
El Corredor schreef:
weken zitten kreften op BVR zijn opstelling. vandaag vooral op de strontmentaliteit van onze sterspelers...

we werden de eerste 20 minuten compleet overlopen met Gunst (en bij uitbreiding onze ganse verdediging) als negatieve exponent. Die zag alle kleuren van de regenboog.

Als ik hier lees dat Janssens Gunst koos voor zijn wendbaarheid, moet ik wel eens goed lachen.

Onze verdediging is echt heel slecht, zoals ik al zei, SK Ronse materiaal. Ik vind het heel vreemd dat een Janssens hier niet ingrijpt door eens iets anders te proberen. Het trainerseffect zit er na amper één weekje op.

Pietermaat en Van Damme werden ook langs alle kanten overlopen, en Glouftsis stond op een eiland.

VDN mag je laten staan, al de rest écht wel vervangen aub!!

pfff, iedere keer beklaag ik mij de verplaatsing. :stom:


Door wie dan? Beloften in de plek zetten? 't is maar een vraag e ;)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


21 Mar 2013, 1:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
Op naar zondag !!!

Zondag speelt Eendracht thuis tegen Oostende. Deze wedstrijd wordt wel speciaal. Eendracht wil zoveel mogelijk wit-zwarte supporters naar het stadion krijgen. Iedereen met een witte of zwarte pruik drinkt ook een pint op kosten van de club.


http://www.aalstnieuws.be/sport/item/1001-uitwedstrijd-kansloos-verloren

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Mar 2013, 2:21
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
Gio schreef:
El Corredor schreef:
weken zitten kreften op BVR zijn opstelling. vandaag vooral op de strontmentaliteit van onze sterspelers...

we werden de eerste 20 minuten compleet overlopen met Gunst (en bij uitbreiding onze ganse verdediging) als negatieve exponent. Die zag alle kleuren van de regenboog.

Als ik hier lees dat Janssens Gunst koos voor zijn wendbaarheid, moet ik wel eens goed lachen.

Onze verdediging is echt heel slecht, zoals ik al zei, SK Ronse materiaal. Ik vind het heel vreemd dat een Janssens hier niet ingrijpt door eens iets anders te proberen. Het trainerseffect zit er na amper één weekje op.

Pietermaat en Van Damme werden ook langs alle kanten overlopen, en Glouftsis stond op een eiland.

VDN mag je laten staan, al de rest écht wel vervangen aub!!




pfff, iedere keer beklaag ik mij de verplaatsing. :stom:


Door wie dan? Beloften in de plek zetten? 't is maar een vraag e ;)


ik bedoelde naar volgend jaar toe.

Op de beloften heb ik geen zicht, maar als je ziet dat ze er in Brugge nog niet in slagen om een deftige linksback op te leiden, zal dat bij ons zeker niet het geval zijn.

Een links- en rechtsback moet je toch op kunnen leiden zeg, dat zijn geen dragende posities in je team.

Als je ziet hoe Smet en Gunst slag om slinger verkeerd stonden. Het deed pijn aan de ogen. Al dat geleuter hier over Petrovic had moeten spelen van mensen (met alle respect) die de match niet zagen mag ook wel stoppen hoor. Gunst zit waarschijnlijk nog veertien dagen met een valling van die Junior (zoon van Edmilson). Wat had het dan met Petrovic geweest? Nog veel slechter.

Het was enkel aan STVV te danken dat het geen grotere rammeling werd en dat ze na 25 minuten de voet van het gaspedaal haalden.

Wonderen mag een mens niet verwachten, maar ik had toch gedacht dat Janssens ze op scherp zou gezet hebben en ze wat van zijn eigen mentaliteit had bijgebracht. Niet dus.

Het gebrek aan voetballend vermogen van achteruit (Gunst, Filipovic, Bogaerts, Smet, Van Damme, Pietermaat) is echt schrijnend. Ik raad dan ook aan aan VDN om de bal gewoon uit te trappen want voetballend komen we er nooit uit onder druk. Het centraal vierkant van STVV zette van meet af aan druk op Bogaerts, Filipovic. Daarbij ook nog twee flankaanvallers die een actieradius hadden van hier tot in Tokio van STVV, en dan weet je het wel.

Ik heb hier al gevraagd om Smet en Bogaerts eens op een andere positie te zetten, maar ik vraag mij af of ze op die nieuwe posities die fouten ook niet zouden maken, want voetballend zijn ze te beperkt.

80% van de lange ballen van Filipovic komt niet aan, en Bogaerts speelt enkel breed en terug. En gisteren had je compact moeten spelen, maar de ruimtes waren veel te groot.

De mensen die gisteren de verplaatsing maakten, werden schromelijk te kakken gezet!

Bedankt daarvoor.


Laatst gewijzigd door El Corredor op 21 Mar 2013, 9:23, 2 keer totaal gewijzigd.



21 Mar 2013, 8:27
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
El Corredor schreef:

Onze verdediging is echt heel slecht, zoals ik al zei, SK Ronse materiaal. Ik vind het heel vreemd dat een Janssens hier niet ingrijpt door eens iets anders te proberen. Het trainerseffect zit er na amper één weekje op.

Pietermaat en Van Damme werden ook langs alle kanten overlopen, en Glouftsis stond op een eiland.



Dus lijkt me de gehele verdedigende organisatie niet op punt te staan... is ook niet de eerste keer dat dat wordt vastgesteld...

Wat ingrepen van Janssens betreft: zou wel gek zijn dat hij gisteren heel zijn verdediging overhoop gooit, die zaterdag de 0 hield natuurlijk... En de wissels (zeker die van Marko door Max) die werden doorgevoerd, leken me aannemelijk...

En nieuwe koppeltjes vormen achterin doe je meestal ook niet na 6 of 7 dagen training denk ik... BVR heeft in bijna een volledig seizoen Smet 45 min als centrale verdediger gezet... De Chris heeft dus nog wat tijd om sneller tot inzicht te komen hé...


21 Mar 2013, 8:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: STVV - Eendracht Aalst (zo 20/01/2013, 18u)
De enige die ik iet of wat goed vond in het veldspel was Martin, maar die zakte 2de helft ook terug, werd zodanig gefrustreerd en begon dan op medemaats te kakken :nieje: .
Gunst had het vrees ik zelf wat door op de duur, en bij elke - mislukte - pas dat hij gaf brokkelde de moraal nog meer af - met nog dramatischere ballen die volgden. De vraag is natuurlijk of Petrovic het er beter had vanaf gebracht ?
Pietermaat vond ik ook nu niet zo super, maar ook niet de slechtste. Zijn balverlies ligt wel aan basis van 2-0 dacht ik. edit: blijkbaar was het Weydisch (mex excuses)

Vooral verdedigend kaas met gaten, maar ook dikwijls niet weten waar lopen. Hoeveel ballen ze terug tussen Flippo en Bogaerts (die ver uit elkaar stonden) in gedropt hebben, niet te tellen.
Hoeveel keer Gunst ook stond te koekeloeren zonder een man bij hem, maar dan plots 2 tegen 1 kwam te staan, evenmin te tellen. 't veld was breed, maar evenzeer voor STVV dacht ik ? Tactisch mag er daar dus ook dringend een oplossing voor gevonden worden. We waren kwalitatief een paar klasses te klein, maar dat wilt nog niet zeggen dat ge u op die manier moet laten afslachten hé.

_________________
If you never try, you'll never know


21 Mar 2013, 9:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst