Eendracht Aalst - Westerlo (13/01/2013, 15u) - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Eendracht Aalst - Westerlo (13/01/2013, 15u) 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - Westerlo (13/01/2013, 15u)
Ach, het doel was een rustig seizoen in de middemoot.. Er zijn er blijkbaar die nog zijn blijven hangen in ons doel in 3de.. (zijnde kampioen spelen).
Hier en daar ne stunt is meer als genoeg voor mij hoor, tis niet dat we nu nog gaan degraderen.


13 Jan 2013, 22:30
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Westerlo (13/01/2013, 15u)
Elektronized schreef:
Ach, het doel was een rustig seizoen in de middemoot.. Er zijn er blijkbaar die nog zijn blijven hangen in ons doel in 3de.. (zijnde kampioen spelen).
Hier en daar ne stunt is meer als genoeg voor mij hoor, tis niet dat we nu nog gaan degraderen.


Erger is dat er volgens mij zijn die enerzijds wel kunnen leven met een seizoen in de middenmoot, maar anderzijds wel elke match met absoluut champagnevoetbal willen winnen. Ik vrees nochtans dat beide niet bepaald combineerbaar zijn :D .


13 Jan 2013, 22:39
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Eendracht Aalst - Westerlo (13/01/2013, 15u)
Bartos schreef:
Joren schreef:
Wat ik niet begrijp is die wissel van De Cuyper met De Munter. Die linkerflank van Westel was kaas met gaten. Als je snelle flankspeler met een blessure naar de kant moet, wissel hem dan met een andere snelle flankspeler, namelijk Jadot. Van Eyk en De Munter vond ik serieus tegenvallen. Als je een hele match op de counter loert, moet je toch niet op het einde met drie nogal trage spitsen gaan spelen.

Voorts een sterke Van Damme, Gunst en Martin gezien. Glouftsis en Van De Walle ook degelijk. Het centrale duo toch ook opnieuw op niveau.


Zijt gij nu serieus bezig :? ? Ik ga het nog geeneens hebben over het feit dat ge hier ne speler als uitblinker noemt die geeneens meegespeeld heeft, maar om hier nu Jadot te noemen als de snelle flankspeler die de tegenstander ging pijn doen, dat moet toch voor te lachen zijn. In alle oefenmatchen heb ik Jadot alleszins geen enkele tegenstander zien pijn doen. En dan die opmerking dat ge niet verstaat waarom we op het einde met trage spitsen spelen ... anders hadden we tijdens de rust rap enkele transfers moeten doen en enkele snelle spitsen moeten binnenhalen :? .

Ik versta eigenlijk niet goed wat onzen trainer nu weer zou misdaan hebben. Ik heb het gevoel dat het bij enkele mensen op den duur echt uit slechte wil is. Het was vandaag toch vrij goed en er zat zelfs een overwinning in tegen één van de grote titelkandidaten.

Oei oei, dat was een serieuze vlaag van verwarring. Ik had het uiteraard over Smet.

Viel me gewoon op dat op het eind van de tweede helft er genoeg ruimte was om te counteren, maar dat het elke keer weer niet lukte wegens een te trage voorlinie. Jadot zag ik bij Dender enkele keren toch op snelheid de flank afgaan. Vandaar.

De trainer heeft zelfs heel goed werk geleverd vandaag. Denk dat iedereen die vandaag aanwezig was, zag dat er een heel goede organisatie stond en dat Westerlo het zeker niet makkelijk had.


13 Jan 2013, 23:27
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Westerlo (13/01/2013, 15u)
Joren schreef:
Viel me gewoon op dat op het eind van de tweede helft er genoeg ruimte was om te counteren, maar dat het elke keer weer niet lukte wegens een te trage voorlinie. Jadot zag ik bij Dender enkele keren toch op snelheid de flank afgaan. Vandaar.


Mja, die trage voorlinie, ik vrees dat we gewoon geen snelle centrumspitsen in de kern hebben en dan kan je er ook geen opstellen natuurlijk.
En dat de linkerflank van Westerlo vandaag sterretjes zag, had volgens mij toch ook vooral te maken met de sterkte van De Cuyper. Het zou me verwonderen (met alle respect) dat Jadot die mannen plots ook zou zoek gespeeld hebben.


13 Jan 2013, 23:33
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Eendracht Aalst - Westerlo (13/01/2013, 15u)
Bartos schreef:
Joren schreef:
Viel me gewoon op dat op het eind van de tweede helft er genoeg ruimte was om te counteren, maar dat het elke keer weer niet lukte wegens een te trage voorlinie. Jadot zag ik bij Dender enkele keren toch op snelheid de flank afgaan. Vandaar.


Mja, die trage voorlinie, ik vrees dat we gewoon geen snelle centrumspitsen in de kern hebben en dan kan je er ook geen opstellen natuurlijk.
En dat de linkerflank van Westerlo vandaag sterretjes zag, had volgens mij toch ook vooral te maken met de sterkte van De Cuyper. Het zou me verwonderen (met alle respect) dat Jadot die mannen plots ook zou zoek gespeeld hebben.

Positioneel was hun linksback een ramp en de 17 van Westel had de snelheid niet om alles dicht te lopen. De Cuyper speelde inderdaad een sterke wedstrijd, mede door de zwakte van hun linkerflank. Goor is ook geen loopwonder meer...


13 Jan 2013, 23:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Westerlo (13/01/2013, 15u)
Kém dus gisteren de match noeidgedwongen op den tevee gezien.
Een geloikspel was verdienjd, ni miejr en nie minder.
Opvallend es da as ze vanachter den bal heroveren der bekanst niemand beweegt veeren den bal. Boiten Van Damme, mor azoe est natierlék gemakkelék te verdedigen vér den tegenstander. Ik peis dat Di Gregorio mé twieje spitsen veeren em tein wel miejr mégelékheden goat emmen om nen goeien pass te verzenden.
Na werken ze mé lange ballen, da negen op de tien kiejren derect weerkommen. Af en toe geroakt der ne kiejr ne counter deer. Martin es oeik een betjen oit verm bloikboar, et snedige est er miejr af.
Westel was gisteren zeker te pakken, mor weir woaren nie goe genoeg dorveer.

_________________
Proud member " den natten toeig"


14 Jan 2013, 9:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Westerlo (13/01/2013, 15u)
Sfeerfoto's hier te bekijken :love:
Ondanks gelijkspel was het vollenbak na de match !!! :rolandjen:


http://www.iendracht.be/foto/ea-westerlo/

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Jan 2013, 9:26
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Westerlo (13/01/2013, 15u)
Gisteren was er op niemand iets aan te merken, ook niet op de trainer.

Positioneel stond het stuk voor stuk goed, alle centrale koppeltjes werkten prima - zowel Bogaerts-Filipovic als Ken en Tom. Flanken waren meer dan degelijk en Marijn lijkt helemaal zijn draai gevonden te hebben...

Sommigen zien het als ultradefensief spel, terwijl ik het gewoon heel sterk georganiseerd vond staan. Net zoals alle Belgische ploegen is Westerlo een ploeg die enkel het verschil kan maken als ze ruimte krijgen. Dan vind ik het logisch dat je de titelkandidaat nummer 1 die ruimte niet geeft en toeslaat op de goeie momenten - ons doelpunt was er zo een en de actie net voor de rust - wat eigenlijk de 2-0 had moeten zijn - was ook zo.

Ook in de tweede helft hadden we mits iets meer overtuiging, nog een doelpuntje kunnen maken. In zo'n matchen zou ik Glouftsis laten staan, als je ziet wat we in de laatste 5 minuten nog allemaal cadeau kregen van Westerlo.

Soit, met dergelijke instelling en het 95 minuten lang werken voor elkaar, levert de prestatie van gisteren de 3 punten op in Sint-Truiden. Hopelijk valt de blessure van Tjendo mee en indien niet fit, hoop ik dat Cerimagic terug fit is.


14 Jan 2013, 9:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Westerlo (13/01/2013, 15u)
De Cuyper wordt hier nog altijd onderschat, die kerel brengt acties die rendement opbrengen. Het is toch vooral dat wat successen oplevert hoor.

Voorts hebben we dankzij hem eindelijk nog keer eens acties gezien waarbij de achterlijn gehaald werd EN waarbij een bal voor het kot gezwiept werd. Wetende wat voor spitsen we lopen hebben zou ik toch willen vragen om meer van dat te brengen :D

Voor de rest idd een goede wisselwerking centraal bij ons, Bogaerts ging meer kopduels aan en won er ook meer. Flippo kon iets meer dirigeren en dat gaat hem gewoon beter af. De offside-val happerde wel een paar keer maar Westerlo heeft daar eigenlijk zeer weinig kunnen uit puren, ook al stonden ze daar soms met heel veel voorin. Was wel grappig dat de backs regelmatig (of zelfs steeds) minstens een meter voor Flippo uit geposteerd stonden.

Die backs waren toch wel de verrassing gisteren, Petrovic speelde terug met wat vertrouwen en ook Smet had alles onder controle.
De enige die ik wat vond tegenvallen was Martin, 1ste helft nog OK, maar na een paar mislukte acties in 2de helft volledig uit het spelbeeld verdwenen.

_________________
If you never try, you'll never know


14 Jan 2013, 13:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Westerlo (13/01/2013, 15u)
Bram schreef:
De Cuyper wordt hier nog altijd onderschat, die kerel brengt acties die rendement opbrengen. Het is toch vooral dat wat successen oplevert hoor.

Voorts hebben we dankzij hem eindelijk nog keer eens acties gezien waarbij de achterlijn gehaald werd EN waarbij een bal voor het kot gezwiept werd. Wetende wat voor spitsen we lopen hebben zou ik toch willen vragen om meer van dat te brengen :D

Voor de rest idd een goede wisselwerking centraal bij ons, Bogaerts ging meer kopduels aan en won er ook meer. Flippo kon iets meer dirigeren en dat gaat hem gewoon beter af. De offside-val happerde wel een paar keer maar Westerlo heeft daar eigenlijk zeer weinig kunnen uit puren, ook al stonden ze daar soms met heel veel voorin. Was wel grappig dat de backs regelmatig (of zelfs steeds) minstens een meter voor Flippo uit geposteerd stonden.

Die backs waren toch wel de verrassing gisteren, Petrovic speelde terug met wat vertrouwen en ook Smet had alles onder controle.
De enige die ik wat vond tegenvallen was Martin, 1ste helft nog OK, maar na een paar mislukte acties in 2de helft volledig uit het spelbeeld verdwenen.


Volledig akkoord ivm De Cuyper. Ik ben een absolute fan van Weydisch, maar ik moet wel toegeven dat De Cuyper in onze ploeg meer rendeert. Schitterende actie alweer, voorafgaand aan dat doelpunt (die vertrok na een perfect gemeten paske van Van Damme) .

Ik vond Smet gisteren inderdaad weer goe spelen (zoals in voorbereiding), Van Petrovic vond ik dat toch minder.

mooi resultaat, en tevreden over de inzet en het spel gisteren. middenmoot is waar we thuishoren. en daar mogen we dit seizoen echt tevreden mee zijn.


14 Jan 2013, 13:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Westerlo (13/01/2013, 15u)
Bomber schreef:
Weet er iemand sinds wanneer je een kaart nodig hebt om op de parking te mogen staan?

En toen wij van vanachter naar vanvoor kwamen waren alle kantine's weeral dicht, behalve het restaurant, waarvoor je een bandje moest hebben (Een enkelband was niet voldoende).

waarom zou je moeten een cantine open houden als ge volgend jaar gewoon de prijs van een ticket kunt verhogen ?

_________________
If you never try, you'll never know


16 Jan 2013, 20:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst