Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u) - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 117 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u) 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
Still standing ! schreef:
der zitten hier echt gasten die geen gevoel voor realiteit hebben. en dat altijd schieten op den trainer is buiten het makkelijkste ook wel tamelijk laf. dat dien trainer en zijn 2 'overbodige' assistenten verleden seizoen de rust in het zottekot dat EA op bestuurlijk vlak toen was, met spelers die niet betaald werden waar dat voor types als nen Depoitre zowat het enige belangrijke was awel dat zijn er hier al veel vergeten. zonder BVR waren we niet in 2de geraakt én verleden seizoen niet in 2de gebleven ! en vanuit het niets met een pak minder budget een mooi ploegske samengesteld. dat zijn feiten. :cool:

Ben het bijlange niet eens met DT, maar ook bijlange niet met u.
Wat wel een feit is, dat is dat we NU in 2de klasse staan, en NU er iets moeten van maken.
Als er één ding is dat we op EA allemaal zouden mogen beseffen dat is dat het verleden voor niets telt. Zowel het verleden van over 10 jaar niet als dat van vorig jaar niet.
Voorts zijn er vorig jaar trouwens inderdaad meer dan genoeg vuile spellekes gespeeld, de vraag is door wie allemaal ? :) Gij sluit de mogelijkheid dat de coach daarin meedoet blijkbaar uit ?

_________________
If you never try, you'll never know


26 Dec 2012, 9:42
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 5_00413712
http://nr10.be/tweedeklasse/item/filipo ... gory_id=17

Interviews met pietermaat en filipovic zit veel waarheid in.


26 Dec 2012, 11:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
Iendrachter90 schreef:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121225_00413712
http://nr10.be/tweedeklasse/item/filipo ... gory_id=17

Interviews met pietermaat en filipovic zit veel waarheid in.


Pietermaat zegt "volgend seizoen zullen we als groep verder staan". Bestaat de kans dan dat hij zou blijven? Ik dacht dat hij na het seizoen terug naar KVM zou gaan.


26 Dec 2012, 12:08
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
Smetje schreef:
Iendrachter90 schreef:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121225_00413712
http://nr10.be/tweedeklasse/item/filipo ... gory_id=17

Interviews met pietermaat en filipovic zit veel waarheid in.


Pietermaat zegt "volgend seizoen zullen we als groep verder staan". Bestaat de kans dan dat hij zou blijven? Ik dacht dat hij na het seizoen terug naar KVM zou gaan.


Kpeis dat die kans redelijk groot is ;)
Evenals dat max ook wel zal blijven tenzij brugge hem opeens zou beloven dat hij regelmatig zou mogen spelen.


26 Dec 2012, 12:10
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
Iendrachter90 schreef:
Evenals dat max ook wel zal blijven tenzij brugge hem opeens zou beloven dat hij regelmatig zou mogen spelen.


Die kans lijkt me klein. Eigen jeugd krijgt nauwelijks kansen bij Brugge. Op LB zitten ze met Stenman, Buysse en De Jonghe die misschien nog terugkeert van ZW redelijk goed.


26 Dec 2012, 12:12
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
Smetje schreef:
Iendrachter90 schreef:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121225_00413712
http://nr10.be/tweedeklasse/item/filipo ... gory_id=17

Interviews met pietermaat en filipovic zit veel waarheid in.


Pietermaat zegt "volgend seizoen zullen we als groep verder staan". Bestaat de kans dan dat hij zou blijven? Ik dacht dat hij na het seizoen terug naar KVM zou gaan.
Ik denk toch "om het zacht uit te drukken" dat Pietermaat nog niet echt klaar is voor 1e klasse.


26 Dec 2012, 12:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
Bram schreef:
Still standing ! schreef:
der zitten hier echt gasten die geen gevoel voor realiteit hebben. en dat altijd schieten op den trainer is buiten het makkelijkste ook wel tamelijk laf. dat dien trainer en zijn 2 'overbodige' assistenten verleden seizoen de rust in het zottekot dat EA op bestuurlijk vlak toen was, met spelers die niet betaald werden waar dat voor types als nen Depoitre zowat het enige belangrijke was awel dat zijn er hier al veel vergeten. zonder BVR waren we niet in 2de geraakt én verleden seizoen niet in 2de gebleven ! en vanuit het niets met een pak minder budget een mooi ploegske samengesteld. dat zijn feiten. :cool:

Ben het bijlange niet eens met DT, maar ook bijlange niet met u.
Wat wel een feit is, dat is dat we NU in 2de klasse staan, en NU er iets moeten van maken.
Als er één ding is dat we op EA allemaal zouden mogen beseffen dat is dat het verleden voor niets telt. Zowel het verleden van over 10 jaar niet als dat van vorig jaar niet.
Voorts zijn er vorig jaar trouwens inderdaad meer dan genoeg vuile spellekes gespeeld, de vraag is door wie allemaal ? :)Gij sluit de mogelijkheid dat de coach daarin meedoet blijkbaar uit ?



ik geef graag (bewust) wat tegengas. :D

maar ik blijf bij mijn punt dat sommigen hier op dat vlak toch een beetje serieus 'vangen'. bij veel clubs zou nen technische staff met dergelijke prestaties door de supps op de handen gedragen worden, hier komen sommige genïen tot de conclusie dat er 2 assistenten te veel zijn. alleen in Oilsjt vrees ik :cool:

_________________
may the FORCE be with you.


26 Dec 2012, 12:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
We staan half seizoen in het midden van het klassement met 26 punten? Nog een goeie 12 à 13 punten te pakken om er in te blijven. So what? Ik erger me soms ook aan de manier waarop we tegengoals pakken maar ik kan me eigenlijk niet echt herinneren wanneer ik dat in al die jaren niet heb gedaan..
Vóór het seizoen had ik willen tekenen voor dit scenario. Met enkele uitschieters als winnen van Antwerp en STVV er bovenop. Daar kan ik tevreden mee zijn.

_________________
Afbeelding


26 Dec 2012, 12:42
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
Jeroen schreef:

Dat ge het niet voor BVR hebt is ondertussen duidelijk, maar deze post is toch niet serieus zeker? Precies of Kestens of Gigli voor ook maar iets van beterschap zouden gebracht hebben? Ik vind uw kritiek op de trainer een beetje gratuit, en totaal belachelijk na een degelijke heenronde zoals we deze nu hebben gehad.


Sorry Jeroen, maar wat gratuit en niet serieus is, is toch wel dat je mij even gaat aanwrijven geen fan te zijn van BVR. Als er hier de voorbije jaren 1 iemand is die BVR's keuzes telkens heeft blijven verdedigen, zal ik het toch wel zijn zeker? Sla er mijn posts van de afgelopen drie jaar maar eens op na.

Het punt dat ik maak,is dat iedereen hier de hele spelerskern mag afbranden maar er blijkbaar geen kritiek mag komen op de trainer gezien zijn staat van dienst en het feit dat we nu in tweede zitten. Panikeer ik hier over onze positie in het klassement? Neen. Komt het goed? Absoluut. Maar moet je daarom akkoord gaan met alles wat hij doet? Elke week lees ik hier dat alles de schuld is van de achterlijn; BVR geeft het eigenlijk ook zelf aan dat er versterking bij moet, maar euh, wie stelt die achterlijn op? Heb je al een verbetering gezien op het positionele? Dat zijn toch taken van de technische staf of niet? Een slechte pass van Smet moet elke week gemeld worden, maar het globale even in twijfel trekken - de architect van de opstelling - mag dan weer niet??? Sorry hoor...

Dat jij, Jeroen, het niet hebt voor Kestens, dat is iets wat al veel duidelijker was. En ging Kestens het onheil afgewend hebben? Waarschijnlijk niet, maar hij heeft er wel de kans niet toe gekregen ook. Net zoals anderen ook hun kans niet krijgen en op de bank moeten toekijken hoe anderen het op hun positie eigenlijk niet kunnen waarmaken. En onder BVR is het niet de eerste keer dat zo'n trend zich doorzet. Vorige seizoenen had jij daar toch ook problemen mee? Maar nu plots niet meer? Hoe komt dat?

En als je dan achteraf als trainer zelf om verdedigende versterking zit te bedelen, vind ik dat je eerst eens bij jezelf te rade moet gaan waar het verkeerd loopt. En dat zie ik bij Bart gewoon niet terug dit jaar. En dat vind ik jammer. Heeft in de week voor Oudenaarde al via de pers verklaringen zitten doen dat de mot er al inzat bij een paar spelers - ik vind dat heel eigenaardig bij een kern die je zelf hebt samengesteld en die amper een paar maand bij elkaar zat.

Als je ziet wat voor verschillende systemen we al gespeeld hebben op een heenronde, met welke spelers we al gespeeld hebben en de return die we hebben gehaald uit al die wijzigingen, dan blijf ik bij mijn idee dat er veel te vroeg, veel te veel veranderd is. Tweede helft op Oostende was accident de parcours met een Oostende dat toen met powerplay heeft uitgepakt waar onze kern tot dan toe niet mee te maken had gehad. Van dan af is de vaudeville begonnen maar blijkbaar mag of wil men dat hier niet zien. Gezien het aantal punten is onze heenronde inderdaad geslaagd, maar in deze onvoorspelbare reeks had er met de kwaliteit in onze kern veel meer ingezeten. Als je trouwens maar 2 punten haalt buitenshuis, zit er toch iets niet ok want het contrast is veel te groot. Kijk gewoon eens naar de opstellingen buitenshuis...

Mij stoort het dat de hele achterlijn steeds weer onder vuur komt te liggen, terwijl we op het middenveld met een controleur spelen waar het allemaal veel te snel voor gaat en onze beste controleur op rechts moet lopen. Dan vind ik dat je als trainer uw verantwoordelijkheid moet opnemen en zelf toelicht waarom je die ingrepen laat staan, maar niet in de pers moet zitten roepen op versterking als je aan die "zo zwakke" achterlijn zelf niks hebt veranderd, laat staan ze op een andere manier laat spelen.

En als je op training uw rechtsback nu nog niet positioneel in het gareel kan laten lopen, dan moet je hem er naast zetten. En daar heb ik kritiek op. Dat compleet inconsequente en dat is dit seizoen nog erger dan de voorgaande jaren.


26 Dec 2012, 13:00
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
Still standing ! schreef:
der zitten hier echt gasten die geen gevoel voor realiteit hebben. en dat altijd schieten op den trainer is buiten het makkelijkste ook wel tamelijk laf. dat dien trainer en zijn 2 'overbodige' assistenten verleden seizoen de rust in het zottekot dat EA op bestuurlijk vlak toen was, met spelers die niet betaald werden waar dat voor types als nen Depoitre zowat het enige belangrijke was awel dat zijn er hier al veel vergeten. zonder BVR waren we niet in 2de geraakt én verleden seizoen niet in 2de gebleven ! en vanuit het niets met een pak minder budget een mooi ploegske samengesteld. dat zijn feiten. :cool:


tja, voor mijn quote van de 2 assistenten een eigen leven gaat leiden door mensen die noch kunnen lezen noch foutloos kunnen schrijven, zal ik het nog even verduidelijken.

Dat je een keeperstrainer hebt is niet meer dan normaal, maar als ons bestuur van ons verwacht dat we meer betalen dan mag er in alle geledingen van de club een inspanning gedaan worden. Een tweede assistent is compleet overbodig, heb ik trouwens vorig jaar al gezegd. Ik snap die kerel zijn functie niet.

Leg het geld van een assistent bij een deftige nieuwe aankoop.


26 Dec 2012, 14:30
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
SERRE schreef:
We staan half seizoen in het midden van het klassement met 26 punten? Nog een goeie 12 à 13 punten te pakken om er in te blijven. So what? Ik erger me soms ook aan de manier waarop we tegengoals pakken maar ik kan me eigenlijk niet echt herinneren wanneer ik dat in al die jaren niet heb gedaan..
Vóór het seizoen had ik willen tekenen voor dit scenario. Met enkele uitschieters als winnen van Antwerp en STVV er bovenop. Daar kan ik tevreden mee zijn.

(y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


26 Dec 2012, 15:53
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
El Corredor schreef:
Still standing ! schreef:
der zitten hier echt gasten die geen gevoel voor realiteit hebben. en dat altijd schieten op den trainer is buiten het makkelijkste ook wel tamelijk laf. dat dien trainer en zijn 2 'overbodige' assistenten verleden seizoen de rust in het zottekot dat EA op bestuurlijk vlak toen was, met spelers die niet betaald werden waar dat voor types als nen Depoitre zowat het enige belangrijke was awel dat zijn er hier al veel vergeten. zonder BVR waren we niet in 2de geraakt én verleden seizoen niet in 2de gebleven ! en vanuit het niets met een pak minder budget een mooi ploegske samengesteld. dat zijn feiten. :cool:


tja, voor mijn quote van de 2 assistenten een eigen leven gaat leiden door mensen die noch kunnen lezen noch foutloos kunnen schrijven, zal ik het nog even verduidelijken.

Dat je een keeperstrainer hebt is niet meer dan normaal, maar als ons bestuur van ons verwacht dat we meer betalen dan mag er in alle geledingen van de club een inspanning gedaan worden. Een tweede assistent is compleet overbodig, heb ik trouwens vorig jaar al gezegd. Ik snap die kerel zijn functie niet.

Leg het geld van een assistent bij een deftige nieuwe aankoop.



En dàt vind ik dan ook juist (y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


26 Dec 2012, 15:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 117 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst